Cambuur Online

Cambuur => Wedstrijden => Topic gestart door: Noordcambuur op september 28, 2025, 14:50:20

Poll
Vraag: Man of the Match
Optie 1: Janssen stemmen: 1
Optie 2: Mulders stemmen: 0
Optie 3: Amofa stemmen: 1
Optie 4: Berkhout stemmen: 0
Optie 5: Galvez stemmen: 0
Optie 6: Balk stemmen: 11
Optie 7: souren stemmen: 1
Optie 8: Diemers stemmen: 3
Optie 9: Ferrah stemmen: 7
Optie 10: van der Sande stemmen: 0
Optie 11: Sjostrand stemmen: 6
Optie 12: Binder stemmen: 1
Optie 13: Rolke stemmen: 0
Optie 14: Kooistra stemmen: 0
Optie 15: Jonker stemmen: 0
Optie 16: Priem stemmen: 0
Titel: Cambuur - Emmen vrijdag 3 oktober 20:00
Bericht door: Noordcambuur op september 28, 2025, 14:50:20
Noordelijke wedstrijd hoop op grote opkomst supporters.

Noordtribune is al uitverkocht.
Titel: Re: Cambuur - Emmen vrijdag 3 oktober 20:00
Bericht door: Inferno-058 op september 30, 2025, 15:42:47
Vanuit de Ultras de oproep om Nederlandse vlaggen mee te nemen zag ik
Titel: Re: Cambuur - Emmen vrijdag 3 oktober 20:00
Bericht door: hobbes op september 30, 2025, 16:05:40
Citaat van: Inferno-058 op september 30, 2025, 15:42:47
Vanuit de Ultras de oproep om Nederlandse vlaggen mee te nemen zag ik

Waarom?
Titel: Re: Cambuur - Emmen vrijdag 3 oktober 20:00
Bericht door: Galdiano op september 30, 2025, 18:21:48
Citaat van: Inferno-058 op september 30, 2025, 15:42:47
Vanuit de Ultras de oproep om Nederlandse vlaggen mee te nemen zag ik

Lekker optyfen! Politiek hoort niet in het stadion.  :R

Onbegrijpelijk dat dit wordt gedaan.
Tegen Jong PSV, zelfs een aantal die schandeerden 'AZC weg er mee.'
Kap met die onzin, of je nou, links, rechts, groen, paars of rood bent, wees gewoon voor de club, en support de club.

Ik kan mij nog tijden herinneren dat vanuit de harde kern werd toegezien in de stad dat er geen linkse of rechtse demonstraties waren in de stad. En nu gebeurd dit gewoon in eigen stadion.

:0= POLITIEK HOORT NIET IN DE STADIONS!
Titel: Re: Cambuur - Emmen vrijdag 3 oktober 20:00
Bericht door: Inferno-058 op september 30, 2025, 18:46:43
Citaat van: Galdiano op september 30, 2025, 18:21:48
Lekker optyfen! Politiek hoort niet in het stadion.  :R

Onbegrijpelijk dat dit wordt gedaan.
Tegen Jong PSV, zelfs een aantal die schandeerden 'AZC weg er mee.'
Kap met die onzin, of je nou, links, rechts, groen, paars of rood bent, wees gewoon voor de club, en support de club.

Ik kan mij nog tijden herinneren dat vanuit de harde kern werd toegezien in de stad dat er geen linkse of rechtse demonstraties waren in de stad. En nu gebeurd dit gewoon in eigen stadion.

:0= POLITIEK HOORT NIET IN DE STADIONS!
Eens hoor. De voetbalsupporters hebben een krachtig statement afgegeven betreft Lisa een tijdje terug, het moet nu weer over voetbal gaan
Titel: Re: Cambuur - Emmen vrijdag 3 oktober 20:00
Bericht door: Johan-12 op september 30, 2025, 19:02:16
Citaat van: Galdiano op september 30, 2025, 18:21:48
Lekker optyfen! Politiek hoort niet in het stadion.  :R

Onbegrijpelijk dat dit wordt gedaan.
Tegen Jong PSV, zelfs een aantal die schandeerden 'AZC weg er mee.'
Kap met die onzin, of je nou, links, rechts, groen, paars of rood bent, wees gewoon voor de club, en support de club.

Ik kan mij nog tijden herinneren dat vanuit de harde kern werd toegezien in de stad dat er geen linkse of rechtse demonstraties waren in de stad. En nu gebeurd dit gewoon in eigen stadion.

:0= POLITIEK HOORT NIET IN DE STADIONS!
100% eens...haal dat gedoe het stadion niet in!
Titel: Re: Cambuur - Emmen vrijdag 3 oktober 20:00
Bericht door: mark1989 op september 30, 2025, 19:21:16
Citaat van: Galdiano op september 30, 2025, 18:21:48
Lekker optyfen! Politiek hoort niet in het stadion.  :R

Onbegrijpelijk dat dit wordt gedaan.
Tegen Jong PSV, zelfs een aantal die schandeerden 'AZC weg er mee.'
Kap met die onzin, of je nou, links, rechts, groen, paars of rood bent, wees gewoon voor de club, en support de club.

Ik kan mij nog tijden herinneren dat vanuit de harde kern werd toegezien in de stad dat er geen linkse of rechtse demonstraties waren in de stad. En nu gebeurd dit gewoon in eigen stadion.

:0= POLITIEK HOORT NIET IN DE STADIONS!

Mee eens geen politiek in stadions. Als je wil demonstreren lekker ergens anders doen. maar niet in ons mooie cambuur stadion. En Nederlandse vlaggen zijn niet nodig. De meeste mensen weten wel dat we in Nederland zijn.
Met al dat politiek gedoe jagen we mensen uit het stadion en zorgt verdeeldheid. Dus stopppen met die flauwekul. Gewoon spandoeken van Cambuur graag.
Titel: Re: Cambuur - Emmen vrijdag 3 oktober 20:00
Bericht door: Noordcambuur op september 30, 2025, 22:06:50
Emmen thuis verloren met 2-4 tegen Vitesse.
Titel: Re: Cambuur - Emmen vrijdag 3 oktober 20:00
Bericht door: PePe op september 30, 2025, 22:46:55
Citaat van: Noordcambuur op september 30, 2025, 22:06:50
Emmen thuis verloren met 2-4 tegen Vitesse.

Die krijgen deze week op hun kloten, dat het vrijdag beter moet.
Titel: Re: Cambuur - Emmen vrijdag 3 oktober 20:00
Bericht door: Noordcambuur op oktober 01, 2025, 07:30:29
Citaat van: PePe op september 30, 2025, 22:46:55
Die krijgen deze week op hun kloten, dat het vrijdag beter moet.
dan zijn wij de lul :y
Titel: Re: Cambuur - Emmen vrijdag 3 oktober 20:00
Bericht door: Leeuwarder94 op oktober 01, 2025, 09:55:41
Afgelopen 6 keer niet van Emmen gewonnen. Mooi moment om dat om te draaien
Titel: Re: Cambuur - Emmen vrijdag 3 oktober 20:00
Bericht door: michello op oktober 01, 2025, 10:25:30
Citaat van: Noordcambuur op oktober 01, 2025, 07:30:29
dan zijn wij de lul :y

Niemand wint in De Kooi dit seizoen. Ik vrees dat ze in Emmen de lul zijn.
Titel: Re: Cambuur - Emmen vrijdag 3 oktober 20:00
Bericht door: NRG op oktober 01, 2025, 11:08:59
Citaat van: Inferno-058 op september 30, 2025, 15:42:47
Vanuit de Ultras de oproep om Nederlandse vlaggen mee te nemen zag ik


De enige vlag die ik ooit mee zou nemen naar het stadion is geel/blauw.
Titel: Re: Cambuur - Emmen vrijdag 3 oktober 20:00
Bericht door: Johan-12 op oktober 01, 2025, 11:14:58
Citaat van: NRG op oktober 01, 2025, 11:08:59

De enige vlag die ik ooit mee zou nemen naar het stadion is geel/blauw.
Inderdaad niet mee doen aan die onzin. Haal politiek niet het stadion in!
Titel: Re: Cambuur - Emmen vrijdag 3 oktober 20:00
Bericht door: Galdiano op oktober 01, 2025, 12:05:06
Citaat van: NRG op oktober 01, 2025, 11:08:59

De enige vlag die ik ooit mee zou nemen naar het stadion is geel/blauw.

Een Nederlandse vlag hoort bij de identiteit van Cambuur. Tegen DKV prima.
Zelf ook een NL vlag met Leeuwarden erop.

Maar doelbewust meenemen om te protesteren is een NO GO wat mij betreft.
Ik hoop dat de doekjes snel uit de klauwen worden getrokken door omstanders.
Titel: Re: Cambuur - Emmen vrijdag 3 oktober 20:00
Bericht door: debaas058 op oktober 01, 2025, 12:27:35
Citaat van: Galdiano op oktober 01, 2025, 12:05:06
Een Nederlandse vlag hoort bij de identiteit van Cambuur. Tegen DKV prima.
Zelf ook een NL vlag met Leeuwarden erop.

Maar doelbewust meenemen om te protesteren is een NO GO wat mij betreft.
Ik hoop dat de doekjes snel uit de klauwen worden getrokken door omstanders.

Jij bent dus ??n van de omstanders die de doekjes uit de klauwen trekt, succes vrijdag  ;)
Titel: Re: Cambuur - Emmen vrijdag 3 oktober 20:00
Bericht door: PePe op oktober 01, 2025, 12:36:08
Ik hoop dat ze weer met beide voeten op de grond staan, en beseffen dat het niet vanzelf gaat na een geweldige wedstrijd tegen PSV. Ik hoop weer op een mooie wedstrijd, met een goede uitslag.
Titel: Re: Cambuur - Emmen vrijdag 3 oktober 20:00
Bericht door: Galdiano op oktober 01, 2025, 12:45:19
Citaat van: debaas058 op oktober 01, 2025, 12:27:35
Jij bent dus ??n van de omstanders die de doekjes uit de klauwen trekt, succes vrijdag  ;)

Vrijdag gaat mijn zoon mee, anders 100% gedaan.
Titel: Re: Cambuur - Emmen vrijdag 3 oktober 20:00
Bericht door: fred op oktober 01, 2025, 14:04:36
Citaat van: Inferno-058 op september 30, 2025, 15:42:47
Vanuit de Ultras de oproep om Nederlandse vlaggen mee te nemen zag ik

Geen hoodie en zonnebril erbij en zwarte kleding ?
Titel: Re: Cambuur - Emmen vrijdag 3 oktober 20:00
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op oktober 01, 2025, 16:08:40
Bij die betoging en rellen in Den Haag zag ik ook een Nederlandse vlag met SCCLeeuwarden er op. Alle vlaggen waren op precies dezelfde manier voorgedrukt, dus leek een beetje nep, maar zijn daar Cambuursupporters bij geweest?
Titel: Re: Cambuur - Emmen vrijdag 3 oktober 20:00
Bericht door: Stanley op oktober 01, 2025, 16:14:41
Citaat van: debaas058 op oktober 01, 2025, 12:27:35
Jij bent dus ??n van de omstanders die de doekjes uit de klauwen trekt, succes vrijdag  ;)
Ben jij dan een van de vlaggen dragers? Laten we het bij voetbal houden!
Titel: Re: Cambuur - Emmen vrijdag 3 oktober 20:00
Bericht door: Lore op oktober 01, 2025, 16:17:30
Geen politiek in het stadion....


Maar ergens wel jammer dat de Nederlandse vlag een politiek symbool is tegenwoordig!
Titel: Re: Cambuur - Emmen vrijdag 3 oktober 20:00
Bericht door: papier op oktober 01, 2025, 16:22:08
Citaat van: Lore op oktober 01, 2025, 16:17:30
Geen politiek in het stadion....


Maar ergens wel jammer dat de Nederlandse vlag een politiek symbool is tegenwoordig!

