Welkom Tomas en heel veel succes bij Cambuur.
Hij het wel een knappe pony.
Nou, dat is in ieder geval niet zo'n bleu mannetje als bijvoorbeeld Hilali :_schater
Als ie even goed kan voetballen als praten, komt het wel goed.
Citaat van: Poetser op januari 12, 2025, 16:33:29
Hij het wel een knappe pony.
Gelukkig hebben we goede kappers in Leeuwarden.
Welkom bij deze mooie club.
Citaat van: Specuveter op januari 12, 2025, 16:38:08
Gelukkig hebben we goede kappers in Leeuwarden.
Kun je dat Marsman ook 's vertellen :D
Zonder gekheid, ik hou wel wat eigenzinnige spelers ... genoeg eenheidsworsten in het betaalde voetbal.
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op januari 12, 2025, 16:34:15
Nou, dat is in ieder geval niet zo'n bleu mannetje als bijvoorbeeld Hilali :_schater
Als ie even goed kan voetballen als praten, komt het wel goed.
Hilali, wat een topper was dat ook uit ons scoutingsapparaat. Die kon eigenlijk na dag 1 alweer terug.
Ik vraag me af bij deze jongen of hij wel uit Finland komt. Daar is echt niks Fins aan. Maar bravoure genoeg :thumbsup
Citaat van: De Gast op januari 13, 2025, 07:32:21
Hilali, wat een topper was dat ook uit ons scoutingsapparaat. Die kon eigenlijk na dag 1 alweer terug.
Ik vraag me af bij deze jongen of hij wel uit Finland komt. Daar is echt niks Fins aan. Maar bravoure genoeg :thumbsup
Dou maakste de selfde fout as Johan Derksen :_schater
Citaat van: De Gast op januari 13, 2025, 07:32:21
Hilali, wat een topper was dat ook uit ons scoutingsapparaat. Die kon eigenlijk na dag 1 alweer terug.
Voetballen kon hij zeker wel. Als je bij AC Milan in het tweede speelt, en er zelfs mede aanvoerder, kun je mij niet wijsmaken dat hij niks kan.
Citaat van: Galdiano op januari 13, 2025, 09:46:10
Voetballen kon hij zeker wel. Als je bij AC Milan in het tweede speelt, en er zelfs mede aanvoerder, kun je mij niet wijsmaken dat hij niks kan.
Voetballen kon hij zeker wel, alleen hij was destijds amper 18 jaar oud, alleen hier in Leeuwarden, taal niet machtig en volgens mij was zijn engels ook niet heel erg goed. Dan voel je je al snel eenzaam en dat gaat onder je huid zitten wat zijn effect heeft op zijn voetbal. Ik denk dat zijn buitenlandse avontuur gewoon te vroeg kwam voor deze jongen.
Citaat van: Voorstopper op januari 13, 2025, 12:03:30
Voetballen kon hij zeker wel, alleen hij was destijds amper 18 jaar oud, alleen hier in Leeuwarden, taal niet machtig en volgens mij was zijn engels ook niet heel erg goed. Dan voel je je al snel eenzaam en dat gaat onder je huid zitten wat zijn effect heeft op zijn voetbal. Ik denk dat zijn buitenlandse avontuur gewoon te vroeg kwam voor deze jongen.
Als de club heel jonge zeer talentvolle spelers wil halen, moet er ook een professionele begeleiding aanwezig zijn. Ook is het belangrijk dat zulke spelers eerst in een gastgezin worden opgevangen.
Goede energie en goed gevoel voor positie kiezen (aanvallend).
Ik heb verdedigend nog wel mijn bedenkingen, al pakte hij het de tweede helft tegen Slory goed op (1e helft niet kort genoeg).
Blij met zijn ontwikkeling, zaterdagmiddag een echte test tegen Ould-Chick. Ben heel benieuwd hoe hij zich dan verdedigend staande houdt en of Ould-chick wel achter hem aangaat wanneer hij om Pauwels heen dendert.
Ik vind hem aanvallend nog beter, dan verdedigend.
Is hij fit voor morgen? Belangrijke schakel aan het worden in de opbouw.
Citaat van: Gasgeve op maart 14, 2025, 09:28:34
Is hij fit voor morgen? Belangrijke schakel aan het worden in de opbouw.
volgens mij had hij kramp?.
Citaat van: Gasgeve op maart 14, 2025, 09:28:34
Is hij fit voor morgen? Belangrijke schakel aan het worden in de opbouw.
of juist niet doordat hij aan de binnenkant naar het middenveld gaat lopen. :devil Wat een voetballer, bij hem heb ik nooit het idee dat hij onder druk iets verkeerds zal doen. Zo ontzettend bal vast door zijn geweldige techniek. Als hij zo nu en dan aan de binnenkant speelt weet de tegenstander totaal niet wat ze moeten doen. Ben benieuwd morgen tegen Old Chikh
trainde vol uit mee
https://www.footballtransfers.com/nl/spelers/tomas-galvev
Hij werd steeds minder waard . Van ? 5.2 mln naar tussen de ? 0.5 mln - ? 0.8 mln. Maar voor een back/middenvelder nog te duur voor Cambuur vrees ik.
Maar het bevalt hem hier wel;
https://www.omropfryslan.nl/fy/nijs/17312414/fia-londen-en-helsinki-nei-ljouwert-wraldboarger-tomas-galvez-genietet-fan-sc-cambuur
Van mij mag hij blijven. Wordt alleen maar weer waard.
We hebben een optie voor nog een jaar huur.
Grote kans dus dat Galvez hier nog een seizoen speelt.
Mooi ! Het Nederlands Elftal moet misschien nog spelen ( bij verlies tegen Spanje ) tegen Finland ( WKkwal). Dus wie weet . Ik ken alleen Pukki en Hradecky.
Kwam vandaag zwaar tekort?.
Citaat van: Noordcambuur op maart 15, 2025, 18:38:36
Kwam vandaag zwaar tekort?.
aan de bal de enige die overeind bleef.
Citaat van: Vlampiep op maart 15, 2025, 20:22:38
Omdat jij het zegt 8P
ja klopt dat heb ik gezegd :thumbsup
Hij moet er veel korter opzitten maar iedereen zijn eigen inzicht..
Bij Ould-Chikh zullen ze iedere week wel zeggen dat de back er korter op had moeten zitten... die is gewoon goed.
Normaal los je dat wel op met het hele team maar Volendam heeft er nog een paar die niet aan de bal moet laten komen.
Hte was een collectieve offday... niet van ??n speler.
Citaat van: YellowBlue op maart 15, 2025, 19:45:54
aan de bal de enige die overeind bleef.
zo zag ik het ook. Paar x stond hij zelfs goed om het centrum te helpen, Ould chikh kon hij niet echt houden maar Diemers kon zijn man ook niet belopen en die ging er paar x overheen. Dan kun je als back niks.
Citaat van: Noordcambuur op maart 15, 2025, 18:38:36
Kwam vandaag zwaar tekort?.
Hoe kom je erbij??? Stond constant met 2 man. Het is meer een linkshalf dan een linksback. Aan de bal is deze jongen heel erg goed. Daar moet je gebruik van maken.
Vind hem er vaak wel uitspringen in positief opzicht. We kunnen meer van dit soort jongens gebruiken.
Is dat jaar extra huren al een zekerheid?
Of moet dat nog beslist worden.
Zou hem er toch echt graag nog een jaar bij willen.
Citaat van: Specuveter op maart 16, 2025, 09:05:42
Is dat jaar extra huren al een zekerheid?
Of moet dat nog beslist worden.
Zou hem er toch echt graag nog een jaar bij willen.
dat hangt van hemzelf en city af. Cambuur moet een programma bij houden waar alles in staat over het hoe en wat met alle data. Dat krijgt city weekelijks. Hij heeft het wel naar de zin volgens mij.
Ook twee ( onder 21) oefeninterlands gespeeld vs Georgi? ( 2-4) in de basis ( 60 min gespeeld) en gisteren nog vs Sloveni? (1-0) na een uur ingevallen. Finland onder 21 speelt het EK op 12 juni vs Nederland . De laatste ( eventuele) nacompetitiewedstrijd is op 1 juni.
Heel benieuwd of hij volgend seizoen nog hier te bewonderen is.
Jaar verlengen dat huurcontract. Wat een techniek. Genot om naar die jongen te kijken. Voor sukken gaast naar het stadion.
