Cambuur Online

Cambuur => Wedstrijden => Topic gestart door: Dokkumer op januari 17, 2013, 21:21:23

Titel: [Ma. 18-02-2013] SC Cambuur - FC Eindhoven
Bericht door: Dokkumer op januari 17, 2013, 21:21:23
Online kaartverkoop is inmiddels gestart, klik hier (https://sc-cambuur.voetbalticket-shop.nl/web/show/id=99567). Kassaplein is open om 19:00

Na de wedstrijd een optreden van Joepie "mijn hart is geel" van Tuinen in het Hert.
Titel: Re: [25-01-2013] SC Cambuur - FC Eindhoven
Bericht door: 666 op januari 18, 2013, 09:45:01
Ik ga er van uit dat ze het debacle van de heenwedstrijd weg gaan poetsen 3 punten graag  :devil
Titel: Re: [25-01-2013] SC Cambuur - FC Eindhoven
Bericht door: denistel op januari 18, 2013, 11:31:00
3 pt 33 :ams en 33 liedjes van joepie :_schater
Titel: Re: [25-01-2013] SC Cambuur - FC Eindhoven
Bericht door: Galdiano op januari 19, 2013, 03:57:05
Zal je zien word er eindelijk eens wat georganiseerd, krijgen we dik aan de kont! Des ondanks wel present! Altijd leuk Joepie  :proost
Titel: Re: [25-01-2013] SC Cambuur - FC Eindhoven
Bericht door: John Hiatt op januari 19, 2013, 09:04:48
Grote kans dat deze wedstrijd niet doorgaat. Gaat flink vriezen.
Titel: Re: [25-01-2013] SC Cambuur - FC Eindhoven
Bericht door: richard op januari 19, 2013, 10:19:34
ze trainen ook op het veld.......als er sneeuw komt dan gaat het zeker niet door!!
Titel: Re: [25-01-2013] SC Cambuur - FC Eindhoven
Bericht door: denistel op januari 19, 2013, 12:58:15
Citaat van: Galdiano op januari 19, 2013, 03:57:05
Zal je zien word er eindelijk eens wat georganiseerd, krijgen we dik aan de kont! Des ondanks wel present! Altijd leuk Joepie  :proost

ik ga er nooit van uit dat we dik aan de kont krijgen. |:)
Titel: Re: [25-01-2013] SC Cambuur - FC Eindhoven
Bericht door: John Hiatt op januari 20, 2013, 18:43:18
Ook deze wedstrijd kun je wel op je buik schrijven. Wordt afgelast. Is nu wel te voorzien.
Titel: Re: [25-01-2013] SC Cambuur - FC Eindhoven
Bericht door: denistel op januari 21, 2013, 09:17:33
dat denk ik oek wel hiatt,,,jammer want joepie kwam gezellig in het hertje.
Titel: Re: [25-01-2013] SC Cambuur - FC Eindhoven
Bericht door: Clint op januari 21, 2013, 09:27:44
Dan gaat ie met ons maar mee naar het Gouden Pilske. Ken ie daar wel zingen. :)
Titel: Re: [25-01-2013] SC Cambuur - FC Eindhoven
Bericht door: El FLaco op januari 21, 2013, 09:35:34
neem aan dat deze wedstrijd eruit gaat

*ik HOOP dat deze wedstrijd eruit gaat en ingehaald wordt in april... 17 graden*
Titel: Re: [25-01-2013] SC Cambuur - FC Eindhoven
Bericht door: Destroyer op januari 22, 2013, 00:07:39
Negentig procent afgelasting  ;(
Titel: Re: [25-01-2013] SC Cambuur - FC Eindhoven
Bericht door: Goudvinger op januari 22, 2013, 10:09:30
Een wedstrijd onder deze weersomstandigheden kan je zo 1000 toeschouwers schelen, afgelasten dus  :proost
Titel: Re: [25-01-2013] SC Cambuur - FC Eindhoven
Bericht door: De Taurus op januari 22, 2013, 12:05:13
Cambuur traint woensdag en donderdag in Nieuwehorne op 't kunstgrasveld van Udiros. aanvang 10:30 uur.
Titel: Re: [25-01-2013] SC Cambuur - FC Eindhoven
Bericht door: denistel op januari 22, 2013, 12:17:00
vrij vervoer of combi l0l
Titel: Re: [25-01-2013] SC Cambuur - FC Eindhoven
Bericht door: De Taurus op januari 22, 2013, 12:21:10
Ben benieuwd of deze training wel doorgang mag vinden van de lokale burgervader. :)
Titel: Re: [25-01-2013] SC Cambuur - FC Eindhoven
Bericht door: richard op januari 22, 2013, 14:58:40
donderdag veldkeuring!!
Titel: Re: [25-01-2013] SC Cambuur - FC Eindhoven
Bericht door: Chipke op januari 22, 2013, 15:06:54
Kans dat het doorgaat 0,0 volgens twitter.
Titel: Re: [25-01-2013] SC Cambuur - FC Eindhoven
Bericht door: richard op januari 22, 2013, 15:23:35
wie is twitter :devil :proost
Titel: Re: [25-01-2013] SC Cambuur - FC Eindhoven
Bericht door: Chipke op januari 22, 2013, 15:29:51
Een social media netwerk haha  :proost
Titel: Re: [25-01-2013] SC Cambuur - FC Eindhoven
Bericht door: denistel op januari 22, 2013, 17:17:00
trainingsveld bij leeuwarden sneeuw vrij dat ken in het stadion dan toch oek wel???
Titel: Re: [25-01-2013] SC Cambuur - FC Eindhoven
Bericht door: richard op januari 22, 2013, 17:53:44
Nee denistel,  trainingsveld is nu net beton dus kunnen ze schuiven, dat doen ze met een veld niet omdat de kans op vernieling groot is!!



Titel: Re: [25-01-2013] SC Cambuur - FC Eindhoven
Bericht door: El FLaco op januari 23, 2013, 14:28:04
Mag toch hopen dat het wordt afgelast komende vrijdag.

