Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Bartholomew Ogbeche

Gestart door Cambuur058, januari 20, 2014, 12:34:34

Vorige topic - Volgende topic

Bartolomew Ogbeche

De nieuwe Swatte Parel
56 (70%)
De zwarte Thomas Hauser
4 (5%)
Ik heb geen idee
20 (25%)

Totaal aantal stemmen: 80

Stemmen gesloten: januari 27, 2014, 09:01:08

JurjenS7

#2220
Godverdomme man, had liever met Peersman op de rechtsback gespeeld of wat mij betreft die henk van een Anderson.. en dan dat salaris van Hiariej er bij B opgeteld.. gvd.. Deze man maakt niet alleen met goals het verschil, maar ook een ongelofelijk belangrijke speler voor de mentaliteit van het team..
Ik hoop dat vd Vegt c.s. nog een lijstje heeft liggen. En waarom mag zijn opbrengst niet hergeinvesteerd worden? Hadden ze deze opbrengst nodig om de begroting te sluiten? Of om negatief vermogen te verminderen? WTF? Hij was toch anders deze zomer gratis de deur uitgelopen.

Kuzmanovic-Apeldoorn

als ik het goed begrijp is Willem II de gelimiteerde transfersom te weten gekomen en kon Cambuur niet meer weigeren. Als dat zo is moet je toch een ander club op de hoogte brengen van die transfersom. Stel dat Utrecht dit wist hadden ze hem ook wel willen kopen. Het lijkt een beetje op casino-strategie.
Henk, held, bedankt

sunderland

Klopt maar dat snappen ze hier niet net als vasthouden tot maandag. Totaal niet capabel dit bestuur

El Ma-kri-niii

Citaat van: sunderland op januari 27, 2016, 13:28:09
Klopt maar dat snappen ze hier niet net als vasthouden tot maandag. Totaal niet capabel dit bestuur
Dat kan simpelweg niet.

1992SCC

Citaat van: El Ma-kri-niii op januari 27, 2016, 13:20:03
Leuk bedacht maar zo werkt het niet.

Als je de plannen voor de toekomst duidelijk naar de spelers reflecteert ben ik ervan overtuigd dat het merendeel van de spelers was gebleven. Tuurlijk, Rusnak zou een moeilijke worden, Groningen had waarschijnlijk Cambuur alsnog overboden.

Cambuur durft geen risico's meer te nemen. Begrijpelijk, we zijn bijna failliet geweest. Maar please, je speelt in de Eredivisie! Gedraag je dan ook zo! Als ze zo voorzichtig blijven kan het niet anders dan dat we een dezer jaren degraderen en we weer 10 jaar tegen Oss spelen.

denistel

als die spelers geen gelimiteerde transfersom kunnen afdwingen hier dan tekenen ze hier niet eens.

mij gaat het er meer om al die mooie praatjes en dan weg gaan naar een club die 2 of 3 plaatsen hoger staat.
financieel is die man onafhanklijk.maar genoeg over hem.

El Ma-kri-niii

Citaat van: 1992SCC op januari 27, 2016, 13:28:53
Als je de plannen voor de toekomst duidelijk naar de spelers reflecteert ben ik ervan overtuigd dat het merendeel van de spelers was gebleven. Tuurlijk, Rusnak zou een moeilijke worden, Groningen had waarschijnlijk Cambuur alsnog overboden.

Cambuur durft geen risico's meer te nemen. Begrijpelijk, we zijn bijna failliet geweest. Maar please, je speelt in de Eredivisie! Gedraag je dan ook zo! Als ze zo voorzichtig blijven kan het niet anders dan dat we een dezer jaren degraderen en we weer 10 jaar tegen Oss spelen.
En dan hadden we drie miljoen geïnvesteerd, en dan degraderen we alsnog? Dan is het einde Cambuur.

1992SCC

Citaat van: denistel op januari 27, 2016, 13:29:01
als die spelers geen gelimiteerde transfersom kunnen afdwingen hier dan tekenen ze hier niet eens.

mij gaat het er meer om al die mooie praatjes en dan weg gaan naar een club die 2 of 3 plaatsen hoger staat.
financieel is die man onafhanklijk.maar genoeg over hem.

Wel als je hun salaris aanzienlijk verhoogd. Cambuur is geen arme club meer, we zijn er weer bovenop na de crisis. Bijna geen schulden meer, durf risico te nemen SCC!! 

Bascambuur

Lees vooral negatieve berichten over Vd Vegt, maar dat contract is opgesteld door Vd Belt en Keizer.

http://www.vi.nl/nieuws/sc-cambuur-bindt-topscorer-ogbeche.htm

Wat kan Vd Vegt hier aan doen? Ze hebben blijkbaar geprobeerd om Ogbeche te laten bijtekenen tegen betere voorwaarden, maar dat is niet gelukt. Er is wat mij betreft maar één schuldige in deze zaak en dat is Ogbeche zelf. Hij had in de zomer ongetwijfeld voor meer geld naar een betere club gekund, bovendien heeft hij al eens aangegeven dat hij niet meer voor het geld hoeft te voetballen. Hoop dat hij meteen geblesseerd raakt en de rest van het seizoen er uit ligt.  l8l




