Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Cambuur - Emmen vrijdag 3 oktober 20:00

Gestart door Noordcambuur, september 28, 2025, 14:50:20

Vorige topic - Volgende topic

Man of the Match

Janssen
1 (3.2%)
Mulders
0 (0%)
Amofa
1 (3.2%)
Berkhout
0 (0%)
Galvez
0 (0%)
Balk
11 (35.5%)
souren
1 (3.2%)
Diemers
3 (9.7%)
Ferrah
7 (22.6%)
van der Sande
0 (0%)
Sjostrand
6 (19.4%)
Binder
1 (3.2%)
Rolke
0 (0%)
Kooistra
0 (0%)
Jonker
0 (0%)
Priem
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 31

Stemmen gesloten: oktober 11, 2025, 00:39:16

Lore

Citaat van: Noordcambuur op oktober 04, 2025, 11:25:13
De wissels pakten niet goed uit met Binder,Jonker,Priem,Kooistra en R?lke.
En dan moet je knokken voor elke meter er zaten een paar spelers er goed doorheen 4 wedstrijden in 12 dagen ..
Nu opladen voor de wedstrijd tegen de graafschap.. :thumbsup

Henk bracht priem om ballen weg te koppen in de slotfase, dst pakte prima uit volgens mij. Rolke, jonker en Kooistra kwamen er in voor blessures, daar waren ook niet echt alternatieven voor.


rudie

Citaat van: Johan-12 op oktober 04, 2025, 11:27:16
Volgens mij was het Rolke, maar die mag ook nooit meer op 6 spelen!
met geheel onnodig balverlies grotendeels verantwoordelijk voor de 3-2 en daarmee billenknijpen

wiekie1969

#182
Citaat van: fred op oktober 04, 2025, 09:33:45
Heeft de club zich al gedistantieerd voor het tonen van onze mooie 3 kleur ?

De club moet dit soort dingen helemaal niet doen, weer een vorm van aandacht trekken.Kijk ons eens even, knuffelclub Cambuur. We zijn gvd een Nederlandse voetbalclub. Werkt alleen maar averechts. Dat zag je gisteravond wel. Ze kunnen zich beter bezig houden met de financi?n. Zo goed gaat het financieel niet.

Johan-12

Citaat van: wiekie1969 op oktober 04, 2025, 13:14:33
De club moet dit soort dingen helemaal niet doen, weer een vorm van aandacht trekken.Kijk ons eens even, knuffelclub Cambuur. We zijn gvd een Nederlandse voetbalclub. Werkt alleen maar averechts. Dat zag je gisteravond wel. Ze kunnen zich beter bezig houden met de financi?n. Zo goed gaat het financieel niet.
Goede vergelijking......niet alleen naar bestuurders kijken. Tegen Willem 2 kwam Cambuur ook "geweldig" in het nieuws. Misschien moet deel van supporters zelf ook ff kijken welke acties handig zijn voor de club.

Gisteren ook iemand die een bal het veld in gooit bij een aanval/corner van Cambuur zelf. Dan vraag ik mij weer af, wat speelt er in zo iemand zijn hoofd  8P 8P

Noordcambuur

Citaat van: Johan-12 op oktober 04, 2025, 13:31:00
Goede vergelijking......niet alleen naar bestuurders kijken. Tegen Willem 2 kwam Cambuur ook "geweldig" in het nieuws. Misschien moet deel van supporters zelf ook ff kijken welke acties handig zijn voor de club.

Gisteren ook iemand die een bal het veld in gooit bij een aanval/corner van Cambuur zelf. Dan vraag ik mij weer af, wat speelt er in zo iemand zijn hoofd  8P 8P
elke thuiswedstrijd is er wel wat aan de hand bij Cambuur ben weer benieuwd wat er volgende week weer gaat gebeuren.
Het is een maatschappelijk probleem momenteel?.verder hou ik er maar mee op.

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: Johan-12 op oktober 04, 2025, 13:31:00Goede vergelijking......niet alleen naar bestuurders kijken. Gisteren ook iemand die een bal het veld in gooit bij een aanval/corner van Cambuur zelf. Dan vraag ik mij weer af, wat speelt er in zo iemand zijn hoofd  8P 8P

Ja echt h? :_spank
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Inferno-058

#186
Citaat van: Johan-12 op oktober 04, 2025, 13:31:00
Goede vergelijking......niet alleen naar bestuurders kijken. Tegen Willem 2 kwam Cambuur ook "geweldig" in het nieuws. Misschien moet deel van supporters zelf ook ff kijken welke acties handig zijn voor de club.

