Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Bartholomew Ogbeche

Gestart door Cambuur058, januari 20, 2014, 12:34:34

Vorige topic - Volgende topic

Bartolomew Ogbeche

De nieuwe Swatte Parel
56 (70%)
De zwarte Thomas Hauser
4 (5%)
Ik heb geen idee
20 (25%)

Totaal aantal stemmen: 80

Stemmen gesloten: januari 27, 2014, 09:01:08

poelie-lwd

Citaat van: gobo op mei 27, 2014, 11:51:18
Emotioneel wrak

:_schater Volgend jaar lig je jankend in een hoekje als Ogbeche ons naar de EL schiet ouwe!
Iedereen heeft recht op mijn mening.

dit is mien club

Citaat van: Treb op mei 27, 2014, 11:51:39
Niet helemaal mee eens.. m.i. doet B. alles in 1 tempo en mag z'n handelingssnelheid ook wel wat omhoog. Ik ben niet overtuigd van B.

verschil van inzicht dat mag.
Elke keer als B aan de bal komt dan gebeurt er iets.
Het oogt misschien zo omdat Barto en Hemmen (in zijn goede periode) 50 kilometer per wedstrijd lopen
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

Daddy T.

Citaat van: scc-aaron op mei 27, 2014, 11:12:16
Quote Marco van der Heide
"Contractverlenging Ogbeche snap ik niet zo. Met Hemmen (7 goals) en Barto (8 goals) heb je al twee prima spelers voor in de spits."
En dat is nou een trainer in wording? heeft duidelijk nog veel te leren, we spelen voor overleven in de Ere beste Marco, geen hoofdklasse!!!
Zeiken om het zeiken? Verd*mme, wat is het toch een mooie kutclub!

sunderland

Goed bezig mannen. Als hij fit is dan heb je een absolute meerwaarde

wiekie1969

Geweldig nieuws dit. Waar bemoeit die Marco vd Heide hem overigens met??? Die speelt allang niet meer bij cambuur.

okkele

is gewoon een mening wiekie,net zoals wij die hebben.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

gobo

Citaat van: poelie-lwd op mei 27, 2014, 11:58:51
:_schater Volgend jaar lig je jankend in een hoekje als Ogbeche ons naar de EL schiet ouwe!

Haha. Ik ben net zo verheugd als jij dat bent. Ik hoop dat hij laat zien waar ik hem toe in staat acht.
As de slager spreekt, mut de wurst um stilhouwe....

Galdiano

Hemmen hoeft niet weg, maar mag (tegen een goede prijs) wel weg.

Ik heb toch wel een beetje twijfels bij Ogbeche, of het echt een killer is.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Lore

Citaat van: Galdiano op mei 27, 2014, 12:50:33
Hemmen hoeft niet weg, maar mag (tegen een goede prijs) wel weg.

Ik heb toch wel een beetje twijfels bij Ogbeche, of het echt een killer is.

Huh? Dat "killer" heb ik juist geen twijfels over. Ik vind hem echt heel cool voor de goal (voorzover wij dat hebben kunnen zien). Ik vind alleen wel dat je hem echt in de spits moet zetten, dus niet op de zijkant of op de 10. Datzelfde geldt voor mij ook voor Barto, alhoewel hij bij nood nog op de 10 en zijkanten kan). Maar volgens mij moet je een keuze maken tussen Barto, Hemmen en Ogbeche.

Eerlijk gezegd denk ik dat Hemmen beter kan vertrekken, want ik kan mij niet voorstellen dat hij op de bank gaat zitten

poelie-lwd

Indien Hemmen vertrekt (ik hoop het niet) zou ik voor Gladon gaan.
Iedereen heeft recht op mijn mening.

EastSide058

Mooi dat hij blijft hij gaat nog heel belangrijk voor ons worden
Het geel en blauw zit in mien bloed dit is de club waar je het allemaal voor doet!

poelie-lwd

Citaat van: gobo op mei 27, 2014, 12:34:45
Haha. Ik ben net zo verheugd als jij dat bent. Ik hoop dat hij laat zien waar ik hem toe in staat acht.

De eerste weddenschap is inmiddels afgesloten met Clintmans! Inzet  :proost

:0=  20 PLUS, OGBECHE DUS!!
Iedereen heeft recht op mijn mening.

losang09

Super goed nieuws. Kunnen we nog veel plezier aan beleven.   Super aardige jongen ook nog. DKV  l0l  !! 

Dokkumer

Citaat van: poelie-lwd op mei 27, 2014, 11:58:51
:_schater Volgend jaar lig je jankend in een hoekje als Ogbeche ons naar de EL schiet ouwe!
Ik lig ernaast en die seun van mij oek!

kickandrush

Goddomme wat mooi dat B. bliewt  |:)