Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Cambuur - Emmen vrijdag 3 oktober 20:00

Gestart door Noordcambuur, september 28, 2025, 14:50:20

Vorige topic - Volgende topic

Man of the Match

Janssen
1 (3.2%)
Mulders
0 (0%)
Amofa
1 (3.2%)
Berkhout
0 (0%)
Galvez
0 (0%)
Balk
11 (35.5%)
souren
1 (3.2%)
Diemers
3 (9.7%)
Ferrah
7 (22.6%)
van der Sande
0 (0%)
Sjostrand
6 (19.4%)
Binder
1 (3.2%)
Rolke
0 (0%)
Kooistra
0 (0%)
Jonker
0 (0%)
Priem
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 31

Stemmen gesloten: oktober 11, 2025, 00:39:16

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: oost op oktober 03, 2025, 17:51:30
Of dat souren plotseling laat zien een goed alternatief te zijn.

Plotseling? :?
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

oost

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op oktober 03, 2025, 17:55:59
Plotseling? :?

Jep heeft mij vorige seizoen totaal niet weten te overtuigen. Misschien heeft die vorige jaar 3 of 4 aardige duels gespeeld. Voor de rest was het weinig. Met den Bosch uit in de PO als diepte punt

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: Noordcambuur op oktober 03, 2025, 17:48:13
Zullen we het hebben over voetbal  :y

Beter ja |:)

Zin in! Wel jammer dat het niet meer lekker een graad of 20 is.
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Noordcambuur

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op oktober 03, 2025, 17:59:35
Beter ja |:)

Zin in! Wel jammer dat het niet meer lekker een graad of 20 is.
nu weer een jas aan en Cambuur sjaal om en gaan |:)

Noordcambuur

Oosttribune vak 21 nog heel veel kaarten beschikbaar.
Rest van de vakken bijna vol.

Zuidtribune nog dikke 150 kaarten beschikbaar.

Holwerd voor Cambuur

SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Noordcambuur


fred

We staan er "landelijk" weer leuk op met dit "statement" al dan niet met misleidende kop.

oost

Citaat van: fred op oktober 03, 2025, 18:48:10
We staan er "landelijk" weer leuk op met dit "statement" al dan niet met misleidende kop.

Ook mijn gedachten, nadat racisme en die debiele streaker past nu stilt en bescheiden heid

Harry L.

Citaat van: sk13 op oktober 03, 2025, 16:44:13
Postema van Emmen is ziek!! Nog niet zeker of hij erbij is

Lijkt erop dat hij gewoon speelt

Derkx R.H.


Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: fred op oktober 03, 2025, 18:48:10
We staan er "landelijk" weer leuk op met dit "statement" al dan niet met misleidende kop.
Wat is er
Mis met de kop?

Emmen stuk of 6 NL vlaggen
Henk, held, bedankt

fred

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op oktober 03, 2025, 19:25:59
Wat is er
Mis met de kop?

Emmen stuk of 6 NL vlaggen

Nou als er reacties komen dat we na Friesland ook al niet meer bij Nederland willen horen....
We staan er weer leuk op 3e thuiswedstrijd op rij....

Kuzmanovic-Apeldoorn

Waar stond die streaker eigenijk voor?
Henk, held, bedankt

fred