Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Tomas Galvez

Gestart door Noordcambuur, januari 12, 2025, 12:57:56

Vorige topic - Volgende topic

Arno A

twee gespeeld 1 pnt. waardering 6.5. en 6.3 . Heeft het lastig om aanvallend te spelen. Ze vangen de backs vroeg op. Verliest veel duels, en nog niet sterk in lange passes.

Kan wo laatste potje zijn voor de Finnen. Dan genoeg tijd om deel voorbereiding mee te doen. Vakantie had ie al na Den Bosch.

Agy


Galdiano

Citaat van: Agy op juni 17, 2025, 15:41:15
Volgens Omrop Fryslan dus ook nog niet zeker dat hij blijft.

https://www.omropfryslan.nl/nl/nieuws/17554458/twee-verdedigers-naar-de-uitgang-bij-cambuur-waar-een-voor-terug-komt

Wel bijzonder. De intentie was er om 2 jaar te komen.

https://cambuur.nl/nieuws/fins-international-tomas-galvez-op-huurbasis-naar-sc-cambuur/

Cambuur moest allemaal data verzamelen en doorsturen aan City om aan de verplichting te voldoen. En nu is het nog zeker. Vaag...
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Bankzitter

In principe is er toch geen duidelijke reden voor alle partijen om op basis van vorig seizoen niet verlengen?

Arno A

Ja , uitgeschakeld . Heeft het prima ( ruim voldoende kwa cijfers) gedaan. Alles gespeeld. Voor een niet voetballand als Finland. Is derde keus . Had liever voor England of Espana gespeeld. Maar hier zijn ze heel blij met hem. En alles op techniek. Maakte gister nul overtredingen! Dus kan Balk een voorbeeld aan nemen kwa  :gelekaart

En wel belangstelling voor hem. Pauwels speelt nu helemaal niet. Moet vier ton kosten. Maar AZ. Twente en Utrecht zijn niet happig. En niet beter dan spelers die ze al hebben. Vlap, van Bommel en Utr koopt een Turkse jeugdinternational voor veel meer geld.
Dus het zal wel buitenland worden. Een club in de hoogste Belgische competities. Maar ik zou blij zijn met 4 ton.

Tommy zal volgende week wel weer aansluiten. Hoop ik .

Derkx R.H.

Citaat van: Arno A op juni 19, 2025, 09:39:45
Ja , uitgeschakeld . Heeft het prima ( ruim voldoende kwa cijfers) gedaan. Alles gespeeld. Voor een niet voetballand als Finland. Is derde keus . Had liever voor England of Espana gespeeld. Maar hier zijn ze heel blij met hem. En alles op techniek. Maakte gister nul overtredingen! Dus kan Balk een voorbeeld aan nemen kwa  :gelekaart

En wel belangstelling voor hem. Pauwels speelt nu helemaal niet. Moet vier ton kosten. Maar AZ. Twente en Utrecht zijn niet happig. En niet beter dan spelers die ze al hebben. Vlap, van Bommel en Utr koopt een Turkse jeugdinternational voor veel meer geld.
Dus het zal wel buitenland worden. Een club in de hoogste Belgische competities. Maar ik zou blij zijn met 4 ton.

Tommy zal volgende week wel weer aansluiten. Hoop ik .
Heb veel onzin gelezen, maar dit slaat bijna alles..... 8P :_schater :_schater :_schater :_schater

Poetser

Citaat van: Derkx R.H. op juni 19, 2025, 09:49:08
Heb veel onzin gelezen, maar dit slaat bijna alles..... 8P :_schater :_schater :_schater :_schater

Het is gewauwel van een ongekend niveau.

Oud Cambuur

Citaat van: Arno A op juni 19, 2025, 09:39:45
Ja , uitgeschakeld . Heeft het prima ( ruim voldoende kwa cijfers) gedaan. Alles gespeeld. Voor een niet voetballand als Finland. Is derde keus . Had liever voor England of Espana gespeeld. Maar hier zijn ze heel blij met hem. En alles op techniek. Maakte gister nul overtredingen! Dus kan Balk een voorbeeld aan nemen kwa  :gelekaart

En wel belangstelling voor hem. Pauwels speelt nu helemaal niet. Moet vier ton kosten. Maar AZ. Twente en Utrecht zijn niet happig. En niet beter dan spelers die ze al hebben. Vlap, van Bommel en Utr koopt een Turkse jeugdinternational voor veel meer geld.
Dus het zal wel buitenland worden. Een club in de hoogste Belgische competities. Maar ik zou blij zijn met 4 ton.

Tommy zal volgende week wel weer aansluiten. Hoop ik .
Wat een domme gewauwel zet je hier weer neer zeg.

Galdiano

Citaat van: Derkx R.H. op juni 19, 2025, 09:49:08
Heb veel onzin gelezen, maar dit slaat bijna alles..... 8P :_schater :_schater :_schater :_schater

Zijn we het eens een keer eens.
Pauwels moet meer opleveren dan Nieling.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

sunderland

Citaat van: Oud Cambuur op juni 19, 2025, 10:52:16
Wat een domme gewauwel zet je hier weer neer zeg.
idd wat een kulpraat weer. 

sunderland

Citaat van: Galdiano op juni 17, 2025, 16:00:24
Wel bijzonder. De intentie was er om 2 jaar te komen.

https://cambuur.nl/nieuws/fins-international-tomas-galvez-op-huurbasis-naar-sc-cambuur/

Cambuur moest allemaal data verzamelen en doorsturen aan City om aan de verplichting te voldoen. En nu is het nog zeker. Vaag...
city heeft wel 60 van deze spelers die over de hele wereld spelen. Ook bij city hebben ze vakantie en ik denk dat ze ze stuk voor stuk gaan bespreken en dan ook met zaakwaarnemers en spelers zelf, nog een heel gedoe.

Vlampiep

Citaat van: Derkx R.H. op juni 19, 2025, 09:49:08
Heb veel onzin gelezen, maar dit slaat bijna alles..... 8P :_schater :_schater :_schater :_schater
Niets anders dan dat van de rest op het forum  :_schater.

wiekie1969

Nog mooi een jaartje bij Cambuur. Klasse jongen.  |:)

Arno A

Citaat van: wiekie1969 op juli 04, 2025, 06:46:28
Nog mooi een jaartje bij Cambuur. Klasse jongen.  |:)

zeker! wordt nog veel beter. prima ek.

zeewolde

Hoe staat het met Galvez?
Blijft hij?