Zo gaat dat met vlaggen. De ene partij kaapt de Nederlandse vlag om een bepaalde reden. Een andere partij kaapt de Friese vlag om een bepaalde reden. Ik kom in het stadion om Cambuur te supporten. Een onderwerp dat mij doet verbroederen met een heleboel mensen die er andere meningen op nahouden dan ik dat doe volgens mij een mooi voorbeeld van dat er ondanks veel verschillen ook gelijkenissen zijn. Hup Cambuur dus.
Titel: Re: Cambuur - Emmen vrijdag 3 oktober 20:00
Bericht door: Lore op oktober 01, 2025, 16:45:05
Citaat van: papier op oktober 01, 2025, 16:22:08
Zo gaat dat met vlaggen. De ene partij kaapt de Nederlandse vlag om een bepaalde reden. Een andere partij kaapt de Friese vlag om een bepaalde reden. Ik kom in het stadion om Cambuur te supporten. Een onderwerp dat mij doet verbroederen met een heleboel mensen die er andere meningen op nahouden dan ik dat doe volgens mij een mooi voorbeeld van dat er ondanks veel verschillen ook gelijkenissen zijn. Hup Cambuur dus.

Je hebt gelijk. Het is natuurlijk ook een discussie buiten Cambuur om.
Titel: Re: Cambuur - Emmen vrijdag 3 oktober 20:00
Bericht door: Stanley op oktober 01, 2025, 16:52:22
Citaat van: papier op oktober 01, 2025, 16:22:08
Zo gaat dat met vlaggen. De ene partij kaapt de Nederlandse vlag om een bepaalde reden. Een andere partij kaapt de Friese vlag om een bepaalde reden. Ik kom in het stadion om Cambuur te supporten. Een onderwerp dat mij doet verbroederen met een heleboel mensen die er andere meningen op nahouden dan ik dat doe volgens mij een mooi voorbeeld van dat er ondanks veel verschillen ook gelijkenissen zijn. Hup Cambuur dus.
Helemaal mee eens! Mijn beleving is het zelfde. Al weer zin in Vrijdag!
Titel: Re: Cambuur - Emmen vrijdag 3 oktober 20:00
Bericht door: Bernardo op oktober 01, 2025, 17:16:20
Dat zingen van AZC weg ermee, tijdens een wedstrijd is ook ontzettend kansloos. Steun de club en ga lekker buiten het stadion ergens demonstreren tegen AZC's.
Titel: Re: Cambuur - Emmen vrijdag 3 oktober 20:00
Bericht door: Inferno-058 op oktober 01, 2025, 17:38:35
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op oktober 01, 2025, 16:08:40
Bij die betoging en rellen in Den Haag zag ik ook een Nederlandse vlag met SCCLeeuwarden er op. Alle vlaggen waren op precies dezelfde manier voorgedrukt, dus leek een beetje nep, maar zijn daar Cambuursupporters bij geweest?
Zeker, een best grote groep zelfs. Harde kernen van heel veel clubs waren aanwezig dus o.a. Feyenoord, Ajax, Dkv en ook wij.
Titel: Re: Cambuur - Emmen vrijdag 3 oktober 20:00
Bericht door: Johan-12 op oktober 01, 2025, 18:06:23
Citaat van: Lore op oktober 01, 2025, 16:17:30
Geen politiek in het stadion....


Maar ergens wel jammer dat de Nederlandse vlag een politiek symbool is tegenwoordig!
Volgens mij is de vlag geen politiek symbool, maar juist de achterliggende boodschap wat het in dit geval politiek maakt. Teksten als AZC weg ermee vind ik niet bij een voetbalclub horen. Laat die standpunten ergens anders horen, mocht dat je standpunt zijn.
Titel: Re: Cambuur - Emmen vrijdag 3 oktober 20:00
Bericht door: zeewolde op oktober 01, 2025, 18:22:25
Zou Jermoumi een optie op 6 zijn als noodoplossing?
Titel: Re: Cambuur - Emmen vrijdag 3 oktober 20:00
Bericht door: Bankzitter op oktober 01, 2025, 18:45:35
Galvez?
Die speelt al vaak naast Visser.

En dan mogen Marsman en Jermouni het op linksback uitvechten.

Souren nu eerste keuze, mits fit.
Titel: Re: Cambuur - Emmen vrijdag 3 oktober 20:00
Bericht door: sunderland op oktober 01, 2025, 18:56:54
Citaat van: zeewolde op oktober 01, 2025, 18:22:25
Zou Jermoumi een optie op 6 zijn als noodoplossing?
nee ! Veel te weinig kwaliteit en power.
Titel: Re: Cambuur - Emmen vrijdag 3 oktober 20:00
Bericht door: debaas058 op oktober 01, 2025, 20:58:09
Citaat van: Stanley op oktober 01, 2025, 16:14:41
Ben jij dan een van de vlaggen dragers? Laten we het bij voetbal houden!

Nee, maar ik maak me er verder ook niet druk om.
Titel: Re: Cambuur - Emmen vrijdag 3 oktober 20:00
Bericht door: sunderland op oktober 02, 2025, 11:33:39
Citaat van: debaas058 op oktober 01, 2025, 20:58:09
Nee, maar ik maak me er verder ook niet druk om.
idd laat gaan.
Titel: Re: Cambuur - Emmen vrijdag 3 oktober 20:00
Bericht door: sunderland op oktober 02, 2025, 11:34:33
Benieuwd naar de opstelling, als Henk die al kan geven. Zullen wel wat pijntjes zijn hier en daar.
Titel: Re: Cambuur - Emmen vrijdag 3 oktober 20:00
Bericht door: michello op oktober 02, 2025, 12:45:16
Hoop dat Ferrah speelt. De belangrijkste man voorin. Zat toch wel wat te trekkebenen en wilde gewisseld worden tegen Roda.
Henk opperde in ??n van de interviews om hem op 10 te zetten en Balk naar de zijkant?
Titel: Re: Cambuur - Emmen vrijdag 3 oktober 20:00
Bericht door: Oud Cambuur op oktober 02, 2025, 12:59:16
zelfde basiselftal als tegen roda alleen dus Souren op de plaats van Visser tenminste zo stond het net op de training
Titel: Re: Cambuur - Emmen vrijdag 3 oktober 20:00
Bericht door: Noordcambuur op oktober 02, 2025, 13:05:50
Citaat van: sunderland op oktober 02, 2025, 11:34:33
Benieuwd naar de opstelling, als Henk die al kan geven. Zullen wel wat pijntjes zijn hier en daar.
waarom bijna 4 dagen vrij gehad dan moet Emmen nog meer last van pijntjes hebben.
Titel: Re: Cambuur - Emmen vrijdag 3 oktober 20:00
Bericht door: D-to-f op oktober 02, 2025, 13:21:56
Citaat van: papier op oktober 01, 2025, 16:22:08
Zo gaat dat met vlaggen. De ene partij kaapt de Nederlandse vlag om een bepaalde reden. Een andere partij kaapt de Friese vlag om een bepaalde reden. Ik kom in het stadion om Cambuur te supporten. Een onderwerp dat mij doet verbroederen met een heleboel mensen die er andere meningen op nahouden dan ik dat doe volgens mij een mooi voorbeeld van dat er ondanks veel verschillen ook gelijkenissen zijn. Hup Cambuur dus.


Wij zijn Cambuur, Cambuur Leeuwarden! Onze club is uniek. Op alle tribunes zitten verschillende supporters met verschillende meningen en verschillende afkomsten (ook in onze uitvakken). Er is in mijn beleving altijd een goede saamhorigheid op de tribunes waar zwart, wit, bruin, rood, etc altijd met elkaar achter onze club staat. Dit is een mooie afspiegeling van het team wat op het veld staat, zeker dit seizoen.

Misbruik onze club niet voor persoonlijk gewin of mening.

Wij Zijn Cambuur, Cambuur Leeuwarden! :scc
Titel: Re: Cambuur - Emmen vrijdag 3 oktober 20:00
Bericht door: Derkx R.H. op oktober 02, 2025, 13:30:49
(https://pbs.twimg.com/media/G2QHWVEXkAA3Ynl?format=jpg&name=medium) Het zal zo komen te staan, met als tactische variant dat Balk en Ferrah in de wedstrijd switchen van positie  :thumbsup
Titel: Re: Cambuur - Emmen vrijdag 3 oktober 20:00
Bericht door: sunderland op oktober 02, 2025, 13:32:25
Citaat van: Noordcambuur op oktober 02, 2025, 13:05:50
waarom bijna 4 dagen vrij gehad dan moet Emmen nog meer last van pijntjes hebben.
welkom in de tegenwoordige tijd zou ik zeggen.
Lees dat het dezelfde opstelling zal worden. Verwacht maar dat er na rust een ander team zal staan.  En de gedachte van Henk om Ferrah op de positie van Balk te zetten is logisch maar Balk op de buiten is absoluut geen succes. Zou Ferrah mooi laten staan want hij doet het daar geweldig. ( Henk bedoelt waarschijnlijk ook als de tegenstander zo compact staat)
Titel: Re: Cambuur - Emmen vrijdag 3 oktober 20:00
Bericht door: Noordcambuur op oktober 02, 2025, 15:10:07
Citaat van: sunderland op oktober 02, 2025, 13:32:25
welkom in de tegenwoordige tijd zou ik zeggen.
Lees dat het dezelfde opstelling zal worden. Verwacht maar dat er na rust een ander team zal staan.  En de gedachte van Henk om Ferrah op de positie van Balk te zetten is logisch maar Balk op de buiten is absoluut geen succes. Zou Ferrah mooi laten staan want hij doet het daar geweldig. ( Henk bedoelt waarschijnlijk ook als de tegenstander zo compact staat)
ik snap je helemaal Ferrah mooi op de buiten laten.
Titel: Re: Cambuur - Emmen vrijdag 3 oktober 20:00
Bericht door: Bankzitter op oktober 02, 2025, 15:40:24
Ferrah kan het middenveld in (op 10) En Balk
kan in de ruimte op rechts komen ( hij moet er inderdaad al niet staan).
En anders duikt Mulders dat gat wel in.
Ferrah mooi laten zwerven.
Titel: Re: Cambuur - Emmen vrijdag 3 oktober 20:00
Bericht door: sunderland op oktober 02, 2025, 16:00:21
Citaat van: Bankzitter op oktober 02, 2025, 15:40:24
Ferrah kan het middenveld in (op 10) En Balk
kan in de ruimte op rechts komen ( hij moet er inderdaad al niet staan).
En anders duikt Mulders dat gat wel in.
Ferrah mooi laten zwerven.
ja Balk was geweldig op de buiten :zucht :_ waarom als het heel erg goed gaat veranderen? niet van dat domme gedoe van vorig seizoen.
Titel: Re: Cambuur - Emmen vrijdag 3 oktober 20:00
Bericht door: Harry L. op oktober 02, 2025, 17:40:58
Ik zou als baouf er weer is eerder Amofa op 6 proberen en dan Berkhout centraal. Souren is veel te lief en afwezig op die positie. Gewoon een keer als wel 3-0 voor staan met rust. Voor de rest lekker alles laten staan. Ferrah kan wat mij betreft meer naar binnen aangespeeld worden op randje (punt) zestien, is hij levensgevaarlijk.
Titel: Re: Cambuur - Emmen vrijdag 3 oktober 20:00
Bericht door: Oud Cambuur op oktober 02, 2025, 18:20:09
Henk heeft alle vertrouwen in Souren dus die blijft voorlopig wel staan
Titel: Re: Cambuur - Emmen vrijdag 3 oktober 20:00
Bericht door: Galdiano op oktober 02, 2025, 19:04:54
Citaat van: Oud Cambuur op oktober 02, 2025, 18:20:09
Henk heeft alle vertrouwen in Souren dus die blijft voorlopig wel staan

En terecht toch? Is gewoon een prima speler.
Titel: Re: Cambuur - Emmen vrijdag 3 oktober 20:00
Bericht door: Andy King op oktober 02, 2025, 19:06:02
Citaat van: Oud Cambuur op oktober 02, 2025, 18:20:09
Henk heeft alle vertrouwen in Souren dus die blijft voorlopig wel staan

