Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Bartholomew Ogbeche

Gestart door Cambuur058, januari 20, 2014, 12:34:34

Vorige topic - Volgende topic

Bartolomew Ogbeche

De nieuwe Swatte Parel
56 (70%)
De zwarte Thomas Hauser
4 (5%)
Ik heb geen idee
20 (25%)

Totaal aantal stemmen: 80

Stemmen gesloten: januari 27, 2014, 09:01:08

Galdiano

Ik heb de oplossing!!!!

Anderson wat donkerder sminken en naar Willem II sturen!  |:)
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

sccambuurlwdd

Citaat van: Ravnajuv op januari 27, 2016, 12:39:44
Er moet iets gebeurd zijn tijdens de onderhandeling tussen hem en het bestuur, want anders maakt hij die stap niet. Voor de centen zal het niet zijn, of hij moet bij Cambuur echt een heel laag salaris hebben gehad, met hoge bonussen ofzo. Kom op, je gaat toch niet zomaar naar Willem II? Hoe goed hun verhaal ook is.

Ga terug naar je eigen forum.

AL

Citaat van: sccambuurlwdd op januari 27, 2016, 12:38:56
Snap de emotie, maar Ogbeche heeft nooit onder stoelen of banken geschoven dat hij naar een andere club wil. Iedereen hier beweerde dat hij al miljoenen heeft verdiend in het buitenland, maar dat is bullshit. En de vergelijking met Lucas Bijker klopt niet.

Hij heeft zelf meerdere malen aangegeven dat hij Cambuur als zijn familie beschouwt en dat hij niet zomaar voor de eerste de beste club ons zou verlaten.
Verder maak ik me er niet meer druk om.
De voetbalwereld is toch al verrot.

ruubmac

Citaat van: Vedetski op januari 27, 2016, 12:37:16
Verbaast me dat ie niet naar dkv is gegaan.

Maar ja, het shirt van Willem II heeft ook blauwe streepjes en rode gevalletjes...

Mooie steek in de rug, erg elegant uitgevoerd en wij mogen ons opmaken voor awaydays naar Achilles, Telstar en Jong PSV.

Van de Vegt je wordt bedankt!

Kan je uitleggen wat vd Vegt met het contract van Ogbeche te maken heeft?
Die clausule is er al ingezet voordat vd Vegt hier überhaubt in beeld was..
Ik geloof er wel in dat ie alles op alles heeft gezet om zijn contract te verlengen, maar niet ten koste van alles.

Di Canio


DK

Citaat van: Galdiano op januari 27, 2016, 12:39:49
Ik heb de oplossing!!!!

Anderson wat donkerder sminken en naar Willem II sturen!  |:)

ik zeg doen!  :y :_schater

Vedetski

Citaat van: ruubmac op januari 27, 2016, 12:45:28
Kan je uitleggen wat vd Vegt met het contract van Ogbeche te maken heeft?
Die clausule is er al ingezet voordat vd Vegt hier überhaubt in beeld was..
Ik geloof er wel in dat ie alles op alles heeft gezet om zijn contract te verlengen, maar niet ten koste van alles.

Hij had dit van heinde en verre kunnen zien aankomen. Daarom had hij allang bezig moeten gaan met een nieuw contract, voordat er aanbiedingen werden gedaan ten aanzien van Ogbeche.
:koffie

Collingwood

Citaat van: Vedetski op januari 27, 2016, 12:49:41
Hij had dit van heinde en verre kunnen zien aankomen. Daarom had hij allang bezig moeten gaan met een nieuw contract, voordat er aanbiedingen werden gedaan ten aanzien van Ogbeche.

Waarom zou dat niet gebeurd zijn?
Kalmte alleen kan u redden.

Vedetski

Citaat van: Collingwood op januari 27, 2016, 12:51:53
Waarom zou dat niet gebeurd zijn?

Niet afdoende in ieder geval. Maar ben benieuwd naar de vervanger. Als er geen waardige vervanger komt, ben ik er klaar mee!
:koffie

mindra

Denk dat we het meeste kans bij city hebben. Laat maar eens zien hoe goed de band met city is. Daar zal vast wel een spits omlopen die een goal kan maken.

sccambuurlwdd

Citaat van: mindra op januari 27, 2016, 12:57:39
Denk dat we het meeste kans bij city hebben. Laat maar eens zien hoe goed de band met city is. Daar zal vast wel een spits omlopen die een goal kan maken.

