Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Cambuur - Emmen vrijdag 3 oktober 20:00

Gestart door Noordcambuur, september 28, 2025, 14:50:20

Vorige topic - Volgende topic

Man of the Match

Janssen
1 (3.2%)
Mulders
0 (0%)
Amofa
1 (3.2%)
Berkhout
0 (0%)
Galvez
0 (0%)
Balk
11 (35.5%)
souren
1 (3.2%)
Diemers
3 (9.7%)
Ferrah
7 (22.6%)
van der Sande
0 (0%)
Sjostrand
6 (19.4%)
Binder
1 (3.2%)
Rolke
0 (0%)
Kooistra
0 (0%)
Jonker
0 (0%)
Priem
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 31

Stemmen gesloten: oktober 11, 2025, 00:39:16

Noordcambuur

Noordelijke wedstrijd hoop op grote opkomst supporters.

Noordtribune is al uitverkocht.

Inferno-058

Vanuit de Ultras de oproep om Nederlandse vlaggen mee te nemen zag ik

hobbes


Galdiano

#3
Citaat van: Inferno-058 op september 30, 2025, 15:42:47
Vanuit de Ultras de oproep om Nederlandse vlaggen mee te nemen zag ik

Lekker optyfen! Politiek hoort niet in het stadion.  :R

Onbegrijpelijk dat dit wordt gedaan.
Tegen Jong PSV, zelfs een aantal die schandeerden 'AZC weg er mee.'
Kap met die onzin, of je nou, links, rechts, groen, paars of rood bent, wees gewoon voor de club, en support de club.

Ik kan mij nog tijden herinneren dat vanuit de harde kern werd toegezien in de stad dat er geen linkse of rechtse demonstraties waren in de stad. En nu gebeurd dit gewoon in eigen stadion.

:0= POLITIEK HOORT NIET IN DE STADIONS!
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Inferno-058

Citaat van: Galdiano op september 30, 2025, 18:21:48
Lekker optyfen! Politiek hoort niet in het stadion.  :R

Onbegrijpelijk dat dit wordt gedaan.
Tegen Jong PSV, zelfs een aantal die schandeerden 'AZC weg er mee.'
Kap met die onzin, of je nou, links, rechts, groen, paars of rood bent, wees gewoon voor de club, en support de club.

Ik kan mij nog tijden herinneren dat vanuit de harde kern werd toegezien in de stad dat er geen linkse of rechtse demonstraties waren in de stad. En nu gebeurd dit gewoon in eigen stadion.

:0= POLITIEK HOORT NIET IN DE STADIONS!
Eens hoor. De voetbalsupporters hebben een krachtig statement afgegeven betreft Lisa een tijdje terug, het moet nu weer over voetbal gaan

Johan-12

Citaat van: Galdiano op september 30, 2025, 18:21:48
Lekker optyfen! Politiek hoort niet in het stadion.  :R

Onbegrijpelijk dat dit wordt gedaan.
Tegen Jong PSV, zelfs een aantal die schandeerden 'AZC weg er mee.'
Kap met die onzin, of je nou, links, rechts, groen, paars of rood bent, wees gewoon voor de club, en support de club.

Ik kan mij nog tijden herinneren dat vanuit de harde kern werd toegezien in de stad dat er geen linkse of rechtse demonstraties waren in de stad. En nu gebeurd dit gewoon in eigen stadion.

:0= POLITIEK HOORT NIET IN DE STADIONS!
100% eens...haal dat gedoe het stadion niet in!

mark1989

Citaat van: Galdiano op september 30, 2025, 18:21:48
Lekker optyfen! Politiek hoort niet in het stadion.  :R

Onbegrijpelijk dat dit wordt gedaan.
Tegen Jong PSV, zelfs een aantal die schandeerden 'AZC weg er mee.'
Kap met die onzin, of je nou, links, rechts, groen, paars of rood bent, wees gewoon voor de club, en support de club.

Ik kan mij nog tijden herinneren dat vanuit de harde kern werd toegezien in de stad dat er geen linkse of rechtse demonstraties waren in de stad. En nu gebeurd dit gewoon in eigen stadion.

:0= POLITIEK HOORT NIET IN DE STADIONS!

Mee eens geen politiek in stadions. Als je wil demonstreren lekker ergens anders doen. maar niet in ons mooie cambuur stadion. En Nederlandse vlaggen zijn niet nodig. De meeste mensen weten wel dat we in Nederland zijn.
Met al dat politiek gedoe jagen we mensen uit het stadion en zorgt verdeeldheid. Dus stopppen met die flauwekul. Gewoon spandoeken van Cambuur graag.

Noordcambuur

Emmen thuis verloren met 2-4 tegen Vitesse.

PePe

Citaat van: Noordcambuur op september 30, 2025, 22:06:50
Emmen thuis verloren met 2-4 tegen Vitesse.

Die krijgen deze week op hun kloten, dat het vrijdag beter moet.

Noordcambuur

Citaat van: PePe op september 30, 2025, 22:46:55
Die krijgen deze week op hun kloten, dat het vrijdag beter moet.
dan zijn wij de lul :y

Leeuwarder94

Afgelopen 6 keer niet van Emmen gewonnen. Mooi moment om dat om te draaien
De wens is de vader van de gedachte

michello

Citaat van: Noordcambuur op oktober 01, 2025, 07:30:29
dan zijn wij de lul :y

Niemand wint in De Kooi dit seizoen. Ik vrees dat ze in Emmen de lul zijn.

NRG

Citaat van: Inferno-058 op september 30, 2025, 15:42:47
Vanuit de Ultras de oproep om Nederlandse vlaggen mee te nemen zag ik


De enige vlag die ik ooit mee zou nemen naar het stadion is geel/blauw.

Johan-12

Citaat van: NRG op oktober 01, 2025, 11:08:59

De enige vlag die ik ooit mee zou nemen naar het stadion is geel/blauw.
Inderdaad niet mee doen aan die onzin. Haal politiek niet het stadion in!

Galdiano

Citaat van: NRG op oktober 01, 2025, 11:08:59

De enige vlag die ik ooit mee zou nemen naar het stadion is geel/blauw.

Een Nederlandse vlag hoort bij de identiteit van Cambuur. Tegen DKV prima.
Zelf ook een NL vlag met Leeuwarden erop.

Maar doelbewust meenemen om te protesteren is een NO GO wat mij betreft.
Ik hoop dat de doekjes snel uit de klauwen worden getrokken door omstanders.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets