Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Cambuur - Emmen vrijdag 3 oktober 20:00

Gestart door Noordcambuur, september 28, 2025, 14:50:20

Vorige topic - Volgende topic

Man of the Match

Janssen
1 (3.2%)
Mulders
0 (0%)
Amofa
1 (3.2%)
Berkhout
0 (0%)
Galvez
0 (0%)
Balk
11 (35.5%)
souren
1 (3.2%)
Diemers
3 (9.7%)
Ferrah
7 (22.6%)
van der Sande
0 (0%)
Sjostrand
6 (19.4%)
Binder
1 (3.2%)
Rolke
0 (0%)
Kooistra
0 (0%)
Jonker
0 (0%)
Priem
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 31

Stemmen gesloten: oktober 11, 2025, 00:39:16

Bankzitter

Citaat van: Inferno-058 op oktober 04, 2025, 09:09:55
Hoop dat Ard de Graaf een fijne avond heeft gehad na het zien van al die Nederlandse vlaggen. Het is wel duidelijk dat de club de plank heeft misgeslagen.

Belangrijke 3 punter weer!

Citaat van: De Gast op oktober 04, 2025, 10:01:00
Op het tandvlees weer 3 punten. Paar goudhaantjes die echt het verschil maken. Zo jammer van Daan want die zat daar ook bij.

Dieptepunt toch weer onze supporters op Noord met hun vlaggetjes. Zo triest. En dan wel weer jongens met een Marokkaanse achtergrond toejuichen als ze scoren. Of vallen dat soort jongens weer niet onder dit ?protest?? Ach waarschijnlijk doen ze ook maar wat. Je schaamt je weer kapot voor dit volk.

Maak anders een apart topic voor dit soort discussies.
Ik weet niet welk statement men wil maken met die vlaggen maar het heeft niks te maken met de wedstrijd , Cambuur of voetbal ?berhaupt.

Noordcambuur

Klopt helemaal ben er wel even klaar mee?.

Lore

Citaat van: Teun Seun op oktober 04, 2025, 09:15:27
Ik denk niet dat je hem kan beoordelen op basis van die 20 minuten in een slecht draaiend Cambuur met ook nog eens klote weer erbij.. Denk dat hij net als Souren wat meer wedstrijden achter elkaar de kans moet krijgen.. De minuten dat hij meedeed waren we naar achter aan het voetballen en tegenhouden. Dan heb je alleen kans op een counter en daar is hij niet geschikt voor.. Laat je hem starten met de twee top buitens die we hebben maakt ie gewoon 18 goals, ben ik heilig van overtuigd..

Dat zou zo maar kunnen, maar ik zou voorlopig van der Sande laten staan en dan komt Binder dus niet in zijn ritme.

mark1989

Ik begrijp het tactisch plan niet helemaal het laatste kwartier. Tegen een heel zwak Emmen gaan we ons helemaal opsluiten in eigen 16. Zelfs Balk loopt rond de 16.
Lijkt me handiger dat we 1 of 2 spelers voorin houden zodat we kunnen counteren.

Ja het pakt steeds goed uit. Maar ik vind het wel een vorm van zwakte dat je het niet uit kan counteren. Tegen Ajax of Feyenoord had ik zoiets kunnen begrijpen maar komop zeg. We hebben zoveel meer kwaliteit dan Emmen.

Eewal

Citaat van: mark1989 op oktober 04, 2025, 11:03:57
Ik begrijp het tactisch plan niet helemaal het laatste kwartier. Tegen een heel zwak Emmen gaan we ons helemaal opsluiten in eigen 16. Zelfs Balk loopt rond de 16.
Lijkt me handiger dat we 1 of 2 spelers voorin houden zodat we kunnen counteren.

Ja het pakt steeds goed uit. Maar ik vind het wel een vorm van zwakte dat je het niet uit kan counteren. Tegen Ajax of Feyenoord had ik zoiets kunnen begrijpen maar komop zeg. We hebben zoveel meer kwaliteit dan Emmen.
heel zwak Emmen?

sunderland

Mooie wedstrijd gezien met soms heel goed voetbal. Soms ook zwakke maar dat hoort erbij. Ben vorig seizoen nog niet vergeten waarin het heel erg zwak was, vooral ook tactisch. Nu zijn we binnen 3 geweldige ballen bij de goal

Bankzitter

Er zit ook scorend vermogen in , alles uit open spel, niet corners, strafschoppen ect.
We scoren ook amper uit fouten van tegenstanders alles is mooi uitgespeeld.
En ze kunnen allemaal voorin wel afmaken, de meeste schoten zijn op doel en geen rare afzwaaiers.

Noordcambuur

De wissels pakten niet goed uit met Binder,Jonker,Priem,Kooistra en R?lke.
En dan moet je knokken voor elke meter er zaten een paar spelers er goed doorheen 4 wedstrijden in 12 dagen ..
Nu opladen voor de wedstrijd tegen de graafschap.. :thumbsup

Johan-12

Citaat van: Vlampiep op oktober 04, 2025, 08:46:30
Nee een miskleun van de TS. Een blinde kan zelfs constateren dat Binder op 6 geen succes zal geven.
Volgens mij was het Rolke, maar die mag ook nooit meer op 6 spelen!

Teun Seun

Citaat van: Lore op oktober 04, 2025, 10:34:46
Dat zou zo maar kunnen, maar ik zou voorlopig van der Sande laten staan en dan komt Binder dus niet in zijn ritme.

Ik ook hoor, die is voor nu aantoonbaar beter

Tanjajeah

Wordt er ook ergens bijgehouden hoeveel corners we dit seizoen hebben gehad en hoeveel kansen en goals daaruit voort zijn gekomen?

Johan-12

Citaat van: Teun Seun op oktober 04, 2025, 11:40:11
Ik ook hoor, die is voor nu aantoonbaar beter
Binder moet het maar laten zien in invalbeurten, zoals van de Sande zich erin heeft gespeeld door zijn invalbeurten. Het niveau zakte gisteravond heel erg na alle wissels.

Johan-12

Citaat van: Tanjajeah op oktober 04, 2025, 11:55:33
Wordt er ook ergens bijgehouden hoeveel corners we dit seizoen hebben gehad en hoeveel kansen en goals daaruit voort zijn gekomen?
Jazeker, net zoveel als vorig seizoen. Er komt helemaal niks uit, we krijgen alleen soms een counter om de oren.

mark1989

Citaat van: Tanjajeah op oktober 04, 2025, 11:55:33
Wordt er ook ergens bijgehouden hoeveel corners we dit seizoen hebben gehad en hoeveel kansen en goals daaruit voort zijn gekomen?

Die corners zijn rampzalig. Het begint met al met de keuzes die er worden gemaakt. Diemers trapt een lange corner, waar alleen Berkhout staat. kopduel verloren en weg kans.
Als een lange corner neemt moeten er 2 mensen naar die zone lopen.
De corners zijn vaak veel te scherp, waardoor de keeper de meeste kan pakken. Het is iets beter dan vorig seizoen, waarbij de helft in de handen van de keeper belande. Maar het is nog steeds erg bedroevend.

Er kwam uit een corner van Cambuur bijna een hele grote kans voor Emmen.

PePe

Citaat van: fred op oktober 04, 2025, 09:33:45
Heeft de club zich al gedistantieerd voor het tonen van onze mooie 3 kleur ?

Stelletje pubers, die toch vlagetjes meenamen naar het stadion.