Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Bartholomew Ogbeche

Gestart door Cambuur058, januari 20, 2014, 12:34:34

Vorige topic - Volgende topic

Bartolomew Ogbeche

De nieuwe Swatte Parel
56 (70%)
De zwarte Thomas Hauser
4 (5%)
Ik heb geen idee
20 (25%)

Totaal aantal stemmen: 80

Stemmen gesloten: januari 27, 2014, 09:01:08

Collingwood

Citaat van: Goudvinger op januari 27, 2016, 12:15:43
Wat gebeurt er met de transferinkomsten voor Ogbeche? Zijn deze nu geheel voor Cambuur? Was het spelersfonds niet beƫindigd?

Volgens Van de Vegt kan het hele salaris van Ogbeche geherinvesteerd worden, maar de transfersom niet (bron: OF). Waar dat geld naartoe gaat zegt hij er niet bij.
Kalmte alleen kan u redden.

DayDreamer

En dan zie je namen als Zivkovic en Hoesen voorbij komen, man man man, die mislukken overal of zijn zwaar vervelend.

Flikker Dammers dan maar in de spits zolang Lachman fit is.

denistel

Citaat van: Gasgeve op januari 27, 2016, 12:10:27
Voetballers hebben geen clubliefde, daar ben je toch inmiddels wel achter?

dan mutte ze hun bek houden over hoe geweldig cambuur is.

zeewolde

Overigens wie post er onder de naam liwwarder op verschillende voetbalsites?

Zet zichzelf behoorlijk voor lul.

Ravnajuv

Dit is wel een hele drastische manier om voor zondag in de underdog rol te kruipen.

Als je Zivkovic of Hoesen kunt krijgen, moet je dat meteen doen. Alles is beter dan Barto.

Bah, jammer dat De Graafschap nog slechter is, die gaan jullie nog redden.
blau en wyt, foar altyd

Ravnajuv

Citaat van: zeewolde op januari 27, 2016, 12:29:00
Overigens wie post er onder de naam liwwarder op verschillende voetbalsites?

Zet zichzelf behoorlijk voor lul.

Nou... daar zijn inderdaad wel een handvol kandidaten voor hier  :)
blau en wyt, foar altyd

zeewolde

Citaat van: Ravnajuv op januari 27, 2016, 12:29:05
Dit is wel een hele drastische manier om voor zondag in de underdog rol te kruipen.

Als je Zivkovic of Hoesen kunt krijgen, moet je dat meteen doen. Alles is beter dan Barto.

Bah, jammer dat De Graafschap nog slechter is, die gaan jullie nog redden.
flikker open maak je druk over st juste en judas

Marc S

Citaat van: Ravnajuv op januari 27, 2016, 12:29:37
Nou... daar zijn inderdaad wel een handvol kandidaten voor hier  :)

Ben jij het stiekem niet undercover? ;) zou me niets verbazen.

AL

Ogbeche heeft bij mij afgedaan.
Als hij nou naar een goede club zou gaan ok, maar op deze manier je club in de steek laten voelt voor mij net zo erg als die judas Bijker.

SCC-J

Citaat van: Zwolsecambuurfan op januari 27, 2016, 12:04:50
Zou win win voor Feyenoord zijn. Onruststoker half jaartje weg en wij een klein deel salaris betalen.....Laat maar komen.

Zijn we de prestaties van kazim op kunstgras alweer vergeten? Daarnaast niet betaalbaar.

El Ma-kri-niii

Citaat van: SCC-J op januari 27, 2016, 12:35:31
Zijn we de prestaties van kazim op kunstgras alweer vergeten? Daarnaast niet betaalbaar.

sccambuurlwdd

Kan Ravjanuv geband worden? Hoe kansloos ben je als je als Heerenveen-supporter op de forum van de concurrent provoceert.

Vedetski

Verbaast me dat ie niet naar dkv is gegaan.

Maar ja, het shirt van Willem II heeft ook blauwe streepjes en rode gevalletjes...

Mooie steek in de rug, erg elegant uitgevoerd en wij mogen ons opmaken voor awaydays naar Achilles, Telstar en Jong PSV.

Van de Vegt je wordt bedankt!
:koffie

sccambuurlwdd

Citaat van: AL op januari 27, 2016, 12:33:20
Ogbeche heeft bij mij afgedaan.
Als hij nou naar een goede club zou gaan ok, maar op deze manier je club in de steek laten voelt voor mij net zo erg als die judas Bijker.

Snap de emotie, maar Ogbeche heeft nooit onder stoelen of banken geschoven dat hij naar een andere club wil. Iedereen hier beweerde dat hij al miljoenen heeft verdiend in het buitenland, maar dat is bullshit. En de vergelijking met Lucas Bijker klopt niet.

Ravnajuv

Er moet iets gebeurd zijn tijdens de onderhandeling tussen hem en het bestuur, want anders maakt hij die stap niet. Voor de centen zal het niet zijn, of hij moet bij Cambuur echt een heel laag salaris hebben gehad, met hoge bonussen ofzo. Kom op, je gaat toch niet zomaar naar Willem II? Hoe goed hun verhaal ook is.
blau en wyt, foar altyd