Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Tomas Galvez

Gestart door Noordcambuur, januari 12, 2025, 12:57:56

Vorige topic - Volgende topic

Specuveter

Is dat jaar extra huren al een zekerheid?
Of moet dat nog beslist worden.
Zou hem er toch echt graag nog een jaar bij willen.

sunderland

Citaat van: Specuveter op maart 16, 2025, 09:05:42
Is dat jaar extra huren al een zekerheid?
Of moet dat nog beslist worden.
Zou hem er toch echt graag nog een jaar bij willen.
dat hangt van hemzelf en city af. Cambuur moet een programma bij houden waar alles in staat over het hoe en wat met alle data. Dat krijgt city weekelijks. Hij heeft het wel naar de zin volgens mij.

Arno A

Ook twee ( onder 21) oefeninterlands gespeeld vs Georgi? ( 2-4) in de basis ( 60 min gespeeld) en gisteren nog vs Sloveni? (1-0) na een uur ingevallen. Finland onder 21 speelt het EK op 12 juni vs Nederland . De laatste ( eventuele) nacompetitiewedstrijd is op 1 juni.

Heel benieuwd of hij volgend seizoen nog hier te bewonderen is.


wiekie1969

Jaar verlengen dat huurcontract. Wat een techniek. Genot om naar die jongen te kijken. Voor sukken gaast naar het stadion.

Vlampiep

Citaat van: wiekie1969 op maart 29, 2025, 07:00:27
Jaar verlengen dat huurcontract. Wat een techniek. Genot om naar die jongen te kijken. Voor sukken gaast naar het stadion.
Heerlijk voetballertje die je ook op de linker vleugel kan zetten.

Specuveter

Die jongen zit echt op voetbal....
Fijn om naar te kijken, ook in het nieuwe seizoen hopelijk!

YellowBlue

Waarom ging hij eraf??

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: Vlampiep op maart 29, 2025, 08:15:27
Heerlijk voetballertje die je ook op de linker vleugel kan zetten.

Misschien wel "moet" zetten?
Te klein en te licht voor een verdediger ?n kan in principe te goed voetballen voor een verdediger.
Ik kan mij ook niet voorstellen dat City hier een verdediger in ziet..
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Gasgeve

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op april 26, 2025, 11:21:45
Misschien wel "moet" zetten?
Te klein en te licht voor een verdediger ?n kan in principe te goed voetballen voor een verdediger.
Ik kan mij ook niet voorstellen dat City hier een verdediger in ziet..
Heeft ook wel vaak lichte blessures. Gister er ook weer af met een lichte blessure gok ik? Premier League wordt het sowieso niet als dat niet snel gaat verbeteren.

Noordcambuur

Is Tomas niet fit de laatste weken speelt hij maar een helft.

Arno A

wordt gespaard. heeft bij vorige club in oostenrijk ? nul x meegedaan!

En mag alleen zoveel spelen als mc bepaalt.

Loopbaan ; Watford - Tottenham - MC -

komt niet weer terug, maar moet 1 mln kosten. Is eigenlijk middenvelder.

Finse moeder / Spaanse vader en Brits paspoort....

Wil voor Engeland spelen, maar fysiek kan hij dat nooit aan vrees ik. Spreekt geen Fins. Dus de besprekingen gaan uiteraard in het Engels. Spaans international wordt 'm ook niet.

Finland 1 heeft een leuke ploeg, en wordt ook steeds sterker ( en kan zich makkelijk plaatsen met zoveel deelnemende landen)

12 juni Jong Oranje - Jong Finland. Bij Ziggo....

SCC

Verdedigend niet goed genoeg. Hij dekt op 2,5 mtr, wat een speeltuin voor een rappe buitenspeler.
Aan de bal heel goed en hij durft het middenveld in te lopen. Maar verdedigend zie je dat Poll direct meer fysiek , duelkracht en energie brengt.

sunderland

Citaat van: SCC op april 28, 2025, 11:46:34
Verdedigend niet goed genoeg. Hij dekt op 2,5 mtr, wat een speeltuin voor een rappe buitenspeler.
Aan de bal heel goed en hij durft het middenveld in te lopen. Maar verdedigend zie je dat Poll direct meer fysiek , duelkracht en energie brengt.
vind ook dat de Ts hier in faalt. Hij speelt ook vaak aan de binnenkant naast Diemers en dat heeft vaak goed uitgepakt. Vitesse speelde daar juist op in en Helmond ook al. Poll ging wel direct op de gewone links back positie staan. Vond dat wij wederom ook tactisch niet goed stonden. Zijn dit seizoen al zoveel trainers die het tactisch slim aanpakten en dat er dan niks aan werd gedaan. Als je jong Utrecht al ziet die wel 9 x op doel schoten. Gelukkig maar denk ik dan. Als je dan ziet als ts dat het niet goed staat doe er dan wat aan. 1 positie meer vooruit of juist iets terug kan al zoveel uitmaken. Wil niet weer over?? beginnen maar die riep na 10 min al een speler bij um.

SCC

Hier zijn we het wel over eens Sunderland. Je moet zo'n jongen dan inderdaad niet laten verzuipen. Tegenstanders hebben ons goed geanalyseerd (Jenner van jong Utrecht zat eerst bovenop Diemers en afgelopen vrijdagavond die nummer 34, type el Makrini zat kort op Diemers) en soms heb ik het idee dat wij wat te veel vast houden (arrogantie? of geen scenario B en C) aan vooraf afgesproken plan en dan pas na 45 minuten de boel repareren.

Arno A

Gaat ook weer weg. Is een middenvelder maar te licht voor hogere niveaus. En City wil hem niet nog langer in de kkd stallen.
Is te koop voor 1 mln. Etalage in juni op EK?

City koopt elk jaar jeugdspelers voor een mln p.p. En de buitenlandse familieleden krijgen ook nog huisvesting en een baantje.
En dan elk jaar twintig jeugdspelers in de City-Group. Die Arabieren hebben graag een dure hobby.

Als je ziet hoe het nwe United stadion er uit gaat zien. Inderdaad een mooie tent zoals in Dubai. En kost maar 2.5 mld pounds .
Een stad(ion) voor entertainment voor 100.000 patsers.

Meer dan twee tribunes en twee schapenveldjes....