Citaat van: wiekie1969 op maart 29, 2025, 07:00:27
Jaar verlengen dat huurcontract. Wat een techniek. Genot om naar die jongen te kijken. Voor sukken gaast naar het stadion.
Heerlijk voetballertje die je ook op de linker vleugel kan zetten.
Die jongen zit echt op voetbal....
Fijn om naar te kijken, ook in het nieuwe seizoen hopelijk!
Waarom ging hij eraf??
Citaat van: Vlampiep op maart 29, 2025, 08:15:27
Heerlijk voetballertje die je ook op de linker vleugel kan zetten.
Misschien wel "moet" zetten?
Te klein en te licht voor een verdediger ?n kan in principe te goed voetballen voor een verdediger.
Ik kan mij ook niet voorstellen dat City hier een verdediger in ziet..
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op april 26, 2025, 11:21:45
Misschien wel "moet" zetten?
Te klein en te licht voor een verdediger ?n kan in principe te goed voetballen voor een verdediger.
Ik kan mij ook niet voorstellen dat City hier een verdediger in ziet..
Heeft ook wel vaak lichte blessures. Gister er ook weer af met een lichte blessure gok ik? Premier League wordt het sowieso niet als dat niet snel gaat verbeteren.
Is Tomas niet fit de laatste weken speelt hij maar een helft.
wordt gespaard. heeft bij vorige club in oostenrijk ? nul x meegedaan!
En mag alleen zoveel spelen als mc bepaalt.
Loopbaan ; Watford - Tottenham - MC -
komt niet weer terug, maar moet 1 mln kosten. Is eigenlijk middenvelder.
Finse moeder / Spaanse vader en Brits paspoort....
Wil voor Engeland spelen, maar fysiek kan hij dat nooit aan vrees ik. Spreekt geen Fins. Dus de besprekingen gaan uiteraard in het Engels. Spaans international wordt 'm ook niet.
Finland 1 heeft een leuke ploeg, en wordt ook steeds sterker ( en kan zich makkelijk plaatsen met zoveel deelnemende landen)
12 juni Jong Oranje - Jong Finland. Bij Ziggo....
Verdedigend niet goed genoeg. Hij dekt op 2,5 mtr, wat een speeltuin voor een rappe buitenspeler.
Aan de bal heel goed en hij durft het middenveld in te lopen. Maar verdedigend zie je dat Poll direct meer fysiek , duelkracht en energie brengt.
Citaat van: SCC op april 28, 2025, 11:46:34
Verdedigend niet goed genoeg. Hij dekt op 2,5 mtr, wat een speeltuin voor een rappe buitenspeler.
Aan de bal heel goed en hij durft het middenveld in te lopen. Maar verdedigend zie je dat Poll direct meer fysiek , duelkracht en energie brengt.
vind ook dat de Ts hier in faalt. Hij speelt ook vaak aan de binnenkant naast Diemers en dat heeft vaak goed uitgepakt. Vitesse speelde daar juist op in en Helmond ook al. Poll ging wel direct op de gewone links back positie staan. Vond dat wij wederom ook tactisch niet goed stonden. Zijn dit seizoen al zoveel trainers die het tactisch slim aanpakten en dat er dan niks aan werd gedaan. Als je jong Utrecht al ziet die wel 9 x op doel schoten. Gelukkig maar denk ik dan. Als je dan ziet als ts dat het niet goed staat doe er dan wat aan. 1 positie meer vooruit of juist iets terug kan al zoveel uitmaken. Wil niet weer over?? beginnen maar die riep na 10 min al een speler bij um.
Hier zijn we het wel over eens Sunderland. Je moet zo'n jongen dan inderdaad niet laten verzuipen. Tegenstanders hebben ons goed geanalyseerd (Jenner van jong Utrecht zat eerst bovenop Diemers en afgelopen vrijdagavond die nummer 34, type el Makrini zat kort op Diemers) en soms heb ik het idee dat wij wat te veel vast houden (arrogantie? of geen scenario B en C) aan vooraf afgesproken plan en dan pas na 45 minuten de boel repareren.
Gaat ook weer weg. Is een middenvelder maar te licht voor hogere niveaus. En City wil hem niet nog langer in de kkd stallen.
Is te koop voor 1 mln. Etalage in juni op EK?
City koopt elk jaar jeugdspelers voor een mln p.p. En de buitenlandse familieleden krijgen ook nog huisvesting en een baantje.
En dan elk jaar twintig jeugdspelers in de City-Group. Die Arabieren hebben graag een dure hobby.
Als je ziet hoe het nwe United stadion er uit gaat zien. Inderdaad een mooie tent zoals in Dubai. En kost maar 2.5 mld pounds .
Een stad(ion) voor entertainment voor 100.000 patsers.
Meer dan twee tribunes en twee schapenveldjes....
Citaat van: Arno A op mei 01, 2025, 18:10:43
Gaat ook weer weg. Is een middenvelder maar te licht voor hogere niveaus. En City wil hem niet nog langer in de kkd stallen.
Is te koop voor 1 mln. Etalage in juni op EK?
City koopt elk jaar jeugdspelers voor een mln p.p. En de buitenlandse familieleden krijgen ook nog huisvesting en een baantje.
En dan elk jaar twintig jeugdspelers in de City-Group. Die Arabieren hebben graag een dure hobby.
Als je ziet hoe het nwe United stadion er uit gaat zien. Inderdaad een mooie tent zoals in Dubai. En kost maar 2.5 mld pounds .
Een stad(ion) voor entertainment voor 100.000 patsers.
Meer dan twee tribunes en twee schapenveldjes....
had nog niet gelezen dat hij wegging. Laatste 2 wedstrijden niet best maar de 5 wedstrijden daarvoor ons beste speler. Aan de bal veel verder dan de rest
Citaat van: Arno A op mei 01, 2025, 18:10:43
Gaat ook weer weg. Is een middenvelder maar te licht voor hogere niveaus. En City wil hem niet nog langer in de kkd stallen.
Ik weet niet waar je dit weghaalt maar kan gewoon blijven. Heeft niks met het niveau te maken.
De voorwaarde was dat Cambuur zich houdt aan bepaalde data verzamelen en dit weer deelt met City.
En daar wordt gewoon aan voldaan.
Als Cambuur wil, kunnen ze hem nog een jaar huren.
Galvez goeie pot. Beste assist.
Citaat van: sunderland op mei 02, 2025, 23:06:39
Galvez goeie pot. Beste assist.
Goeie pot??? Hij was bedroevend slecht.
Maar is jong en heeft duidelijk potentie.
Citaat van: Zuid1991 op mei 02, 2025, 23:16:12
Goeie pot??? Hij was bedroevend slecht.
Maar is jong en heeft duidelijk potentie.
zie ik anders. Aan de bal gewoon de beste en kijk eens terug wie de bal steeds verspeeld in zijn buurt. Dat is Diemers
Citaat van: sunderland op mei 02, 2025, 23:47:44
zie ik anders. Aan de bal gewoon de beste en kijk eens terug wie de bal steeds verspeeld in zijn buurt. Dat is Diemers
ik vond ze beide niet best.
Souren was goed, Mercera en Balk uiteindeljjk ook.
Citaat van: zeewolde op mei 02, 2025, 23:50:02
ik vond ze beide niet best.
Souren was goed, Mercera en Balk uiteindeljjk ook.
vreemd dat je balk goed vond
Citaat van: sunderland op mei 02, 2025, 23:47:44
zie ik anders. Aan de bal gewoon de beste en kijk eens terug wie de bal steeds verspeeld in zijn buurt. Dat is Diemers
Aan de bal vind ik Galvez ook de beste samen met Souren.
Van die 2 kan ik echt genieten en die kunnen straks ook op een hoger niveau spelen.
Citaat van: sunderland op mei 02, 2025, 23:52:55
vreemd dat je balk goed vond
eerste 15-20 minuten niet , daarna wel.
Ook een hele mooie actie bij de 2-4
Als Diemers meer in de as gaat voetballen komt Galvez nog veel beter uit de verf.
Hij is linksback, dan is fel duelleren ook belangrijk. Hij dekt op 2mtr, dat moet beter. Dat vertelde Henk na afloop ook over Galvez, dat hij ook moet verdedigen.
Hij is behendig, draait makkelijk en is zeer comfortabel aan de bal. Zou je zo'n jongen niet kunnen omtrainen naar een 8?
Citaat van: SCC op mei 03, 2025, 08:13:53
Hij is linksback, dan is fel duelleren ook belangrijk. Hij dekt op 2mtr, dat moet beter. Dat vertelde Henk na afloop ook over Galvez, dat hij ook moet verdedigen.
Hij is behendig, draait makkelijk en is zeer comfortabel aan de bal. Zou je zo'n jongen niet kunnen omtrainen naar een 8?
Heeft te weinig fysiek voor een 8. Zou een vleugelspeler kunnen zijn. Maar dat kost tijd en ik denk dat er altijd dan betere vleugels zijn. Hij zou daar wel kunnen spelen als noodgreep. Hij zit eigenlijk een beetje tussen back en vleugel in.
In een 5-3-2 als back komt ie misschien nog beter tot zijn recht. Maar zo speelt cambuur eigenlijk nooit.
Maar doet het prima momenteel.
Hij is geselecteerd ( rugnummer 3) voor het EK O 21. Samen met Talvieti ( sc Heracles) , Eerste wedstrijd 12 juni 21 u tegen Nederland. Ziggo zendt de wedstrijd uit.
Verhuur al verlengd?
Leuk voetballertje, maar komt fysiek behoorlijk te kort en dat is wel toch wel een nadeel. Verdedigend erg matig
Die mist de voorbereiding ook nog ?.. 8P
Ik zie in hem eigenlijk meer een middenvelder
Beetje a la kohlert van dkv
Citaat van: diekhuzen op juni 03, 2025, 08:42:40
Leuk voetballertje, maar komt fysiek behoorlijk te kort en dat is wel toch wel een nadeel. Verdedigend erg matig
de beste die we hebben! Als hij er staat kan ie ook goed verdedigen maar als ie onderweg is staat het team ( Diemers en Souren en Nieling) vaak niet goed en is hij zelf te laat waardoor de tegenstander al weg is. Vitesse bijv speelde daar prima op in. Dat bedoel ik ook met tactisch
Citaat van: sunderland op juni 03, 2025, 10:12:46
de beste die we hebben! Als hij er staat kan ie ook goed verdedigen maar als ie onderweg is staat het team ( Diemers en Souren en Nieling) vaak niet goed en is hij zelf te laat waardoor de tegenstander al weg is. Vitesse bijv speelde daar prima op in. Dat bedoel ik ook met tactisch
Voetballend zeer goed (de beste gaat me nog te ver), maar jij ziet toch ook wel dat hij op anderhalve meter dekt? Hij mijdt bewust de duels. Op zich kan dat goed zijn, als je dan maar fel bent zodra de speler de bal te ver voor zich uitspeelt, maar dat herken ik bij hem nog niet. Denk dat hij echt puur een komende speler is en geen pure linksback zoals dat bij vlagen wel nodig is.
Desalniettemin hoop ik dat hij wel blijft, want voetballend is hij zeer comfortabel en geeft hij opties. En spelen we tegen een ploeg met een goede rechtsbuiten, dan zet je er een andere speler in.
Citaat van: SCC op juni 03, 2025, 10:44:46
Voetballend zeer goed (de beste gaat me nog te ver), maar jij ziet toch ook wel dat hij op anderhalve meter dekt? Hij mijdt bewust de duels. Op zich kan dat goed zijn, als je dan maar fel bent zodra de speler de bal te ver voor zich uitspeelt, maar dat herken ik bij hem nog niet. Denk dat hij echt puur een komende speler is en geen pure linksback zoals dat bij vlagen wel nodig is.
Desalniettemin hoop ik dat hij wel blijft, want voetballend is hij zeer comfortabel en geeft hij opties. En spelen we tegen een ploeg met een goede rechtsbuiten, dan zet je er een andere speler in.
wat jij benoemd doet iedere speler bij ons. Een tegenstander met een goede rechtsbuiten kun je ook op z,n Sandors bestrijden door juist er overheen te gaan en gevaarlijk worden. Dan moet hij wel mee, en word het een spelletje
Zometeen tegen oranje!
Goeie tip.
?Galvez, oud Cambuur? volgens verslaggever Wytse van der Goot.
Is die definitief vertrokken? Heb ik iets gemist?
Iedere Fin zingt ut volksli?d uut volle borst met. Behalve?.. 8P
Citaat van: Delamere op juni 12, 2025, 21:02:46
?Galvez, oud Cambuur? volgens verslaggever Wytse van der Goot.
Is die definitief vertrokken? Heb ik iets gemist?
Het is waarschijnlijk nog niet beklonken. (Afwachten of er nog een andere club komt?)
Citaat van: PePe op juni 12, 2025, 21:39:44
Het is waarschijnlijk nog niet beklonken. (Afwachten of er nog een andere club komt?)
Ik meende dat Cambuur een optie had voor nog een seizoen huur. Zo niet. Dan is ie weg.
Citaat van: NRG op juni 12, 2025, 21:47:58
Ik meende dat Cambuur een optie had voor nog een seizoen huur. Zo niet. Dan is ie weg.
Voor zijn ontwikkeling beter dat hij hier blijft. En voor ons ook. Dan hebben we tenminste drie linksbacks. Anders blijven alleen Caschili en Marsman over.
Citaat van: Arno A op juni 13, 2025, 07:58:00
Voor zijn ontwikkeling beter dat hij hier blijft. En voor ons ook. Dan hebben we tenminste drie linksbacks. Anders blijven alleen Caschili en Marsman over.
caschilli linksback dat is nieuw voor mij
Citaat van: sunderland op juni 13, 2025, 08:32:19
caschilli linksback dat is nieuw voor mij
ik heb altijd moeite met links en rechts. Achterhoede Casas - Berkhout - Galvez en Caschili . Hoe klinkt dat? In ieder geval genoeg temperament lijkt mij.
Citaat van: Arno A op juni 15, 2025, 07:08:56
ik heb altijd moeite met links en rechts. Achterhoede Casas - Berkhout - Galvez en Caschili . Hoe klinkt dat? In ieder geval genoeg temperament lijkt mij.
Heel erg kwetsbaar in de lucht en allesbehalve spelers die veel minuten hebben gespeeld de afgelopen jaren.
Citaat van: Arno A op juni 15, 2025, 07:08:56
ik heb altijd moeite met links en rechts. Achterhoede Casas - Berkhout - Galvez en Caschili . Hoe klinkt dat? In ieder geval genoeg temperament lijkt mij.
Nieling en Mercera zijn er ook nog.
En er komt nog een linkerverdediger bij.
twee gespeeld 1 pnt. waardering 6.5. en 6.3 . Heeft het lastig om aanvallend te spelen. Ze vangen de backs vroeg op. Verliest veel duels, en nog niet sterk in lange passes.
Kan wo laatste potje zijn voor de Finnen. Dan genoeg tijd om deel voorbereiding mee te doen. Vakantie had ie al na Den Bosch.
Volgens Omrop Fryslan dus ook nog niet zeker dat hij blijft.
https://www.omropfryslan.nl/nl/nieuws/17554458/twee-verdedigers-naar-de-uitgang-bij-cambuur-waar-een-voor-terug-komt
Citaat van: Agy op juni 17, 2025, 15:41:15
Volgens Omrop Fryslan dus ook nog niet zeker dat hij blijft.
https://www.omropfryslan.nl/nl/nieuws/17554458/twee-verdedigers-naar-de-uitgang-bij-cambuur-waar-een-voor-terug-komt
Wel bijzonder. De intentie was er om 2 jaar te komen.
https://cambuur.nl/nieuws/fins-international-tomas-galvez-op-huurbasis-naar-sc-cambuur/
Cambuur moest allemaal data verzamelen en doorsturen aan City om aan de verplichting te voldoen. En nu is het nog zeker. Vaag...
In principe is er toch geen duidelijke reden voor alle partijen om op basis van vorig seizoen niet verlengen?
Ja , uitgeschakeld . Heeft het prima ( ruim voldoende kwa cijfers) gedaan. Alles gespeeld. Voor een niet voetballand als Finland. Is derde keus . Had liever voor England of Espana gespeeld. Maar hier zijn ze heel blij met hem. En alles op techniek. Maakte gister nul overtredingen! Dus kan Balk een voorbeeld aan nemen kwa :gelekaart
En wel belangstelling voor hem. Pauwels speelt nu helemaal niet. Moet vier ton kosten. Maar AZ. Twente en Utrecht zijn niet happig. En niet beter dan spelers die ze al hebben. Vlap, van Bommel en Utr koopt een Turkse jeugdinternational voor veel meer geld.