JurjenS7

Citaat van: Bascambuur op januari 27, 2016, 13:34:04
Lees vooral negatieve berichten over Vd Vegt, maar dat contract is opgesteld door Vd Belt en Keizer.

http://www.vi.nl/nieuws/sc-cambuur-bindt-topscorer-ogbeche.htm

Wat kan Vd Vegt hier aan doen? Ze hebben blijkbaar geprobeerd om Ogbeche te laten bijtekenen tegen betere voorwaarden, maar dat is niet gelukt. Er is wat mij betreft maar één schuldige in deze zaak en dat is Ogbeche zelf. Hij had in de zomer ongetwijfeld voor meer geld naar een betere club gekund, bovendien heeft hij al eens aangegeven dat hij niet meer voor het geld hoeft te voetballen. Hoop dat hij meteen geblesseerd raakt en de rest van het seizoen er uit ligt.  l8l
Misschien in de zomer zijn contract verbeteren? Liever 1 Ogbeche dan 3 andere spelers (Wat hebben Masek, Berisha en Heerings ons nou gebracht)

1992SCC

Citaat van: El Ma-kri-niii op januari 27, 2016, 13:31:23
En dan hadden we drie miljoen geïnvesteerd, en dan degraderen we alsnog? Dan is het einde Cambuur.

Denk je oprecht dat je dan degradeert? Kijk eens waar die spelers die wij hebben gemaakt nu staan met hun clubs... Groningen, Utrecht, Heracles etc. allemaal top10. Wij hadden top 10 kunnen zijn als Cambuur gehandeld had. Oog is bij dit bestuur nooit naar de toekomst geweest, altijd alles maar met het seizoen bekijken. Klaar mee! Cambuur maak aub duidelijke plannen met waar je over 5 jaar wilt zijn! Grow some balls!!!!!!! Neem een voorbeeld aan PEC!

El Ma-kri-niii

Citaat van: 1992SCC op januari 27, 2016, 13:37:51
Denk je oprecht dat je dan degradeert? Kijk eens waar die spelers die wij hebben gemaakt nu staan met hun clubs... Groningen, Utrecht, Heracles etc. allemaal top10. Wij hadden top 10 kunnen zijn als Cambuur gehandeld had. Oog is bij dit bestuur nooit naar de toekomst geweest, altijd alles maar met het seizoen bekijken. Klaar mee! Cambuur maak aub duidelijke plannen met waar je over 5 jaar wilt zijn! Grow some balls!!!!!!! Neem een voorbeeld aan PEC!
Bij NEC, Roda en NAC dachten ze ook dat ze niet zouden degraderen. NEC heeft het goed gedaan, Roda heeft ontzettende mazzel gehad in de play-offs vorig jaar. Bovendien kun je geen geld uitgeven wat er niet is. Pama kon dat, maar dat betekende bijna een faillisement. Ik ben blij dat jij geen financieel directeur van Cambuur bent. Wij kunnen gewoon niet het salaris bieden wat andere clubs wel kunnen, en dan verlies je dat gewoon. Hoe mooi je verhaal ook is.

666

Wat houden we eigenlijk over van het geld van Ogbeche... Belasting moet er nog af, gaat er ook nog een deel naar het spelersfonds? En mogen we het restant investeren? Of moet het negatieve ev nog aangevuld worden.?
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

Bascambuur

Citaat van: 1992SCC op januari 27, 2016, 13:37:51
Denk je oprecht dat je dan degradeert? Kijk eens waar die spelers die wij hebben gemaakt nu staan met hun clubs... Groningen, Utrecht, Heracles etc. allemaal top10. Wij hadden top 10 kunnen zijn als Cambuur gehandeld had. Oog is bij dit bestuur nooit naar de toekomst geweest, altijd alles maar met het seizoen bekijken. Klaar mee! Cambuur maak aub duidelijke plannen met waar je over 5 jaar wilt zijn! Grow some balls!!!!!!! Neem een voorbeeld aan PEC!
http://www.vi.nl/nieuws/licentiecommissie-zorgen-blijven-voor-pec-en-fc-twente.htm

PEC.  :_schater

1992SCC

Citaat van: El Ma-kri-niii op januari 27, 2016, 13:41:31
Bij NEC, Roda en NAC dachten ze ook dat ze niet zouden degraderen. NEC heeft het goed gedaan, Roda heeft ontzettende mazzel gehad in de play-offs vorig jaar. Bovendien kun je geen geld uitgeven wat er niet is. Pama kon dat, maar dat betekende bijna een faillisement. Ik ben blij dat jij geen financieel directeur van Cambuur bent. Wij kunnen gewoon niet het salaris bieden wat andere clubs wel kunnen, en dan verlies je dat gewoon. Hoe mooi je verhaal ook is.

Kan wel, maar ons bestuur bestaat als mensen zoals jij. Wie had dat gedacht! Van financieel kerngezond, naar sportief aan de grond!  ;) We kunnen straks in de Juup weer helemaal opnieuw beginnen. En dan als we eindelijk weer in de Eredivisie zijn, zal er precies hetzelfde gebeuren. Doe mij maar een Pama op dit moment, tenminste iemand met ambities. Al mag mijn nieuwe Pama wel wat meer verstand van voetbal hebben.