Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Cambuur - Emmen vrijdag 3 oktober 20:00

Gestart door Noordcambuur, september 28, 2025, 14:50:20

Vorige topic - Volgende topic

Man of the Match

Janssen
1 (3.2%)
Mulders
0 (0%)
Amofa
1 (3.2%)
Berkhout
0 (0%)
Galvez
0 (0%)
Balk
11 (35.5%)
souren
1 (3.2%)
Diemers
3 (9.7%)
Ferrah
7 (22.6%)
van der Sande
0 (0%)
Sjostrand
6 (19.4%)
Binder
1 (3.2%)
Rolke
0 (0%)
Kooistra
0 (0%)
Jonker
0 (0%)
Priem
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 31

Stemmen gesloten: oktober 11, 2025, 00:39:16

KlinkHamer

Citaat van: D-to-f op oktober 02, 2025, 13:21:56

Wij zijn Cambuur, Cambuur Leeuwarden! Onze club is uniek. Op alle tribunes zitten verschillende supporters met verschillende meningen en verschillende afkomsten (ook in onze uitvakken). Er is in mijn beleving altijd een goede saamhorigheid op de tribunes waar zwart, wit, bruin, rood, etc altijd met elkaar achter onze club staat. Dit is een mooie afspiegeling van het team wat op het veld staat, zeker dit seizoen.

Misbruik onze club niet voor persoonlijk gewin of mening.

Wij Zijn Cambuur, Cambuur Leeuwarden! :scc

_O_

hobbes

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op oktober 03, 2025, 15:46:54
Dat van die regenboog banden is een heel goed punt.

Het ??n staat voor iedereen betrekken en het ander voor mensen uitsluiten, niet helemaal hetzelfde.

KlinkHamer

Citaat van: maikcambuur op oktober 03, 2025, 15:04:19
Vind het een zwak statement. Dat komt door de selectieve verontwaardiging als het gaat om politieke uitingen in het stadion. Komt Cambuur ook met een statement als de woke agenda (lees regenboogvlaggen, regenboog aanvoerdersbanden etc.) wordt gepropageerd door club en knvb etc? Dan moet je dan ook ballen hebben en met statements komen omtrent politieke uitingen. Daarnaast is er niks mis met uitingen van de Nederlandse vlag. Alle vormen van nationalisme wordt echter zo panisch op gereageerd tegenwoordig. Verschrikkelijke ontwikkeling, ontzettend hypocriet ook.
Dat er nog steeds Homo wordt geroepen op de tribune, (vraag altijd vriendelijk  om er mee te kappen) maakt dat woke zijn zo gek nog niet is.
Het is iedereen vrij om te denken dat blanken superieur zijn, dat mannen vrouwen eronder moeten houden, dat Afrikanen geen mensen zijn, dat homoseksuelen vies zijn en zich niet mogen uiten. Allemaal prima als je dat denkt maar om het dan ook nog eens te gaan uiten....Het verschil tussen denken en doen. Is het nodig om met regenboogbandjes te gaan lopen?

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: hobbes op oktober 03, 2025, 16:07:37
Het ??n staat voor iedereen betrekken en het ander voor mensen uitsluiten, niet helemaal hetzelfde.

Ik denk dat menig Moslim of SGP'er het daar niet mee eens is. Het zijn beide in mijn ogen politieke uitspraken/ stellingnames. Ik heb goede vrienden die Homo zijn, maar ik walg van de Transideologie (let wel: niet van transpersonen). 
Henk, held, bedankt

Inferno-058

Citaat van: hobbes op oktober 03, 2025, 16:07:37
Het ??n staat voor iedereen betrekken en het ander voor mensen uitsluiten, niet helemaal hetzelfde.
Onzin, regenboogvlag is duidelijk extreemlinks en gaat verder dan acceptatie. Meer door de strot duwen

hobbes

Citaat van: Inferno-058 op oktober 03, 2025, 16:28:20
Onzin, regenboogvlag is duidelijk extreemlinks en gaat verder dan acceptatie. Meer door de strot duwen

Door de strot duwen is net hoe je iets ervaart, ik denk dat er ook mensen zijn die vinden dat voetbal je door de strot geduwd wordt zoveel is het op tv.

sk13

Postema van Emmen is ziek!! Nog niet zeker of hij erbij is

Inferno-058

#82
Citaat van: hobbes op oktober 03, 2025, 16:35:54
Door de strot duwen is net hoe je iets ervaart, ik denk dat er ook mensen zijn die vinden dat voetbal je door de strot geduwd wordt zoveel is het op tv.
Haha voetbal is nou ??nmaal populair. Dan is met de woke vlag wel anders... Een minderheid waar enorm veel aandacht wordt voor gegeven d.m.v. instanties maar ook voetbalclubs.

Geen NL vlag in stadion? Ok?, maar dan ook kappen woke.

Naastismis

Een tijd geleden knielen.voor BLM, is toch ook een politieke statement.  Wanneer je als Nederlander te nationalistisch bent, moeten we niet willen, Palestijnse vlaggen die in  het straatbeeld verankerd zijn is geen probleem....

hobbes

Citaat van: Inferno-058 op oktober 03, 2025, 16:45:29
Haha voetbal is nou ??nmaal populair. Dan is met de woke vlag wel anders... Een minderheid waar enorm veel aandacht wordt voor gegeven d.m.v. instanties maar ook voetbalclubs.

Geen NL vlag in stadion? Ok?, maar dan ook kappen woke.

Ik kan je garanderen dat er vanavond geen regenboogvlag te zien is in het stadion.

Inferno-058

Citaat van: hobbes op oktober 03, 2025, 17:00:01
Ik kan je garanderen dat er vanavond geen regenboogvlag te zien is in het stadion.
Ik bedoel natuurlijk in de verdere toekomst

Leeuwarden058

Zeur allemaal toch niet zo, gaat mooi met onze club en er staat een heerlijke pot op het programma.

Ga daarvan genieten en over praten. Iemand die niet open staat voor een ander idee overtuig je toch niet, dus probeer dat ook niet.

Fijne pot allemaal vanavond! 3 punten voor ons

Inferno-058

Citaat van: Naastismis op oktober 03, 2025, 16:50:18
Een tijd geleden knielen.voor BLM, is toch ook een politieke statement.  Wanneer je als Nederlander te nationalistisch bent, moeten we niet willen, Palestijnse vlaggen die in  het straatbeeld verankerd zijn is geen probleem....
Klopt. In Nederland moet het binnen het inclusieve/linkse straatje passen anders val je buiten de mand.

Noordcambuur


oost

Ik ben zeer benieuwd of we vanavond weer het niveau aantikken van voor Roda.
Of dat we Visser meer gaan missen dan dat sommige hier denken. Of dat souren plotseling laat zien een goed alternatief te zijn.

Hoe je het ook wendt of keert wordt vandaag weer spannend  |:)