Je doet er niemand een plezier mee om in dit kouwe weer te voetballen. Bijkomstigheid, je veld gaat naar de knoppen.

Inhalen in april..
Titel: Re: [25-01-2013] SC Cambuur - FC Eindhoven
Bericht door: TM op januari 23, 2013, 15:25:37
De zomerstop afschaffen en een langere winterstop zou niet verkeerd zijn.
Titel: Re: [25-01-2013] SC Cambuur - FC Eindhoven
Bericht door: denistel op januari 23, 2013, 15:49:16
Citaat van: richard op januari 22, 2013, 17:53:44
Nee denistel,  trainingsveld is nu net beton dus kunnen ze schuiven, dat doen ze met een veld niet omdat de kans op vernieling groot is!!

het veld is toch ook beton??? dat leit 100 meter vanaf het trainings veld :_schater
Titel: Re: [25-01-2013] SC Cambuur - FC Eindhoven
Bericht door: dit is mien club op januari 23, 2013, 15:52:13
Ik zeg begin september tot half december voetballen en begin maart tot eind juni.
Titel: Re: [25-01-2013] SC Cambuur - FC Eindhoven
Bericht door: richard op januari 23, 2013, 16:48:11
Citaat van: denistel op januari 23, 2013, 15:49:16
Citaat van: richard op januari 22, 2013, 17:53:44
Nee denistel,  trainingsveld is nu net beton dus kunnen ze schuiven, dat doen ze met een veld niet omdat de kans op vernieling groot is!!

het veld is toch ook beton??? dat leit 100 meter vanaf het trainings veld :_schater


Laatste grassprieten er ook maar af dan? Normaal veld is echt anders en blijft ook veel sneeuw op liggen dus glijpartijen
Titel: Re: [25-01-2013] SC Cambuur - FC Eindhoven
Bericht door: Chipke op januari 23, 2013, 17:07:18
Zou wel jammer zijn als ht afgelast wordt, maar de risico's kunnen we niet nemen.
Titel: Re: [25-01-2013] SC Cambuur - FC Eindhoven
Bericht door: Destroyer op januari 23, 2013, 17:37:31
Heerlijk hè? Zon competitie met allemaal afgelasting. Ik zeg volgend jaar acht weken winterstop  |:)
En eerder beginnen of langer doorgaan. Zomers smaakt het bier nog beter op een zwoele zomer avond  :ams
Titel: Re: [25-01-2013] SC Cambuur - FC Eindhoven
Bericht door: sunderland op januari 23, 2013, 17:50:38
Citaat van: Destroyer op januari 23, 2013, 17:37:31
Heerlijk hè? Zon competitie met allemaal afgelasting. Ik zeg volgend jaar acht weken winterstop  |:)
En eerder beginnen of langer doorgaan. Zomers smaakt het bier nog beter op een zwoele zomer avond  :ams
AFLASSE ..gaat toch nergens over .Ik laat mij niet vernikkele daar
Titel: Re: [25-01-2013] SC Cambuur - FC Eindhoven
Bericht door: Galdiano op januari 23, 2013, 18:28:45
Citaat van: sunderland op januari 23, 2013, 17:50:38
Citaat van: Destroyer op januari 23, 2013, 17:37:31
Heerlijk hè? Zon competitie met allemaal afgelasting. Ik zeg volgend jaar acht weken winterstop  |:)
En eerder beginnen of langer doorgaan. Zomers smaakt het bier nog beter op een zwoele zomer avond  :ams
AFLASSE ..gaat toch nergens over .Ik laat mij niet vernikkele daar

Miet! Al zou het -30 zijn met windkracht 8 dan nog sta ik in het stadion als mijn club speelt!
Titel: Re: [25-01-2013] SC Cambuur - FC Eindhoven
Bericht door: De Gast op januari 24, 2013, 08:49:41
Een superheld ben je dan wel Galdiano.. alleen de snuggerste niet

Lekker aflassen!

Titel: Re: [25-01-2013] SC Cambuur - FC Eindhoven
Bericht door: richard op januari 24, 2013, 09:01:41
Rond 12 uur keuring!!
Titel: Re: [25-01-2013] SC Cambuur - FC Eindhoven
Bericht door: dit is mien club op januari 24, 2013, 11:37:30
Ligt er nog sneeuw op het veld of is dat er afgehaald?

99,9% zeker dat het word afgelast lijkt me?
Titel: Re: [25-01-2013] SC Cambuur - FC Eindhoven
Bericht door: Dokkumer op januari 24, 2013, 11:39:38
Volgens mij zijn alleen de lijnen sneeuwvrij gemaakt. Voor de rest moeten ze het maar bekijken. Ik heb het vermoeden dat Diks het straks al gaat afkeuren.
Titel: Re: [25-01-2013] SC Cambuur - FC Eindhoven
Bericht door: Westminster op januari 24, 2013, 11:45:47
Ik ben bang dat het niet doorgaat morgenavond.. Erg jammer, want de voetballoze periode van ons clubje heeft me nu wel lang genoeg geduurd.
Titel: Re: [25-01-2013] SC Cambuur - FC Eindhoven
Bericht door: Dokkumer op januari 24, 2013, 12:05:20
AFGELAST!

http://www.dehuisaanhuis.nl/sport/17459/cambuur-eindhoven-afgelast/ (http://www.dehuisaanhuis.nl/sport/17459/cambuur-eindhoven-afgelast/)
Titel: Re: [25-01-2013] SC Cambuur - FC Eindhoven
Bericht door: gewoon een fan op januari 24, 2013, 13:03:43
Terecht  :thumbsup
Titel: Re: [25-01-2013] SC Cambuur - FC Eindhoven
Bericht door: sunderland op januari 24, 2013, 14:22:07
Citaat van: Galdiano op januari 23, 2013, 18:28:45
Citaat van: sunderland op januari 23, 2013, 17:50:38
Citaat van: Destroyer op januari 23, 2013, 17:37:31
Heerlijk hè? Zon competitie met allemaal afgelasting. Ik zeg volgend jaar acht weken winterstop  |:)
En eerder beginnen of langer doorgaan. Zomers smaakt het bier nog beter op een zwoele zomer avond  :ams
AFLASSE ..gaat toch nergens over .Ik laat mij niet vernikkele daar