Logisch toch. Als je Souren er nu naast zet, kan je hem afschrijven.
Titel: Re: Cambuur - Emmen vrijdag 3 oktober 20:00
Bericht door: Bankzitter op oktober 02, 2025, 19:25:04
Ik zou ook geen alternatief weten (al weet ik niet wat er naast bakkati nog in O21 rondloopt)
Titel: Re: Cambuur - Emmen vrijdag 3 oktober 20:00
Bericht door: EdsjeSCC op oktober 02, 2025, 19:56:27
Speelde een keer een slechte wedstrijd, man. Meestal speelt die prima (waarmee ik bedoel eigenlijk wel altijd een voldoende) dus tuurlijk laat je die staan
Titel: Re: Cambuur - Emmen vrijdag 3 oktober 20:00
Bericht door: sunderland op oktober 02, 2025, 20:22:29
Citaat van: EdsjeSCC op oktober 02, 2025, 19:56:27
Speelde een keer een slechte wedstrijd, man. Meestal speelt die prima (waarmee ik bedoel eigenlijk wel altijd een voldoende) dus tuurlijk laat je die staan
ja man, altijd proberen mensen hier een pispaal te zoeken en dat op 1 slechte wedstrijd waar nota bene nog veel meer slecht speelden
Titel: Re: Cambuur - Emmen vrijdag 3 oktober 20:00
Bericht door: Oud Cambuur op oktober 02, 2025, 21:32:04
Citaat van: sunderland op oktober 02, 2025, 20:22:29
ja man, altijd proberen mensen hier een pispaal te zoeken en dat op 1 slechte wedstrijd waar nota bene nog veel meer slecht speelden

Ben ik het helemaal mee eens
Titel: Re: Cambuur - Emmen vrijdag 3 oktober 20:00
Bericht door: denistel op oktober 02, 2025, 22:02:20
hij is niet slecht maar wordt niet zo gebruikt als bij MVV dat is jammer
vooral voor hem zelf.vorige week kwam ie wel in de 16 en meteen scoren.
Titel: Re: Cambuur - Emmen vrijdag 3 oktober 20:00
Bericht door: Yellow Army op oktober 02, 2025, 22:26:37
Het is natuurlijk wel erg kwetsbaar. Souren kan ook geblesseerd raken of geschorst worden. Dan hebben we echt een probleem
Titel: Re: Cambuur - Emmen vrijdag 3 oktober 20:00
Bericht door: sunderland op oktober 03, 2025, 09:02:47
Citaat van: Yellow Army op oktober 02, 2025, 22:26:37
Het is natuurlijk wel erg kwetsbaar. Souren kan ook geblesseerd raken of geschorst worden. Dan hebben we echt een probleem
wat denk je als Amofa of Diemers geblesseerd raakt. Als als
Titel: Re: Cambuur - Emmen vrijdag 3 oktober 20:00
Bericht door: Bankzitter op oktober 03, 2025, 09:41:41
Als.. als? we in de winterstop nog meedoen om directe promotie, moet je kijken of we een extra investering in de breedte kunnen doen.

Bij promotie kun je een aantal spelers nog wel houden en worden ze echt veel waard. Nog een jaar KKD dan gaan ze weg in de zomer.
Titel: Re: Cambuur - Emmen vrijdag 3 oktober 20:00
Bericht door: Eewal op oktober 03, 2025, 09:53:54
Ik hoop dat Souren er vanavond 3 maakt. Wat een negativiteit zeg.
Titel: Re: Cambuur - Emmen vrijdag 3 oktober 20:00
Bericht door: Scc0511 op oktober 03, 2025, 09:56:27
Citaat van: Eewal op oktober 03, 2025, 09:53:54
Ik hoop dat Souren er vanavond 3 maakt. Wat een negativiteit zeg.

Inderdaad! Geef hem gewoon vertrouwen. Die kan echt wel wat hoor!
Titel: Re: Cambuur - Emmen vrijdag 3 oktober 20:00
Bericht door: sunderland op oktober 03, 2025, 11:31:34
Iedereen heeft het maar over Ferrah op Balk zijn positie. Daar kan hij waarschijnlijk ook zeer goed uit de voeten maar moet hij ook steeds achter zijn tegenstander aan. Ik zou het wel weten als ik coach van de tegenstander was, ga zo veel mogelijk lopen dan moet hij mee. Balk vult dat heel goed in
Titel: Re: Cambuur - Emmen vrijdag 3 oktober 20:00
Bericht door: Vlampiep op oktober 03, 2025, 11:33:41
Gewoon een prima speler die we even zijn terugkeer moeten gunnen
Titel: Re: Cambuur - Emmen vrijdag 3 oktober 20:00
Bericht door: fred op oktober 03, 2025, 11:35:33
Ik hoor de mensen hier nog zeggen waarom Souren niet in de basis, maar D. Visser  :_schater

Prima speler die Souren geef hem vertrouwen
Titel: Re: Cambuur - Emmen vrijdag 3 oktober 20:00
Bericht door: Inferno-058 op oktober 03, 2025, 12:28:44
Citaat van: Eewal op oktober 03, 2025, 09:53:54
Ik hoop dat Souren er vanavond 3 maakt. Wat een negativiteit zeg.
Het is aan hem om te laten zien dat hij het verdiend om in de basis te staan!
Titel: Re: Cambuur - Emmen vrijdag 3 oktober 20:00
Bericht door: Bankzitter op oktober 03, 2025, 12:34:19
Alle vertrouwen in Souren, alleen is het ander type dan Visser.
Daarnaast, het is de enigen 6 in de selectie, wie miet je anders neerzetten zonder rare kunstgrepen te doen?
Titel: Re: Cambuur - Emmen vrijdag 3 oktober 20:00
Bericht door: Beul B op oktober 03, 2025, 12:40:31
Misschien een mooi spandoekje voor Daan, om hem een hart onder de riem te steken. In plaats van Nederlandse vlaggen.
Titel: Re: Cambuur - Emmen vrijdag 3 oktober 20:00
Bericht door: siepelsjeu op oktober 03, 2025, 12:48:14
Citaat van: Beul B op oktober 03, 2025, 12:40:31
Misschien een mooi spandoekje voor Daan, om hem een hart onder de riem te steken. In plaats van Nederlandse vlaggen.

Dan maak je die toch?
Titel: Re: Cambuur - Emmen vrijdag 3 oktober 20:00
Bericht door: sunderland op oktober 03, 2025, 13:17:55
Citaat van: fred op oktober 03, 2025, 11:35:33
Ik hoor de mensen hier nog zeggen waarom Souren niet in de basis, maar D. Visser  :_schater

Prima speler die Souren geef hem vertrouwen
daar was ik 1 van  :_schater :_schater :_schater :_schater wat mooi
Titel: Re: Cambuur - Emmen vrijdag 3 oktober 20:00
Bericht door: fred op oktober 03, 2025, 14:35:53
Postema ziek en Mulder niet fit bij hun....
Titel: Re: Cambuur - Emmen vrijdag 3 oktober 20:00
Bericht door: Drumfather SCC op oktober 03, 2025, 14:47:06
https://cambuur.nl/nieuws/statement-houd-politiek-buiten-het-stadion/ (https://cambuur.nl/nieuws/statement-houd-politiek-buiten-het-stadion/)
Titel: Re: Cambuur - Emmen vrijdag 3 oktober 20:00
Bericht door: Noordcambuur op oktober 03, 2025, 14:56:05
Citaat van: fred op oktober 03, 2025, 14:35:53
Postema ziek en Mulder niet fit bij hun....
phoeee dat scheelt heel veel?.knallen met de hap en als een man achter de spelers staan ik hoop op een leuke sfeer |:)
Titel: Re: Cambuur - Emmen vrijdag 3 oktober 20:00
Bericht door: Noordcambuur op oktober 03, 2025, 14:56:58
Citaat van: fred op oktober 03, 2025, 14:35:53
Postema ziek en Mulder niet fit bij hun....
en volgens mij een speler die geschorst is  :?
Titel: Re: Cambuur - Emmen vrijdag 3 oktober 20:00
Bericht door: mark1989 op oktober 03, 2025, 15:00:46
Citaat van: Drumfather SCC op oktober 03, 2025, 14:47:06
https://cambuur.nl/nieuws/statement-houd-politiek-buiten-het-stadion/ (https://cambuur.nl/nieuws/statement-houd-politiek-buiten-het-stadion/)

Mooi dat Cambuur dit even duidelijk maakt. Ik hoop dat de gasten met 0,1% hersencellen dit ook begrijpen.
Titel: Re: Cambuur - Emmen vrijdag 3 oktober 20:00
Bericht door: maikcambuur op oktober 03, 2025, 15:04:19
Citaat van: mark1989 op oktober 03, 2025, 15:00:46
Mooi dat Cambuur dit even duidelijk maakt. Ik hoop dat de gasten met 0,1% hersencellen dit ook begrijpen.

Vind het een zwak statement. Dat komt door de selectieve verontwaardiging als het gaat om politieke uitingen in het stadion. Komt Cambuur ook met een statement als de woke agenda (lees regenboogvlaggen, regenboog aanvoerdersbanden etc.) wordt gepropageerd door club en knvb etc? Dan moet je dan ook ballen hebben en met statements komen omtrent politieke uitingen. Daarnaast is er niks mis met uitingen van de Nederlandse vlag. Alle vormen van nationalisme wordt echter zo panisch op gereageerd tegenwoordig. Verschrikkelijke ontwikkeling, ontzettend hypocriet ook.
Titel: Re: Cambuur - Emmen vrijdag 3 oktober 20:00
Bericht door: AL op oktober 03, 2025, 15:19:44
Citaat van: maikcambuur op oktober 03, 2025, 15:04:19
Vind het een zwak statement. Dat komt door de selectieve verontwaardiging als het gaat om politieke uitingen in het stadion. Komt Cambuur ook met een statement als de woke agenda (lees regenboogvlaggen, regenboog aanvoerdersbanden etc.) wordt gepropageerd door club en knvb etc? Dan moet je dan ook ballen hebben en met statements komen omtrent politieke uitingen. Daarnaast is er niks mis met uitingen van de Nederlandse vlag. Alle vormen van nationalisme wordt echter zo panisch op gereageerd tegenwoordig. Verschrikkelijke ontwikkeling, ontzettend hypocriet ook.

Eens!
Titel: Re: Cambuur - Emmen vrijdag 3 oktober 20:00
Bericht door: Marc S op oktober 03, 2025, 15:27:20
Waarom werd er in vredesnaam opgeroepen om een NLse vlag mee te nemen als we spelen tegen Emmen.. als we tegen DKV moesten begreep ik het nog wel. Vond de oproep opzich al vrij bizar. Maargoed het verbieden is natuurlijk olie op het vuur gooien en werkt alleen maar averechts.
Titel: Re: Cambuur - Emmen vrijdag 3 oktober 20:00
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op oktober 03, 2025, 15:46:54
Citaat van: maikcambuur op oktober 03, 2025, 15:04:19
Vind het een zwak statement. Dat komt door de selectieve verontwaardiging als het gaat om politieke uitingen in het stadion. Komt Cambuur ook met een statement als de woke agenda (lees regenboogvlaggen, regenboog aanvoerdersbanden etc.) wordt gepropageerd door club en knvb etc? Dan moet je dan ook ballen hebben en met statements komen omtrent politieke uitingen. Daarnaast is er niks mis met uitingen van de Nederlandse vlag. Alle vormen van nationalisme wordt echter zo panisch op gereageerd tegenwoordig. Verschrikkelijke ontwikkeling, ontzettend hypocriet ook.

Dat van die regenboog banden is een heel goed punt.
Titel: Re: Cambuur - Emmen vrijdag 3 oktober 20:00
Bericht door: Hirsch op oktober 03, 2025, 15:57:21
Citaat van: maikcambuur op oktober 03, 2025, 15:04:19
Vind het een zwak statement. Dat komt door de selectieve verontwaardiging als het gaat om politieke uitingen in het stadion. Komt Cambuur ook met een statement als de woke agenda (lees regenboogvlaggen, regenboog aanvoerdersbanden etc.) wordt gepropageerd door club en knvb etc? Dan moet je dan ook ballen hebben en met statements komen omtrent politieke uitingen. Daarnaast is er niks mis met uitingen van de Nederlandse vlag. Alle vormen van nationalisme wordt echter zo panisch op gereageerd tegenwoordig. Verschrikkelijke ontwikkeling, ontzettend hypocriet ook.

