Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Tomas Galvez

Gestart door Noordcambuur, januari 12, 2025, 12:57:56

Vorige topic - Volgende topic

Oud Cambuur

Citaat van: zeewolde op juli 11, 2025, 10:41:17
Hoe staat het met Galvez?
Blijft hij?
Schijnt een heel gedoe te zijn manchester wil het wel maar hijzelf schijnt het niet te zien zitten wil een gegarandeerde Basisplaats

Poetser

Citaat van: Oud Cambuur op juli 11, 2025, 10:57:24
Schijnt een heel gedoe te zijn manchester wil het wel maar hijzelf schijnt het niet te zien zitten wil een gegarandeerde Basisplaats

Dat lijkt mij geen probleem toch? Voetballend gezien buitencategorie voor ons.

Bernardo

Citaat van: Poetser op juli 11, 2025, 11:06:45
Dat lijkt mij geen probleem toch? Voetballend gezien buitencategorie voor ons.

Je kan hem toch geen basisplaats garanderen, dan maar verder kijken

Bankzitter

Tja, of je speelt op een behoorlijk niveau om prijzen voor 14.000 man en dan heb je concurentie.
Of je kiest voor een team waarin de rest een stuk minder is en je altijd speelt... maar of je daar nu beter van wordt?

Het is ook graag of niet, we zijn een prachtclub om voor te mogen spelen.  |:)

Noordcambuur

Citaat van: Oud Cambuur op juli 11, 2025, 10:57:24
Schijnt een heel gedoe te zijn manchester wil het wel maar hijzelf schijnt het niet te zien zitten wil een gegarandeerde Basisplaats
dan mooi daar blijven?.

Vlampiep

Spelers van dit niveau behoren altijd in de basis, hierover is toch geen twijfel.
Als trainer kun je dit toch aangeven, onder voorbehoud bij vormverlies en blessures,
Snap de hele discussie niet.

Korezev

Ik heb mijn gedachten eens laten gaan en ik kan me niet voorstellen dat er een club op deze aarde is waarbij een speler een basisplaats kan claimen.
Omdat hij bij het grote Manchester onder contract staat?????????????
Als hij zo goed is zou hij daar ook wel eens op de bank kunnen zitten, zelfs dat kan hij niet claimen.
Ik ben het daarom eens met de mensen die hier zeggen dat hij lekker in Engeland moet blijven, geen energie meer in steken.

Yellow Army

Ik kan me niet voorstellen dat je als speler beter wordt als je een garantie hebt op een basisplaats. Volgens mij wordt je juist beter door te knokken voor een basisplaats en te presteren onder druk.
Area 58

SCC

Dat geeft juist aan dat hij zelf wel doorheeft dat hij niet zo geweldig is. Als hij zo overtuigd was van zijn eigen kunnen, zou concurrentie hem niets uitmaken.
Graag of niet, anders doorschakelen naar spelers die trots zijn om voor Cambuur te MOGEN spelen.

Oud Cambuur

Ik moet mijn woorden terugnemen het schijnt toch anders te zijn ligt niet aan Galvez

Stiens

Elke profvoetballer weet dat hij nergens een basisplaats kan eisen. Zo werkt het niet. Leek mij dus inderdaad al sterk dat dit het juiste verhaal is.

666

Citaat van: Oud Cambuur op juli 11, 2025, 14:23:46
Ik moet mijn woorden terugnemen het schijnt toch anders te zijn ligt niet aan Galvez

wat is het verhaal dan?
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

Bens

Volgens Andor Faber zijn Galvez en Cambuur er wel uit maar Manchester Citi nog niet. Dus afwachten maar.

Oud Cambuur

Citaat van: Bens op juli 16, 2025, 11:19:24
Volgens Andor Faber zijn Galvez en Cambuur er wel uit maar Manchester Citi nog niet. Dus afwachten maar.

Klopt inderdaad

Lore

Citaat van: Bens op juli 16, 2025, 11:19:24
Volgens Andor Faber zijn Galvez en Cambuur er wel uit maar Manchester Citi nog niet. Dus afwachten maar.

Dat is echt heel naar, maar hoe lang gaat Cambuur wachten?