Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Tomas Galvez

Gestart door Noordcambuur, januari 12, 2025, 12:57:56

Vorige topic - Volgende topic

Specuveter

Ik zie in hem eigenlijk meer een middenvelder
Beetje a la kohlert van dkv

sunderland

Citaat van: diekhuzen op juni 03, 2025, 08:42:40
Leuk voetballertje, maar komt fysiek behoorlijk te kort en dat is wel toch wel een nadeel. Verdedigend erg matig
de beste die we hebben! Als hij er staat kan ie ook goed verdedigen maar als ie onderweg is staat het team ( Diemers en Souren en Nieling) vaak niet goed en is hij zelf te laat waardoor de tegenstander al weg is. Vitesse bijv speelde daar prima op in. Dat bedoel ik ook met tactisch

SCC

Citaat van: sunderland op juni 03, 2025, 10:12:46
de beste die we hebben! Als hij er staat kan ie ook goed verdedigen maar als ie onderweg is staat het team ( Diemers en Souren en Nieling) vaak niet goed en is hij zelf te laat waardoor de tegenstander al weg is. Vitesse bijv speelde daar prima op in. Dat bedoel ik ook met tactisch
Voetballend zeer goed (de beste gaat me nog te ver), maar jij ziet toch ook wel dat hij op anderhalve meter dekt? Hij mijdt bewust de duels. Op zich kan dat goed zijn, als je dan maar fel bent zodra de speler de bal te ver voor zich uitspeelt, maar dat herken ik bij hem nog niet. Denk dat hij echt puur een komende speler is en geen pure linksback zoals dat bij vlagen wel nodig is.
Desalniettemin hoop ik dat hij wel blijft, want voetballend is hij zeer comfortabel en geeft hij opties. En spelen we tegen een ploeg met een goede rechtsbuiten, dan zet je er een andere speler in.

sunderland

Citaat van: SCC op juni 03, 2025, 10:44:46
Voetballend zeer goed (de beste gaat me nog te ver), maar jij ziet toch ook wel dat hij op anderhalve meter dekt? Hij mijdt bewust de duels. Op zich kan dat goed zijn, als je dan maar fel bent zodra de speler de bal te ver voor zich uitspeelt, maar dat herken ik bij hem nog niet. Denk dat hij echt puur een komende speler is en geen pure linksback zoals dat bij vlagen wel nodig is.
Desalniettemin hoop ik dat hij wel blijft, want voetballend is hij zeer comfortabel en geeft hij opties. En spelen we tegen een ploeg met een goede rechtsbuiten, dan zet je er een andere speler in.
wat jij benoemd doet iedere speler bij ons. Een tegenstander met een goede rechtsbuiten kun je ook op z,n Sandors bestrijden door juist er overheen te gaan en gevaarlijk worden. Dan moet hij wel mee, en word het een spelletje

sunderland

Zometeen tegen oranje!

De Gast


Delamere

?Galvez, oud Cambuur? volgens verslaggever Wytse van der Goot.
Is die definitief vertrokken? Heb ik iets gemist?

Leovardia

Iedere Fin zingt ut volksli?d uut volle borst met. Behalve?.. 8P
Kent skele juh.

PePe

Citaat van: Delamere op juni 12, 2025, 21:02:46
?Galvez, oud Cambuur? volgens verslaggever Wytse van der Goot.
Is die definitief vertrokken? Heb ik iets gemist?

Het is waarschijnlijk nog niet beklonken. (Afwachten of er nog een andere club komt?)

NRG

Citaat van: PePe op juni 12, 2025, 21:39:44
Het is waarschijnlijk nog niet beklonken. (Afwachten of er nog een andere club komt?)

Ik meende dat Cambuur een optie had voor nog een seizoen huur. Zo niet. Dan is ie weg.

Arno A

Citaat van: NRG op juni 12, 2025, 21:47:58
Ik meende dat Cambuur een optie had voor nog een seizoen huur. Zo niet. Dan is ie weg.



Voor zijn ontwikkeling beter dat hij hier blijft. En voor ons ook. Dan hebben we tenminste drie linksbacks. Anders blijven alleen Caschili en Marsman over.


sunderland

Citaat van: Arno A op juni 13, 2025, 07:58:00


Voor zijn ontwikkeling beter dat hij hier blijft. En voor ons ook. Dan hebben we tenminste drie linksbacks. Anders blijven alleen Caschili en Marsman over.
caschilli linksback dat is nieuw voor mij

Arno A

Citaat van: sunderland op juni 13, 2025, 08:32:19
caschilli linksback dat is nieuw voor mij

ik heb altijd moeite met links en rechts. Achterhoede Casas - Berkhout - Galvez en Caschili . Hoe klinkt dat? In ieder geval genoeg temperament lijkt mij.

diekhuzen

Citaat van: Arno A op juni 15, 2025, 07:08:56
ik heb altijd moeite met links en rechts. Achterhoede Casas - Berkhout - Galvez en Caschili . Hoe klinkt dat? In ieder geval genoeg temperament lijkt mij.

Heel erg kwetsbaar in de lucht en allesbehalve spelers die veel minuten hebben gespeeld de afgelopen jaren.   

Noordcambuur

Citaat van: Arno A op juni 15, 2025, 07:08:56
ik heb altijd moeite met links en rechts. Achterhoede Casas - Berkhout - Galvez en Caschili . Hoe klinkt dat? In ieder geval genoeg temperament lijkt mij.
Nieling en Mercera zijn er ook nog.
En er komt nog een linkerverdediger bij.