Dus het zal wel buitenland worden. Een club in de hoogste Belgische competities. Maar ik zou blij zijn met 4 ton.
Tommy zal volgende week wel weer aansluiten. Hoop ik .
Citaat van: Arno A op juni 19, 2025, 09:39:45
Ja , uitgeschakeld . Heeft het prima ( ruim voldoende kwa cijfers) gedaan. Alles gespeeld. Voor een niet voetballand als Finland. Is derde keus . Had liever voor England of Espana gespeeld. Maar hier zijn ze heel blij met hem. En alles op techniek. Maakte gister nul overtredingen! Dus kan Balk een voorbeeld aan nemen kwa :gelekaart
En wel belangstelling voor hem. Pauwels speelt nu helemaal niet. Moet vier ton kosten. Maar AZ. Twente en Utrecht zijn niet happig. En niet beter dan spelers die ze al hebben. Vlap, van Bommel en Utr koopt een Turkse jeugdinternational voor veel meer geld.
Dus het zal wel buitenland worden. Een club in de hoogste Belgische competities. Maar ik zou blij zijn met 4 ton.
Tommy zal volgende week wel weer aansluiten. Hoop ik .
Heb veel onzin gelezen, maar dit slaat bijna alles..... 8P :_schater :_schater :_schater :_schater
Citaat van: Derkx R.H. op juni 19, 2025, 09:49:08
Heb veel onzin gelezen, maar dit slaat bijna alles..... 8P :_schater :_schater :_schater :_schater
Het is gewauwel van een ongekend niveau.
Citaat van: Arno A op juni 19, 2025, 09:39:45
Ja , uitgeschakeld . Heeft het prima ( ruim voldoende kwa cijfers) gedaan. Alles gespeeld. Voor een niet voetballand als Finland. Is derde keus . Had liever voor England of Espana gespeeld. Maar hier zijn ze heel blij met hem. En alles op techniek. Maakte gister nul overtredingen! Dus kan Balk een voorbeeld aan nemen kwa :gelekaart
En wel belangstelling voor hem. Pauwels speelt nu helemaal niet. Moet vier ton kosten. Maar AZ. Twente en Utrecht zijn niet happig. En niet beter dan spelers die ze al hebben. Vlap, van Bommel en Utr koopt een Turkse jeugdinternational voor veel meer geld.
Dus het zal wel buitenland worden. Een club in de hoogste Belgische competities. Maar ik zou blij zijn met 4 ton.
Tommy zal volgende week wel weer aansluiten. Hoop ik .
Wat een domme gewauwel zet je hier weer neer zeg.
Citaat van: Derkx R.H. op juni 19, 2025, 09:49:08
Heb veel onzin gelezen, maar dit slaat bijna alles..... 8P :_schater :_schater :_schater :_schater
Zijn we het eens een keer eens.
Pauwels moet meer opleveren dan Nieling.
Citaat van: Oud Cambuur op juni 19, 2025, 10:52:16
Wat een domme gewauwel zet je hier weer neer zeg.
idd wat een kulpraat weer.
Citaat van: Galdiano op juni 17, 2025, 16:00:24
Wel bijzonder. De intentie was er om 2 jaar te komen.
https://cambuur.nl/nieuws/fins-international-tomas-galvez-op-huurbasis-naar-sc-cambuur/
Cambuur moest allemaal data verzamelen en doorsturen aan City om aan de verplichting te voldoen. En nu is het nog zeker. Vaag...
city heeft wel 60 van deze spelers die over de hele wereld spelen. Ook bij city hebben ze vakantie en ik denk dat ze ze stuk voor stuk gaan bespreken en dan ook met zaakwaarnemers en spelers zelf, nog een heel gedoe.
Citaat van: Derkx R.H. op juni 19, 2025, 09:49:08
Heb veel onzin gelezen, maar dit slaat bijna alles..... 8P :_schater :_schater :_schater :_schater
Niets anders dan dat van de rest op het forum :_schater.
Nog mooi een jaartje bij Cambuur. Klasse jongen. |:)
Citaat van: wiekie1969 op juli 04, 2025, 06:46:28
Nog mooi een jaartje bij Cambuur. Klasse jongen. |:)
zeker! wordt nog veel beter. prima ek.
Hoe staat het met Galvez?
Blijft hij?
Citaat van: zeewolde op juli 11, 2025, 10:41:17
Hoe staat het met Galvez?
Blijft hij?
Schijnt een heel gedoe te zijn manchester wil het wel maar hijzelf schijnt het niet te zien zitten wil een gegarandeerde Basisplaats
Citaat van: Oud Cambuur op juli 11, 2025, 10:57:24
Schijnt een heel gedoe te zijn manchester wil het wel maar hijzelf schijnt het niet te zien zitten wil een gegarandeerde Basisplaats
Dat lijkt mij geen probleem toch? Voetballend gezien buitencategorie voor ons.
Citaat van: Poetser op juli 11, 2025, 11:06:45
Dat lijkt mij geen probleem toch? Voetballend gezien buitencategorie voor ons.
Je kan hem toch geen basisplaats garanderen, dan maar verder kijken
Tja, of je speelt op een behoorlijk niveau om prijzen voor 14.000 man en dan heb je concurentie.
Of je kiest voor een team waarin de rest een stuk minder is en je altijd speelt... maar of je daar nu beter van wordt?
Het is ook graag of niet, we zijn een prachtclub om voor te mogen spelen. |:)
Citaat van: Oud Cambuur op juli 11, 2025, 10:57:24
Schijnt een heel gedoe te zijn manchester wil het wel maar hijzelf schijnt het niet te zien zitten wil een gegarandeerde Basisplaats
dan mooi daar blijven?.
Spelers van dit niveau behoren altijd in de basis, hierover is toch geen twijfel.
Als trainer kun je dit toch aangeven, onder voorbehoud bij vormverlies en blessures,
Snap de hele discussie niet.
Ik heb mijn gedachten eens laten gaan en ik kan me niet voorstellen dat er een club op deze aarde is waarbij een speler een basisplaats kan claimen.
Omdat hij bij het grote Manchester onder contract staat?????????????
Als hij zo goed is zou hij daar ook wel eens op de bank kunnen zitten, zelfs dat kan hij niet claimen.
Ik ben het daarom eens met de mensen die hier zeggen dat hij lekker in Engeland moet blijven, geen energie meer in steken.
Ik kan me niet voorstellen dat je als speler beter wordt als je een garantie hebt op een basisplaats. Volgens mij wordt je juist beter door te knokken voor een basisplaats en te presteren onder druk.
Dat geeft juist aan dat hij zelf wel doorheeft dat hij niet zo geweldig is. Als hij zo overtuigd was van zijn eigen kunnen, zou concurrentie hem niets uitmaken.
Graag of niet, anders doorschakelen naar spelers die trots zijn om voor Cambuur te MOGEN spelen.
Ik moet mijn woorden terugnemen het schijnt toch anders te zijn ligt niet aan Galvez
Elke profvoetballer weet dat hij nergens een basisplaats kan eisen. Zo werkt het niet. Leek mij dus inderdaad al sterk dat dit het juiste verhaal is.
Citaat van: Oud Cambuur op juli 11, 2025, 14:23:46
Ik moet mijn woorden terugnemen het schijnt toch anders te zijn ligt niet aan Galvez
wat is het verhaal dan?
Volgens Andor Faber zijn Galvez en Cambuur er wel uit maar Manchester Citi nog niet. Dus afwachten maar.
Citaat van: Bens op juli 16, 2025, 11:19:24
Volgens Andor Faber zijn Galvez en Cambuur er wel uit maar Manchester Citi nog niet. Dus afwachten maar.
Klopt inderdaad
Citaat van: Bens op juli 16, 2025, 11:19:24
Volgens Andor Faber zijn Galvez en Cambuur er wel uit maar Manchester Citi nog niet. Dus afwachten maar.
Dat is echt heel naar, maar hoe lang gaat Cambuur wachten?
