Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Cambuur - Emmen vrijdag 3 oktober 20:00

Gestart door Noordcambuur, september 28, 2025, 14:50:20

Vorige topic - Volgende topic

Man of the Match

Janssen
1 (3.2%)
Mulders
0 (0%)
Amofa
1 (3.2%)
Berkhout
0 (0%)
Galvez
0 (0%)
Balk
11 (35.5%)
souren
1 (3.2%)
Diemers
3 (9.7%)
Ferrah
7 (22.6%)
van der Sande
0 (0%)
Sjostrand
6 (19.4%)
Binder
1 (3.2%)
Rolke
0 (0%)
Kooistra
0 (0%)
Jonker
0 (0%)
Priem
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 31

Stemmen gesloten: oktober 11, 2025, 00:39:16

debaas058

Citaat van: Galdiano op oktober 01, 2025, 12:05:06
Een Nederlandse vlag hoort bij de identiteit van Cambuur. Tegen DKV prima.
Zelf ook een NL vlag met Leeuwarden erop.

Maar doelbewust meenemen om te protesteren is een NO GO wat mij betreft.
Ik hoop dat de doekjes snel uit de klauwen worden getrokken door omstanders.

Jij bent dus ??n van de omstanders die de doekjes uit de klauwen trekt, succes vrijdag  ;)
Against Modern Football ~ Cambuur Culture 2012

PePe

Ik hoop dat ze weer met beide voeten op de grond staan, en beseffen dat het niet vanzelf gaat na een geweldige wedstrijd tegen PSV. Ik hoop weer op een mooie wedstrijd, met een goede uitslag.

Galdiano

Citaat van: debaas058 op oktober 01, 2025, 12:27:35
Jij bent dus ??n van de omstanders die de doekjes uit de klauwen trekt, succes vrijdag  ;)

Vrijdag gaat mijn zoon mee, anders 100% gedaan.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

fred

Citaat van: Inferno-058 op september 30, 2025, 15:42:47
Vanuit de Ultras de oproep om Nederlandse vlaggen mee te nemen zag ik

Geen hoodie en zonnebril erbij en zwarte kleding ?

Kuzmanovic-Apeldoorn

Bij die betoging en rellen in Den Haag zag ik ook een Nederlandse vlag met SCCLeeuwarden er op. Alle vlaggen waren op precies dezelfde manier voorgedrukt, dus leek een beetje nep, maar zijn daar Cambuursupporters bij geweest?
Henk, held, bedankt

Stanley

Citaat van: debaas058 op oktober 01, 2025, 12:27:35
Jij bent dus ??n van de omstanders die de doekjes uit de klauwen trekt, succes vrijdag  ;)
Ben jij dan een van de vlaggen dragers? Laten we het bij voetbal houden!

Lore

Geen politiek in het stadion....


Maar ergens wel jammer dat de Nederlandse vlag een politiek symbool is tegenwoordig!

papier

Citaat van: Lore op oktober 01, 2025, 16:17:30
Geen politiek in het stadion....


Maar ergens wel jammer dat de Nederlandse vlag een politiek symbool is tegenwoordig!

Zo gaat dat met vlaggen. De ene partij kaapt de Nederlandse vlag om een bepaalde reden. Een andere partij kaapt de Friese vlag om een bepaalde reden. Ik kom in het stadion om Cambuur te supporten. Een onderwerp dat mij doet verbroederen met een heleboel mensen die er andere meningen op nahouden dan ik dat doe volgens mij een mooi voorbeeld van dat er ondanks veel verschillen ook gelijkenissen zijn. Hup Cambuur dus.

Lore

Citaat van: papier op oktober 01, 2025, 16:22:08
Zo gaat dat met vlaggen. De ene partij kaapt de Nederlandse vlag om een bepaalde reden. Een andere partij kaapt de Friese vlag om een bepaalde reden. Ik kom in het stadion om Cambuur te supporten. Een onderwerp dat mij doet verbroederen met een heleboel mensen die er andere meningen op nahouden dan ik dat doe volgens mij een mooi voorbeeld van dat er ondanks veel verschillen ook gelijkenissen zijn. Hup Cambuur dus.

Je hebt gelijk. Het is natuurlijk ook een discussie buiten Cambuur om.

Stanley

Citaat van: papier op oktober 01, 2025, 16:22:08
Zo gaat dat met vlaggen. De ene partij kaapt de Nederlandse vlag om een bepaalde reden. Een andere partij kaapt de Friese vlag om een bepaalde reden. Ik kom in het stadion om Cambuur te supporten. Een onderwerp dat mij doet verbroederen met een heleboel mensen die er andere meningen op nahouden dan ik dat doe volgens mij een mooi voorbeeld van dat er ondanks veel verschillen ook gelijkenissen zijn. Hup Cambuur dus.
Helemaal mee eens! Mijn beleving is het zelfde. Al weer zin in Vrijdag!

Bernardo

Dat zingen van AZC weg ermee, tijdens een wedstrijd is ook ontzettend kansloos. Steun de club en ga lekker buiten het stadion ergens demonstreren tegen AZC's.

Inferno-058

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op oktober 01, 2025, 16:08:40
Bij die betoging en rellen in Den Haag zag ik ook een Nederlandse vlag met SCCLeeuwarden er op. Alle vlaggen waren op precies dezelfde manier voorgedrukt, dus leek een beetje nep, maar zijn daar Cambuursupporters bij geweest?
Zeker, een best grote groep zelfs. Harde kernen van heel veel clubs waren aanwezig dus o.a. Feyenoord, Ajax, Dkv en ook wij.

Johan-12

Citaat van: Lore op oktober 01, 2025, 16:17:30
Geen politiek in het stadion....


Maar ergens wel jammer dat de Nederlandse vlag een politiek symbool is tegenwoordig!
Volgens mij is de vlag geen politiek symbool, maar juist de achterliggende boodschap wat het in dit geval politiek maakt. Teksten als AZC weg ermee vind ik niet bij een voetbalclub horen. Laat die standpunten ergens anders horen, mocht dat je standpunt zijn.

zeewolde

Zou Jermoumi een optie op 6 zijn als noodoplossing?

Bankzitter

#29
Galvez?
Die speelt al vaak naast Visser.

En dan mogen Marsman en Jermouni het op linksback uitvechten.

Souren nu eerste keuze, mits fit.