Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Cambuur - Emmen vrijdag 3 oktober 20:00

Gestart door Noordcambuur, september 28, 2025, 14:50:20

Vorige topic - Volgende topic

Man of the Match

Janssen
1 (3.2%)
Mulders
0 (0%)
Amofa
1 (3.2%)
Berkhout
0 (0%)
Galvez
0 (0%)
Balk
11 (35.5%)
souren
1 (3.2%)
Diemers
3 (9.7%)
Ferrah
7 (22.6%)
van der Sande
0 (0%)
Sjostrand
6 (19.4%)
Binder
1 (3.2%)
Rolke
0 (0%)
Kooistra
0 (0%)
Jonker
0 (0%)
Priem
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 31

Stemmen gesloten: oktober 11, 2025, 00:39:16

Galdiano

Citaat van: Oud Cambuur op oktober 02, 2025, 18:20:09
Henk heeft alle vertrouwen in Souren dus die blijft voorlopig wel staan

En terecht toch? Is gewoon een prima speler.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Andy King

Citaat van: Oud Cambuur op oktober 02, 2025, 18:20:09
Henk heeft alle vertrouwen in Souren dus die blijft voorlopig wel staan

Logisch toch. Als je Souren er nu naast zet, kan je hem afschrijven.

Bankzitter

Ik zou ook geen alternatief weten (al weet ik niet wat er naast bakkati nog in O21 rondloopt)

EdsjeSCC

Speelde een keer een slechte wedstrijd, man. Meestal speelt die prima (waarmee ik bedoel eigenlijk wel altijd een voldoende) dus tuurlijk laat je die staan

sunderland

Citaat van: EdsjeSCC op oktober 02, 2025, 19:56:27
Speelde een keer een slechte wedstrijd, man. Meestal speelt die prima (waarmee ik bedoel eigenlijk wel altijd een voldoende) dus tuurlijk laat je die staan
ja man, altijd proberen mensen hier een pispaal te zoeken en dat op 1 slechte wedstrijd waar nota bene nog veel meer slecht speelden

Oud Cambuur

Citaat van: sunderland op oktober 02, 2025, 20:22:29
ja man, altijd proberen mensen hier een pispaal te zoeken en dat op 1 slechte wedstrijd waar nota bene nog veel meer slecht speelden

Ben ik het helemaal mee eens

denistel

hij is niet slecht maar wordt niet zo gebruikt als bij MVV dat is jammer
vooral voor hem zelf.vorige week kwam ie wel in de 16 en meteen scoren.

Yellow Army

Het is natuurlijk wel erg kwetsbaar. Souren kan ook geblesseerd raken of geschorst worden. Dan hebben we echt een probleem
Area 58

sunderland

Citaat van: Yellow Army op oktober 02, 2025, 22:26:37
Het is natuurlijk wel erg kwetsbaar. Souren kan ook geblesseerd raken of geschorst worden. Dan hebben we echt een probleem
wat denk je als Amofa of Diemers geblesseerd raakt. Als als

Bankzitter

Als.. als? we in de winterstop nog meedoen om directe promotie, moet je kijken of we een extra investering in de breedte kunnen doen.

Bij promotie kun je een aantal spelers nog wel houden en worden ze echt veel waard. Nog een jaar KKD dan gaan ze weg in de zomer.

Eewal

Ik hoop dat Souren er vanavond 3 maakt. Wat een negativiteit zeg.

Scc0511

Citaat van: Eewal op oktober 03, 2025, 09:53:54
Ik hoop dat Souren er vanavond 3 maakt. Wat een negativiteit zeg.

Inderdaad! Geef hem gewoon vertrouwen. Die kan echt wel wat hoor!

sunderland

Iedereen heeft het maar over Ferrah op Balk zijn positie. Daar kan hij waarschijnlijk ook zeer goed uit de voeten maar moet hij ook steeds achter zijn tegenstander aan. Ik zou het wel weten als ik coach van de tegenstander was, ga zo veel mogelijk lopen dan moet hij mee. Balk vult dat heel goed in

Vlampiep

Gewoon een prima speler die we even zijn terugkeer moeten gunnen

fred

Ik hoor de mensen hier nog zeggen waarom Souren niet in de basis, maar D. Visser  :_schater

Prima speler die Souren geef hem vertrouwen