Citaat van: Lore op juli 16, 2025, 12:28:47
Dat is echt heel naar, maar hoe lang gaat Cambuur wachten?
nou lang genoeg natuurlijk. Beste voetballer die ook al precies weet hoe wij voetballen. Als je een nieuwen haalt ist weer november voor dat die dat weet
Citaat van: sunderland op juli 16, 2025, 13:14:56
nou lang genoeg natuurlijk. Beste voetballer die ook al precies weet hoe wij voetballen. Als je een nieuwen haalt ist weer november voor dat die dat weet
Ik hoop het ook, maar ook een groot risico omdat er niet echt wat achter zit
Citaat van: Lore op juli 16, 2025, 14:10:18
Ik hoop het ook, maar ook een groot risico omdat er niet echt wat achter zit
groot risico toch niet.
Mercera op links en die jongen van Ajax rechts.
Valt er nog eentje weg dan is keuze tussen Bakkati en Marsman.
CV en linksback komen er echt wel bij, hopelijk gewoon Galvez.
Citaat van: sunderland op juli 16, 2025, 15:14:26
groot risico toch niet.
Wie zou jij er dan neer zetten?
Citaat van: Bankzitter op juli 16, 2025, 15:33:38
Mercera op links en die jongen van Ajax rechts.
Valt er nog eentje weg dan is keuze tussen Bakkati en Marsman.
CV en linksback komen er echt wel bij, hopelijk gewoon Galvez.
Dat kan, maar wat er achter zit lijkt mij (nog) niet goed genoeg!
Daarom heeft het ook prio om de CV en linsback te halen omdat daar de nood het hoogst is.
Een jonkie op de vleugel kan wel (en die jongens hebben ook hun snelheid mee) maar op de as of achterin liever niet.
Is het al rond voor komend seizoen? 8)
Citaat van: zeewolde op juli 18, 2025, 11:41:16
Is het al rond voor komend seizoen? 8)
Volgens de berichten ligt ManC nog een beetje dwars. Galvez zelf is akkoord
Citaat van: Yellow Army op juli 18, 2025, 18:00:40
Volgens de berichten ligt ManC nog een beetje dwars. Galvez zelf is akkoord
dat weet ik, verwachting was VOOR het weekend meer nieuws hierover.
Citaat van: zeewolde op juli 18, 2025, 18:05:05
dat weet ik, verwachting was VOOR het weekend meer nieuws hierover.
Kan een streep door...
Zo?n optie is dus ook niks waard bij M City. Dat soort clubs is ook in verhouding veel te groot, hele andere belangen. Zonde.
Citaat van: Derkx R.H. op juli 18, 2025, 18:06:02
Kan een streep door...
mooi nu verder doorpakken om 2 nieuwe linkerverdedigers.
Gelulkig hebben we Marsman nog en Poll weggestuurd.....
Citaat van: AL op juli 18, 2025, 18:33:58
Gelulkig hebben we Marsman nog en Poll weggestuurd.....
Wacht &?<?77?;?;#? eerst maar even af. Er is vast wel een betere dan Poll te vinden
Citaat van: AL op juli 18, 2025, 18:33:58
Gelulkig hebben we Marsman nog en Poll weggestuurd.....
de kamikaze piloat
Citaat van: Derkx R.H. op juli 18, 2025, 18:06:02
Kan een streep door...
ben benieuwd of er snel geschakeld kan worden naar plan b voot de linksback
Natuurlijk maar zal voetballend niet zo goed zijn als Galvez maar beter dan Poll waarschijnlijk.
Citaat van: Derkx R.H. op juli 18, 2025, 18:06:02
Kan een streep door...
Hoe weet je dat? Heb ik iets gemist?
Citaat van: zeewolde op juli 18, 2025, 19:01:01
ben benieuwd of er snel geschakeld kan worden naar plan b voot de linksback
Wat ik hoorde wel, ze wouden tot het weekend wachten, en anders in het weekend doorschakelen naar een andere linksback.
Henk heeft er nog steeds vertrouwen in dat hij komt
Man City mag nu nog maar een beperkt aantal spelers verhuren. Dus zullen ze door gederfde inkomsten hierdoor, ook hoger in de boom zitten. En daarnaast willen ze niet langer wachten... 2 maanden steggelen is ook lang zat lijkt me...
Den Bosch is een mooie stad...
Zonde dat Galvez waarschijnlijk niet komt, zoals Voetbal Alert nu ook meldt. Echt een leuke speler om naar te kijken, en bij Cambuur had hij zich mooi verder kunnen ontwikkelen.
Vorig seizoen ook al gedoe met die linksbackpositie... Hopelijk ligt er nu w?l een goed lijstje klaar en kunnen ze snel schakelen. Er moeten tenslotte nog twee spelers voor die plek bij.
Citaat van: Leeuwarder94 op juli 18, 2025, 20:42:02
Zonde dat Galvez waarschijnlijk niet komt, zoals Voetbal Alert nu ook meldt. Echt een leuke speler om naar te kijken, en bij Cambuur had hij zich mooi verder kunnen ontwikkelen.
Vorig seizoen ook al gedoe met die linksbackpositie... Hopelijk ligt er nu w?l een goed lijstje klaar en kunnen ze snel schakelen. Er moeten tenslotte nog twee spelers voor die plek bij.
Er komt er maar 1
Zolang meneer Bram Marsman maar geen minuten hoeft te maken in het 1e elftal. Die is echt verschrikkelijk slecht. Niet alleen door dat knullige eigen doelpunt, maar ik zie op 1e klasse niveau echt betere linksbacks dan hem. Een waar raadsel hoe hij hier terecht is gekomen.
Toch zijn er veel volgers die onder 21 vaak hebben gezien die hem een van de besten vonden.
Citaat van: Specuveter op juli 18, 2025, 21:48:29
Toch zijn er veel volgers die onder 21 vaak hebben gezien die hem een van de besten vonden.
Misschien veel last van de druk zodra hij in het eerste mag meedoen?
We moeten ook nog een rechtsback halen naast onze nieuwe aanwinst. Misschien een back die op beide posities kan spelen zoals Ottessen als back-up.
Citaat van: ChantiSCC op juli 18, 2025, 21:21:35
Zolang meneer Bram Marsman maar geen minuten hoeft te maken in het 1e elftal. Die is echt verschrikkelijk slecht. Niet alleen door dat knullige eigen doelpunt, maar ik zie op 1e klasse niveau echt betere linksbacks dan hem. Een waar raadsel hoe hij hier terecht is gekomen.
Dan morgen Stiens overslaan want hij begint in de basiself
Citaat van: ChantiSCC op juli 18, 2025, 21:21:35
Zolang meneer Bram Marsman maar geen minuten hoeft te maken in het 1e elftal. Die is echt verschrikkelijk slecht. Niet alleen door dat knullige eigen doelpunt, maar ik zie op 1e klasse niveau echt betere linksbacks dan hem. Een waar raadsel hoe hij hier terecht is gekomen.
Ik vind het vrij overdreven hoe iedereen over hem doet. Laat hem nu eerst ook een beetje wennen zou ik zeggen.
Bangura was eerst ook drama, dus een beetje geduld en brandt zo'n jonge gast niet meteen helemaal af.
Citaat van: Specuveter op juli 18, 2025, 20:36:23
Den Bosch is een mooie stad...
klopt volgens mij is Cambuur bezig met rechterverdediger van Den Bosch dit hoorde ik gisterenmiddag.
Citaat van: Oud Cambuur op juli 18, 2025, 21:57:39
Dan morgen Stiens overslaan want hij begint in de basiself
we anders niks meer :_schater
Citaat van: Noordcambuur op juli 18, 2025, 22:27:53
klopt volgens mij is Cambuur bezig met rechterverdediger van Den Bosch dit hoorde ik gisterenmiddag.
Je bedoeld Rik Mulders?
Die heeft nog een contract voor 2 jaar
Den Bosch is ook niet in de positie om 2 ton ofzo te weigeren toch?
Helemaal als zo?n speler zelf ook wil.
Citaat van: ChantiSCC op juli 18, 2025, 21:21:35
Zolang meneer Bram Marsman maar geen minuten hoeft te maken in het 1e elftal. Die is echt verschrikkelijk slecht. Niet alleen door dat knullige eigen doelpunt, maar ik zie op 1e klasse niveau echt betere linksbacks dan hem. Een waar raadsel hoe hij hier terecht is gekomen.
:proost
Citaat van: R058 op juli 18, 2025, 22:19:04
Ik vind het vrij overdreven hoe iedereen over hem doet. Laat hem nu eerst ook een beetje wennen zou ik zeggen.
Bangura was eerst ook drama, dus een beetje geduld en brandt zo'n jonge gast niet meteen helemaal af.