Zoals Cambuur in het statement aangeeft moet voetbal verbinden en iedereen zich welkom voelen. Cambuur is van ons allemaal. De voorbeelden die jij hierboven afdoet als woke sluiten niemand uit. Als club en maatschappelijke stichting zijn we hier ook enorm mee aan de weg aan het timmeren.

Twee weken terug was er op het Malieveld een demonstratie tegen het migratiebeleid waar werd opgeroepen Nederlandse vlaggen mee naar toe te nemen. Hier waren ook groepen ?voetbalsupporters?.

Als er nu bij SCC personen oproepen de Nederlandse vlag mee te nemen, en mogelijk meer, waarbij de suggestie wordt gewekt dezelfde lading te dekken als op het Malieveld is het toch volkomen normaal dat we dit afkeuren? Dit moet je niet in het stadion willen. Ga dit lekker ergens anders doen.

Niemand is meer dan een ander!
Titel: Re: Cambuur - Emmen vrijdag 3 oktober 20:00
Bericht door: KlinkHamer op oktober 03, 2025, 16:03:02
Citaat van: D-to-f op oktober 02, 2025, 13:21:56

Wij zijn Cambuur, Cambuur Leeuwarden! Onze club is uniek. Op alle tribunes zitten verschillende supporters met verschillende meningen en verschillende afkomsten (ook in onze uitvakken). Er is in mijn beleving altijd een goede saamhorigheid op de tribunes waar zwart, wit, bruin, rood, etc altijd met elkaar achter onze club staat. Dit is een mooie afspiegeling van het team wat op het veld staat, zeker dit seizoen.

Misbruik onze club niet voor persoonlijk gewin of mening.

Wij Zijn Cambuur, Cambuur Leeuwarden! :scc

_O_
Titel: Re: Cambuur - Emmen vrijdag 3 oktober 20:00
Bericht door: hobbes op oktober 03, 2025, 16:07:37
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op oktober 03, 2025, 15:46:54
Dat van die regenboog banden is een heel goed punt.

Het ??n staat voor iedereen betrekken en het ander voor mensen uitsluiten, niet helemaal hetzelfde.
Titel: Re: Cambuur - Emmen vrijdag 3 oktober 20:00
Bericht door: KlinkHamer op oktober 03, 2025, 16:14:09
Citaat van: maikcambuur op oktober 03, 2025, 15:04:19
Vind het een zwak statement. Dat komt door de selectieve verontwaardiging als het gaat om politieke uitingen in het stadion. Komt Cambuur ook met een statement als de woke agenda (lees regenboogvlaggen, regenboog aanvoerdersbanden etc.) wordt gepropageerd door club en knvb etc? Dan moet je dan ook ballen hebben en met statements komen omtrent politieke uitingen. Daarnaast is er niks mis met uitingen van de Nederlandse vlag. Alle vormen van nationalisme wordt echter zo panisch op gereageerd tegenwoordig. Verschrikkelijke ontwikkeling, ontzettend hypocriet ook.
Dat er nog steeds Homo wordt geroepen op de tribune, (vraag altijd vriendelijk  om er mee te kappen) maakt dat woke zijn zo gek nog niet is.
Het is iedereen vrij om te denken dat blanken superieur zijn, dat mannen vrouwen eronder moeten houden, dat Afrikanen geen mensen zijn, dat homoseksuelen vies zijn en zich niet mogen uiten. Allemaal prima als je dat denkt maar om het dan ook nog eens te gaan uiten....Het verschil tussen denken en doen. Is het nodig om met regenboogbandjes te gaan lopen?
Titel: Re: Cambuur - Emmen vrijdag 3 oktober 20:00
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op oktober 03, 2025, 16:14:23
Citaat van: hobbes op oktober 03, 2025, 16:07:37
Het ??n staat voor iedereen betrekken en het ander voor mensen uitsluiten, niet helemaal hetzelfde.

Ik denk dat menig Moslim of SGP'er het daar niet mee eens is. Het zijn beide in mijn ogen politieke uitspraken/ stellingnames. Ik heb goede vrienden die Homo zijn, maar ik walg van de Transideologie (let wel: niet van transpersonen). 
Titel: Re: Cambuur - Emmen vrijdag 3 oktober 20:00
Bericht door: Inferno-058 op oktober 03, 2025, 16:28:20
Citaat van: hobbes op oktober 03, 2025, 16:07:37
Het ??n staat voor iedereen betrekken en het ander voor mensen uitsluiten, niet helemaal hetzelfde.
Onzin, regenboogvlag is duidelijk extreemlinks en gaat verder dan acceptatie. Meer door de strot duwen
Titel: Re: Cambuur - Emmen vrijdag 3 oktober 20:00
Bericht door: hobbes op oktober 03, 2025, 16:35:54
Citaat van: Inferno-058 op oktober 03, 2025, 16:28:20
Onzin, regenboogvlag is duidelijk extreemlinks en gaat verder dan acceptatie. Meer door de strot duwen

Door de strot duwen is net hoe je iets ervaart, ik denk dat er ook mensen zijn die vinden dat voetbal je door de strot geduwd wordt zoveel is het op tv.
Titel: Re: Cambuur - Emmen vrijdag 3 oktober 20:00
Bericht door: sk13 op oktober 03, 2025, 16:44:13
Postema van Emmen is ziek!! Nog niet zeker of hij erbij is
Titel: Re: Cambuur - Emmen vrijdag 3 oktober 20:00
Bericht door: Inferno-058 op oktober 03, 2025, 16:45:29
Citaat van: hobbes op oktober 03, 2025, 16:35:54
Door de strot duwen is net hoe je iets ervaart, ik denk dat er ook mensen zijn die vinden dat voetbal je door de strot geduwd wordt zoveel is het op tv.
Haha voetbal is nou ??nmaal populair. Dan is met de woke vlag wel anders... Een minderheid waar enorm veel aandacht wordt voor gegeven d.m.v. instanties maar ook voetbalclubs.

Geen NL vlag in stadion? Ok?, maar dan ook kappen woke.
Titel: Re: Cambuur - Emmen vrijdag 3 oktober 20:00
Bericht door: Naastismis op oktober 03, 2025, 16:50:18
Een tijd geleden knielen.voor BLM, is toch ook een politieke statement.  Wanneer je als Nederlander te nationalistisch bent, moeten we niet willen, Palestijnse vlaggen die in  het straatbeeld verankerd zijn is geen probleem....
Titel: Re: Cambuur - Emmen vrijdag 3 oktober 20:00
Bericht door: hobbes op oktober 03, 2025, 17:00:01
Citaat van: Inferno-058 op oktober 03, 2025, 16:45:29
Haha voetbal is nou ??nmaal populair. Dan is met de woke vlag wel anders... Een minderheid waar enorm veel aandacht wordt voor gegeven d.m.v. instanties maar ook voetbalclubs.

Geen NL vlag in stadion? Ok?, maar dan ook kappen woke.

Ik kan je garanderen dat er vanavond geen regenboogvlag te zien is in het stadion.
Titel: Re: Cambuur - Emmen vrijdag 3 oktober 20:00
Bericht door: Inferno-058 op oktober 03, 2025, 17:01:19
Citaat van: hobbes op oktober 03, 2025, 17:00:01
Ik kan je garanderen dat er vanavond geen regenboogvlag te zien is in het stadion.
Ik bedoel natuurlijk in de verdere toekomst
Titel: Re: Cambuur - Emmen vrijdag 3 oktober 20:00
Bericht door: Leeuwarden058 op oktober 03, 2025, 17:02:39
Zeur allemaal toch niet zo, gaat mooi met onze club en er staat een heerlijke pot op het programma.

Ga daarvan genieten en over praten. Iemand die niet open staat voor een ander idee overtuig je toch niet, dus probeer dat ook niet.

Fijne pot allemaal vanavond! 3 punten voor ons
Titel: Re: Cambuur - Emmen vrijdag 3 oktober 20:00
Bericht door: Inferno-058 op oktober 03, 2025, 17:12:21
Citaat van: Naastismis op oktober 03, 2025, 16:50:18
Een tijd geleden knielen.voor BLM, is toch ook een politieke statement.  Wanneer je als Nederlander te nationalistisch bent, moeten we niet willen, Palestijnse vlaggen die in  het straatbeeld verankerd zijn is geen probleem....
Klopt. In Nederland moet het binnen het inclusieve/linkse straatje passen anders val je buiten de mand.
Titel: Re: Cambuur - Emmen vrijdag 3 oktober 20:00
Bericht door: Noordcambuur op oktober 03, 2025, 17:48:13
Zullen we het hebben over voetbal  :y
Titel: Re: Cambuur - Emmen vrijdag 3 oktober 20:00
Bericht door: oost op oktober 03, 2025, 17:51:30
Ik ben zeer benieuwd of we vanavond weer het niveau aantikken van voor Roda.
Of dat we Visser meer gaan missen dan dat sommige hier denken. Of dat souren plotseling laat zien een goed alternatief te zijn.

Hoe je het ook wendt of keert wordt vandaag weer spannend  |:)
Titel: Re: Cambuur - Emmen vrijdag 3 oktober 20:00
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op oktober 03, 2025, 17:55:59
Citaat van: oost op oktober 03, 2025, 17:51:30
Of dat souren plotseling laat zien een goed alternatief te zijn.

Plotseling? :?
Titel: Re: Cambuur - Emmen vrijdag 3 oktober 20:00
Bericht door: oost op oktober 03, 2025, 17:59:22
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op oktober 03, 2025, 17:55:59
Plotseling? :?

Jep heeft mij vorige seizoen totaal niet weten te overtuigen. Misschien heeft die vorige jaar 3 of 4 aardige duels gespeeld. Voor de rest was het weinig. Met den Bosch uit in de PO als diepte punt
Titel: Re: Cambuur - Emmen vrijdag 3 oktober 20:00
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op oktober 03, 2025, 17:59:35
Citaat van: Noordcambuur op oktober 03, 2025, 17:48:13
Zullen we het hebben over voetbal  :y

Beter ja |:)

Zin in! Wel jammer dat het niet meer lekker een graad of 20 is.
Titel: Re: Cambuur - Emmen vrijdag 3 oktober 20:00
Bericht door: Noordcambuur op oktober 03, 2025, 18:18:02
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op oktober 03, 2025, 17:59:35
Beter ja |:)

Zin in! Wel jammer dat het niet meer lekker een graad of 20 is.
nu weer een jas aan en Cambuur sjaal om en gaan |:)
Titel: Re: Cambuur - Emmen vrijdag 3 oktober 20:00
Bericht door: Noordcambuur op oktober 03, 2025, 18:19:36
Oosttribune vak 21 nog heel veel kaarten beschikbaar.
Rest van de vakken bijna vol.

Zuidtribune nog dikke 150 kaarten beschikbaar.
Titel: Re: Cambuur - Emmen vrijdag 3 oktober 20:00
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op oktober 03, 2025, 18:25:45
Mag ik wel een Friese vlag meenemen?

:devil
Titel: Re: Cambuur - Emmen vrijdag 3 oktober 20:00
Bericht door: Noordcambuur op oktober 03, 2025, 18:29:59
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op oktober 03, 2025, 18:25:45
Mag ik wel een Friese vlag meenemen?

:devil
dan weet ik jouw te vinden  8P 8P
Titel: Re: Cambuur - Emmen vrijdag 3 oktober 20:00
Bericht door: fred op oktober 03, 2025, 18:48:10
We staan er "landelijk" weer leuk op met dit "statement" al dan niet met misleidende kop.
Titel: Re: Cambuur - Emmen vrijdag 3 oktober 20:00
Bericht door: oost op oktober 03, 2025, 18:53:24
Citaat van: fred op oktober 03, 2025, 18:48:10
We staan er "landelijk" weer leuk op met dit "statement" al dan niet met misleidende kop.

