Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Tomas Galvez

Gestart door Noordcambuur, januari 12, 2025, 12:57:56

Vorige topic - Volgende topic

sunderland

Citaat van: Arno A op mei 01, 2025, 18:10:43
Gaat ook weer weg. Is een middenvelder maar te licht voor hogere niveaus. En City wil hem niet nog langer in de kkd stallen.
Is te koop voor 1 mln. Etalage in juni op EK?

City koopt elk jaar jeugdspelers voor een mln p.p. En de buitenlandse familieleden krijgen ook nog huisvesting en een baantje.
En dan elk jaar twintig jeugdspelers in de City-Group. Die Arabieren hebben graag een dure hobby.

Als je ziet hoe het nwe United stadion er uit gaat zien. Inderdaad een mooie tent zoals in Dubai. En kost maar 2.5 mld pounds .
Een stad(ion) voor entertainment voor 100.000 patsers.

Meer dan twee tribunes en twee schapenveldjes....
had nog niet gelezen dat hij wegging. Laatste 2 wedstrijden niet best maar de 5 wedstrijden daarvoor ons beste speler. Aan de bal veel verder dan de rest

Galdiano

Citaat van: Arno A op mei 01, 2025, 18:10:43
Gaat ook weer weg. Is een middenvelder maar te licht voor hogere niveaus. En City wil hem niet nog langer in de kkd stallen.


Ik weet niet waar je dit weghaalt maar kan gewoon blijven. Heeft niks met het niveau te maken.
De voorwaarde was dat Cambuur zich houdt aan bepaalde data verzamelen en dit weer deelt met City.
En daar wordt gewoon aan voldaan.
Als Cambuur wil, kunnen ze hem nog een jaar huren.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

sunderland

Galvez goeie pot. Beste assist.

Zuid1991

Citaat van: sunderland op mei 02, 2025, 23:06:39
Galvez goeie pot. Beste assist.
Goeie pot??? Hij was bedroevend slecht.
Maar is jong en heeft duidelijk potentie.

sunderland

Citaat van: Zuid1991 op mei 02, 2025, 23:16:12
Goeie pot??? Hij was bedroevend slecht.
Maar is jong en heeft duidelijk potentie.
zie ik anders. Aan de bal gewoon de beste en kijk eens terug wie de bal steeds verspeeld in zijn buurt. Dat is Diemers

zeewolde

Citaat van: sunderland op mei 02, 2025, 23:47:44
zie ik anders. Aan de bal gewoon de beste en kijk eens terug wie de bal steeds verspeeld in zijn buurt. Dat is Diemers
ik vond ze beide niet best.
Souren was goed, Mercera en Balk uiteindeljjk ook.

sunderland

Citaat van: zeewolde op mei 02, 2025, 23:50:02
ik vond ze beide niet best.
Souren was goed, Mercera en Balk uiteindeljjk ook.
vreemd dat je balk goed vond

AL

Citaat van: sunderland op mei 02, 2025, 23:47:44
zie ik anders. Aan de bal gewoon de beste en kijk eens terug wie de bal steeds verspeeld in zijn buurt. Dat is Diemers

Aan de bal vind ik Galvez ook de beste  samen met Souren.
Van die 2 kan ik echt genieten en die kunnen straks ook op een hoger niveau spelen.

zeewolde

Citaat van: sunderland op mei 02, 2025, 23:52:55
vreemd dat je balk goed vond
eerste 15-20 minuten niet , daarna wel.

Ook een hele mooie actie bij de 2-4

RG

#54
Als Diemers meer in de as gaat voetballen komt Galvez nog veel beter uit de verf.

SCC

Hij is linksback, dan is fel duelleren ook belangrijk. Hij dekt op 2mtr, dat moet beter. Dat vertelde Henk na afloop ook over Galvez, dat hij ook moet verdedigen.
Hij is behendig, draait makkelijk en is zeer comfortabel aan de bal. Zou je zo'n jongen niet kunnen omtrainen naar een 8?

mark1989

Citaat van: SCC op mei 03, 2025, 08:13:53
Hij is linksback, dan is fel duelleren ook belangrijk. Hij dekt op 2mtr, dat moet beter. Dat vertelde Henk na afloop ook over Galvez, dat hij ook moet verdedigen.
Hij is behendig, draait makkelijk en is zeer comfortabel aan de bal. Zou je zo'n jongen niet kunnen omtrainen naar een 8?

Heeft te weinig fysiek voor een 8. Zou een vleugelspeler kunnen zijn. Maar dat kost tijd en ik denk dat er altijd dan betere vleugels zijn. Hij zou daar wel kunnen spelen als noodgreep. Hij zit eigenlijk een beetje tussen back en vleugel in.
In een 5-3-2 als back komt ie misschien nog beter tot zijn recht. Maar zo speelt cambuur eigenlijk nooit.
Maar doet het prima momenteel.

Arno A

Hij is geselecteerd ( rugnummer 3) voor het EK O 21. Samen met Talvieti ( sc Heracles) , Eerste wedstrijd 12 juni 21 u tegen Nederland. Ziggo zendt de wedstrijd uit.

Verhuur al verlengd?







diekhuzen

Leuk voetballertje, maar komt fysiek behoorlijk te kort en dat is wel toch wel een nadeel. Verdedigend erg matig

Noordcambuur

Die mist de voorbereiding ook nog ?.. 8P