Jij snapt het. Prima sz gespeeld in O 21. meeste speelminuten. In basis met Zorgdrager en Bakkati en Priem. Dus die zijn ingespeeld maar moeten wennen aan tempo. Komt heus goed. Geduld is een schone zaak.
Galvez is te koop voor 2 mln. Speelde geweldig EK.
Zo zie je maar international en je bent zo weg. Pauwels-Mercera en Galvez?
Zie er naar uit Mercera in de Eredivisie.
Citaat van: Specuveter op juli 18, 2025, 21:48:29
Toch zijn er veel volgers die onder 21 vaak hebben gezien die hem een van de besten vonden.
Er is zelfs een tijdje sprake geweest van een topclub die hem op het oog had 2 jaar terug voor de back. Heeft het uitstekend gedaan bij O21. En is vrijwel nooit weggespeeld.
Heeft gewoon echt de pech gehad. Vorig jaar op een ongelukkig moment geblesseerd geraakt, maar deed het toen echt niet slecht en beter dan Poll.
Nu gewoon de pech gehad met eigen goal bij Feyenoord. Voor dat moment speelde hij ook gewoon naar behoren.
Laten we hem gewoon een eerlijke kans geven en niet gelijk afbranden.
Bij Marsman heb ik het idee dat ?e onder druk gekke dingen gaat doen... of hij wil te graag.
Maar dat is dan aan de TS om er nu heel snel uit te krijgen.
En als het moet dan is de transfermarkt nog wel een paar weken open en moet je gewoon de conclusie trekken dat je een ander moet halen.
Als 'ie wel goed genoeg is voor back up is het natuurlijk harstikke mooi want dan heb je meer geld voor een leuke buitenspeler over.
Jordan Lukaku is nog beschikbaar. Bij Volendam is hij afgetest, want iets te veel kilo's. Maar goed, Bryan Smeets was hier ook welkom destijds.....
Citaat van: Dreet op juli 19, 2025, 10:17:43
Jordan Lukaku is nog beschikbaar. Bij Volendam is hij afgetest, want iets te veel kilo's. Maar goed, Bryan Smeets was hier ook welkom destijds.....
Heb je foto's gezien? :_schater
Citaat van: Bankzitter op juli 19, 2025, 09:37:24
Bij Marsman heb ik het idee dat ?e onder druk gekke dingen gaat doen... of hij wil te graag.
Maar dat is dan aan de TS om er nu heel snel uit te krijgen.
En als het moet dan is de transfermarkt nog wel een paar weken open en moet je gewoon de conclusie trekken dat je een ander moet halen.
Als 'ie wel goed genoeg is voor back up is het natuurlijk harstikke mooi want dan heb je meer geld voor een leuke buitenspeler over.
Vond hem begin vorig seizoen ook niet minder dan Poll hoor. En die laatste had ook wel beter gemogen maar goed, het is soms wat het is. Anders maar even laten staan. Tegen Feyenoord vielen met name hij en Priem door de mand. Maar goed, Feyenoord speelde niet met een misselijke voorhoede op dat moment. Zaken wel een beetje in perspectief blijven zien.
Citaat van: Bernardo op juli 19, 2025, 11:02:59
Heb je foto's gezien? :_schater
Wel direct twee plekken van de selectie opgevuld
Citaat van: Oud Cambuur op juli 18, 2025, 21:57:39
Dan morgen Stiens overslaan want hij begint in de basiself
Zeker weten, zit op een tropisch eiland. :thumbsup
Citaat van: ChantiSCC op juli 19, 2025, 11:27:03
Zeker weten, zit op een tropisch eiland. :thumbsup
Het is hier oek tropisch :proost
Citaat van: ChantiSCC op juli 19, 2025, 11:27:03
Zeker weten, zit op een tropisch eiland. :thumbsup
Ik kom net uut een tropisch weiland...
Citaat van: Derkx R.H. op juli 19, 2025, 12:01:55
Ik kom net uut een tropisch weiland...
bist een dkv er?
Citaat van: Oud Cambuur op juli 19, 2025, 11:42:02
Het is hier oek tropisch :proost
30 is tropisch. Nog bij lange na niet maar goed geniet er van :thumbsup
Citaat van: sunderland op juli 19, 2025, 12:11:48
bist een dkv er?
Nee gewoon even met de honden fut...
Citaat van: Bernardo op juli 19, 2025, 11:02:59
Heb je foto's gezien? :_schater
Jazeker. Valt wel.met juh.. ;)
|:)
Blij mee!
En nu stoppen met dat gewissel rond de 60e minuut.
Citaat van: Trainert! op juli 21, 2025, 17:24:15
Blij mee!
En nu stoppen met dat gewissel rond de 60e minuut.
Scheelt dat Polletje weg is ;)
Citaat van: Trainert! op juli 21, 2025, 17:24:15
Blij mee!
En nu stoppen met dat gewissel rond de 60e minuut.
misschien kan hij niet langer voetballen :?
Dan heb je Marsman nog :y
Citaat van: Trainert! op juli 21, 2025, 17:24:15
Blij mee!
En nu stoppen met dat gewissel rond de 60e minuut.
idd . Hij werd paar gewisseld terwijl die gewoon de beste was. Dan dacht ik hoe dan? 1 x was het wel terecht en dat was Denbosch uit
Citaat van: Noordcambuur op juli 21, 2025, 17:49:53
misschien kan hij niet langer voetballen :?
Dan heb je Marsman nog :y
marsman kamikaze had zelfs tegen Telstar mazzel dat er geen var was want anders hadden we met 10 gespeeld
Welcome back. Give some gas
Super, hopelijk hele seizoen fit en basis. Ook prima voor samenwerking met ManC. Ieder jaar 1 of 2 leuke talenten zou mooi zijn. Moet met LFC ook kunnen lijkt mij, vanuit de goede connecties met de TS daar
Citaat van: SCCRulez op juli 21, 2025, 19:10:32
Super, hopelijk hele seizoen fit en basis. Ook prima voor samenwerking met ManC. Ieder jaar 1 of 2 leuke talenten zou mooi zijn. Moet met LFC ook kunnen lijkt mij, vanuit de goede connecties met de TS daar
het zou heel mooi zijn dat er nog een speler komt uit Engeland heeft hij er ook wat aan buiten de trainingen en wedstrijden.
Citaat van: Noordcambuur op juli 21, 2025, 19:16:20
het zou heel mooi zijn dat er nog een speler komt uit Engeland heeft hij er ook wat aan buiten de trainingen en wedstrijden.
Dat is allemaal nogal moeilijk i.v.m werkvergunningen etcetera omdat het een non eu land is
Las ook iets van ?tijdelijke? huur, als dat zo is ben ik wel benieuwd wat tijdelijk is. Maar nuttige speler voor Cambuur.
Citaat van: Pisvlek op juli 21, 2025, 21:08:44
Las ook iets van ?tijdelijke? huur, als dat zo is ben ik wel benieuwd wat tijdelijk is. Maar nuttige speler voor Cambuur.
Rusnack was ook tijdelijk en die huurden wij voor een half jaar, City wilde volgens mij niet langer zodat hij nog wat geld opbracht vanwege zijn nog 1 jarig contract.
Citaat van: 666 op juli 22, 2025, 09:42:22
Rusnack was ook tijdelijk en die huurden wij voor een half jaar, City wilde volgens mij niet langer zodat hij nog wat geld opbracht vanwege zijn nog 1 jarig contract.
Huur is toch altijd tijdelijk ook als het een half jaar is. Bij Rusnak hadden we de garantie van een half jaar
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op juli 22, 2025, 09:46:06
Huur is toch altijd tijdelijk ook als het een half jaar is. Bij Rusnak hadden we de garantie van een half jaar
Dat is waar met huur, maar het is volgens mij gebruikelijk dat je dit voor 1 seizoen doet.. of ik zit er naast maar dat zal ik niet snel toegeven 8)
Citaat van: 666 op juli 22, 2025, 09:50:41
Dat is waar met huur, maar het is volgens mij gebruikelijk dat je dit voor 1 seizoen doet.. of ik zit er naast maar dat zal ik niet snel toegeven 8)
In Engeland is het niet ongebruikelijk om een huurperiode van een half jaar overeen te komen
(https://pbs.twimg.com/media/GwhxLwSX0AAzgje?format=jpg&name=large)Foutje bedankt.. |:)
Ik hoop dat achter Galvez nog een speler op die positie gehaald wordt.
