Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Cambuur - Emmen vrijdag 3 oktober 20:00

Gestart door Noordcambuur, september 28, 2025, 14:50:20

Vorige topic - Volgende topic

Man of the Match

Janssen
1 (3.2%)
Mulders
0 (0%)
Amofa
1 (3.2%)
Berkhout
0 (0%)
Galvez
0 (0%)
Balk
11 (35.5%)
souren
1 (3.2%)
Diemers
3 (9.7%)
Ferrah
7 (22.6%)
van der Sande
0 (0%)
Sjostrand
6 (19.4%)
Binder
1 (3.2%)
Rolke
0 (0%)
Kooistra
0 (0%)
Jonker
0 (0%)
Priem
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 31

Stemmen gesloten: oktober 11, 2025, 00:39:16

Galdiano

Sj?strand, wat was die (weer) goed. Scandinavisch weer.  |:)
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

drg

Lekkere punten en bovenaan mee te blijven doen, wat een idioot verschil met vorig seizoen  :thumbsup

Maar wat heb ik mij weer kapot ge?rgerd aan de arbitrage vandaag. Had naar mijn gevoel wel vaker geel mogen trekken voor Emmen, en die voor Oost was lekker consistent  :R

Bankzitter

x
Citaat van: Galdiano op oktober 03, 2025, 23:08:57
Sj?strand, wat was die (weer) goed. Scandinavisch weer.  |:)

Maar die elleboog was niet zo fraai.... mag best stevig maar dat vond ik wel over het randje.

Noordcambuur

Citaat van: drg op oktober 03, 2025, 23:14:38
Lekkere punten en bovenaan mee te blijven doen, wat een idioot verschil met vorig seizoen  :thumbsup

Maar wat heb ik mij weer kapot ge?rgerd aan de arbitrage vandaag. Had naar mijn gevoel wel vaker geel mogen trekken voor Emmen, en die voor Oost was lekker consistent  :R
ben ik jou eens wat een draak van arbitrage niet best en maar snel geel geven aan balk en diemers maar Emmen kan heel veel overtredingen maken maar geen geel hoor,

Holwerd voor Cambuur

Totaal geen last gehad van de scheidsrechter.
Alleen die grens voor oost zag een paar ballen (niet) uit waar ik het andersom zag.
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

lunnie

Diemers in mijn ogen z?n beste wedstrijd dit seizoen, was erg goed vandaag. Mulders verdedigend nog prima maar aan de bal 3x balverlies waar een grote kans uit kwam. Calves moet echt even in de spiegel kijken, die denkt dat alles wel even op halve kracht kan.

wiekie1969

Laatste 2 thuiswedstrijden 5-3 en 3-2. Nu al meer gezien dan de afgelopen 3 seizoenen. Voor zo'n speler als Ferrah ga je naar het stadion. Weergaloos die goal van hem. En Balk begint nu ook te scoren. Vd Sande ontzettend nuttige speler voorin. Die is nog niet eens op zijn top niveau. Nu 10 punten gehaald uit de laatste 4 wedstrijden. Ik had het niet verwacht. 23 punten uit 10 wedstrijden. Beste start sinds 1983.  Het is onvoorstelbaar. Er zal ongetwijfeld een terugval komen, maar Baouf is straks ook weer terug. Dat scheelt ook achterin.  Gezien het  matige niveau van de gedegradeerde clubs hebben we echt kans op rechtstreekse promotie. Wie had dat gedacht na de zeer zwakke voorbereiding en de slappe eerste wedstrijd tegen Dordrecht?

Eewal

Wat mij betreft mogen Ado en Jong PSV echt alles winnen. Mochten wij wat punten van ze afsnoepen gaan we rechtstreeks  promoveren. Geen druk van kampioenschap, laat Ado dat maar worden.

wiekie1969

Citaat van: Noordcambuur op oktober 03, 2025, 23:07:19
Zwaar bevochten wedstrijd ze zijn bekaf de spelers een dikke week rust en dan weer een finale maar moet je niet zo spelen als vandaag wordt afgemaakt tegen de graafschap.

Is de Graafschap zo goed dan? Nee. Die staan 10e met maar 12 punten.  We hebben nu 7 dagen rust.  Volgende week zaterdag weer een nieuwe pot, ouderwets avondje Cambuur. Gewoon 3 punten pakken en  die lui niet laten voetballen.

wiekie1969

Citaat van: Eewal op oktober 04, 2025, 08:12:11
Wat mij betreft mogen Ado en Jong PSV echt alles winnen. Mochten wij wat punten van ze afsnoepen gaan we rechtstreeks  promoveren. Geen druk van kampioenschap, laat Ado dat maar worden.

Dat Ado houdt dit niet vol, geloof er niks van. Hele fysieke ploeg, spelen puur op kracht. Dat hou je niet een heel seizoen vol. Wat ze  tot nu toe wel goed doen is de uitwedstrijden winnen.  Dan kom je ver.

fred

Citaat van: wiekie1969 op oktober 04, 2025, 08:22:34
Dat Ado houdt dit niet vol, geloof er niks van. Hele fysieke ploeg, spelen puur op kracht. Dat hou je niet een heel seizoen vol. Wat ze  tot nu toe wel goed doen is de uitwedstrijden winnen.  Dan kom je ver.

Het verschil met Ado en Cambuur is dat de wissels bij hun bijna net zo goed zijn, en bij ons zakt het helemaal inelkaar

Eewal

Citaat van: wiekie1969 op oktober 04, 2025, 08:22:34
heel eerlijk, heb ze eigenlijk helemaal nog niet gevolgd, het is veel te leuk om alleen op ons eigen ploegje te letten. Heerlijk om zelf te winnen en de concurrenten elkaar te zien uitschakelen.

Scc0511

Prima overwinning weer in een reeks van 4 duels kort op elkaar. Wel nodig om wellicht een stand-in voor de 6 te halen mocht Souren uitvallen. Voor de rest prima en Ado krijgt het dipje nog wel!

wiekie1969

Binder, wat moeten we ermee? Totale miskoop. Heel jammer.