Miet! Al zou het -30 zijn met windkracht 8 dan nog sta ik in het stadion als mijn club speelt!
stoere vent . Had en hew et had met Arts en hew mij in nov voorgenomen niet meer tenkoste van alles naar mijn club te gaan .Na 32 seiz overigens
Titel: Re: [25-01-2013] SC Cambuur - FC Eindhoven
Bericht door: Bakker90 op januari 24, 2013, 14:31:11
En met - 30 staan pissen in de wc's van Noord.. dan ben je meteen een standbeeld de komende dicenia..
Titel: Re: [25-01-2013] SC Cambuur - FC Eindhoven
Bericht door: Dokkumer op januari 24, 2013, 14:34:01
En mensen die er semi-serieus op ingaan dat er met -30 gevoetbald wordt  :y
Titel: Re: [25-01-2013] SC Cambuur - FC Eindhoven
Bericht door: dit is mien club op januari 24, 2013, 14:41:29
Cambuur oefent op dit moment tegen de beloften van FC Twente

stand is na 25 min 0-1 doelpunt Bakker
Titel: Re: [Ma. 18-02-2013] SC Cambuur - FC Eindhoven
Bericht door: Destroyer op februari 15, 2013, 22:49:45
Vul aan de bak, massaal erachter staan, drie punten in de tas  |:)
Titel: Re: [Ma. 18-02-2013] SC Cambuur - FC Eindhoven
Bericht door: marrumer op februari 15, 2013, 22:56:40
Citaat van: Destroyer op februari 15, 2013, 22:49:45
Vul aan de bak, massaal erachter staan, drie punten in de tas  |:)
heb er zin in!
Titel: Re: [Ma. 18-02-2013] SC Cambuur - FC Eindhoven
Bericht door: papier op februari 15, 2013, 23:02:02
Eindelijk weer een thuiswedstrijd
Titel: Re: [Ma. 18-02-2013] SC Cambuur - FC Eindhoven
Bericht door: denistel op februari 16, 2013, 00:02:52
die lui hevve 6 om de oren kregen tegen sparta dus volle bak er op maandag.

oepie op 10 hiwat op rechtsbuiten en bakker en makrini oek op middenveld
vol druk zetten op die lui hop hop
Titel: Re: [Ma. 18-02-2013] SC Cambuur - FC Eindhoven
Bericht door: Len Cantello op februari 16, 2013, 13:38:21
Kan er helaas niet bij zijn maandag. Voetbal op maandag is kut. 3 punten pakken en dan vrijdag weer vol gas tegen FC Oet(lul)eldonk
Titel: Re: [Ma. 18-02-2013] SC Cambuur - FC Eindhoven
Bericht door: marrumer op februari 16, 2013, 14:10:49
het pluspunt bij maandagavond voetbal is dat er ook iets leuks is op de maandag. ( tenzij het een nederlaag is )
Titel: Re: [Ma. 18-02-2013] SC Cambuur - FC Eindhoven
Bericht door: Bernardo op februari 16, 2013, 14:45:29
Maandag is gewoon kut. :X
Titel: Re: [Ma. 18-02-2013] SC Cambuur - FC Eindhoven
Bericht door: denistel op februari 16, 2013, 15:18:48
om te zuipen wel verder voor mij weinig verschil met een vrijdag
Titel: Re: [Ma. 18-02-2013] SC Cambuur - FC Eindhoven
Bericht door: TM op februari 16, 2013, 18:49:59
Maandag er bovenop knallen, dat Eindhoven is momenteel niks. Toch uitkijken met dat nare clubje. Ik zeg 3-1!
Titel: Re: [Ma. 18-02-2013] SC Cambuur - FC Eindhoven
Bericht door: Destroyer op februari 16, 2013, 21:13:46
Wordt maandag een dikke eindhoven shake! 5-1, op naar het kampioenschap  ;) |:)
Titel: Re: [Ma. 18-02-2013] SC Cambuur - FC Eindhoven
Bericht door: marrumer op februari 16, 2013, 21:13:55
ook nooit onderschatten natuurlijk. het zal wel billenknijpen worden, maar het gaat er om dat we winnen.
Titel: Re: [Ma. 18-02-2013] SC Cambuur - FC Eindhoven
Bericht door: GerardFraneker op februari 16, 2013, 21:19:20

Dit moet een overwinning worden! |:)
4-1
Titel: Re: [Ma. 18-02-2013] SC Cambuur - FC Eindhoven
Bericht door: sunderland op februari 16, 2013, 21:51:54
met de zelfde instelling zal het goed komen en met meer risico naar voren voetballen .Ben er ook niet bij :R :rodekaart
Titel: Re: [Ma. 18-02-2013] SC Cambuur - FC Eindhoven
Bericht door: denistel op februari 16, 2013, 21:55:33
morgen vroeg 10.30 training vv leeuwarden mooi ff kieke
Titel: Re: [Ma. 18-02-2013] SC Cambuur - FC Eindhoven
Bericht door: marrumer op februari 16, 2013, 22:07:42
Citaat van: denistel op februari 16, 2013, 21:55:33
morgen vroeg 10.30 training vv leeuwarden mooi ff kieke
dan lig ik nog te maffen man  |:)
Titel: Re: [Ma. 18-02-2013] SC Cambuur - FC Eindhoven
Bericht door: marrumer op februari 17, 2013, 10:28:54
zijn hier nog meer mensen die ontzettend verkouden zijn?  ;(
Titel: Re: [Ma. 18-02-2013] SC Cambuur - FC Eindhoven
Bericht door: dennisw8 op februari 17, 2013, 11:44:55
Citaat van: marrumer op februari 17, 2013, 10:28:54
zijn hier nog meer mensen die ontzettend verkouden zijn?  ;(

Ik een beetje, maar ben der maandag bij!  |:)
Titel: Re: [Ma. 18-02-2013] SC Cambuur - FC Eindhoven
Bericht door: Goudvinger op februari 17, 2013, 12:09:07
Citaat van: marrumer op februari 17, 2013, 10:28:54
zijn hier nog meer mensen die ontzettend verkouden zijn?  ;(

