Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Tomas Galvez

Gestart door Noordcambuur, januari 12, 2025, 12:57:56

Vorige topic - Volgende topic

Noordcambuur

Welkom Tomas en heel veel succes bij Cambuur.

Grijskijkert

IN HENK WE TRUST!!!

Poetser

Hij het wel een knappe pony.

Holwerd voor Cambuur

Nou, dat is in ieder geval niet zo'n bleu mannetje als bijvoorbeeld Hilali :_schater
Als ie even goed kan voetballen als praten, komt het wel goed.
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Specuveter

Citaat van: Poetser op januari 12, 2025, 16:33:29
Hij het wel een knappe pony.
Gelukkig hebben we goede kappers in Leeuwarden.

Bens

Welkom bij deze mooie club.

Bankzitter

Citaat van: Specuveter op januari 12, 2025, 16:38:08
Gelukkig hebben we goede kappers in Leeuwarden.

Kun je dat Marsman ook 's vertellen :D
Zonder gekheid, ik hou wel wat eigenzinnige spelers ... genoeg eenheidsworsten in het betaalde voetbal.

De Gast

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op januari 12, 2025, 16:34:15
Nou, dat is in ieder geval niet zo'n bleu mannetje als bijvoorbeeld Hilali :_schater
Als ie even goed kan voetballen als praten, komt het wel goed.

Hilali, wat een topper was dat ook uit ons scoutingsapparaat. Die kon eigenlijk na dag 1 alweer terug.

Ik vraag me af bij deze jongen of hij wel uit Finland komt. Daar is echt niks Fins aan. Maar bravoure genoeg  :thumbsup


Vlampiep

Citaat van: De Gast op januari 13, 2025, 07:32:21
Hilali, wat een topper was dat ook uit ons scoutingsapparaat. Die kon eigenlijk na dag 1 alweer terug.

Ik vraag me af bij deze jongen of hij wel uit Finland komt. Daar is echt niks Fins aan. Maar bravoure genoeg  :thumbsup
Dou maakste de selfde fout as Johan Derksen :_schater

Galdiano

Citaat van: De Gast op januari 13, 2025, 07:32:21
Hilali, wat een topper was dat ook uit ons scoutingsapparaat. Die kon eigenlijk na dag 1 alweer terug.


Voetballen kon hij zeker wel. Als je bij AC Milan in het tweede speelt, en er zelfs mede aanvoerder, kun je mij niet wijsmaken dat hij niks kan.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Voorstopper

Citaat van: Galdiano op januari 13, 2025, 09:46:10
Voetballen kon hij zeker wel. Als je bij AC Milan in het tweede speelt, en er zelfs mede aanvoerder, kun je mij niet wijsmaken dat hij niks kan.
Voetballen kon hij zeker wel, alleen hij was destijds amper 18 jaar oud, alleen hier in Leeuwarden, taal niet machtig en volgens mij was zijn engels ook niet heel erg goed. Dan  voel je je al snel eenzaam en dat gaat onder je huid zitten wat zijn effect heeft op zijn voetbal. Ik denk dat zijn buitenlandse avontuur gewoon te vroeg kwam voor deze jongen. 

Vlampiep

Citaat van: Voorstopper op januari 13, 2025, 12:03:30
Voetballen kon hij zeker wel, alleen hij was destijds amper 18 jaar oud, alleen hier in Leeuwarden, taal niet machtig en volgens mij was zijn engels ook niet heel erg goed. Dan  voel je je al snel eenzaam en dat gaat onder je huid zitten wat zijn effect heeft op zijn voetbal. Ik denk dat zijn buitenlandse avontuur gewoon te vroeg kwam voor deze jongen.
Als de club heel jonge zeer talentvolle spelers wil halen, moet er ook een professionele begeleiding aanwezig zijn. Ook is het belangrijk dat zulke spelers eerst in een gastgezin worden opgevangen.

sunderland


SCC

Goede energie en goed gevoel voor positie kiezen (aanvallend).
Ik heb verdedigend nog wel mijn bedenkingen, al pakte hij het de tweede helft tegen Slory goed op (1e helft niet kort genoeg).
Blij met zijn ontwikkeling, zaterdagmiddag een echte test tegen Ould-Chick. Ben heel benieuwd hoe hij zich dan verdedigend staande houdt en of Ould-chick wel achter hem aangaat wanneer hij om Pauwels heen dendert.

PePe

Ik vind hem aanvallend nog beter, dan verdedigend.