Ook mijn gedachten, nadat racisme en die debiele streaker past nu stilt en bescheiden heid
Titel: Re: Cambuur - Emmen vrijdag 3 oktober 20:00
Bericht door: Harry L. op oktober 03, 2025, 19:01:49
Citaat van: sk13 op oktober 03, 2025, 16:44:13
Postema van Emmen is ziek!! Nog niet zeker of hij erbij is

Lijkt erop dat hij gewoon speelt
Titel: Re: Cambuur - Emmen vrijdag 3 oktober 20:00
Bericht door: Derkx R.H. op oktober 03, 2025, 19:08:50
(https://pbs.twimg.com/media/G2WZbNMXUAApNWL?format=jpg&name=large)
Titel: Re: Cambuur - Emmen vrijdag 3 oktober 20:00
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op oktober 03, 2025, 19:25:59
Citaat van: fred op oktober 03, 2025, 18:48:10
We staan er "landelijk" weer leuk op met dit "statement" al dan niet met misleidende kop.
Wat is er
Mis met de kop?

Emmen stuk of 6 NL vlaggen
Titel: Re: Cambuur - Emmen vrijdag 3 oktober 20:00
Bericht door: fred op oktober 03, 2025, 19:46:33
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op oktober 03, 2025, 19:25:59
Wat is er
Mis met de kop?

Emmen stuk of 6 NL vlaggen

Nou als er reacties komen dat we na Friesland ook al niet meer bij Nederland willen horen....
We staan er weer leuk op 3e thuiswedstrijd op rij....
Titel: Re: Cambuur - Emmen vrijdag 3 oktober 20:00
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op oktober 03, 2025, 19:48:31
Waar stond die streaker eigenijk voor?
Titel: Re: Cambuur - Emmen vrijdag 3 oktober 20:00
Bericht door: fred op oktober 03, 2025, 19:50:41
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op oktober 03, 2025, 19:48:31
Waar stond die streaker eigenijk voor?
Een kleine lul
Titel: Re: Cambuur - Emmen vrijdag 3 oktober 20:00
Bericht door: Lore op oktober 03, 2025, 19:52:33
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op oktober 03, 2025, 19:48:31
Waar stond die streaker eigenijk voor?

Hij zegt dat hij het deed als protest tegen discriminatie. Dit nav het incident de wee er voor
Titel: Re: Cambuur - Emmen vrijdag 3 oktober 20:00
Bericht door: fred op oktober 03, 2025, 19:59:21
Nou 100+ vlaggen mooi in beeld.
Niks 17e minuut maar gewoon op een ander moment.
Titel: Re: Cambuur - Emmen vrijdag 3 oktober 20:00
Bericht door: wiekie1969 op oktober 03, 2025, 20:54:21
Rust 1-1. Komen goed weg. Moet een tandje bij. De energie ontbreekt wat. 3 potjes in de week lijkt te zwaar te zijn. In ieder geval deze pot niet verliezen. We missen Baouf oek. Amofa wat onzeker zonder hem.
Titel: Re: Cambuur - Emmen vrijdag 3 oktober 20:00
Bericht door: Specuveter op oktober 03, 2025, 20:57:28
Het is bij tijd en wijle goed en dan weer vr?selijk slordig
Vind vooral onze beide backs slordig
Ferrah weer met kop en schouders er boven uit.
Titel: Re: Cambuur - Emmen vrijdag 3 oktober 20:00
Bericht door: AL op oktober 03, 2025, 20:58:15
Verdedigend een ramp.
Mulders zwakste op het veld.
Titel: Re: Cambuur - Emmen vrijdag 3 oktober 20:00
Bericht door: fred op oktober 03, 2025, 20:59:09
Centrale duo en mulders onder de maat
Titel: Re: Cambuur - Emmen vrijdag 3 oktober 20:00
Bericht door: wiekie1969 op oktober 03, 2025, 21:02:50
Baouf missen we echt. Jonkje van 19. Dat geeft wel te denken. Die lui zijn bij elke tegenstoot gevaarlijk. Vd Sande oek niet best.
Titel: Re: Cambuur - Emmen vrijdag 3 oktober 20:00
Bericht door: Trainert! op oktober 03, 2025, 21:08:48
wat zit er gvd altijd in de thee van ons. Man man
Titel: Re: Cambuur - Emmen vrijdag 3 oktober 20:00
Bericht door: fred op oktober 03, 2025, 21:30:58
Die commentator is ook de weg kwijt berkhout goede wedstrijd

Ai ai souren grijpt naar de lies ;(
Titel: Re: Cambuur - Emmen vrijdag 3 oktober 20:00
Bericht door: fred op oktober 03, 2025, 21:31:40
Ferrah  _O_
Titel: Re: Cambuur - Emmen vrijdag 3 oktober 20:00
Bericht door: Destroyer op oktober 03, 2025, 21:40:29
4 wissels achterelkaar  :wall goal tegen
Titel: Re: Cambuur - Emmen vrijdag 3 oktober 20:00
Bericht door: fred op oktober 03, 2025, 21:51:47
Onnodig billeknijpen
Titel: Re: Cambuur - Emmen vrijdag 3 oktober 20:00
Bericht door: D.H.Skolten op oktober 03, 2025, 21:56:39
Pfffff wat een spanning, niet goed voor je hart.
Titel: Re: Cambuur - Emmen vrijdag 3 oktober 20:00
Bericht door: fred op oktober 03, 2025, 21:59:59
Beste start ooit.
Wat zeuren we nou.
Titel: Re: Cambuur - Emmen vrijdag 3 oktober 20:00
Bericht door: michello op oktober 03, 2025, 22:00:46
Wat een beestenweer. Was zeker niet in ons voordeel, maar het is gelukt! Doen hele goede zaken. Almere Willem II en RKC allen punten verspeeld.
Titel: Re: Cambuur - Emmen vrijdag 3 oktober 20:00
Bericht door: Specuveter op oktober 03, 2025, 22:10:57
We staan er geweldig voor!!
4 wedstrijden in 12 dagen eist zijn tol
Na de 3-1 En alle wissels waren we het helemaal kwijt.....
Op tandvlees 3 punten.
Titel: Re: Cambuur - Emmen vrijdag 3 oktober 20:00
Bericht door: Poetser op oktober 03, 2025, 22:13:39
3 punten!

Na de wissels was het compleet weg. Maar toch veerkracht.

Noord had vakantie vandaag.
Titel: Re: Cambuur - Emmen vrijdag 3 oktober 20:00
Bericht door: Destroyer op oktober 03, 2025, 22:19:05
Citaat van: Poetser op oktober 03, 2025, 22:13:39
3 punten!

Na de wissels was het compleet weg. Maar toch veerkracht.

Noord had vakantie vandaag.

Internoord
Titel: Re: Cambuur - Emmen vrijdag 3 oktober 20:00
Bericht door: wiekie1969 op oktober 03, 2025, 22:20:27
3 gouden punten vanavond. Het zit mee de eerste 10 wedstrijden. Dat dwingen we zelf af. Wat een goal van Ferrah. Tranen in de ogen. Willem 2 verliest. Gunstige uitslagen verder. Nu mooi een week vrij. En volgende week weer een ouderwetse zaterdagavond pot.
Titel: Re: Cambuur - Emmen vrijdag 3 oktober 20:00
Bericht door: Derkx R.H. op oktober 03, 2025, 22:21:21
Citaat van: Poetser op oktober 03, 2025, 22:13:39
3 punten!

Na de wissels was het compleet weg. Maar toch veerkracht.

Noord had vakantie vandaag.
Die lui kwamen oek niet verder dan blind ballen de 16 inpompen... Maar wat je zegt 3 punten de beste start sinds tijden en we staan 2e en de concurrent staan al mooi op afstand... |:)
Titel: Re: Cambuur - Emmen vrijdag 3 oktober 20:00
Bericht door: wiekie1969 op oktober 03, 2025, 22:34:01
Citaat van: Derkx R.H. op oktober 03, 2025, 22:21:21
Die lui kwamen oek niet verder dan blind ballen de 16 inpompen... Maar wat je zegt 3 punten de beste start sinds tijden en we staan 2e en de concurrent staan al mooi op afstand... |:)

Wel 8 goals tegen in 4 wedstrijden zonder Baouf. Maar goed, je pakt 10 punten.  _O_ _O_ _O_
Titel: Re: Cambuur - Emmen vrijdag 3 oktober 20:00
Bericht door: Specuveter op oktober 03, 2025, 22:38:51
Van Ferrah en Balkie genoten
Vond Galvez vandaag dramatisch slecht
Jullie?
Titel: Re: Cambuur - Emmen vrijdag 3 oktober 20:00
Bericht door: kapseltje op oktober 03, 2025, 22:41:14
Citaat van: Specuveter op oktober 03, 2025, 22:38:51
Van Ferrah en Balkie genoten
Vond Galvez vandaag dramatisch slecht
Jullie?
Eens. In duels veel te slap. Voetballend ook slordig en nonchalant
Titel: Re: Cambuur - Emmen vrijdag 3 oktober 20:00
Bericht door: Oud Cambuur op oktober 03, 2025, 22:46:59
Mulders red ons in begin van de 2de helft maakt de slechte 1ste helft weer goed, Amofa gaat soms als een blind paard naar voren en brengt dan zijn collega's in gevaar. Vond Jansen,Ferrah en Souren goed vandaag
Titel: Re: Cambuur - Emmen vrijdag 3 oktober 20:00
Bericht door: Derkx R.H. op oktober 03, 2025, 22:47:47
Citaat van: wiekie1969 op oktober 03, 2025, 22:34:01
Wel 8 goals tegen in 4 wedstrijden zonder Baouf. Maar goed, je pakt 10 punten.  _O_ _O_ _O_
Met Baouf scoorden we wel weer minder..en 4 wedstrijden in 12 dagen is oek niet niks. Maar we mutte bliedt weze met hoe het gaat. Hoeveel punten hebben we meer t.o.v. vorig seizoen, iemand de cijfers paraat?
Titel: Re: Cambuur - Emmen vrijdag 3 oktober 20:00
Bericht door: Oud Cambuur op oktober 03, 2025, 22:53:51
Citaat van: Derkx R.H. op oktober 03, 2025, 22:47:47
Met Baouf scoorden we wel weer minder..en 4 wedstrijden in 12 dagen is oek niet niks. Maar we mutte bliedt weze met hoe het gaat. Hoeveel punten hebben we meer t.o.v. vorig seizoen, iemand de cijfers paraat?
Volgens mij hadden wij toen 10 punten
Titel: Re: Cambuur - Emmen vrijdag 3 oktober 20:00
Bericht door: Derkx R.H. op oktober 03, 2025, 22:57:28
Citaat van: Oud Cambuur op oktober 03, 2025, 22:53:51
Volgens mij hadden wij toen 10 punten
:thumbsup
Titel: Re: Cambuur - Emmen vrijdag 3 oktober 20:00
Bericht door: denistel op oktober 03, 2025, 23:02:56
zeer rommelige wedstrijd vond ik .mulders 1e helft dramatisch maar er werd niks
aan geda an leek wel of ie pap in de benen had,lui zaten er boven op en dat hadden
we niet in de gaten zeker,mooi dat balk er 2 maakte en die 3e was een beelschone treffer
meesten zeggen na wissels werd het een stuk minder ja omdat we alleen maar naar
achteren liepen een kooistra zet je er in voor de counter maar je gebruikt em niet
dan kun je net zo goed een verdediger er in zetten.
binder geen bal raakt en veel te slap in duels net als rolke.de 3 punten zijn
wel erg belangrijk we slaan een gaat naar de nummer 4

Titel: Re: Cambuur - Emmen vrijdag 3 oktober 20:00
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op oktober 03, 2025, 23:06:46
Citaat van: denistel op oktober 03, 2025, 23:02:56
de 3 pinten zijn wel erg belangrijk