Lijkt me onverstandig om daar nu wat weg te plukken. Tenzij het iemand is die al wat ervaring op het hoogste niveau heeft.

Bill Shankly

Allereerst B bedankt voor de vele mooie momenten.

Zo worden we toch maar weer op de feiten gedrukt dat we zelfs niet tegen willem II kunnen concurreren.
Als ik het goed gelezen heb heeft cambuur wel geprobeerd zijn contract op te waarderen maar wou hij zelf niet.   W2 kan clausule betalen en veel meer salaris.  Daar in tegen ook nog contract voor 2,5 jaar. Alles kunnen bieden wat cambuur niet kan.

En we kunnen wel roepen dat we af moeten van de clausules maar dan krijgen we geen een normale voetballer meer.

Al met al trieste dag.

Hopen dat de graafschap niet veel beter wordt.


1992SCC

Verschrikkelijk gehandeld van Cambuur natuurlijk. Cambuur maakt het zichzelf zo moeilijk door al die clausules, 'bij een bod van 300k mag je weg', waarom zou je? Durf nou eens wat meer te betalen voor een speler, het betaalt zich 3dubbel terug. Als je sterkhouders kan behouden kom je verder in de Beker, hoger in de Eredivisie en waarschijnlijk kan je de speler later voor alleen maar meer verkopen.

Moet je je voorstellen waar we nu hadden gestaan als Cambuur dit had gedaan, dan had Cambuur dit team ongeveer?

--Rosheuvel-----------Ogbeche-----------Narsingh--

------Bakker-----------Makrini-------------Rusnak---

Vytas--------Leeuwin------------VD Laan-------Droste-

------------------------Nienhuis--------------------------

Dan had je de rest van de spelers die nu buiten de selectie vallen van dit jaar op de bank kunnen hebben:
Byrne, Barto, Berisha, Peersman, Dammers, Zeinstra, etc.

Denk dat je dan nog niet eens zo heel veel geld kwijt was geweest, je verhoogd de salarissen van Makrini, Leeuwin, Droste, Ogbeche gewoon met 1000, koopt Rusnak voor 400.000 met een salaris van 3500. Denk dat je dan in totaal aan deze spelers 3 miljoen kwijt bent in 3 jaar. Dan sta je geheid in de top 10. Durf te wedden dat dat stadion er dan ook allang was geweest.

666

Citaat van: mindra op januari 27, 2016, 12:57:39
Denk dat we het meeste kans bij city hebben. Laat maar eens zien hoe goed de band met city is. Daar zal vast wel een spits omlopen die een goal kan maken.

Ik denk niet dat Henry de V. Engelstalig is. Ik denk dat Brabants zijn moerstaal is.
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

El Ma-kri-niii

Citaat van: 1992SCC op januari 27, 2016, 13:13:29
Verschrikkelijk gehandeld van Cambuur natuurlijk. Cambuur maakt het zichzelf zo moeilijk door al die clausules, 'bij een bod van 300k mag je weg', waarom zou je? Durf nou eens wat meer te betalen voor een speler, het betaalt zich 3dubbel terug. Als je sterkhouders kan behouden kom je verder in de Beker, hoger in de Eredivisie en waarschijnlijk kan je de speler later voor alleen maar meer verkopen.

Moet je je voorstellen waar we nu hadden gestaan als Cambuur dit had gedaan, dan had Cambuur dit team ongeveer?

--Rosheuvel-----------Ogbeche-----------Narsingh--

------Bakker-----------Makrini-------------Rusnak---

Vytas--------Leeuwin------------VD Laan-------Droste-

------------------------Nienhuis--------------------------

Dan had je de rest van de spelers die nu buiten de selectie vallen van dit jaar op de bank kunnen hebben:
Byrne, Barto, Berisha, Peersman, Dammers, Zeinstra, etc.

Denk dat je dan nog niet eens zo heel veel geld kwijt was geweest, je verhoogd de salarissen van Makrini, Leeuwin, Droste, Ogbeche gewoon met 1000, koopt Rusnak voor 400.000 met een salaris van 3500. Denk dat je dan in totaal aan deze spelers 3 miljoen kwijt bent in 3 jaar. Dan sta je geheid in de top 10. Durf te wedden dat dat stadion er dan ook allang was geweest.
Leuk bedacht maar zo werkt het niet.