Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Tomas Galvez

Gestart door Noordcambuur, januari 12, 2025, 12:57:56

Vorige topic - Volgende topic

Gasgeve

Is hij fit voor morgen? Belangrijke schakel aan het worden in de opbouw.

Noordcambuur

Citaat van: Gasgeve op maart 14, 2025, 09:28:34
Is hij fit voor morgen? Belangrijke schakel aan het worden in de opbouw.
volgens mij had hij kramp?.

sunderland

Citaat van: Gasgeve op maart 14, 2025, 09:28:34
Is hij fit voor morgen? Belangrijke schakel aan het worden in de opbouw.
of juist niet doordat hij aan de binnenkant naar het middenveld gaat lopen.  :devil Wat een voetballer, bij hem heb ik nooit het idee dat hij onder druk iets verkeerds zal doen. Zo ontzettend bal vast door zijn geweldige techniek. Als hij zo nu en dan aan de binnenkant speelt weet de tegenstander totaal niet wat ze moeten doen. Ben benieuwd morgen tegen Old Chikh

denistel

trainde vol uit mee

Arno A

https://www.footballtransfers.com/nl/spelers/tomas-galvev

Hij werd steeds minder waard . Van  ? 5.2 mln naar tussen de ? 0.5 mln - ? 0.8 mln. Maar voor een back/middenvelder nog te duur voor Cambuur vrees ik.

Maar het bevalt hem hier wel;

https://www.omropfryslan.nl/fy/nijs/17312414/fia-londen-en-helsinki-nei-ljouwert-wraldboarger-tomas-galvez-genietet-fan-sc-cambuur

Van mij mag hij blijven. Wordt alleen maar weer waard.




Bankzitter

We hebben een optie voor nog een jaar huur.
Grote kans dus dat Galvez hier nog een seizoen speelt.

Arno A

Mooi ! Het Nederlands Elftal moet misschien nog spelen ( bij verlies tegen Spanje ) tegen Finland ( WKkwal). Dus wie weet . Ik ken alleen Pukki en Hradecky.

Noordcambuur

Kwam vandaag zwaar tekort?.

YellowBlue

Citaat van: Noordcambuur op maart 15, 2025, 18:38:36
Kwam vandaag zwaar tekort?.
aan de bal de enige die overeind bleef.

Vlampiep


Noordcambuur

Citaat van: Vlampiep op maart 15, 2025, 20:22:38
Omdat jij het zegt  8P
ja klopt dat heb ik gezegd  :thumbsup
Hij moet er veel korter opzitten maar iedereen zijn eigen inzicht..

Bankzitter

Bij Ould-Chikh zullen ze iedere week wel zeggen dat de back er korter op had moeten zitten... die is gewoon goed.
Normaal los je dat wel op met het hele team maar Volendam heeft er nog een paar die niet aan de bal moet laten komen.

Hte was een collectieve offday... niet van ??n speler.

sunderland

Citaat van: YellowBlue op maart 15, 2025, 19:45:54
aan de bal de enige die overeind bleef.
zo zag ik het ook. Paar x stond hij zelfs goed om het centrum te helpen, Ould chikh kon hij niet echt houden maar Diemers kon zijn man ook niet belopen en die ging er paar x overheen. Dan kun je als back niks.

wiekie1969

Citaat van: Noordcambuur op maart 15, 2025, 18:38:36
Kwam vandaag zwaar tekort?.

Hoe kom je erbij??? Stond constant met 2 man. Het is meer een linkshalf dan een linksback. Aan de bal is deze jongen heel erg goed. Daar moet je gebruik van maken.

De Gast

Vind hem er vaak wel uitspringen in positief opzicht. We kunnen meer van dit soort jongens gebruiken.