Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Cambuur - Emmen vrijdag 3 oktober 20:00

Gestart door Noordcambuur, september 28, 2025, 14:50:20

Vorige topic - Volgende topic

Man of the Match

Janssen
1 (3.2%)
Mulders
0 (0%)
Amofa
1 (3.2%)
Berkhout
0 (0%)
Galvez
0 (0%)
Balk
11 (35.5%)
souren
1 (3.2%)
Diemers
3 (9.7%)
Ferrah
7 (22.6%)
van der Sande
0 (0%)
Sjostrand
6 (19.4%)
Binder
1 (3.2%)
Rolke
0 (0%)
Kooistra
0 (0%)
Jonker
0 (0%)
Priem
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 31

Stemmen gesloten: oktober 11, 2025, 00:39:16

Inferno-058

Citaat van: Eewal op oktober 03, 2025, 09:53:54
Ik hoop dat Souren er vanavond 3 maakt. Wat een negativiteit zeg.
Het is aan hem om te laten zien dat hij het verdiend om in de basis te staan!

Bankzitter

Alle vertrouwen in Souren, alleen is het ander type dan Visser.
Daarnaast, het is de enigen 6 in de selectie, wie miet je anders neerzetten zonder rare kunstgrepen te doen?

Beul B

Misschien een mooi spandoekje voor Daan, om hem een hart onder de riem te steken. In plaats van Nederlandse vlaggen.

siepelsjeu

Citaat van: Beul B op oktober 03, 2025, 12:40:31
Misschien een mooi spandoekje voor Daan, om hem een hart onder de riem te steken. In plaats van Nederlandse vlaggen.

Dan maak je die toch?

sunderland

Citaat van: fred op oktober 03, 2025, 11:35:33
Ik hoor de mensen hier nog zeggen waarom Souren niet in de basis, maar D. Visser  :_schater

Prima speler die Souren geef hem vertrouwen
daar was ik 1 van  :_schater :_schater :_schater :_schater wat mooi

fred

Postema ziek en Mulder niet fit bij hun....


Noordcambuur

Citaat van: fred op oktober 03, 2025, 14:35:53
Postema ziek en Mulder niet fit bij hun....
phoeee dat scheelt heel veel?.knallen met de hap en als een man achter de spelers staan ik hoop op een leuke sfeer |:)

Noordcambuur

Citaat van: fred op oktober 03, 2025, 14:35:53
Postema ziek en Mulder niet fit bij hun....
en volgens mij een speler die geschorst is  :?

mark1989


maikcambuur

Citaat van: mark1989 op oktober 03, 2025, 15:00:46
Mooi dat Cambuur dit even duidelijk maakt. Ik hoop dat de gasten met 0,1% hersencellen dit ook begrijpen.

Vind het een zwak statement. Dat komt door de selectieve verontwaardiging als het gaat om politieke uitingen in het stadion. Komt Cambuur ook met een statement als de woke agenda (lees regenboogvlaggen, regenboog aanvoerdersbanden etc.) wordt gepropageerd door club en knvb etc? Dan moet je dan ook ballen hebben en met statements komen omtrent politieke uitingen. Daarnaast is er niks mis met uitingen van de Nederlandse vlag. Alle vormen van nationalisme wordt echter zo panisch op gereageerd tegenwoordig. Verschrikkelijke ontwikkeling, ontzettend hypocriet ook.

AL

Citaat van: maikcambuur op oktober 03, 2025, 15:04:19
Vind het een zwak statement. Dat komt door de selectieve verontwaardiging als het gaat om politieke uitingen in het stadion. Komt Cambuur ook met een statement als de woke agenda (lees regenboogvlaggen, regenboog aanvoerdersbanden etc.) wordt gepropageerd door club en knvb etc? Dan moet je dan ook ballen hebben en met statements komen omtrent politieke uitingen. Daarnaast is er niks mis met uitingen van de Nederlandse vlag. Alle vormen van nationalisme wordt echter zo panisch op gereageerd tegenwoordig. Verschrikkelijke ontwikkeling, ontzettend hypocriet ook.

Eens!

Marc S

Waarom werd er in vredesnaam opgeroepen om een NLse vlag mee te nemen als we spelen tegen Emmen.. als we tegen DKV moesten begreep ik het nog wel. Vond de oproep opzich al vrij bizar. Maargoed het verbieden is natuurlijk olie op het vuur gooien en werkt alleen maar averechts.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: maikcambuur op oktober 03, 2025, 15:04:19
Vind het een zwak statement. Dat komt door de selectieve verontwaardiging als het gaat om politieke uitingen in het stadion. Komt Cambuur ook met een statement als de woke agenda (lees regenboogvlaggen, regenboog aanvoerdersbanden etc.) wordt gepropageerd door club en knvb etc? Dan moet je dan ook ballen hebben en met statements komen omtrent politieke uitingen. Daarnaast is er niks mis met uitingen van de Nederlandse vlag. Alle vormen van nationalisme wordt echter zo panisch op gereageerd tegenwoordig. Verschrikkelijke ontwikkeling, ontzettend hypocriet ook.

Dat van die regenboog banden is een heel goed punt.
Henk, held, bedankt

Hirsch

#74
Citaat van: maikcambuur op oktober 03, 2025, 15:04:19
Vind het een zwak statement. Dat komt door de selectieve verontwaardiging als het gaat om politieke uitingen in het stadion. Komt Cambuur ook met een statement als de woke agenda (lees regenboogvlaggen, regenboog aanvoerdersbanden etc.) wordt gepropageerd door club en knvb etc? Dan moet je dan ook ballen hebben en met statements komen omtrent politieke uitingen. Daarnaast is er niks mis met uitingen van de Nederlandse vlag. Alle vormen van nationalisme wordt echter zo panisch op gereageerd tegenwoordig. Verschrikkelijke ontwikkeling, ontzettend hypocriet ook.

Zoals Cambuur in het statement aangeeft moet voetbal verbinden en iedereen zich welkom voelen. Cambuur is van ons allemaal. De voorbeelden die jij hierboven afdoet als woke sluiten niemand uit. Als club en maatschappelijke stichting zijn we hier ook enorm mee aan de weg aan het timmeren.

Twee weken terug was er op het Malieveld een demonstratie tegen het migratiebeleid waar werd opgeroepen Nederlandse vlaggen mee naar toe te nemen. Hier waren ook groepen ?voetbalsupporters?.

Als er nu bij SCC personen oproepen de Nederlandse vlag mee te nemen, en mogelijk meer, waarbij de suggestie wordt gewekt dezelfde lading te dekken als op het Malieveld is het toch volkomen normaal dat we dit afkeuren? Dit moet je niet in het stadion willen. Ga dit lekker ergens anders doen.

Niemand is meer dan een ander!