Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Tomas Galvez

Gestart door Noordcambuur, januari 12, 2025, 12:57:56

Vorige topic - Volgende topic

RG

Souren zit niet meer bij de selectie van Curacao en Bonaire heeft volgens mij voorlopig geen programma dus mis je vd Sande ook niet.

Holwerd voor Cambuur

SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Holwerd voor Cambuur

SC Cambuur Kampioen 2019-2021


Holwerd voor Cambuur

SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Galdiano

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op september 26, 2025, 23:21:23
Mijn MotM vandaag |:)

Vind hem geen schim van afgelopen seizoen. Al was deze wedstrijd alweer wat beter.
De 1-1 kwam bij hem vandaan. Ook vaak te slordig in passing.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

sunderland

Mist zaterdag gvd. Tja wie nu. De ragebol

SCC

Die zal het verdedigend in ieder geval vast beter doen.
Misschien heb ik te hoge verwachtingen van Galvez, maar ik vind hem geen schim van de speler die we tijdens zijn eerste wedstrijden vorig seizoen zagen.
Ook aan de bal niet zo dominant als vorig seizoen. Aan zijn passing/ voorzetten zie je echt wel dat hij meer kan dan menigeen, maar ik had hem veel dominanter verwacht. En verdedigend is het veel te tam.
Nogmaals, ik verwacht meer van hem en hoop dat dat re?el is.

Op basis van zijn spel bij Jong verdient Marsman ook wel eens een echte kans natuurlijk, dus laat hem maar mooi Galvez in z'n nek hijgen.

Noordcambuur

Citaat van: sunderland op oktober 06, 2025, 11:20:05
Mist zaterdag gvd. Tja wie nu. De ragebol
de spoeling wordt dunner en dunner er hoeft ook niks te gebeuren he.

sunderland

Citaat van: SCC op oktober 06, 2025, 12:17:10
Die zal het verdedigend in ieder geval vast beter doen.
Misschien heb ik te hoge verwachtingen van Galvez, maar ik vind hem geen schim van de speler die we tijdens zijn eerste wedstrijden vorig seizoen zagen.
Ook aan de bal niet zo dominant als vorig seizoen. Aan zijn passing/ voorzetten zie je echt wel dat hij meer kan dan menigeen, maar ik had hem veel dominanter verwacht. En verdedigend is het veel te tam.
Nogmaals, ik verwacht meer van hem en hoop dat dat re?el is.

Op basis van zijn spel bij Jong verdient Marsman ook wel eens een echte kans natuurlijk, dus laat hem maar mooi Galvez in z'n nek hijgen.
zie dat heel anders, vind hem wel heel goed. Dat hij niet meer zo dwingend is omdat de rest goed is en Diemers verder weg speelt en hij daardoor vaker in positie moet blijven

Yellow Army

Het oogt allemaal wat nonchalant en gemakzuchtig bij Galvez. Net alsof hij op 90% speelt
Area 58

Noordcambuur

Citaat van: Yellow Army op oktober 06, 2025, 12:58:09
Het oogt allemaal wat nonchalant en gemakzuchtig bij Galvez. Net alsof hij op 90% speelt
dat is het gemakzucht  :thumbsup

PePe

De huidige spelers zijn individueel beter dan vorig jaar, hierdoor valt zijn spel minder op?

ChantiSCC

Wat is Galvez aan het doen eigenlijk? Finland speelt 2 wedstrijden en 2 keer niet eens bij de selectie?!

zeewolde

Citaat van: ChantiSCC op oktober 12, 2025, 17:31:34
Wat is Galvez aan het doen eigenlijk? Finland speelt 2 wedstrijden en 2 keer niet eens bij de selectie?!
je weet dat hij bij onder 21 zit?