Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Cambuur - Emmen vrijdag 3 oktober 20:00

Gestart door Noordcambuur, september 28, 2025, 14:50:20

Vorige topic - Volgende topic

Man of the Match

Janssen
1 (3.2%)
Mulders
0 (0%)
Amofa
1 (3.2%)
Berkhout
0 (0%)
Galvez
0 (0%)
Balk
11 (35.5%)
souren
1 (3.2%)
Diemers
3 (9.7%)
Ferrah
7 (22.6%)
van der Sande
0 (0%)
Sjostrand
6 (19.4%)
Binder
1 (3.2%)
Rolke
0 (0%)
Kooistra
0 (0%)
Jonker
0 (0%)
Priem
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 31

Stemmen gesloten: oktober 11, 2025, 00:39:16

Harry L.

Citaat van: wiekie1969 op oktober 04, 2025, 08:36:36
Binder, wat moeten we ermee? Totale miskoop. Heel jammer.

Wat een schande, het lijkt kung fu panda wel. Loopt wat doelloos over het veld, daar zit werkelijk niets in. Onbegrijpelijk.

Vlampiep

Nee een miskleun van de TS. Een blinde kan zelfs constateren dat Binder op 6 geen succes zal geven.

Bankzitter

Citaat van: fred op oktober 04, 2025, 08:29:04
Het verschil met Ado en Cambuur is dat de wissels bij hun bijna net zo goed zijn, en bij ons zakt het helemaal inelkaar

Maar wij hebben een keeper wekelijks een goal voorkomt en Ferrah die uit het niks een goal kan cree?ren. Daardoor vallen we steeds net aande goede kant van de score.

En daarnaast nog Diemers, Baoef en Amofa die boven het gemiddelde KKD niveau uitstijgen dus de ondergrens ligt ook hoog.
In de breedte kunnen we in de winterstop herstellen.

Inferno-058

Citaat van: Poetser op oktober 03, 2025, 22:13:39
3 punten!

Na de wissels was het compleet weg. Maar toch veerkracht.

Noord had vakantie vandaag.
In welke zin? Dat het qua sfeer slecht was? Of dat veel supporters vroegtijdig het supportershome in gingen

Inferno-058

Hoop dat Ard de Graaf een fijne avond heeft gehad na het zien van al die Nederlandse vlaggen. Het is wel duidelijk dat de club de plank heeft misgeslagen.

Belangrijke 3 punter weer!

Teun Seun

Citaat van: wiekie1969 op oktober 04, 2025, 08:36:36
Binder, wat moeten we ermee? Totale miskoop. Heel jammer.

Ik denk niet dat je hem kan beoordelen op basis van die 20 minuten in een slecht draaiend Cambuur met ook nog eens klote weer erbij.. Denk dat hij net als Souren wat meer wedstrijden achter elkaar de kans moet krijgen.. De minuten dat hij meedeed waren we naar achter aan het voetballen en tegenhouden. Dan heb je alleen kans op een counter en daar is hij niet geschikt voor.. Laat je hem starten met de twee top buitens die we hebben maakt ie gewoon 18 goals, ben ik heilig van overtuigd..

fred

Heeft de club zich al gedistantieerd voor het tonen van onze mooie 3 kleur ?

Derkx R.H.

Citaat van: Vlampiep op oktober 04, 2025, 08:46:30
Nee een miskleun van de TS. Een blinde kan zelfs constateren dat Binder op 6 geen succes zal geven.
Mooi dat hij in de spits speelde en Rolke op 6... :thumbsup

Eewal

Citaat van: Inferno-058 op oktober 04, 2025, 09:08:53
In welke zin? Dat het qua sfeer slecht was? Of dat veel supporters vroegtijdig het supportershome in gingen
waarom zou je in vredesnaam eerder naar binnen gaan deze wedstrijd?

Derkx R.H.

Citaat van: fred op oktober 04, 2025, 08:29:04
Het verschil met Ado en Cambuur is dat de wissels bij hun bijna net zo goed zijn, en bij ons zakt het helemaal inelkaar
Dat zagen we o.a. tegen Jong PSV en Jong Utrecht ook duidelijk(not). Bij ADO zitten top fitte spelers op de bank en bij ons zijn er een aantal die terugkomen van blessures of op een positie moeten invallen die niet de hunne is... En daarbij wisselt ADO veelal 3x rond een uur in de wedstrijd en krijgen spelers een half uur om ritme te pakken.

wiekie1969

Citaat van: Teun Seun op oktober 04, 2025, 09:15:27
Ik denk niet dat je hem kan beoordelen op basis van die 20 minuten in een slecht draaiend Cambuur met ook nog eens klote weer erbij.. Denk dat hij net als Souren wat meer wedstrijden achter elkaar de kans moet krijgen.. De minuten dat hij meedeed waren we naar achter aan het voetballen en tegenhouden. Dan heb je alleen kans op een counter en daar is hij niet geschikt voor.. Laat je hem starten met de twee top buitens die we hebben maakt ie gewoon 18 goals, ben ik heilig van overtuigd..

Die jongen is vanaf juli al bij ons, dat was de eerste aankoop. Hij is alleen maar geblesseerd geweest en in de wedstrijden die wel speelde maakte hij ook al geen indruk. 18 goals, ik vind het zwaar overdreven. Maar goed, ieder zijn mening.

De Gast

Op het tandvlees weer 3 punten. Paar goudhaantjes die echt het verschil maken. Zo jammer van Daan want die zat daar ook bij.

Dieptepunt toch weer onze supporters op Noord met hun vlaggetjes. Zo triest. En dan wel weer jongens met een Marokkaanse achtergrond toejuichen als ze scoren. Of vallen dat soort jongens weer niet onder dit ?protest?? Ach waarschijnlijk doen ze ook maar wat. Je schaamt je weer kapot voor dit volk.

De Gast

Citaat van: wiekie1969 op oktober 04, 2025, 09:56:28
Die jongen is vanaf juli al bij ons, dat was de eerste aankoop. Hij is alleen maar geblesseerd geweest en in de wedstrijden die wel speelde maakte hij ook al geen indruk. 18 goals, ik vind het zwaar overdreven. Maar goed, ieder zijn mening.

Is nog nooit verder gekomen dan 7. Maar Lars gaf ook aan dat ze bewezen doelpuntenmakers niet kunnen betalen. Vervolgens halen ze wel vd Sande..  :?

Derkx R.H.

Citaat van: wiekie1969 op oktober 04, 2025, 09:56:28
Die jongen is vanaf juli al bij ons, dat was de eerste aankoop. Hij is alleen maar geblesseerd geweest en in de wedstrijden die wel speelde maakte hij ook al geen indruk. 18 goals, ik vind het zwaar overdreven. Maar goed, ieder zijn mening.
Is het re?el om Binder nu al af te schrijven, die jongen heeft 2x de zelfde hamstringblessure gehad en is nu eindelijk pijnvrij wat nu 5/6 weken heeft gekost en in de voorbereiding 3 weken, maar was toen niet pijnvrij....

Derkx R.H.

Citaat van: De Gast op oktober 04, 2025, 10:03:10
Is nog nooit verder gekomen dan 7. Maar Lars gaf ook aan dat ze bewezen doelpuntenmakers niet kunnen betalen. Vervolgens halen ze wel vd Sande..  :?
Die werd laat in de voorbereiding via via aangeboden en was daarvoor niet bij Cambuur op de radar...