Half Nederland  :thumbsup
Titel: Re: [Ma. 18-02-2013] SC Cambuur - FC Eindhoven
Bericht door: Goudvinger op februari 17, 2013, 12:10:17
Normaal gesproken zou Cambuur dit Eindhoven op moeten rollen, maar we weten allemaal dat die wetten niet meer gelden in de eerste divisie. Desondanks:

7-1  |:)
Titel: Re: [Ma. 18-02-2013] SC Cambuur - FC Eindhoven
Bericht door: Grijskijkert op februari 17, 2013, 12:19:07
Ik hoop op meer, maar ik denk 2-1 tegen die luizen ploeg..
Titel: Re: [Ma. 18-02-2013] SC Cambuur - FC Eindhoven
Bericht door: Nightmarelwd op februari 17, 2013, 12:21:56
Ik denk een 1-1 eindstand.
Titel: Re: [Ma. 18-02-2013] SC Cambuur - FC Eindhoven
Bericht door: dennisw8 op februari 17, 2013, 13:35:34
4-2

als bakens erbij is 4-0

Maar dit moeten we gewoon winnen simpel is zat.
Titel: Re: [Ma. 18-02-2013] SC Cambuur - FC Eindhoven
Bericht door: Len Cantello op februari 17, 2013, 13:38:30
Wordt een klote pot met een minimale overwinning. Of de heren spelers moeten met dezelfde wedstrijd mentaliteit als de afgelopen twee potjes het veld opstappen.

Tegen de nummer laatst moet je nog scherper zijn als tegen de koploper.
Titel: Re: [Ma. 18-02-2013] SC Cambuur - FC Eindhoven
Bericht door: marrumer op februari 17, 2013, 13:55:29
ik zal er ondanks mijn verkoudheid ook bij zijn morgen. het is wel moeilijk om te scoren tegen ploegen zoals deze die waarschijnlijk alleen maar verdedigen...
Titel: Re: [Ma. 18-02-2013] SC Cambuur - FC Eindhoven
Bericht door: Bernardo op februari 17, 2013, 18:32:38
Zal wel weer een ouderwetse kut pot worden. Heb het op 3-1, met de definitieve beslissing in blessure tijd.
Titel: Re: [Ma. 18-02-2013] SC Cambuur - FC Eindhoven
Bericht door: marrumer op februari 17, 2013, 18:43:21
Citaat van: Bernardo op februari 17, 2013, 18:32:38
Zal wel weer een ouderwetse kut pot worden. Heb het op 3-1, met de definitieve beslissing in blessure tijd.
ik zou blij zijn met een overwinning want het zit er dik in dat het een nederlaag of een gelijk spel word.
Titel: Re: [Ma. 18-02-2013] SC Cambuur - FC Eindhoven
Bericht door: sunderland op februari 17, 2013, 23:06:49
nee hoor . :0=5-0
Titel: Re: [Ma. 18-02-2013] SC Cambuur - FC Eindhoven
Bericht door: Lwdscc op februari 18, 2013, 00:02:02
 :0= MATCHDAY!!!!!!!!

Koc doet  niet mee bij Eindhoven  :devil

EINDHOVEN - Met waarschijnlijk maar zestien spelers reist FC Eindhoven maandag af naar Leeuwarden voor het uitduel met Cambuur.

Naast een waslijst aan blessures heeft de selectie nu ook te maken met twee geschorsten: Vinnie Vermeer en Serhat Koç. Vermeer kreeg vrijdag in de met 6-1 verloren wedstrijd tegen Sparta direct rood en moet twee duels toekijken. Koç, topscorer van FC Eindhoven, liep in Rotterdam tegen zijn vijfde gele kaart van het seizoen aan en zit één duel op de strafbank.

Vermoedelijke opstelling FC Eindhoven: Zaari; Verkoelen, Vervoort, Paridaans, Ospitalieri; Lucius, Waalkens, Deschilder; Maria, Van den Hurk, Alakmak.
Titel: Re: [Ma. 18-02-2013] SC Cambuur - FC Eindhoven
Bericht door: The king1 op februari 18, 2013, 00:38:39
Kots doet niet mee? Poeh dat is voor mij de enigste speler waar ik van denk die kan nog wel eens roet  in het eten gooien
Titel: Re: [Ma. 18-02-2013] SC Cambuur - FC Eindhoven
Bericht door: Dokkumer op februari 18, 2013, 06:40:11
Citaat van: The king1 op februari 18, 2013, 00:38:39
Kots doet niet mee? Poeh dat is voor mij de enigste speler waar ik van denk die kan nog wel eens roet  in het eten gooien
En die Lúzebos...
Titel: Re: [Ma. 18-02-2013] SC Cambuur - FC Eindhoven
Bericht door: 666 op februari 18, 2013, 08:23:04
Het is maar te hopen dat Eindhoven niet toevallig eerst scoort... dan krijg je helemaal een z@@dpot.
Ik ga er van uit dat wij 1-0 winnen, Eindhoven komt hier voor een punt.
Titel: Re: [Ma. 18-02-2013] SC Cambuur - FC Eindhoven
Bericht door: Andre-Lwd op februari 18, 2013, 09:34:14
Onderschatting is waar ik het meest bang voor ben, Eindhoven dik aan de broek bij Sparta, onderaan, loopt daar voor geen meter, zul je zien dat ze met die kleine selectie hier weer de pannen van het dak spelen.
Titel: Re: [Ma. 18-02-2013] SC Cambuur - FC Eindhoven
Bericht door: marrumer op februari 18, 2013, 09:46:14
volgens henk de jong gaan ze niet onderschatten  :thumbsup
Titel: Re: [Ma. 18-02-2013] SC Cambuur - FC Eindhoven
Bericht door: veroen op februari 18, 2013, 09:56:21
afgelopen week hebben ze goed op hun flikker gehad bij DTC, ik zeg dat wij er ook vanaf de eerste minuut op moet kletsen en snel scoren!
4-0!
Titel: Re: [Ma. 18-02-2013] SC Cambuur - FC Eindhoven
Bericht door: SCCdrachten op februari 18, 2013, 10:58:31
Een simpele 5-1 overwinning!!!