:proost :proost :proost
Titel: Re: Cambuur - Emmen vrijdag 3 oktober 20:00
Bericht door: Noordcambuur op oktober 03, 2025, 23:07:19
Zwaar bevochten wedstrijd ze zijn bekaf de spelers een dikke week rust en dan weer een finale maar moet je niet zo spelen als vandaag wordt afgemaakt tegen de graafschap.
Titel: Re: Cambuur - Emmen vrijdag 3 oktober 20:00
Bericht door: Galdiano op oktober 03, 2025, 23:08:57
Sj?strand, wat was die (weer) goed. Scandinavisch weer.  |:)
Titel: Re: Cambuur - Emmen vrijdag 3 oktober 20:00
Bericht door: drg op oktober 03, 2025, 23:14:38
Lekkere punten en bovenaan mee te blijven doen, wat een idioot verschil met vorig seizoen  :thumbsup

Maar wat heb ik mij weer kapot ge?rgerd aan de arbitrage vandaag. Had naar mijn gevoel wel vaker geel mogen trekken voor Emmen, en die voor Oost was lekker consistent  :R
Titel: Re: Cambuur - Emmen vrijdag 3 oktober 20:00
Bericht door: Bankzitter op oktober 03, 2025, 23:15:36
x
Citaat van: Galdiano op oktober 03, 2025, 23:08:57
Sj?strand, wat was die (weer) goed. Scandinavisch weer.  |:)

Maar die elleboog was niet zo fraai.... mag best stevig maar dat vond ik wel over het randje.
Titel: Re: Cambuur - Emmen vrijdag 3 oktober 20:00
Bericht door: Noordcambuur op oktober 03, 2025, 23:21:27
Citaat van: drg op oktober 03, 2025, 23:14:38
Lekkere punten en bovenaan mee te blijven doen, wat een idioot verschil met vorig seizoen  :thumbsup

Maar wat heb ik mij weer kapot ge?rgerd aan de arbitrage vandaag. Had naar mijn gevoel wel vaker geel mogen trekken voor Emmen, en die voor Oost was lekker consistent  :R
ben ik jou eens wat een draak van arbitrage niet best en maar snel geel geven aan balk en diemers maar Emmen kan heel veel overtredingen maken maar geen geel hoor,
Titel: Re: Cambuur - Emmen vrijdag 3 oktober 20:00
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op oktober 03, 2025, 23:24:58
Totaal geen last gehad van de scheidsrechter.
Alleen die grens voor oost zag een paar ballen (niet) uit waar ik het andersom zag.
Titel: Re: Cambuur - Emmen vrijdag 3 oktober 20:00
Bericht door: lunnie op oktober 04, 2025, 00:41:33
Diemers in mijn ogen z?n beste wedstrijd dit seizoen, was erg goed vandaag. Mulders verdedigend nog prima maar aan de bal 3x balverlies waar een grote kans uit kwam. Calves moet echt even in de spiegel kijken, die denkt dat alles wel even op halve kracht kan.
Titel: Re: Cambuur - Emmen vrijdag 3 oktober 20:00
Bericht door: denistel op oktober 04, 2025, 03:50:00
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op oktober 03, 2025, 23:06:46
:proost :proost :proost

whoeaaa hersteld  :proost
Titel: Re: Cambuur - Emmen vrijdag 3 oktober 20:00
Bericht door: wiekie1969 op oktober 04, 2025, 08:04:06
Laatste 2 thuiswedstrijden 5-3 en 3-2. Nu al meer gezien dan de afgelopen 3 seizoenen. Voor zo'n speler als Ferrah ga je naar het stadion. Weergaloos die goal van hem. En Balk begint nu ook te scoren. Vd Sande ontzettend nuttige speler voorin. Die is nog niet eens op zijn top niveau. Nu 10 punten gehaald uit de laatste 4 wedstrijden. Ik had het niet verwacht. 23 punten uit 10 wedstrijden. Beste start sinds 1983.  Het is onvoorstelbaar. Er zal ongetwijfeld een terugval komen, maar Baouf is straks ook weer terug. Dat scheelt ook achterin.  Gezien het  matige niveau van de gedegradeerde clubs hebben we echt kans op rechtstreekse promotie. Wie had dat gedacht na de zeer zwakke voorbereiding en de slappe eerste wedstrijd tegen Dordrecht?
Titel: Re: Cambuur - Emmen vrijdag 3 oktober 20:00
Bericht door: Eewal op oktober 04, 2025, 08:12:11
Wat mij betreft mogen Ado en Jong PSV echt alles winnen. Mochten wij wat punten van ze afsnoepen gaan we rechtstreeks  promoveren. Geen druk van kampioenschap, laat Ado dat maar worden.
Titel: Re: Cambuur - Emmen vrijdag 3 oktober 20:00
Bericht door: wiekie1969 op oktober 04, 2025, 08:19:55
Citaat van: Noordcambuur op oktober 03, 2025, 23:07:19
Zwaar bevochten wedstrijd ze zijn bekaf de spelers een dikke week rust en dan weer een finale maar moet je niet zo spelen als vandaag wordt afgemaakt tegen de graafschap.

Is de Graafschap zo goed dan? Nee. Die staan 10e met maar 12 punten.  We hebben nu 7 dagen rust.  Volgende week zaterdag weer een nieuwe pot, ouderwets avondje Cambuur. Gewoon 3 punten pakken en  die lui niet laten voetballen.
Titel: Re: Cambuur - Emmen vrijdag 3 oktober 20:00
Bericht door: wiekie1969 op oktober 04, 2025, 08:22:34
Citaat van: Eewal op oktober 04, 2025, 08:12:11
Wat mij betreft mogen Ado en Jong PSV echt alles winnen. Mochten wij wat punten van ze afsnoepen gaan we rechtstreeks  promoveren. Geen druk van kampioenschap, laat Ado dat maar worden.

Dat Ado houdt dit niet vol, geloof er niks van. Hele fysieke ploeg, spelen puur op kracht. Dat hou je niet een heel seizoen vol. Wat ze  tot nu toe wel goed doen is de uitwedstrijden winnen.  Dan kom je ver.
Titel: Re: Cambuur - Emmen vrijdag 3 oktober 20:00
Bericht door: fred op oktober 04, 2025, 08:29:04
Citaat van: wiekie1969 op oktober 04, 2025, 08:22:34
Dat Ado houdt dit niet vol, geloof er niks van. Hele fysieke ploeg, spelen puur op kracht. Dat hou je niet een heel seizoen vol. Wat ze  tot nu toe wel goed doen is de uitwedstrijden winnen.  Dan kom je ver.

Het verschil met Ado en Cambuur is dat de wissels bij hun bijna net zo goed zijn, en bij ons zakt het helemaal inelkaar
Titel: Re: Cambuur - Emmen vrijdag 3 oktober 20:00
Bericht door: Eewal op oktober 04, 2025, 08:30:02
Citaat van: wiekie1969 op oktober 04, 2025, 08:22:34
Dat Ado houdt dit niet vol, geloof er niks van. Hele fysieke ploeg, spelen puur op kracht. Dat hou je niet een heel seizoen vol. Wat ze  tot nu toe wel goed doen is de uitwedstrijden winnen.  Dan kom je ver.
heel eerlijk, heb ze eigenlijk helemaal nog niet gevolgd, het is veel te leuk om alleen op ons eigen ploegje te letten. Heerlijk om zelf te winnen en de concurrenten elkaar te zien uitschakelen.
Titel: Re: Cambuur - Emmen vrijdag 3 oktober 20:00
Bericht door: Scc0511 op oktober 04, 2025, 08:34:37
Prima overwinning weer in een reeks van 4 duels kort op elkaar. Wel nodig om wellicht een stand-in voor de 6 te halen mocht Souren uitvallen. Voor de rest prima en Ado krijgt het dipje nog wel!
Titel: Re: Cambuur - Emmen vrijdag 3 oktober 20:00
Bericht door: wiekie1969 op oktober 04, 2025, 08:36:36
Binder, wat moeten we ermee? Totale miskoop. Heel jammer.
Titel: Re: Cambuur - Emmen vrijdag 3 oktober 20:00
Bericht door: Harry L. op oktober 04, 2025, 08:45:22
Citaat van: wiekie1969 op oktober 04, 2025, 08:36:36
Binder, wat moeten we ermee? Totale miskoop. Heel jammer.

Wat een schande, het lijkt kung fu panda wel. Loopt wat doelloos over het veld, daar zit werkelijk niets in. Onbegrijpelijk.
Titel: Re: Cambuur - Emmen vrijdag 3 oktober 20:00
Bericht door: Vlampiep op oktober 04, 2025, 08:46:30
Nee een miskleun van de TS. Een blinde kan zelfs constateren dat Binder op 6 geen succes zal geven.
Titel: Re: Cambuur - Emmen vrijdag 3 oktober 20:00
Bericht door: Bankzitter op oktober 04, 2025, 08:49:26
Citaat van: fred op oktober 04, 2025, 08:29:04
Het verschil met Ado en Cambuur is dat de wissels bij hun bijna net zo goed zijn, en bij ons zakt het helemaal inelkaar

Maar wij hebben een keeper wekelijks een goal voorkomt en Ferrah die uit het niks een goal kan cree?ren. Daardoor vallen we steeds net aande goede kant van de score.

En daarnaast nog Diemers, Baoef en Amofa die boven het gemiddelde KKD niveau uitstijgen dus de ondergrens ligt ook hoog.
In de breedte kunnen we in de winterstop herstellen.
Titel: Re: Cambuur - Emmen vrijdag 3 oktober 20:00
Bericht door: Inferno-058 op oktober 04, 2025, 09:08:53
Citaat van: Poetser op oktober 03, 2025, 22:13:39
3 punten!

Na de wissels was het compleet weg. Maar toch veerkracht.

Noord had vakantie vandaag.
In welke zin? Dat het qua sfeer slecht was? Of dat veel supporters vroegtijdig het supportershome in gingen
Titel: Re: Cambuur - Emmen vrijdag 3 oktober 20:00
Bericht door: Inferno-058 op oktober 04, 2025, 09:09:55
Hoop dat Ard de Graaf een fijne avond heeft gehad na het zien van al die Nederlandse vlaggen. Het is wel duidelijk dat de club de plank heeft misgeslagen.

Belangrijke 3 punter weer!
Titel: Re: Cambuur - Emmen vrijdag 3 oktober 20:00
Bericht door: Teun Seun op oktober 04, 2025, 09:15:27
Citaat van: wiekie1969 op oktober 04, 2025, 08:36:36
Binder, wat moeten we ermee? Totale miskoop. Heel jammer.