Want Marsman komt nog wat tekort.
Citaat van: Noordcambuur op juli 23, 2025, 15:58:49
Ik hoop dat achter Galvez nog een speler op die positie gehaald wordt.
Want Marsman komt nog wat tekort.
wees eerst maar eens blij dat we niet met die kamikaze piloot hoeven te beginnen
Citaat van: sunderland op juli 23, 2025, 16:21:27
wees eerst maar eens blij dat we niet met die kamikaze piloot hoeven te beginnen
daar heb je al een punt verdiend :thumbsup
Citaat van: sunderland op juli 23, 2025, 16:21:27
wees eerst maar eens blij dat we niet met die kamikaze piloot hoeven te beginnen
Marsnan was zaterdag beslist niet de slechtste. Schijnt bij 021 absoluut niet slecht te spelen,.
Maar aan het begin van afgelopen seizoen was hij inderdaad niet goed.
Hij stelt zich zelf niet op, dus moet je Henkie bashen en niet deze jongen die zijn best doet maar misschien niet met de druk om kan gaan.
Is Tomas Galvez al gesignaleerd? (staat niet op de lijst voor het trainingskamp?)
Citaat van: PePe op juli 24, 2025, 12:15:05
Is Tomas Galvez al gesignaleerd? (staat niet op de lijst voor het trainingskamp?)
Is al in Leeuwarden maar moet wachten op papieren verzekering en dergelijke sluit hoop ik maandag aan
Andor Faber
@Andor_F
?
11 m
In tegenstelling tot wat #Cambuur communiceerde, is Tomas Galvez w?l mee op trainingskamp. Zo laat technisch manager Lars Lambooij weten.
Boefjes :P
Heeft 'ie een plaksnor op zodat hij onherkenbaar is?
Er moesten verzekeringskwesties geregeld worden
Blijkbaar is dat nu klaar en is hij alsnog mee gegaan
https://cambuur.nl/nieuws/sc-cambuur-huurt-tomas-galvez-opnieuw-van-manchester-city/
Tomas Galvez is nu ook officieel terug van (heel even) weggeweest! SC Cambuur en Manchester City zijn het namelijk eens geworden over een nieuwe huurperiode van de jonge linksback. Galvez (20) zal daarmee voor de rest van dit seizoen het geel-blauw van SC Cambuur verdedigen.
Ondanks zijn jonge leeftijd beschikt Galvez al over behoorlijk wat ervaring. Zo kwam hij uit in de UEFA Youth League voor Manchester City, speelde hij een half jaar lang voor het Oostenrijkse LASK Linz en kwam hij vorig seizoen tot 17 optredens voor SC Cambuur (2 assists). Daarnaast heeft de linksback al vijf A-interlands voor Finland achter zijn naam staan en kwam hij afgelopen zomer uit het op het EK Onder 21, waar hij een onbetwiste basisspeler was voor de Finnen.
?Blij dat we hem er dit seizoen weer bij hebben?, is dan ook de eerste reactie van technisch manager Lars Lambooij. ?We hebben allemaal kunnen zien hoe goed Tomas kan voetballen en wat een rust hij brengt aan de bal. Ook verdedigend wordt hij steeds beter en gezien zijn jonge leeftijd is de rek daar nog lang niet uit. Tot slot is het ook nog eens een fijn persoon in de groep en daarmee een zeer waardevolle toevoeging aan onze selectie.?
Hoppa |:)
Welcome back, Tomas!
Speelde ook sterk! Blij dat we hem nog een seizoen mogen huren.
Wel klote dat hij in de interlandperiodes waarschijnlijk met Finland op pad is ;(
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op augustus 17, 2025, 00:42:30
Speelde ook sterk! Blij dat we hem nog een seizoen mogen huren.
Wel klote dat hij in de interlandperiodes waarschijnlijk met Finland op pad is ;(
Baouf straks ook afwezig vanwege WK?
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op augustus 17, 2025, 00:42:30
Speelde ook sterk! Blij dat we hem nog een seizoen mogen huren.
Wel klote dat hij in de interlandperiodes waarschijnlijk met Finland op pad is ;(
wanneer is dat.
Citaat van: Noordcambuur op augustus 17, 2025, 08:20:30
wanneer is dat.
.
De thuiswedstrijden tegen Willem II en de Graafschap en de uitwedstrijd tegen Eindhoven zijn in de interland periodes voor de winterstop.
Citaat van: Bernardo op augustus 17, 2025, 09:06:39
.
De thuiswedstrijden tegen Willem II en de Graafschap en de uitwedstrijd tegen Eindhoven zijn in de interland periodes voor de winterstop.
ben je weer mooi klaar mee.
dat weet je van te voren over een paar weken ben je boef ook minimaal 3 wedstrijden kwijt door een jeugd WK
Vd Sande -> Bonaire
Souren -> Curacao
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op augustus 17, 2025, 10:17:50
Vd Sande -> Bonaire
Souren -> Curacao
6 en 10 september en ben je nog 2 basisspelers kwijt tegen Willem 2 en de Graafschap.
Wij waren toch met ingang van dit seizoen gestopt met spelen tijdens interlandperiodes?
Citaat van: De Gast op augustus 17, 2025, 11:40:32
Wij waren toch met ingang van dit seizoen gestopt met spelen tijdens interlandperiodes?
Nee vorig seizoen waren we gestopt, dit seizoen spelen we wel weer met interlandperiodes
Citaat van: Bernardo op augustus 17, 2025, 11:44:56
Nee vorig seizoen waren we gestopt, dit seizoen spelen we wel weer met interlandperiodes
niet handig in dit geval gaat ons punten kosten.
Citaat van: Noordcambuur op augustus 17, 2025, 12:00:21
niet handig in dit geval gaat ons punten kosten.
Hebben zij geen internationals?
Souren zit niet meer bij de selectie van Curacao en Bonaire heeft volgens mij voorlopig geen programma dus mis je vd Sande ook niet.
Ah dat scheelt! :thumbsup
Mijn MotM vandaag |:)
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op september 26, 2025, 23:21:23
Mijn MotM vandaag |:)
Vind hem geen schim van afgelopen seizoen. Al was deze wedstrijd alweer wat beter.
De 1-1 kwam bij hem vandaan. Ook vaak te slordig in passing.
Mist zaterdag gvd. Tja wie nu. De ragebol
Die zal het verdedigend in ieder geval vast beter doen.
Misschien heb ik te hoge verwachtingen van Galvez, maar ik vind hem geen schim van de speler die we tijdens zijn eerste wedstrijden vorig seizoen zagen.
Ook aan de bal niet zo dominant als vorig seizoen. Aan zijn passing/ voorzetten zie je echt wel dat hij meer kan dan menigeen, maar ik had hem veel dominanter verwacht. En verdedigend is het veel te tam.
Nogmaals, ik verwacht meer van hem en hoop dat dat re?el is.
Op basis van zijn spel bij Jong verdient Marsman ook wel eens een echte kans natuurlijk, dus laat hem maar mooi Galvez in z'n nek hijgen.
Citaat van: sunderland op oktober 06, 2025, 11:20:05
Mist zaterdag gvd. Tja wie nu. De ragebol
de spoeling wordt dunner en dunner er hoeft ook niks te gebeuren he.
Citaat van: SCC op oktober 06, 2025, 12:17:10
Die zal het verdedigend in ieder geval vast beter doen.
Misschien heb ik te hoge verwachtingen van Galvez, maar ik vind hem geen schim van de speler die we tijdens zijn eerste wedstrijden vorig seizoen zagen.
Ook aan de bal niet zo dominant als vorig seizoen. Aan zijn passing/ voorzetten zie je echt wel dat hij meer kan dan menigeen, maar ik had hem veel dominanter verwacht. En verdedigend is het veel te tam.
Nogmaals, ik verwacht meer van hem en hoop dat dat re?el is.
Op basis van zijn spel bij Jong verdient Marsman ook wel eens een echte kans natuurlijk, dus laat hem maar mooi Galvez in z'n nek hijgen.
zie dat heel anders, vind hem wel heel goed. Dat hij niet meer zo dwingend is omdat de rest goed is en Diemers verder weg speelt en hij daardoor vaker in positie moet blijven
Het oogt allemaal wat nonchalant en gemakzuchtig bij Galvez. Net alsof hij op 90% speelt
Citaat van: Yellow Army op oktober 06, 2025, 12:58:09
Het oogt allemaal wat nonchalant en gemakzuchtig bij Galvez. Net alsof hij op 90% speelt
dat is het gemakzucht :thumbsup
De huidige spelers zijn individueel beter dan vorig jaar, hierdoor valt zijn spel minder op?
