Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Cambuur - Emmen vrijdag 3 oktober 20:00

Gestart door Noordcambuur, september 28, 2025, 14:50:20

Vorige topic - Volgende topic

Man of the Match

Janssen
1 (3.2%)
Mulders
0 (0%)
Amofa
1 (3.2%)
Berkhout
0 (0%)
Galvez
0 (0%)
Balk
11 (35.5%)
souren
1 (3.2%)
Diemers
3 (9.7%)
Ferrah
7 (22.6%)
van der Sande
0 (0%)
Sjostrand
6 (19.4%)
Binder
1 (3.2%)
Rolke
0 (0%)
Kooistra
0 (0%)
Jonker
0 (0%)
Priem
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 31

Stemmen gesloten: oktober 11, 2025, 00:39:16

sunderland

Citaat van: zeewolde op oktober 01, 2025, 18:22:25
Zou Jermoumi een optie op 6 zijn als noodoplossing?
nee ! Veel te weinig kwaliteit en power.

debaas058

Citaat van: Stanley op oktober 01, 2025, 16:14:41
Ben jij dan een van de vlaggen dragers? Laten we het bij voetbal houden!

Nee, maar ik maak me er verder ook niet druk om.
Against Modern Football ~ Cambuur Culture 2012

sunderland


sunderland

Benieuwd naar de opstelling, als Henk die al kan geven. Zullen wel wat pijntjes zijn hier en daar.

michello

Hoop dat Ferrah speelt. De belangrijkste man voorin. Zat toch wel wat te trekkebenen en wilde gewisseld worden tegen Roda.
Henk opperde in ??n van de interviews om hem op 10 te zetten en Balk naar de zijkant?

Oud Cambuur

zelfde basiselftal als tegen roda alleen dus Souren op de plaats van Visser tenminste zo stond het net op de training

Noordcambuur

Citaat van: sunderland op oktober 02, 2025, 11:34:33
Benieuwd naar de opstelling, als Henk die al kan geven. Zullen wel wat pijntjes zijn hier en daar.
waarom bijna 4 dagen vrij gehad dan moet Emmen nog meer last van pijntjes hebben.

D-to-f

#37
Citaat van: papier op oktober 01, 2025, 16:22:08
Zo gaat dat met vlaggen. De ene partij kaapt de Nederlandse vlag om een bepaalde reden. Een andere partij kaapt de Friese vlag om een bepaalde reden. Ik kom in het stadion om Cambuur te supporten. Een onderwerp dat mij doet verbroederen met een heleboel mensen die er andere meningen op nahouden dan ik dat doe volgens mij een mooi voorbeeld van dat er ondanks veel verschillen ook gelijkenissen zijn. Hup Cambuur dus.


Wij zijn Cambuur, Cambuur Leeuwarden! Onze club is uniek. Op alle tribunes zitten verschillende supporters met verschillende meningen en verschillende afkomsten (ook in onze uitvakken). Er is in mijn beleving altijd een goede saamhorigheid op de tribunes waar zwart, wit, bruin, rood, etc altijd met elkaar achter onze club staat. Dit is een mooie afspiegeling van het team wat op het veld staat, zeker dit seizoen.

Misbruik onze club niet voor persoonlijk gewin of mening.

Wij Zijn Cambuur, Cambuur Leeuwarden! :scc

Derkx R.H.

Het zal zo komen te staan, met als tactische variant dat Balk en Ferrah in de wedstrijd switchen van positie  :thumbsup

sunderland

Citaat van: Noordcambuur op oktober 02, 2025, 13:05:50
waarom bijna 4 dagen vrij gehad dan moet Emmen nog meer last van pijntjes hebben.
welkom in de tegenwoordige tijd zou ik zeggen.
Lees dat het dezelfde opstelling zal worden. Verwacht maar dat er na rust een ander team zal staan.  En de gedachte van Henk om Ferrah op de positie van Balk te zetten is logisch maar Balk op de buiten is absoluut geen succes. Zou Ferrah mooi laten staan want hij doet het daar geweldig. ( Henk bedoelt waarschijnlijk ook als de tegenstander zo compact staat)

Noordcambuur

Citaat van: sunderland op oktober 02, 2025, 13:32:25
welkom in de tegenwoordige tijd zou ik zeggen.
Lees dat het dezelfde opstelling zal worden. Verwacht maar dat er na rust een ander team zal staan.  En de gedachte van Henk om Ferrah op de positie van Balk te zetten is logisch maar Balk op de buiten is absoluut geen succes. Zou Ferrah mooi laten staan want hij doet het daar geweldig. ( Henk bedoelt waarschijnlijk ook als de tegenstander zo compact staat)
ik snap je helemaal Ferrah mooi op de buiten laten.

Bankzitter

Ferrah kan het middenveld in (op 10) En Balk
kan in de ruimte op rechts komen ( hij moet er inderdaad al niet staan).
En anders duikt Mulders dat gat wel in.
Ferrah mooi laten zwerven.

sunderland

#42
Citaat van: Bankzitter op oktober 02, 2025, 15:40:24
Ferrah kan het middenveld in (op 10) En Balk
kan in de ruimte op rechts komen ( hij moet er inderdaad al niet staan).
En anders duikt Mulders dat gat wel in.
Ferrah mooi laten zwerven.
ja Balk was geweldig op de buiten :zucht :_ waarom als het heel erg goed gaat veranderen? niet van dat domme gedoe van vorig seizoen.

Harry L.

#43
Ik zou als baouf er weer is eerder Amofa op 6 proberen en dan Berkhout centraal. Souren is veel te lief en afwezig op die positie. Gewoon een keer als wel 3-0 voor staan met rust. Voor de rest lekker alles laten staan. Ferrah kan wat mij betreft meer naar binnen aangespeeld worden op randje (punt) zestien, is hij levensgevaarlijk.

Oud Cambuur

Henk heeft alle vertrouwen in Souren dus die blijft voorlopig wel staan