Het elftal draait/staat goed en de sfeer is uitstekend ik denk dat we dit jaar ver komen |:)
Titel: Re: [Ma. 18-02-2013] SC Cambuur - FC Eindhoven
Bericht door: kgscc op februari 18, 2013, 11:20:26
Zou iedereen wel weten dat deze wedstrijd vandaag is. Door al die afgelaste wedstrijden is het programma helemaal omgegooid. Zou er niet voor deze wedstrijden een mail gestuurd kunnen worden naar seizoenkaarthouders. Email adressen zijn bekend, verwacht ik, omdat er ook wel mails worden verstuurd met informatie over kaartverkoop voor bekerwedstrijden. Zo bereik je toch een groot aantal mensen, en ook niet seizoenkaarthouders (doorvertellen).
Titel: Re: [Ma. 18-02-2013] SC Cambuur - FC Eindhoven
Bericht door: gobo op februari 18, 2013, 11:21:46
Citaat van: marrumer op februari 18, 2013, 09:46:14
volgens henk de jong gaan ze niet onderschatten  :thumbsup

Dat is volgens mij standaardzin numero 1
Titel: Re: [Ma. 18-02-2013] SC Cambuur - FC Eindhoven
Bericht door: John Hiatt op februari 18, 2013, 11:25:00
Nooit een tegenstander onderschatten! Maar vanavond van eerste seconde die lui bij de strot pakken en helemaal over de kling jagen.
Titel: Re: [Ma. 18-02-2013] SC Cambuur - FC Eindhoven
Bericht door: dennisw8 op februari 18, 2013, 11:53:15
Onderschatting ben ik inderdaad ook ban voor! Dus gewoon eerste minuut volop erop in. :proost
Titel: Re: [Ma. 18-02-2013] SC Cambuur - FC Eindhoven
Bericht door: denistel op februari 18, 2013, 12:02:11
Citaat van: kgscc op februari 18, 2013, 11:20:26
Zou iedereen wel weten dat deze wedstrijd vandaag is. Door al die afgelaste wedstrijden is het programma helemaal omgegooid. Zou er niet voor deze wedstrijden een mail gestuurd kunnen worden naar seizoenkaarthouders. Email adressen zijn bekend, verwacht ik, omdat er ook wel mails worden verstuurd met informatie over kaartverkoop voor bekerwedstrijden. Zo bereik je toch een groot aantal mensen, en ook niet seizoenkaarthouders (doorvertellen).
at je de club wat volge wel toch ..twitter advertenties in kranten
social media teletekst at je het dan nog niet wete.
Titel: Re: [Ma. 18-02-2013] SC Cambuur - FC Eindhoven
Bericht door: marrumer op februari 18, 2013, 12:38:09
Citaat van: denistel op februari 18, 2013, 12:02:11
Citaat van: kgscc op februari 18, 2013, 11:20:26
Zou iedereen wel weten dat deze wedstrijd vandaag is. Door al die afgelaste wedstrijden is het programma helemaal omgegooid. Zou er niet voor deze wedstrijden een mail gestuurd kunnen worden naar seizoenkaarthouders. Email adressen zijn bekend, verwacht ik, omdat er ook wel mails worden verstuurd met informatie over kaartverkoop voor bekerwedstrijden. Zo bereik je toch een groot aantal mensen, en ook niet seizoenkaarthouders (doorvertellen).
at je de club wat volge wel toch ..twitter advertenties in kranten
social media teletekst at je het dan nog niet wete.
en natuurlijk ook cambuur.nl
Titel: Re: [Ma. 18-02-2013] SC Cambuur - FC Eindhoven
Bericht door: papier op februari 18, 2013, 13:28:08
Na lange tijd weer een thuiswedstrijd, damn. Gratis koffie toch?
Titel: Re: [Ma. 18-02-2013] SC Cambuur - FC Eindhoven
Bericht door: gobo op februari 18, 2013, 13:44:21
En ik heb er toch een zin in!!!!!!!! :ams :bav :grolsch :jupiler :hein :proost
Titel: Re: [Ma. 18-02-2013] SC Cambuur - FC Eindhoven
Bericht door: denistel op februari 18, 2013, 13:51:07
Citaat van: papier op februari 18, 2013, 13:28:08
Na lange tijd weer een thuiswedstrijd, damn. Gratis koffie toch?

in de rust must dien sk wel zien laten
Titel: Re: [Ma. 18-02-2013] SC Cambuur - FC Eindhoven
Bericht door: Nightmarelwd op februari 18, 2013, 14:19:13
Citaat van: denistel op februari 18, 2013, 12:02:11
Citaat van: kgscc op februari 18, 2013, 11:20:26
Zou iedereen wel weten dat deze wedstrijd vandaag is. Door al die afgelaste wedstrijden is het programma helemaal omgegooid. Zou er niet voor deze wedstrijden een mail gestuurd kunnen worden naar seizoenkaarthouders. Email adressen zijn bekend, verwacht ik, omdat er ook wel mails worden verstuurd met informatie over kaartverkoop voor bekerwedstrijden. Zo bereik je toch een groot aantal mensen, en ook niet seizoenkaarthouders (doorvertellen).
at je de club wat volge wel toch ..twitter advertenties in kranten
social media teletekst at je het dan nog niet wete.

