Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Bartholomew Ogbeche

Gestart door Cambuur058, januari 20, 2014, 12:34:34

Vorige topic - Volgende topic

Bartolomew Ogbeche

De nieuwe Swatte Parel
56 (70%)
De zwarte Thomas Hauser
4 (5%)
Ik heb geen idee
20 (25%)

Totaal aantal stemmen: 80

Stemmen gesloten: januari 27, 2014, 09:01:08

poelie-lwd

Ogbeche heeft nog een paar maanden contract. Als SCC de poot stijf houdt dan moet hij die toch gewoon uitdienen toch of ben ik nou gek??
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Moira

Waarom zou cambuur hem überhaubtnwillen verkopen? Ze snappen toch zelf ook wel dat je zonder Ogbeche het seizoen wel kan vergeten. Ze moeten gewoon zeggen dat die man niet te koop is.

speculeter

Citaat van: poelie-lwd op januari 27, 2016, 09:57:09
Ogbeche heeft nog een paar maanden contract. Als SCC de poot stijf houdt dan moet hij die toch gewoon uitdienen toch of ben ik nou gek??
normaal gesproken wel....maar ms zijn ook hier weer clausules in op genomen??

Bernardo

Kan me eerlijk gezegd ook niet voorstellen dat Ogbeche na een Roda of WII wil en gaat.

punkman

Citaat van: Destroyer op januari 27, 2016, 09:48:17
Voor mij is het een principe kwestie. Ogbeche naar een rechtstreekse concurrent? Je verkoopt je ziel. Ik ben weg.

Die hebben Hemmen nu toch ?
Had om mij ook wel weer terug mogen keren bij Cambuur.

Marc S

Als Ogbeche een clausule heeft ben je gewoon kansloos. Of hij moet hier zelf willen blijven.

DK

Verkocht aan Willem 2. Niet te geloven...

Stiens

BARTHOLOMEW OGBECHE PER DIRECT NAAR WILLEM II
De geruchten gingen al langer, maar vandaag is de uitgaande transfer van Bartholomew Ogbeche definitief geworden. De spits vertrekt per direct naar Willem II en zal vanavond dan ook niet bij de wedstrijdselectie zitten.
SC Cambuur is de afgelopen weken tot het uiterste gegaan om de Nigeriaan in Leeuwarden te houden, maar financieel gezien was dit echter onmogelijk. De spits heeft een clausule in zijn contract staan en Willem II was bereid om die, samen met zijn salariseisen, te voldoen. In Tilburg tekent Ogbeche een contract voor 2,5 jaar.
Als club danken wij 'B' voor zijn bijdrage in de afgelopen jaren en wensen wij hem veel succes bij zijn nieuwe werkgever.

Moira

Godverdomme, hoe is dit in godsnaam mogelijk!!!

Bernardo


Utekleitrokken

Ik ben erg benieuwd naar de logische verklaring en uitleg welke de gemoederen rustig moeten houden.

sunderland


sunderland

Idd dit wordt niet gepikt

DayDreamer

3 ton zou ik hem echt niet weg doen, ondanks dat het wel marktconform is, bedragen van richting een miljoen zijn echt niet realistisch, ik zie bedragen voorbij komen  :zucht

Maar nu zich meer clubs melden zou ik de prijs wel wat opdrijven, richting 5 ton moet toch haalbaar zijn. Voor dat bedrag gaat Cambuur hem ook echt wel verkopen ben ik bang. Het is te hopen dat er wel een vervanger komt, want met Barto in de spits zet je het elftal echt voor lul met alle respect.

Yellow Army

Ongelooflijk... ook nog naar een directe concurrent...
Area 58