Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Tomas Galvez

Gestart door Noordcambuur, januari 12, 2025, 12:57:56

Vorige topic - Volgende topic

Noordcambuur

Citaat van: Oud Cambuur op juli 18, 2025, 21:57:39
Dan morgen Stiens overslaan want hij begint in de basiself
we anders niks meer :_schater

Oud Cambuur

Citaat van: Noordcambuur op juli 18, 2025, 22:27:53
klopt volgens mij is Cambuur bezig met rechterverdediger van Den Bosch dit hoorde ik gisterenmiddag.
Je bedoeld Rik Mulders?

Oud Cambuur

Die heeft nog een contract voor 2 jaar

Bankzitter

Den Bosch is ook niet in de positie om 2 ton ofzo te weigeren toch?
Helemaal als zo?n speler zelf ook wil.

Trainert!

Citaat van: ChantiSCC op juli 18, 2025, 21:21:35
Zolang meneer Bram Marsman maar geen minuten hoeft te maken in het 1e elftal. Die is echt verschrikkelijk slecht. Niet alleen door dat knullige eigen doelpunt, maar ik zie op 1e klasse niveau echt betere linksbacks dan hem. Een waar raadsel hoe hij hier terecht is gekomen.


:proost

Arno A

Citaat van: R058 op juli 18, 2025, 22:19:04
Ik vind het vrij overdreven hoe iedereen over hem doet. Laat hem nu eerst ook een beetje wennen zou ik zeggen.
Bangura was eerst ook drama, dus een beetje geduld en brandt zo'n jonge gast niet meteen helemaal af.

Jij snapt het. Prima sz gespeeld in O 21. meeste speelminuten. In basis met Zorgdrager en Bakkati en Priem. Dus die zijn ingespeeld maar moeten wennen aan tempo. Komt heus goed. Geduld is een schone zaak.

Galvez is te koop voor 2 mln. Speelde geweldig EK.

Zo zie je maar international en je bent zo weg. Pauwels-Mercera en Galvez?

Zie er naar uit Mercera in de Eredivisie.


Galdiano

Citaat van: Specuveter op juli 18, 2025, 21:48:29
Toch zijn er veel volgers die onder 21 vaak hebben gezien die hem een van de besten vonden.

Er is zelfs een tijdje sprake geweest van een topclub die hem op het oog had 2 jaar terug voor de back. Heeft het uitstekend gedaan bij O21. En is vrijwel nooit weggespeeld.

Heeft gewoon echt de pech gehad. Vorig jaar op een ongelukkig moment geblesseerd geraakt, maar deed het toen echt niet slecht en beter dan Poll.
Nu gewoon de pech gehad met eigen goal bij Feyenoord. Voor dat moment speelde hij ook gewoon naar behoren.

Laten we hem gewoon een eerlijke kans geven en niet gelijk afbranden.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Bankzitter

Bij Marsman heb ik het idee dat ?e onder druk gekke dingen gaat doen... of hij wil te graag.
Maar dat is dan aan de TS om er nu heel snel uit te krijgen.

En als het moet dan is de transfermarkt nog wel een paar weken open en moet je gewoon de conclusie trekken dat je een ander moet halen.
Als 'ie wel goed genoeg is voor back up is het natuurlijk harstikke mooi want dan heb je meer geld voor een leuke buitenspeler over.

Dreet

Jordan Lukaku is nog beschikbaar. Bij Volendam is hij afgetest, want iets te veel kilo's. Maar goed, Bryan Smeets was hier ook welkom destijds.....

Bernardo

Citaat van: Dreet op juli 19, 2025, 10:17:43
Jordan Lukaku is nog beschikbaar. Bij Volendam is hij afgetest, want iets te veel kilo's. Maar goed, Bryan Smeets was hier ook welkom destijds.....

Heb je foto's gezien? :_schater

papier

Citaat van: Bankzitter op juli 19, 2025, 09:37:24
Bij Marsman heb ik het idee dat ?e onder druk gekke dingen gaat doen... of hij wil te graag.
Maar dat is dan aan de TS om er nu heel snel uit te krijgen.

En als het moet dan is de transfermarkt nog wel een paar weken open en moet je gewoon de conclusie trekken dat je een ander moet halen.
Als 'ie wel goed genoeg is voor back up is het natuurlijk harstikke mooi want dan heb je meer geld voor een leuke buitenspeler over.

Vond hem begin vorig seizoen ook niet minder dan Poll hoor. En die laatste had ook wel beter gemogen maar goed, het is soms wat het is. Anders maar even laten staan. Tegen Feyenoord vielen met name hij en Priem door de mand. Maar goed, Feyenoord speelde niet met een misselijke voorhoede op dat moment. Zaken wel een beetje in perspectief blijven zien.

papier

Citaat van: Bernardo op juli 19, 2025, 11:02:59
Heb je foto's gezien? :_schater

Wel direct twee plekken van de selectie opgevuld

ChantiSCC

Citaat van: Oud Cambuur op juli 18, 2025, 21:57:39
Dan morgen Stiens overslaan want hij begint in de basiself

Zeker weten, zit op een tropisch eiland.  :thumbsup

Oud Cambuur

Citaat van: ChantiSCC op juli 19, 2025, 11:27:03
Zeker weten, zit op een tropisch eiland.  :thumbsup
Het is hier oek tropisch  :proost

Derkx R.H.

Citaat van: ChantiSCC op juli 19, 2025, 11:27:03
Zeker weten, zit op een tropisch eiland.  :thumbsup
Ik kom net uut een tropisch weiland...