Wordt er vanavond gevoetbald dan  :insane
Titel: Re: [Ma. 18-02-2013] SC Cambuur - FC Eindhoven
Bericht door: Dokkumer op februari 18, 2013, 14:47:55
Er zullen 23 mannetjes op het veld rondhuppelen onder begeleiding van 2 vaandelzwaaiers..
Of het op voetbal gaat lijken zien we vanzelf wel :devil
Titel: Re: [Ma. 18-02-2013] SC Cambuur - FC Eindhoven
Bericht door: marrumer op februari 18, 2013, 14:53:33
Citaat van: papier op februari 18, 2013, 13:28:08
Na lange tijd weer een thuiswedstrijd, damn. Gratis koffie toch?
yep 1 gratis bakkie leut of thee  :D
Titel: Re: [Ma. 18-02-2013] SC Cambuur - FC Eindhoven
Bericht door: Supersub op februari 18, 2013, 14:57:07
Word een moeilijke wedstrijd vandaag! Eindhoven heeft 6-1 klop gehad, die gaan vandaag echt wel voor de 0-0!
Dus zo makkelijk word het niet.
Titel: Re: [Ma. 18-02-2013] SC Cambuur - FC Eindhoven
Bericht door: marrumer op februari 18, 2013, 15:27:10
Citaat van: Supersub op februari 18, 2013, 14:57:07
Word een moeilijke wedstrijd vandaag! Eindhoven heeft 6-1 klop gehad, die gaan vandaag echt wel voor de 0-0!
Dus zo makkelijk word het niet.
wat hebben die lui aan een punt? als ze nog uit de kelder van de jupiler league willen ontsnappen moeten ze maar alvast proberen te winnen hier.
Titel: Re: [Ma. 18-02-2013] SC Cambuur - FC Eindhoven
Bericht door: De Gast op februari 18, 2013, 16:00:29
5 klappertje moet lukken.. tegen de nummer laatst met een waslijst geblesseerden
Titel: Re: [Ma. 18-02-2013] SC Cambuur - FC Eindhoven
Bericht door: richard op februari 18, 2013, 16:59:01
Citaat van: De Gast op februari 18, 2013, 16:00:29
5 klappertje moet lukken.. tegen de nummer laatst met een waslijst geblesseerden

Kist wel vergete, cambuur gaat kat uit de boom kijken, let maar op!!
Titel: Re: [Ma. 18-02-2013] SC Cambuur - FC Eindhoven
Bericht door: kgscc op februari 18, 2013, 17:09:42
Citaat van: marrumer op februari 18, 2013, 12:38:09
Citaat van: denistel op februari 18, 2013, 12:02:11
Citaat van: kgscc op februari 18, 2013, 11:20:26
Zou iedereen wel weten dat deze wedstrijd vandaag is. Door al die afgelaste wedstrijden is het programma helemaal omgegooid. Zou er niet voor deze wedstrijden een mail gestuurd kunnen worden naar seizoenkaarthouders. Email adressen zijn bekend, verwacht ik, omdat er ook wel mails worden verstuurd met informatie over kaartverkoop voor bekerwedstrijden. Zo bereik je toch een groot aantal mensen, en ook niet seizoenkaarthouders (doorvertellen).
at je de club wat volge wel toch ..twitter advertenties in kranten
social media teletekst at je het dan nog niet wete.
en natuurlijk ook cambuur.nl

Oke duidelijk, dat wordt een vol stadion  :P
Titel: Re: [Ma. 18-02-2013] SC Cambuur - FC Eindhoven
Bericht door: RotterdamLeeuwarden op februari 18, 2013, 17:34:14
Wordt een moeilijke pot hoor.
Volgens de statistieken heeft Cambuur erg veel moeite met Eindhoven.
Vorig jaar verloren en het jaar daarvoor nipt gewonnen met 2-1.
Ze kunnen nu wel onderaan staan maar dat zegt mij niks.
Titel: Re: [Ma. 18-02-2013] SC Cambuur - FC Eindhoven
Bericht door: SCCornjum op februari 18, 2013, 17:59:01
2-0 eerste goal voor Cambuur in de 73ste minuut..
Titel: Re: [Ma. 18-02-2013] SC Cambuur - FC Eindhoven
Bericht door: Dokkumer op februari 18, 2013, 19:07:24
Gien gemieg en gelul, gewoan 9-1 of 8-0 :devil
Titel: Re: [Ma. 18-02-2013] SC Cambuur - FC Eindhoven
Bericht door: Dokkumer op februari 18, 2013, 20:10:44
Pfff, het had ook al 3-0 kunnen zijn als ik GvT mag geloven.

:0= SCOREEEE  :zweep
Titel: Re: [Ma. 18-02-2013] SC Cambuur - FC Eindhoven
Bericht door: Vanuit Helmond op februari 18, 2013, 20:17:02
Eindelijk een kans benut.
Titel: Re: [Ma. 18-02-2013] SC Cambuur - FC Eindhoven
Bericht door: Dokkumer op februari 18, 2013, 20:22:47
Dan moet ik maar weer even schijten zeker? Wie scoorde?
Titel: Re: [Ma. 18-02-2013] SC Cambuur - FC Eindhoven
Bericht door: Ronnie tng op februari 18, 2013, 20:23:14
Hemmmmmm
Titel: Re: [Ma. 18-02-2013] SC Cambuur - FC Eindhoven
Bericht door: Dokkumer op februari 18, 2013, 20:25:37
Emmen?  8P
Titel: Re: [Ma. 18-02-2013] SC Cambuur - FC Eindhoven
Bericht door: zeewolde op februari 18, 2013, 20:35:38
Dit gaat niet goed natuurlijk als je zoveel goede kansen mist. Het wordt echt tijd voor de 2-0!!!
Titel: Re: [Ma. 18-02-2013] SC Cambuur - FC Eindhoven
Bericht door: Dokkumer op februari 18, 2013, 20:45:05
Ik zat net even met het hert in de keel met die kluchten van Geert net...  :|
Titel: Re: [Ma. 18-02-2013] SC Cambuur - FC Eindhoven
Bericht door: zeewolde op februari 18, 2013, 20:46:47
Citaat van: Dokkumer op februari 18, 2013, 20:45:05
Ik zat net even met het hert in de keel met die kluchten van Geert net...  :|

