Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Tomas Galvez

Gestart door Noordcambuur, januari 12, 2025, 12:57:56

Vorige topic - Volgende topic

sunderland

Citaat van: Derkx R.H. op juli 19, 2025, 12:01:55
Ik kom net uut een tropisch weiland...
bist een dkv er?

ChantiSCC

Citaat van: Oud Cambuur op juli 19, 2025, 11:42:02
Het is hier oek tropisch  :proost

30 is tropisch. Nog bij lange na niet maar goed geniet er van  :thumbsup

Derkx R.H.

Citaat van: sunderland op juli 19, 2025, 12:11:48
bist een dkv er?
Nee gewoon even met de honden fut...

Dreet

Citaat van: Bernardo op juli 19, 2025, 11:02:59
Heb je foto's gezien? :_schater
Jazeker. Valt wel.met juh.. ;)

Derkx R.H.



Derkx R.H.


Trainert!

Blij mee!
En nu stoppen met dat gewissel rond de 60e minuut.

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: Trainert! op juli 21, 2025, 17:24:15
Blij mee!
En nu stoppen met dat gewissel rond de 60e minuut.

Scheelt dat Polletje weg is ;)
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Noordcambuur

Citaat van: Trainert! op juli 21, 2025, 17:24:15
Blij mee!
En nu stoppen met dat gewissel rond de 60e minuut.
misschien kan hij niet langer voetballen  :?
Dan heb je Marsman nog :y

sunderland

Citaat van: Trainert! op juli 21, 2025, 17:24:15
Blij mee!
En nu stoppen met dat gewissel rond de 60e minuut.
idd . Hij werd paar gewisseld terwijl die gewoon de beste was. Dan dacht ik hoe dan? 1 x was het wel terecht en dat was Denbosch uit

sunderland

Citaat van: Noordcambuur op juli 21, 2025, 17:49:53
misschien kan hij niet langer voetballen  :?
Dan heb je Marsman nog :y
marsman kamikaze had zelfs tegen Telstar mazzel dat er geen var was want anders hadden we met 10 gespeeld

wiekie1969

Welcome back. Give some gas

SCCRulez

Super, hopelijk hele seizoen fit en basis. Ook prima voor samenwerking met ManC. Ieder jaar 1 of 2 leuke talenten zou mooi zijn. Moet met LFC ook kunnen lijkt mij, vanuit de goede connecties met de TS daar

Noordcambuur

Citaat van: SCCRulez op juli 21, 2025, 19:10:32
Super, hopelijk hele seizoen fit en basis. Ook prima voor samenwerking met ManC. Ieder jaar 1 of 2 leuke talenten zou mooi zijn. Moet met LFC ook kunnen lijkt mij, vanuit de goede connecties met de TS daar
het zou heel mooi zijn dat er nog een speler komt uit Engeland heeft hij er ook wat aan buiten de trainingen en wedstrijden.