Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Tomas Galvez

Gestart door Noordcambuur, januari 12, 2025, 12:57:56

Vorige topic - Volgende topic

Oud Cambuur

Citaat van: Noordcambuur op juli 21, 2025, 19:16:20
het zou heel mooi zijn dat er nog een speler komt uit Engeland heeft hij er ook wat aan buiten de trainingen en wedstrijden.

Dat is allemaal nogal moeilijk i.v.m werkvergunningen etcetera omdat het een non eu land is

Pisvlek

Las ook iets van ?tijdelijke? huur, als dat zo is ben ik wel benieuwd wat tijdelijk is. Maar nuttige speler voor Cambuur.

666

Citaat van: Pisvlek op juli 21, 2025, 21:08:44
Las ook iets van ?tijdelijke? huur, als dat zo is ben ik wel benieuwd wat tijdelijk is. Maar nuttige speler voor Cambuur.
Rusnack was ook tijdelijk en die huurden wij voor een half jaar, City wilde volgens mij niet langer zodat hij nog wat geld opbracht vanwege zijn nog 1 jarig contract.
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: 666 op juli 22, 2025, 09:42:22
Rusnack was ook tijdelijk en die huurden wij voor een half jaar, City wilde volgens mij niet langer zodat hij nog wat geld opbracht vanwege zijn nog 1 jarig contract.
Huur is toch altijd tijdelijk ook als het een half jaar is. Bij Rusnak hadden we de garantie van een half jaar
Henk, held, bedankt

666

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op juli 22, 2025, 09:46:06
Huur is toch altijd tijdelijk ook als het een half jaar is. Bij Rusnak hadden we de garantie van een half jaar

Dat is waar met huur, maar het is volgens mij gebruikelijk dat je dit voor 1 seizoen doet.. of ik zit er naast maar dat zal ik niet snel toegeven  8)
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

Yellow Army

Citaat van: 666 op juli 22, 2025, 09:50:41
Dat is waar met huur, maar het is volgens mij gebruikelijk dat je dit voor 1 seizoen doet.. of ik zit er naast maar dat zal ik niet snel toegeven  8)

In Engeland is het niet ongebruikelijk om een huurperiode van een half jaar overeen te komen
Area 58

Derkx R.H.


Noordcambuur

Ik hoop dat achter Galvez nog een speler op die positie gehaald wordt.
Want Marsman komt nog wat tekort.

sunderland

Citaat van: Noordcambuur op juli 23, 2025, 15:58:49
Ik hoop dat achter Galvez nog een speler op die positie gehaald wordt.
Want Marsman komt nog wat tekort.
wees eerst maar eens blij dat we niet met die kamikaze piloot hoeven te beginnen

Noordcambuur

Citaat van: sunderland op juli 23, 2025, 16:21:27
wees eerst maar eens blij dat we niet met die kamikaze piloot hoeven te beginnen
daar heb je al een punt verdiend  :thumbsup

Vlampiep

Citaat van: sunderland op juli 23, 2025, 16:21:27
wees eerst maar eens blij dat we niet met die kamikaze piloot hoeven te beginnen
Marsnan was zaterdag beslist niet de slechtste. Schijnt bij 021 absoluut niet slecht te spelen,.
Maar aan het begin van afgelopen seizoen was hij inderdaad niet goed.
Hij stelt zich zelf niet op, dus moet je Henkie bashen en niet deze jongen die zijn best doet maar misschien niet met de druk om kan gaan.

PePe

Is Tomas Galvez al gesignaleerd? (staat niet op de lijst voor het trainingskamp?)

Oud Cambuur

Citaat van: PePe op juli 24, 2025, 12:15:05
Is Tomas Galvez al gesignaleerd? (staat niet op de lijst voor het trainingskamp?)
Is al in Leeuwarden maar moet wachten op papieren verzekering en dergelijke sluit hoop ik maandag aan

Derkx R.H.


Andor Faber
@Andor_F
?
11 m
In tegenstelling tot wat #Cambuur communiceerde, is Tomas Galvez w?l mee op trainingskamp. Zo laat technisch manager Lars Lambooij weten.

Bankzitter

Boefjes :P

Heeft 'ie een plaksnor op zodat hij onherkenbaar is?