Want?
Titel: Re: [Ma. 18-02-2013] SC Cambuur - FC Eindhoven
Bericht door: Dokkumer op februari 18, 2013, 20:55:09
Had het over een scheidsrechter die naar de middenstip wees. Bal was achter geweest en alsnog ingeschoten. Bank en spelers Eindhoven juichen natuurlijk..
Titel: Re: [Ma. 18-02-2013] SC Cambuur - FC Eindhoven
Bericht door: Dokkumer op februari 18, 2013, 21:21:32
Adje eruit, Melvin erin...
Titel: Re: [Ma. 18-02-2013] SC Cambuur - FC Eindhoven
Bericht door: Vanuit Helmond op februari 18, 2013, 21:24:02
Dokkumer eruit, hèhè eindelijk _O_ _O_
Titel: Re: [Ma. 18-02-2013] SC Cambuur - FC Eindhoven
Bericht door: Dokkumer op februari 18, 2013, 21:24:54
 :rodekaart :zweep
Wil het voetballend niet dan maar strijdend...
Titel: Re: [Ma. 18-02-2013] SC Cambuur - FC Eindhoven
Bericht door: zeewolde op februari 18, 2013, 21:30:38
begin steeds meer angst te krijgen dat dit net als tegen Sparta aan het eind weer fout gaat.
Titel: Re: [Ma. 18-02-2013] SC Cambuur - FC Eindhoven
Bericht door: Dokkumer op februari 18, 2013, 21:32:09
Achteruit voetballen? Of gaat vd Laan naar het middenveld?
Titel: Re: [Ma. 18-02-2013] SC Cambuur - FC Eindhoven
Bericht door: nepomuk op februari 18, 2013, 21:32:54
Het gaat weer erg moeizaam zeker?

Titel: Re: [Ma. 18-02-2013] SC Cambuur - FC Eindhoven
Bericht door: Dokkumer op februari 18, 2013, 21:33:19
Je moet in ieder geval de punten in eigen huis houden, helemaal nu Helmond en MVV ook voor staan.
Titel: Re: [Ma. 18-02-2013] SC Cambuur - FC Eindhoven
Bericht door: Gerard op februari 18, 2013, 21:33:34
Dit wordt weer een veel te spannend einde.... :(
Titel: Re: [Ma. 18-02-2013] SC Cambuur - FC Eindhoven
Bericht door: Dokkumer op februari 18, 2013, 21:33:53
Citaat van: nepomuk op februari 18, 2013, 21:32:54
Het gaat weer erg moeizaam zeker?
Eerste kwartier prima, daarna heeel ver weggezakt en Eindhoven wat gewoon beter voetbalt.
Titel: Re: [Ma. 18-02-2013] SC Cambuur - FC Eindhoven
Bericht door: zeewolde op februari 18, 2013, 21:36:53
Citaat van: Dokkumer op februari 18, 2013, 21:33:19
Je moet in ieder geval de punten in eigen huis houden, helemaal nu Helmond en MVV ook voor staan.

Inmiddels 2-2 bij HS-DTC
Titel: Re: [Ma. 18-02-2013] SC Cambuur - FC Eindhoven
Bericht door: nepomuk op februari 18, 2013, 21:37:32
Het oude euveltje dus. Moelijk punten pakken bij de mindere clubs.
Titel: Re: [Ma. 18-02-2013] SC Cambuur - FC Eindhoven
Bericht door: zeewolde op februari 18, 2013, 21:37:51
Citaat van: Dokkumer op februari 18, 2013, 21:32:09
Achteruit voetballen? Of gaat vd Laan naar het middenveld?

Volgens Taurus twitter vd Laan op middenveld.
Titel: Re: [Ma. 18-02-2013] SC Cambuur - FC Eindhoven
Bericht door: zeewolde op februari 18, 2013, 21:42:32
Barto voor Schokker. Wordt hij onze supersub na de winterstop?
Titel: Re: [Ma. 18-02-2013] SC Cambuur - FC Eindhoven
Bericht door: Dokkumer op februari 18, 2013, 21:43:24
Citaat van: zeewolde op februari 18, 2013, 21:37:51
Citaat van: Dokkumer op februari 18, 2013, 21:32:09
Achteruit voetballen? Of gaat vd Laan naar het middenveld?

Volgens Taurus twitter vd Laan op middenveld.
Volgens GvT inderdaad ook ;)

We zwijnen zowaar ook nog, knappe redding Telgenkamp op die vrije trap.
Titel: Re: [Ma. 18-02-2013] SC Cambuur - FC Eindhoven
Bericht door: zeewolde op februari 18, 2013, 21:48:39
Nog niet afgelopen? :(
Titel: Re: [Ma. 18-02-2013] SC Cambuur - FC Eindhoven
Bericht door: zeewolde op februari 18, 2013, 21:50:27
Barto dikke kans gemist. Toch is EHV sterker....
Titel: Re: [Ma. 18-02-2013] SC Cambuur - FC Eindhoven
Bericht door: Berto op februari 18, 2013, 21:52:35
Dat was met hangen en wurgen 3 punten. Wedstrijd maar snel vergeten.
Titel: Re: [Ma. 18-02-2013] SC Cambuur - FC Eindhoven
Bericht door: Dokkumer op februari 18, 2013, 21:53:49
Verslagje op basis radioverslag even snel getikt :P

DRAAAMA! Maar pluspunt voor Telgenkamp die uiteindelijk 2 punten pakt. Dat mag ook wel eens gezegd worden ;)
Titel: Re: [Ma. 18-02-2013] SC Cambuur - FC Eindhoven
Bericht door: SCC-J op februari 18, 2013, 22:01:36
Wanvertoning... Valt wel wat mee. Goede eerste helft. Slechte 2e . Paar beste reddingen van tegelkamp. Mooie goal!
Titel: Re: [Ma. 18-02-2013] SC Cambuur - FC Eindhoven
Bericht door: Dokkumer op februari 18, 2013, 22:04:16
Ik was geen ooggetuige dus moest het van het radioverslag hebben... Oordeel dus niet helemaal naar eigen mening :P
Maar ik ben wel van mening als je je weg laat zetten door een gehandicapte nummer laatst dat je niet bepaald je beste wedstrijd speelt.
Titel: Re: [Ma. 18-02-2013] SC Cambuur - FC Eindhoven
Bericht door: Goudvinger op februari 18, 2013, 22:11:23
Goede wedstrijd, hier kunnen we mee verder
Titel: Re: [Ma. 18-02-2013] SC Cambuur - FC Eindhoven
Bericht door: Bernardo op februari 18, 2013, 22:20:03
Eerste half uur goed, daarna zakt het als een kaartenhuis in elkaar. Wat een drama.

