Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Tomas Galvez

Gestart door Noordcambuur, januari 12, 2025, 12:57:56

Vorige topic - Volgende topic

zeewolde

Citaat van: Derkx R.H. op juli 18, 2025, 18:06:02
Kan een streep door...
ben benieuwd of er snel geschakeld kan worden naar plan b voot de linksback

Bankzitter

Natuurlijk maar zal voetballend niet zo goed zijn als Galvez maar beter dan Poll waarschijnlijk.

Lore

Citaat van: Derkx R.H. op juli 18, 2025, 18:06:02
Kan een streep door...

Hoe weet je dat? Heb ik iets gemist?

Derkx R.H.

Citaat van: zeewolde op juli 18, 2025, 19:01:01
ben benieuwd of er snel geschakeld kan worden naar plan b voot de linksback
Wat ik hoorde wel, ze wouden tot het weekend wachten, en anders in het weekend doorschakelen naar een andere linksback.

Oud Cambuur

Henk heeft er nog steeds vertrouwen in dat hij komt

Derkx R.H.

Man City mag nu nog maar een beperkt aantal spelers verhuren. Dus zullen ze door gederfde inkomsten hierdoor, ook hoger in de boom zitten. En daarnaast willen ze niet langer wachten... 2 maanden steggelen is ook lang zat lijkt me...

Specuveter

Den Bosch is een mooie stad...

Leeuwarder94

Zonde dat Galvez waarschijnlijk niet komt, zoals Voetbal Alert nu ook meldt. Echt een leuke speler om naar te kijken, en bij Cambuur had hij zich mooi verder kunnen ontwikkelen.

Vorig seizoen ook al gedoe met die linksbackpositie... Hopelijk ligt er nu w?l een goed lijstje klaar en kunnen ze snel schakelen. Er moeten tenslotte nog twee spelers voor die plek bij.
De wens is de vader van de gedachte

Oud Cambuur

Citaat van: Leeuwarder94 op juli 18, 2025, 20:42:02
Zonde dat Galvez waarschijnlijk niet komt, zoals Voetbal Alert nu ook meldt. Echt een leuke speler om naar te kijken, en bij Cambuur had hij zich mooi verder kunnen ontwikkelen.

Vorig seizoen ook al gedoe met die linksbackpositie... Hopelijk ligt er nu w?l een goed lijstje klaar en kunnen ze snel schakelen. Er moeten tenslotte nog twee spelers voor die plek bij.

Er komt er maar 1

ChantiSCC

Zolang meneer Bram Marsman maar geen minuten hoeft te maken in het 1e elftal. Die is echt verschrikkelijk slecht. Niet alleen door dat knullige eigen doelpunt, maar ik zie op 1e klasse niveau echt betere linksbacks dan hem. Een waar raadsel hoe hij hier terecht is gekomen.

Specuveter

Toch zijn er veel volgers die onder 21 vaak hebben gezien die hem een van de besten vonden.

Leeuwarder94

Citaat van: Specuveter op juli 18, 2025, 21:48:29
Toch zijn er veel volgers die onder 21 vaak hebben gezien die hem een van de besten vonden.

Misschien veel last van de druk zodra hij in het eerste mag meedoen?

We moeten ook nog een rechtsback halen naast onze nieuwe aanwinst. Misschien een back die op beide posities kan spelen zoals Ottessen als back-up.
De wens is de vader van de gedachte

Oud Cambuur

Citaat van: ChantiSCC op juli 18, 2025, 21:21:35
Zolang meneer Bram Marsman maar geen minuten hoeft te maken in het 1e elftal. Die is echt verschrikkelijk slecht. Niet alleen door dat knullige eigen doelpunt, maar ik zie op 1e klasse niveau echt betere linksbacks dan hem. Een waar raadsel hoe hij hier terecht is gekomen.
Dan morgen Stiens overslaan want hij begint in de basiself

R058

Citaat van: ChantiSCC op juli 18, 2025, 21:21:35
Zolang meneer Bram Marsman maar geen minuten hoeft te maken in het 1e elftal. Die is echt verschrikkelijk slecht. Niet alleen door dat knullige eigen doelpunt, maar ik zie op 1e klasse niveau echt betere linksbacks dan hem. Een waar raadsel hoe hij hier terecht is gekomen.
Ik vind het vrij overdreven hoe iedereen over hem doet. Laat hem nu eerst ook een beetje wennen zou ik zeggen.
Bangura was eerst ook drama, dus een beetje geduld en brandt zo'n jonge gast niet meteen helemaal af.

Noordcambuur

Citaat van: Specuveter op juli 18, 2025, 20:36:23
Den Bosch is een mooie stad...
klopt volgens mij is Cambuur bezig met rechterverdediger van Den Bosch dit hoorde ik gisterenmiddag.