Ik denk niet dat je hem kan beoordelen op basis van die 20 minuten in een slecht draaiend Cambuur met ook nog eens klote weer erbij.. Denk dat hij net als Souren wat meer wedstrijden achter elkaar de kans moet krijgen.. De minuten dat hij meedeed waren we naar achter aan het voetballen en tegenhouden. Dan heb je alleen kans op een counter en daar is hij niet geschikt voor.. Laat je hem starten met de twee top buitens die we hebben maakt ie gewoon 18 goals, ben ik heilig van overtuigd..
Titel: Re: Cambuur - Emmen vrijdag 3 oktober 20:00
Bericht door: fred op oktober 04, 2025, 09:33:45
Heeft de club zich al gedistantieerd voor het tonen van onze mooie 3 kleur ?
Titel: Re: Cambuur - Emmen vrijdag 3 oktober 20:00
Bericht door: Derkx R.H. op oktober 04, 2025, 09:35:53
Citaat van: Vlampiep op oktober 04, 2025, 08:46:30
Nee een miskleun van de TS. Een blinde kan zelfs constateren dat Binder op 6 geen succes zal geven.
Mooi dat hij in de spits speelde en Rolke op 6... :thumbsup
Titel: Re: Cambuur - Emmen vrijdag 3 oktober 20:00
Bericht door: Eewal op oktober 04, 2025, 09:35:56
Citaat van: Inferno-058 op oktober 04, 2025, 09:08:53
In welke zin? Dat het qua sfeer slecht was? Of dat veel supporters vroegtijdig het supportershome in gingen
waarom zou je in vredesnaam eerder naar binnen gaan deze wedstrijd?
Titel: Re: Cambuur - Emmen vrijdag 3 oktober 20:00
Bericht door: Derkx R.H. op oktober 04, 2025, 09:49:07
Citaat van: fred op oktober 04, 2025, 08:29:04
Het verschil met Ado en Cambuur is dat de wissels bij hun bijna net zo goed zijn, en bij ons zakt het helemaal inelkaar
Dat zagen we o.a. tegen Jong PSV en Jong Utrecht ook duidelijk(not). Bij ADO zitten top fitte spelers op de bank en bij ons zijn er een aantal die terugkomen van blessures of op een positie moeten invallen die niet de hunne is... En daarbij wisselt ADO veelal 3x rond een uur in de wedstrijd en krijgen spelers een half uur om ritme te pakken.
Titel: Re: Cambuur - Emmen vrijdag 3 oktober 20:00
Bericht door: wiekie1969 op oktober 04, 2025, 09:56:28
Citaat van: Teun Seun op oktober 04, 2025, 09:15:27
Ik denk niet dat je hem kan beoordelen op basis van die 20 minuten in een slecht draaiend Cambuur met ook nog eens klote weer erbij.. Denk dat hij net als Souren wat meer wedstrijden achter elkaar de kans moet krijgen.. De minuten dat hij meedeed waren we naar achter aan het voetballen en tegenhouden. Dan heb je alleen kans op een counter en daar is hij niet geschikt voor.. Laat je hem starten met de twee top buitens die we hebben maakt ie gewoon 18 goals, ben ik heilig van overtuigd..

Die jongen is vanaf juli al bij ons, dat was de eerste aankoop. Hij is alleen maar geblesseerd geweest en in de wedstrijden die wel speelde maakte hij ook al geen indruk. 18 goals, ik vind het zwaar overdreven. Maar goed, ieder zijn mening.
Titel: Re: Cambuur - Emmen vrijdag 3 oktober 20:00
Bericht door: De Gast op oktober 04, 2025, 10:01:00
Op het tandvlees weer 3 punten. Paar goudhaantjes die echt het verschil maken. Zo jammer van Daan want die zat daar ook bij.

Dieptepunt toch weer onze supporters op Noord met hun vlaggetjes. Zo triest. En dan wel weer jongens met een Marokkaanse achtergrond toejuichen als ze scoren. Of vallen dat soort jongens weer niet onder dit ?protest?? Ach waarschijnlijk doen ze ook maar wat. Je schaamt je weer kapot voor dit volk.
Titel: Re: Cambuur - Emmen vrijdag 3 oktober 20:00
Bericht door: De Gast op oktober 04, 2025, 10:03:10
Citaat van: wiekie1969 op oktober 04, 2025, 09:56:28
Die jongen is vanaf juli al bij ons, dat was de eerste aankoop. Hij is alleen maar geblesseerd geweest en in de wedstrijden die wel speelde maakte hij ook al geen indruk. 18 goals, ik vind het zwaar overdreven. Maar goed, ieder zijn mening.

Is nog nooit verder gekomen dan 7. Maar Lars gaf ook aan dat ze bewezen doelpuntenmakers niet kunnen betalen. Vervolgens halen ze wel vd Sande..  :?
Titel: Re: Cambuur - Emmen vrijdag 3 oktober 20:00
Bericht door: Derkx R.H. op oktober 04, 2025, 10:04:56
Citaat van: wiekie1969 op oktober 04, 2025, 09:56:28
Die jongen is vanaf juli al bij ons, dat was de eerste aankoop. Hij is alleen maar geblesseerd geweest en in de wedstrijden die wel speelde maakte hij ook al geen indruk. 18 goals, ik vind het zwaar overdreven. Maar goed, ieder zijn mening.
Is het re?el om Binder nu al af te schrijven, die jongen heeft 2x de zelfde hamstringblessure gehad en is nu eindelijk pijnvrij wat nu 5/6 weken heeft gekost en in de voorbereiding 3 weken, maar was toen niet pijnvrij....
Titel: Re: Cambuur - Emmen vrijdag 3 oktober 20:00
Bericht door: Derkx R.H. op oktober 04, 2025, 10:07:50
Citaat van: De Gast op oktober 04, 2025, 10:03:10
Is nog nooit verder gekomen dan 7. Maar Lars gaf ook aan dat ze bewezen doelpuntenmakers niet kunnen betalen. Vervolgens halen ze wel vd Sande..  :?
Die werd laat in de voorbereiding via via aangeboden en was daarvoor niet bij Cambuur op de radar...
Titel: Re: Cambuur - Emmen vrijdag 3 oktober 20:00
Bericht door: Bankzitter op oktober 04, 2025, 10:11:40
Citaat van: Inferno-058 op oktober 04, 2025, 09:09:55
Hoop dat Ard de Graaf een fijne avond heeft gehad na het zien van al die Nederlandse vlaggen. Het is wel duidelijk dat de club de plank heeft misgeslagen.

Belangrijke 3 punter weer!

Citaat van: De Gast op oktober 04, 2025, 10:01:00
Op het tandvlees weer 3 punten. Paar goudhaantjes die echt het verschil maken. Zo jammer van Daan want die zat daar ook bij.

Dieptepunt toch weer onze supporters op Noord met hun vlaggetjes. Zo triest. En dan wel weer jongens met een Marokkaanse achtergrond toejuichen als ze scoren. Of vallen dat soort jongens weer niet onder dit ?protest?? Ach waarschijnlijk doen ze ook maar wat. Je schaamt je weer kapot voor dit volk.

Maak anders een apart topic voor dit soort discussies.
Ik weet niet welk statement men wil maken met die vlaggen maar het heeft niks te maken met de wedstrijd , Cambuur of voetbal ?berhaupt.
Titel: Re: Cambuur - Emmen vrijdag 3 oktober 20:00
Bericht door: Noordcambuur op oktober 04, 2025, 10:15:35
Klopt helemaal ben er wel even klaar mee?.
Titel: Re: Cambuur - Emmen vrijdag 3 oktober 20:00
Bericht door: Lore op oktober 04, 2025, 10:34:46
Citaat van: Teun Seun op oktober 04, 2025, 09:15:27
Ik denk niet dat je hem kan beoordelen op basis van die 20 minuten in een slecht draaiend Cambuur met ook nog eens klote weer erbij.. Denk dat hij net als Souren wat meer wedstrijden achter elkaar de kans moet krijgen.. De minuten dat hij meedeed waren we naar achter aan het voetballen en tegenhouden. Dan heb je alleen kans op een counter en daar is hij niet geschikt voor.. Laat je hem starten met de twee top buitens die we hebben maakt ie gewoon 18 goals, ben ik heilig van overtuigd..

Dat zou zo maar kunnen, maar ik zou voorlopig van der Sande laten staan en dan komt Binder dus niet in zijn ritme.
Titel: Re: Cambuur - Emmen vrijdag 3 oktober 20:00
Bericht door: mark1989 op oktober 04, 2025, 11:03:57
Ik begrijp het tactisch plan niet helemaal het laatste kwartier. Tegen een heel zwak Emmen gaan we ons helemaal opsluiten in eigen 16. Zelfs Balk loopt rond de 16.
Lijkt me handiger dat we 1 of 2 spelers voorin houden zodat we kunnen counteren.

Ja het pakt steeds goed uit. Maar ik vind het wel een vorm van zwakte dat je het niet uit kan counteren. Tegen Ajax of Feyenoord had ik zoiets kunnen begrijpen maar komop zeg. We hebben zoveel meer kwaliteit dan Emmen.
Titel: Re: Cambuur - Emmen vrijdag 3 oktober 20:00
Bericht door: Eewal op oktober 04, 2025, 11:16:55
Citaat van: mark1989 op oktober 04, 2025, 11:03:57
Ik begrijp het tactisch plan niet helemaal het laatste kwartier. Tegen een heel zwak Emmen gaan we ons helemaal opsluiten in eigen 16. Zelfs Balk loopt rond de 16.
Lijkt me handiger dat we 1 of 2 spelers voorin houden zodat we kunnen counteren.

Ja het pakt steeds goed uit. Maar ik vind het wel een vorm van zwakte dat je het niet uit kan counteren. Tegen Ajax of Feyenoord had ik zoiets kunnen begrijpen maar komop zeg. We hebben zoveel meer kwaliteit dan Emmen.
heel zwak Emmen?
Titel: Re: Cambuur - Emmen vrijdag 3 oktober 20:00
Bericht door: sunderland op oktober 04, 2025, 11:17:26
Mooie wedstrijd gezien met soms heel goed voetbal. Soms ook zwakke maar dat hoort erbij. Ben vorig seizoen nog niet vergeten waarin het heel erg zwak was, vooral ook tactisch. Nu zijn we binnen 3 geweldige ballen bij de goal
Titel: Re: Cambuur - Emmen vrijdag 3 oktober 20:00
Bericht door: Bankzitter op oktober 04, 2025, 11:24:06
Er zit ook scorend vermogen in , alles uit open spel, niet corners, strafschoppen ect.
We scoren ook amper uit fouten van tegenstanders alles is mooi uitgespeeld.
En ze kunnen allemaal voorin wel afmaken, de meeste schoten zijn op doel en geen rare afzwaaiers.
Titel: Re: Cambuur - Emmen vrijdag 3 oktober 20:00
Bericht door: Noordcambuur op oktober 04, 2025, 11:25:13
De wissels pakten niet goed uit met Binder,Jonker,Priem,Kooistra en R?lke.
En dan moet je knokken voor elke meter er zaten een paar spelers er goed doorheen 4 wedstrijden in 12 dagen ..
Nu opladen voor de wedstrijd tegen de graafschap.. :thumbsup
Titel: Re: Cambuur - Emmen vrijdag 3 oktober 20:00
Bericht door: Johan-12 op oktober 04, 2025, 11:27:16
Citaat van: Vlampiep op oktober 04, 2025, 08:46:30
Nee een miskleun van de TS. Een blinde kan zelfs constateren dat Binder op 6 geen succes zal geven.
Volgens mij was het Rolke, maar die mag ook nooit meer op 6 spelen!
Titel: Re: Cambuur - Emmen vrijdag 3 oktober 20:00
Bericht door: Teun Seun op oktober 04, 2025, 11:40:11
Citaat van: Lore op oktober 04, 2025, 10:34:46
Dat zou zo maar kunnen, maar ik zou voorlopig van der Sande laten staan en dan komt Binder dus niet in zijn ritme.

Ik ook hoor, die is voor nu aantoonbaar beter
Titel: Re: Cambuur - Emmen vrijdag 3 oktober 20:00
Bericht door: Tanjajeah op oktober 04, 2025, 11:55:33
Wordt er ook ergens bijgehouden hoeveel corners we dit seizoen hebben gehad en hoeveel kansen en goals daaruit voort zijn gekomen?
Titel: Re: Cambuur - Emmen vrijdag 3 oktober 20:00
Bericht door: Johan-12 op oktober 04, 2025, 11:55:50
Citaat van: Teun Seun op oktober 04, 2025, 11:40:11
Ik ook hoor, die is voor nu aantoonbaar beter
Binder moet het maar laten zien in invalbeurten, zoals van de Sande zich erin heeft gespeeld door zijn invalbeurten. Het niveau zakte gisteravond heel erg na alle wissels.
Titel: Re: Cambuur - Emmen vrijdag 3 oktober 20:00
Bericht door: Johan-12 op oktober 04, 2025, 11:57:06
Citaat van: Tanjajeah op oktober 04, 2025, 11:55:33
Wordt er ook ergens bijgehouden hoeveel corners we dit seizoen hebben gehad en hoeveel kansen en goals daaruit voort zijn gekomen?
Jazeker, net zoveel als vorig seizoen. Er komt helemaal niks uit, we krijgen alleen soms een counter om de oren.
Titel: Re: Cambuur - Emmen vrijdag 3 oktober 20:00
Bericht door: mark1989 op oktober 04, 2025, 12:06:53
Citaat van: Tanjajeah op oktober 04, 2025, 11:55:33
Wordt er ook ergens bijgehouden hoeveel corners we dit seizoen hebben gehad en hoeveel kansen en goals daaruit voort zijn gekomen?

