Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Tomas Galvez

Gestart door Noordcambuur, januari 12, 2025, 12:57:56

Vorige topic - Volgende topic

Specuveter

Er moesten verzekeringskwesties geregeld worden
Blijkbaar is dat nu klaar en is hij alsnog mee gegaan

TheDutchman

https://cambuur.nl/nieuws/sc-cambuur-huurt-tomas-galvez-opnieuw-van-manchester-city/

Tomas Galvez is nu ook officieel terug van (heel even) weggeweest! SC Cambuur en Manchester City zijn het namelijk eens geworden over een nieuwe huurperiode van de jonge linksback. Galvez (20) zal daarmee voor de rest van dit seizoen het geel-blauw van SC Cambuur verdedigen.

Ondanks zijn jonge leeftijd beschikt Galvez al over behoorlijk wat ervaring. Zo kwam hij uit in de UEFA Youth League voor Manchester City, speelde hij een half jaar lang voor het Oostenrijkse LASK Linz en kwam hij vorig seizoen tot 17 optredens voor SC Cambuur (2 assists). Daarnaast heeft de linksback al vijf A-interlands voor Finland achter zijn naam staan en kwam hij afgelopen zomer uit het op het EK Onder 21, waar hij een onbetwiste basisspeler was voor de Finnen.

?Blij dat we hem er dit seizoen weer bij hebben?, is dan ook de eerste reactie van technisch manager Lars Lambooij. ?We hebben allemaal kunnen zien hoe goed Tomas kan voetballen en wat een rust hij brengt aan de bal. Ook verdedigend wordt hij steeds beter en gezien zijn jonge leeftijd is de rek daar nog lang niet uit. Tot slot is het ook nog eens een fijn persoon in de groep en daarmee een zeer waardevolle toevoeging aan onze selectie.?

Hoppa  |:)

Welcome back, Tomas!

Holwerd voor Cambuur

Speelde ook sterk! Blij dat we hem nog een seizoen mogen huren.

Wel klote dat hij in de interlandperiodes waarschijnlijk met Finland op pad is  ;(
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Arno A

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op augustus 17, 2025, 00:42:30
Speelde ook sterk! Blij dat we hem nog een seizoen mogen huren.

Wel klote dat hij in de interlandperiodes waarschijnlijk met Finland op pad is  ;(

Baouf straks ook afwezig vanwege WK?

Noordcambuur

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op augustus 17, 2025, 00:42:30
Speelde ook sterk! Blij dat we hem nog een seizoen mogen huren.

Wel klote dat hij in de interlandperiodes waarschijnlijk met Finland op pad is  ;(
wanneer is dat.

Bernardo

Citaat van: Noordcambuur op augustus 17, 2025, 08:20:30
wanneer is dat.
.

De thuiswedstrijden tegen Willem II en de Graafschap en de uitwedstrijd tegen Eindhoven zijn in de interland periodes voor de winterstop.

Noordcambuur

Citaat van: Bernardo op augustus 17, 2025, 09:06:39
.

De thuiswedstrijden tegen Willem II en de Graafschap en de uitwedstrijd tegen Eindhoven zijn in de interland periodes voor de winterstop.
ben je weer mooi klaar mee.

Oud Cambuur

dat weet je van te voren over een paar weken ben je boef ook minimaal 3 wedstrijden kwijt door een jeugd WK

Holwerd voor Cambuur

Vd Sande -> Bonaire
Souren -> Curacao
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Noordcambuur

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op augustus 17, 2025, 10:17:50
Vd Sande -> Bonaire
Souren -> Curacao
6 en 10 september en ben je nog 2 basisspelers kwijt tegen Willem 2 en de Graafschap.

De Gast

Wij waren toch met ingang van dit seizoen gestopt met spelen tijdens interlandperiodes?

Bernardo

Citaat van: De Gast op augustus 17, 2025, 11:40:32
Wij waren toch met ingang van dit seizoen gestopt met spelen tijdens interlandperiodes?

Nee vorig seizoen waren we gestopt, dit seizoen spelen we wel weer met interlandperiodes

Noordcambuur

Citaat van: Bernardo op augustus 17, 2025, 11:44:56
Nee vorig seizoen waren we gestopt, dit seizoen spelen we wel weer met interlandperiodes
niet handig in dit geval gaat ons punten kosten.

Lore

Citaat van: Noordcambuur op augustus 17, 2025, 12:00:21
niet handig in dit geval gaat ons punten kosten.

Hebben zij geen internationals?

Noordcambuur