Wat is Galvez aan het doen eigenlijk? Finland speelt 2 wedstrijden en 2 keer niet eens bij de selectie?!
Citaat van: ChantiSCC op oktober 12, 2025, 17:31:34
Wat is Galvez aan het doen eigenlijk? Finland speelt 2 wedstrijden en 2 keer niet eens bij de selectie?!
je weet dat hij bij onder 21 zit?
Citaat van: zeewolde op oktober 12, 2025, 17:38:57
je weet dat hij bij onder 21 zit?
Heeft 5 interlands achter zijn naam dus ging er van uit dat ie gewoon bij het eerste elftal zat nu
Galvez gister net verloren tegen Jong Spanje ( uit) Na een voorsprong toch nog twee tegentreffers in blessuretijd.
Goed voor zijn ontwikkeling denk ik, om te spelen tegen misschien wel de beste jeugdploeg van Europa.
Hoop dat hij a.s. vrijdag er weer is :y
Vandaag even bij training geweest
Klein groepje
Zelfde elf als tegen De Graafschap denk ik.
Citaat van: Specuveter op oktober 15, 2025, 13:00:09
Vandaag even bij training geweest
Klein groepje
Zelfde elf als tegen De Graafschap denk ik.
Waarom klein groepje?
Citaat van: Lore op oktober 15, 2025, 19:55:27
Waarom klein groepje?
gisteren heeft ??n mix van reserves en onder 21 oefenwedstrijd gespeeld tegen Groningen
Deze jongens ( van Veen...Kooistra...Henstra..vissser ) waren vandaag vrij.
Citaat van: Specuveter op oktober 15, 2025, 22:48:58
gisteren heeft ??n mix van reserves en onder 21 oefenwedstrijd gespeeld tegen Groningen
Deze jongens ( van Veen...Kooistra...Henstra..vissser ) waren vandaag vrij.
Ah, dank je wel!
Citaat van: Specuveter op oktober 15, 2025, 22:48:58
gisteren heeft ??n mix van reserves en onder 21 oefenwedstrijd gespeeld tegen Groningen
Deze jongens ( van Veen...Kooistra...Henstra..vissser ) waren vandaag vrij.
Waren niet vrij, ze waren in het stadion voor verzorging, krachttraining en uitloop...
Staat morgen gewoon weer in de basis. Verder dezelfde namen als de laatste wedstrijd.
Uit Leeuwarder Courant 17/2:
Tomas Galvez (21) is een van de steunpilaren in het elftal van Henk de Jong. Blijft de talentvolle linksback ook komend seizoen, hoogstwaarschijnlijk in de eredivisie, behouden voor SC Cambuur?
Tomas Galvez lacht. ?Uitgerekend nadat ik twee van mijn minste wedstrijden van het seizoen heb gespeeld, wil jij mij spreken?? Het is de lach van een boer met kiespijn. De Engelse Fin, gehuurd van Manchester City, is allesbehalve tevreden over zijn meest recente prestaties, die hem tegen FC Eindhoven op een wissel kwamen te staan. ?Nou vooruit, kom maar op?, vervolgt hij grappend.
Sinds Galvez halverwege vorig seizoen in Leeuwarden neerstreek, is hij uitgegroeid tot een van de steunpilaren in het elftal van trainer Henk de Jong. Opbouwend sterk, verdedigend degelijk. Met Mark Diemers en Oscar Sj?strand vormt hij de doorgaans sterke linkerkant van Cambuur. Tekenend: alle wedstrijden die Galvez dit seizoen in de reguliere competitie speelde, startte hij in de basis.
Vermoeidheid
?Zo slecht is het nou ook weer niet?, zegt Galvez. ?Maar tegen het einde van vorig jaar, na de duels met Helmond en MVV, voelde ik dat ik mijn vorm terugvond. Tijdens de duels met ADO Den Haag en Jong PSV voelde ik me goed. Tegen Jong Ajax, RKC Waalwijk en FC Eindhoven merkte ik dat het gebrek aan wedstrijden mijn ritme en vorm heeft be?nvloed. Ik hoop dat snel terug te vinden.?
Galvez is niet de enige bij Cambuur die zijn gewenste vorm nog niet heeft teruggevonden. Neem Ichem Ferrah of Oscar Sj?strand. ?Maar ik kan alleen controleren wat ik zelf doe. Ik focus op wat ik zelf kan verbeteren. Misschien speelt vermoeidheid ook wel een rol, gezien dit drukke speelschema. Dat merk je fysiek wel. We zijn tenslotte van ??n wedstrijd in de maand naar acht gegaan.?
Het tegenvallende spel van Cambuur de laatste wedstrijden? Dat neemt Galvez maar op de koop toe. Het zijn de punten die tellen. Ook tegen FC Eindhoven werd met hangen en wurgen vlak voor tijd de zege gepakt. ?Hopelijk kunnen we in de volgende wedstrijd, op bezoek bij TOP Oss, zowel beter spelen ?n de drie punten pakken. Maar voor nu nemen we de winst en gaan we weer door.?
We moeten gewoon klinischer worden
De mindere fase heeft er volgens de linksback niet voor gezorgd dat er onzekerheid in de groep is geslopen. Hij benadrukt dat de de tegenstanders in de voorbije wedstrijden op voorhand ?niet makkelijk? waren. Neem FC Eindhoven, een verdedigend ingestelde ploeg. Toch is Galvez realistisch genoeg om te erkennen dat Cambuur ondermaats speelde, slordig en niet scherp bovendien.
?Maar we hebben vertrouwen. Dit seizoen lukt het ons, beter dan vorig seizoen, om punten te pakken als we niet goed spelen. En we cre?ren wel degelijk kansen. Maar we moeten gewoon klinischer worden. Als we die kansen afmaken, is het een makkelijke en comfortabele overwinning. Nu maken we het onszelf moeilijk. Tegelijkertijd: het is wat het is, vrijdagavond een nieuwe poging.?
Dan staat er in Noord-Brabant een duel op het programma met TOP Oss, de ploeg van voormalig Cambuurtrainer Sjors Ultee. ?Het wordt weer geen makkelijke wedstrijd?, aldus Galvez. ?Maar we moeten positief blijven. Als we met terneergeslagen koppies gaan rondlopen, wordt het alleen maar erger. En niet te vergeten: de voorsprong op de concurrentie voor plek twee is nog comfortabel.?
Het lijkt alsof de gedachten aan een mogelijk kampioenschap weer even terzijde zijn geschoven, gezien de huidige vorm. Promotie wordt evenwel als realistisch beschouwd. Met nog twaalf wedstrijden te spelen, twee minder dan koploper ADO Den Haag en ook naaste achtervolger De Graafschap, is het gat naar de derde plaats negen punten. In Oss kan de volgende stap worden gezet.
De vraag is echter: als Cambuur promoveert, gaat Galvez dan mee naar de eredivisie? ?Vooropgesteld: ik ben van deze club gaan houden. Van de spelers, de staf en de supporters. Ik heb het hier naar mijn zin. Maar het is te vroeg om hier antwoord op te geven. Er zijn ook nog geen gesprekken geweest. Ja, de club heeft hier wel wat over gezegd, maar dat houd ik op dit moment priv?.?
Al wil Galvez er verder niet op ingaan, het ligt in de lijn der verwachting dat Cambuur een poging gaat doen om hem langer van Manchester City te huren dan wel definitief over te nemen. ?Het is februari?, zegt de verdediger. ?Gesprekken tijdens deze drukke periode zijn bovendien niet ideaal. Na deze reeks gaan we misschien praten, kijken wat de toekomst brengt. Eerst promoveren.?
sorry, niet 17 maar 27 februari
https://www.omropfryslan.nl/nl/nieuws/18307347/van-kooi-stadion-naar-wereldtop-cambuurspelers-breken-door
Was verdedigend niet best vandaag...
Niet heel erg verbazend dat ook hij weg gaat
Dit zie ik net online staan
Het was een huurling en we hebben al 2 vervangers met langlopende contracten vastgelegd op linksback.
Logisch dat hij niet weer gehuurd word dan.
Leuke voetballer om te zien vond ik, beetje onderschat misschien.