Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Bartholomew Ogbeche

Gestart door Cambuur058, januari 20, 2014, 12:34:34

Vorige topic - Volgende topic

Bartolomew Ogbeche

De nieuwe Swatte Parel
56 (70%)
De zwarte Thomas Hauser
4 (5%)
Ik heb geen idee
20 (25%)

Totaal aantal stemmen: 80

Stemmen gesloten: januari 27, 2014, 09:01:08

dennisw8

Einde eredivisie voetbal!! Bedankt Vd Vegt!!

rtscc

en nu nog maar is een vervanger zoeken !

een betere als Ogbeche krijg je niet meer.

Destroyer

KUT BESTUUR, DANKZIJ JULLIE KOM IK NIET MEER BIJ DE CLUB  :0= STAKKERS KLOOTZAKKEN
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Goudvinger

Waarschijnlijk had hij zonder die clausule überhaupt dit seizoen niet bij Cambuur gespeeld. Ik neem aan dat Cambuur z'n shortlist klaar heeft. Dit is natuurlijk een enorm verlies, maar de race is nog lang niet gelopen.

El Ma-kri-niii

Vd Vegt valt hier weinig te verwijten lijkt me. Zonder clausule zou Ogbeche hier niet eens meer gespeeld hebben. Pas als er geen (waardige) vervanger komt, kunnen we boos op Vd Vegt worden.

Bernardo

Je kan toch ook gewoon een clausule verzinnen, waarin je geen verkoop toestaat naar een directe concurrent!! Wat een WANBELEID van de bovenste plank.

Zwolsecambuurfan

Het probleem is niet zozeer het vertrek van Obeche, het is het aankoopbeleid. Ze hebben KUT spelers gekocht. Masek (wie is dat?), Berisha (waar is die), Overtoom (moe), Peersman (niet goed genoeg), Heerings (verhuurd aan Helmond Sport)......Waar ben je dan mee bezig. Wie scout er dan voor je. Ze hadden voor die spelers twee toppers moeten halen en de rest aanvullen met de Monteiro's van deze wereld......Kwaliteit gaat voor kwantiteit.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: El Ma-kri-niii op januari 27, 2016, 11:17:40
Vd Vegt valt hier weinig te verwijten lijkt me. Zonder clausule zou Ogbeche hier niet eens meer gespeeld hebben. Pas als er geen (waardige) vervanger komt, kunnen we boos op Vd Vegt worden.

Ee  gelijkwaardige vervanger vind je nooit. Die clausules van Reijnen en Ogbeche zijn toch lang geleden afgesproken.
Henk, held, bedankt

Bernardo

Citaat van: Goudvinger op januari 27, 2016, 11:17:09
Waarschijnlijk had hij zonder die clausule überhaupt dit seizoen niet bij Cambuur gespeeld. Ik neem aan dat Cambuur z'n shortlist klaar heeft. Dit is natuurlijk een enorm verlies, maar de race is nog lang niet gelopen.
Net zo shortlist als bij het vertrek van Reijnen zeker? DIE VD VEGT KAN ER NIKS VAN!

El Ma-kri-niii

Citaat van: Bernardo op januari 27, 2016, 11:18:36
Je kan toch ook gewoon een clausule verzinnen, waarin je geen verkoop toestaat naar een directe concurrent!! Wat een WANBELEID van de bovenste plank.
Dat is juridisch onmogelijk. Wat is een directe concurrent? Dat kun je nooit in een contract zetten.

Zwolsecambuurfan

Van der Vegt maakt grote fouten door NULLEN aan te trekken. Investeer in Goud!, dan krijgt je diamant terug. 2 toppers in plaats van 5 halven....

Huzumer

Tuurlijk is het zuur dat hij vertrekt, maar we mogen vooreerst blij zijn dat hij bij ons heeft gevoetbald, dank B.! Cambuur heeft gewoonweg niet de middelen om (ex-)topspelers langdurig vast te leggen. Dergelijke spelers eisen bovendien een clausule en gebruiken SCC als springplank naar een grotere club. Zolang wij niet een nieuw stadion hebben, is dat ons lot. Dat gezanik over het bestuur is ook lang niet altijd terecht: zij maken vast inschattingsfouten, maar voor hetzelfde geld was B. de zoveelste geflopte buitenlander geweest, als hij al had willen afzien van een clausule ... Een nieuw stadion is geen garantie voor handhaving, maar het huidige stadion is - vroeg of laat - een garantie voor degradatie, helaas!  |:)

Dokkumer

So long B. bedankt voor je inzet! Had je nog een derby gegund.

SCC-J

Wie riepen hier allemaal dat B niet voor een paar extra rot centen zou vertrekken??

Allemaal te koop!

Cambuur Groningen

Ik neem toch echt aan dat men een vervanger inmiddels geregeld heeft. Anders had gewacht kunnen worden op Twente, Utrecht en Roda...?