Gisteren ook iemand die een bal het veld in gooit bij een aanval/corner van Cambuur zelf. Dan vraag ik mij weer af, wat speelt er in zo iemand zijn hoofd  8P 8P
Dit heeft natuurlijk niks met inclusie of racisme te maken. Wil niet zeggen dat het niet dom is. Ik ben het met Wiekie eens dat de club slecht heeft gehandeld. Wel woke, geen Nederlandse vlaggen (het land waarin we wonen). Slechte move. Is Ard de Graaf naar St. Pauli geweest ofzo?

hobbes

Citaat van: wiekie1969 op oktober 04, 2025, 13:14:33
De club moet dit soort dingen helemaal niet doen, weer een vorm van aandacht trekken.Kijk ons eens even, knuffelclub Cambuur. We zijn gvd een Nederlandse voetbalclub. Werkt alleen maar averechts. Dat zag je gisteravond wel. Ze kunnen zich beter bezig houden met de financi?n. Zo goed gaat het financieel niet.

Ook wij kunnen niet zonder buitenlanders.

Johan-12

Citaat van: Inferno-058 op oktober 04, 2025, 15:17:35
Dit heeft natuurlijk niks met inclusie of racisme te maken. Wil niet zeggen dat het dom is. Ik ben het met Wiekie eens dat de club slecht heeft gehandeld. Wel woke, geen Nederlandse vlaggen (het land waarin we wonen). Slechte move. Is Ard de Graaf naar St. Pauli geweest ofzo?
Dat heeft inderdaad met gezond verstand te maken om te beoordelen wat goed en niet goed is voor de club.  En dat gezonde verstand ontbreekt hier en daar wel eens.

Dat gedoe tegen W2 heeft de club alweer onnodig veel negatieve publiciteit bezorgd.


Inferno-058

Citaat van: hobbes op oktober 04, 2025, 15:48:23
Ook wij kunnen niet zonder buitenlanders.
Dat zegt hij toch ook niet? Waarom mag je niet meer trots zijn op je eigen vlag? Je merkt al jaren een zelfhaat in Nederland en deze "volksclub" doet er vrolijk aan mee

Johan-12

#190
Citaat van: Inferno-058 op oktober 04, 2025, 16:08:47
Dat zegt hij toch ook niet? Waarom mag je niet meer trots zijn op je eigen vlag? Je merkt al jaren een zelfhaat in Nederland en deze "volksclub" doet er vrolijk aan mee
Dat laatste staat los van dat eerste. Bij een volksclub is toch iedereen welkom? Ik zou mij zorgen gaan wanneer er vegetarische hamburger of gehaktbal op het menu komen, dat er genderneutrale toiletten komen of dat we een lgbtq vak krijgen.

Yellow Army

Citaat van: Inferno-058 op oktober 04, 2025, 16:08:47
Dat zegt hij toch ook niet? Waarom mag je niet meer trots zijn op je eigen vlag? Je merkt al jaren een zelfhaat in Nederland en deze "volksclub" doet er vrolijk aan mee

In dat opzicht is er ook niks mis met een regenboogvlag. Een regenboog is toch ook alleen dat ding wat soms aan de hemel staat? Het gaat in beide gevallen natuurlijk om de diepere betekenis erachter. Maar goed ik ben sws tegenstander van alle politieke uitingen in stadions dus zowel regenboogvlaggen als NL vlaggen. Als je zonodig een punt wil maken ga je lekker op het Mailieveld staan.
Area 58

Oud Cambuur

Laten we het over voetbal hebben in plaats van dit gezeik over vlaggen etc. Dom statement Van de directie inderdaad maar nu weer door

Lowieke

Citaat van: Johan-12 op oktober 04, 2025, 16:23:06
Dat laatste staat los van dat eerste. Bij een volksclub is toch iedereen welkom? Ik zou mij zorgen gaan wanneer er vegetarische hamburger of gehaktbal op het menu komen, dat er genderneutrale toiletten komen of dat we een lgbtq vak krijgen.

Er zijn al genderneutrale toiletten.

De Gast

Inderdaad. En waarom zou er geen vega hamburger op het menu kunnen komen. Er zijn al grote festivals die enkel vega doen.

Dit groepje drammers moet niet zo hun eigen voorkeur proberen door te douwen.