Die corners zijn rampzalig. Het begint met al met de keuzes die er worden gemaakt. Diemers trapt een lange corner, waar alleen Berkhout staat. kopduel verloren en weg kans.
Als een lange corner neemt moeten er 2 mensen naar die zone lopen.
De corners zijn vaak veel te scherp, waardoor de keeper de meeste kan pakken. Het is iets beter dan vorig seizoen, waarbij de helft in de handen van de keeper belande. Maar het is nog steeds erg bedroevend.

Er kwam uit een corner van Cambuur bijna een hele grote kans voor Emmen.
Titel: Re: Cambuur - Emmen vrijdag 3 oktober 20:00
Bericht door: PePe op oktober 04, 2025, 12:11:10
Citaat van: fred op oktober 04, 2025, 09:33:45
Heeft de club zich al gedistantieerd voor het tonen van onze mooie 3 kleur ?

Stelletje pubers, die toch vlagetjes meenamen naar het stadion.
Titel: Re: Cambuur - Emmen vrijdag 3 oktober 20:00
Bericht door: Lore op oktober 04, 2025, 12:12:10
Citaat van: Noordcambuur op oktober 04, 2025, 11:25:13
De wissels pakten niet goed uit met Binder,Jonker,Priem,Kooistra en R?lke.
En dan moet je knokken voor elke meter er zaten een paar spelers er goed doorheen 4 wedstrijden in 12 dagen ..
Nu opladen voor de wedstrijd tegen de graafschap.. :thumbsup

Henk bracht priem om ballen weg te koppen in de slotfase, dst pakte prima uit volgens mij. Rolke, jonker en Kooistra kwamen er in voor blessures, daar waren ook niet echt alternatieven voor.

Titel: Re: Cambuur - Emmen vrijdag 3 oktober 20:00
Bericht door: rudie op oktober 04, 2025, 12:52:51
Citaat van: Johan-12 op oktober 04, 2025, 11:27:16
Volgens mij was het Rolke, maar die mag ook nooit meer op 6 spelen!
met geheel onnodig balverlies grotendeels verantwoordelijk voor de 3-2 en daarmee billenknijpen
Titel: Re: Cambuur - Emmen vrijdag 3 oktober 20:00
Bericht door: wiekie1969 op oktober 04, 2025, 13:14:33
Citaat van: fred op oktober 04, 2025, 09:33:45
Heeft de club zich al gedistantieerd voor het tonen van onze mooie 3 kleur ?

De club moet dit soort dingen helemaal niet doen, weer een vorm van aandacht trekken.Kijk ons eens even, knuffelclub Cambuur. We zijn gvd een Nederlandse voetbalclub. Werkt alleen maar averechts. Dat zag je gisteravond wel. Ze kunnen zich beter bezig houden met de financi?n. Zo goed gaat het financieel niet.
Titel: Re: Cambuur - Emmen vrijdag 3 oktober 20:00
Bericht door: Johan-12 op oktober 04, 2025, 13:31:00
Citaat van: wiekie1969 op oktober 04, 2025, 13:14:33
De club moet dit soort dingen helemaal niet doen, weer een vorm van aandacht trekken.Kijk ons eens even, knuffelclub Cambuur. We zijn gvd een Nederlandse voetbalclub. Werkt alleen maar averechts. Dat zag je gisteravond wel. Ze kunnen zich beter bezig houden met de financi?n. Zo goed gaat het financieel niet.
Goede vergelijking......niet alleen naar bestuurders kijken. Tegen Willem 2 kwam Cambuur ook "geweldig" in het nieuws. Misschien moet deel van supporters zelf ook ff kijken welke acties handig zijn voor de club.

Gisteren ook iemand die een bal het veld in gooit bij een aanval/corner van Cambuur zelf. Dan vraag ik mij weer af, wat speelt er in zo iemand zijn hoofd  8P 8P
Titel: Re: Cambuur - Emmen vrijdag 3 oktober 20:00
Bericht door: Noordcambuur op oktober 04, 2025, 13:35:59
Citaat van: Johan-12 op oktober 04, 2025, 13:31:00
Goede vergelijking......niet alleen naar bestuurders kijken. Tegen Willem 2 kwam Cambuur ook "geweldig" in het nieuws. Misschien moet deel van supporters zelf ook ff kijken welke acties handig zijn voor de club.

Gisteren ook iemand die een bal het veld in gooit bij een aanval/corner van Cambuur zelf. Dan vraag ik mij weer af, wat speelt er in zo iemand zijn hoofd  8P 8P
elke thuiswedstrijd is er wel wat aan de hand bij Cambuur ben weer benieuwd wat er volgende week weer gaat gebeuren.
Het is een maatschappelijk probleem momenteel?.verder hou ik er maar mee op.
Titel: Re: Cambuur - Emmen vrijdag 3 oktober 20:00
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op oktober 04, 2025, 13:38:04
Citaat van: Johan-12 op oktober 04, 2025, 13:31:00Goede vergelijking......niet alleen naar bestuurders kijken. Gisteren ook iemand die een bal het veld in gooit bij een aanval/corner van Cambuur zelf. Dan vraag ik mij weer af, wat speelt er in zo iemand zijn hoofd  8P 8P

Ja echt h? :_spank
Titel: Re: Cambuur - Emmen vrijdag 3 oktober 20:00
Bericht door: Inferno-058 op oktober 04, 2025, 15:17:35
Citaat van: Johan-12 op oktober 04, 2025, 13:31:00
Goede vergelijking......niet alleen naar bestuurders kijken. Tegen Willem 2 kwam Cambuur ook "geweldig" in het nieuws. Misschien moet deel van supporters zelf ook ff kijken welke acties handig zijn voor de club.

Gisteren ook iemand die een bal het veld in gooit bij een aanval/corner van Cambuur zelf. Dan vraag ik mij weer af, wat speelt er in zo iemand zijn hoofd  8P 8P
Dit heeft natuurlijk niks met inclusie of racisme te maken. Wil niet zeggen dat het niet dom is. Ik ben het met Wiekie eens dat de club slecht heeft gehandeld. Wel woke, geen Nederlandse vlaggen (het land waarin we wonen). Slechte move. Is Ard de Graaf naar St. Pauli geweest ofzo?
Titel: Re: Cambuur - Emmen vrijdag 3 oktober 20:00
Bericht door: hobbes op oktober 04, 2025, 15:48:23
Citaat van: wiekie1969 op oktober 04, 2025, 13:14:33
De club moet dit soort dingen helemaal niet doen, weer een vorm van aandacht trekken.Kijk ons eens even, knuffelclub Cambuur. We zijn gvd een Nederlandse voetbalclub. Werkt alleen maar averechts. Dat zag je gisteravond wel. Ze kunnen zich beter bezig houden met de financi?n. Zo goed gaat het financieel niet.

Ook wij kunnen niet zonder buitenlanders.
Titel: Re: Cambuur - Emmen vrijdag 3 oktober 20:00
Bericht door: Johan-12 op oktober 04, 2025, 15:54:08
Citaat van: Inferno-058 op oktober 04, 2025, 15:17:35
Dit heeft natuurlijk niks met inclusie of racisme te maken. Wil niet zeggen dat het dom is. Ik ben het met Wiekie eens dat de club slecht heeft gehandeld. Wel woke, geen Nederlandse vlaggen (het land waarin we wonen). Slechte move. Is Ard de Graaf naar St. Pauli geweest ofzo?
Dat heeft inderdaad met gezond verstand te maken om te beoordelen wat goed en niet goed is voor de club.  En dat gezonde verstand ontbreekt hier en daar wel eens.

Dat gedoe tegen W2 heeft de club alweer onnodig veel negatieve publiciteit bezorgd.

Titel: Re: Cambuur - Emmen vrijdag 3 oktober 20:00
Bericht door: Inferno-058 op oktober 04, 2025, 16:08:47
Citaat van: hobbes op oktober 04, 2025, 15:48:23
Ook wij kunnen niet zonder buitenlanders.
Dat zegt hij toch ook niet? Waarom mag je niet meer trots zijn op je eigen vlag? Je merkt al jaren een zelfhaat in Nederland en deze "volksclub" doet er vrolijk aan mee
Titel: Re: Cambuur - Emmen vrijdag 3 oktober 20:00
Bericht door: Johan-12 op oktober 04, 2025, 16:23:06
Citaat van: Inferno-058 op oktober 04, 2025, 16:08:47
Dat zegt hij toch ook niet? Waarom mag je niet meer trots zijn op je eigen vlag? Je merkt al jaren een zelfhaat in Nederland en deze "volksclub" doet er vrolijk aan mee
Dat laatste staat los van dat eerste. Bij een volksclub is toch iedereen welkom? Ik zou mij zorgen gaan wanneer er vegetarische hamburger of gehaktbal op het menu komen, dat er genderneutrale toiletten komen of dat we een lgbtq vak krijgen.
Titel: Re: Cambuur - Emmen vrijdag 3 oktober 20:00
Bericht door: Yellow Army op oktober 04, 2025, 16:46:06
Citaat van: Inferno-058 op oktober 04, 2025, 16:08:47
Dat zegt hij toch ook niet? Waarom mag je niet meer trots zijn op je eigen vlag? Je merkt al jaren een zelfhaat in Nederland en deze "volksclub" doet er vrolijk aan mee

In dat opzicht is er ook niks mis met een regenboogvlag. Een regenboog is toch ook alleen dat ding wat soms aan de hemel staat? Het gaat in beide gevallen natuurlijk om de diepere betekenis erachter. Maar goed ik ben sws tegenstander van alle politieke uitingen in stadions dus zowel regenboogvlaggen als NL vlaggen. Als je zonodig een punt wil maken ga je lekker op het Mailieveld staan.
Titel: Re: Cambuur - Emmen vrijdag 3 oktober 20:00
Bericht door: Oud Cambuur op oktober 04, 2025, 18:41:35
Laten we het over voetbal hebben in plaats van dit gezeik over vlaggen etc. Dom statement Van de directie inderdaad maar nu weer door
Titel: Re: Cambuur - Emmen vrijdag 3 oktober 20:00
Bericht door: Lowieke op oktober 04, 2025, 19:38:58
Citaat van: Johan-12 op oktober 04, 2025, 16:23:06
Dat laatste staat los van dat eerste. Bij een volksclub is toch iedereen welkom? Ik zou mij zorgen gaan wanneer er vegetarische hamburger of gehaktbal op het menu komen, dat er genderneutrale toiletten komen of dat we een lgbtq vak krijgen.

Er zijn al genderneutrale toiletten.
Titel: Re: Cambuur - Emmen vrijdag 3 oktober 20:00
Bericht door: De Gast op oktober 05, 2025, 09:58:30
Inderdaad. En waarom zou er geen vega hamburger op het menu kunnen komen. Er zijn al grote festivals die enkel vega doen.

Dit groepje drammers moet niet zo hun eigen voorkeur proberen door te douwen.
Titel: Re: Cambuur - Emmen vrijdag 3 oktober 20:00
Bericht door: okkele op oktober 05, 2025, 10:19:34
Citaat van: De Gast op oktober 05, 2025, 09:58:30
hun eigen voorkeur proberen door te douwen.

:_schater
je bent op het cambuur-forum he?
Titel: Re: Cambuur - Emmen vrijdag 3 oktober 20:00
Bericht door: Lore op oktober 05, 2025, 11:23:12
Citaat van: okkele op oktober 05, 2025, 10:19:34
:_schater
je bent op het cambuur-forum he?

:_schater

Ja, wij zijn een stel rare snuiters bij elkaar. Maar stiekem geniet ik wel vaak van dit rare stel. Misschien zou een cursus communicatievaardigheden voor ons allemaal wel goed zijn. Of zou relatietherapie inmiddels beter passen?

In ieder geval: op naar de graafschap