3 punten en voor de rest snel vergeten...
Titel: Re: [Ma. 18-02-2013] SC Cambuur - FC Eindhoven
Bericht door: Dokkumer op februari 18, 2013, 22:21:17
Titel maar even aangepast, had ik tijdens de wedstrijd al geschreven en ik voelde de 1-1 aankomen :P
Titel: Re: [Ma. 18-02-2013] SC Cambuur - FC Eindhoven
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op februari 18, 2013, 22:35:03
Weer ouderwets Cambuurpotje zo, pffff. Genoeg kansen gehad, maar hopeloos falen in de afronding.

Keurntjes maar weer lekker uit de basis houden, wat een dramaaatische pot.

Alle lof voor Bijker! Keurig gespeeld!

En een dikke pluim voor de scheidsrechter. Goede pot gefloten.
Titel: Re: [Ma. 18-02-2013] SC Cambuur - FC Eindhoven
Bericht door: marrumer op februari 18, 2013, 22:35:20
- punten
-niet zo mooi voetbal
-weinig goals

+punten
-3 punten
-veel toeschouwers
-heel goeie sfeer

Titel: Re: [Ma. 18-02-2013] SC Cambuur - FC Eindhoven
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op februari 18, 2013, 22:40:28
Welke sfeer heb jij gezien/gehoord????
Titel: Re: [Ma. 18-02-2013] SC Cambuur - FC Eindhoven
Bericht door: Treb op februari 18, 2013, 22:41:30
Citaat van: Dokkumer op februari 18, 2013, 22:04:16
Ik was geen ooggetuige dus moest het van het radioverslag hebben...

Een admin die nooit bij Cambuur komt  l8l
Titel: Re: [Ma. 18-02-2013] SC Cambuur - FC Eindhoven
Bericht door: SCCornjum op februari 18, 2013, 22:41:37
Citaat van: Dokkumer op februari 18, 2013, 20:55:09
Had het over een scheidsrechter die naar de middenstip wees. Bal was achter geweest en alsnog ingeschoten. Bank en spelers Eindhoven juichen natuurlijk..

Bal heeft het veld niet verlaten, MOTM scheidsrechter Martens.
De man zou een bloemetje van Piet's bloemen boutique moeten krijgen haha......
Titel: Re: [Ma. 18-02-2013] SC Cambuur - FC Eindhoven
Bericht door: Dokkumer op februari 18, 2013, 22:43:03
Citaat van: Treb op februari 18, 2013, 22:41:30
Citaat van: Dokkumer op februari 18, 2013, 22:04:16
Ik was geen ooggetuige dus moest het van het radioverslag hebben...

Een admin die nooit bij Cambuur komt  l8l

Er moet toch iemand het fort bewaken  l0l Vrijdag weer aanwezig boef ;)
Titel: Re: [Ma. 18-02-2013] SC Cambuur - FC Eindhoven
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op februari 18, 2013, 22:44:24
Citaat van: SCCornjum op februari 18, 2013, 22:41:37
Citaat van: Dokkumer op februari 18, 2013, 20:55:09
Had het over een scheidsrechter die naar de middenstip wees. Bal was achter geweest en alsnog ingeschoten. Bank en spelers Eindhoven juichen natuurlijk..

Bal heeft het veld niet verlaten, MOTM scheidsrechter Martens.
De man zou een bloemetje van Piet's bloemen boutique moeten krijgen haha......

Ik heb t niet goed gezien, maar heel veel om mij heen zeiden van wel. Vreemde situatie was t iig!
Titel: Re: [Ma. 18-02-2013] SC Cambuur - FC Eindhoven
Bericht door: Treb op februari 18, 2013, 22:45:33
Citaat van: Dokkumer op februari 18, 2013, 22:43:03
Er moet toch iemand het fort bewaken  l0l Vrijdag weer aanwezig boef ;)

Haha.. goedzo  ;)
Titel: Re: [Ma. 18-02-2013] SC Cambuur - FC Eindhoven
Bericht door: De Gast op februari 18, 2013, 22:46:47
Er werd zoals zo vaak dit seizoen weer eens niet aan klantenbinding gedaan.. Tjonge jonge geen schot op de goal gezien de tweede helft, ja van eindhoven. En wat werd er SLAP met de kansen omgesprongen. Het leek wel een zomeravond training. Ongelooflijk. Er hadden natuurlijk meer goals moeten vallen.

Achterin zat het wel weer goed maar er kwam teveel druk op te staan doordat er niet meer werd gescoord en eindhoven in een stunt ging geloven.
Het midden en vooral voorin kan wel een kwaliteitsimpuls gebruiken. Alles voorin is log en traag.

Dit gaat ons nog opbreken tijdens de play offs.
Titel: Re: [Ma. 18-02-2013] SC Cambuur - FC Eindhoven
Bericht door: 666 op februari 18, 2013, 22:48:37
3  punten... Ik had al een voorspelling gedaan van 1-0. Altijd een kutpot tegen eindhoven, snel vergeten en verder gaan op een goed begon van de 1e helft. We hebben mooi de aansluiting te pakken.
Titel: Re: [Ma. 18-02-2013] SC Cambuur - FC Eindhoven
Bericht door: marrumer op februari 18, 2013, 22:50:28
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op februari 18, 2013, 22:40:28
Welke sfeer heb jij gezien/gehoord????
er werd de hele wedstrijd gezongen.
Titel: Re: [Ma. 18-02-2013] SC Cambuur - FC Eindhoven
Bericht door: Dokkumer op februari 18, 2013, 22:53:20
Citaat van: 666 op februari 18, 2013, 22:48:37
3  punten... Ik had al een voorspelling gedaan van 1-0. Altijd een kutpot tegen eindhoven, snel vergeten en verder gaan op een goed begon van de 1e helft. We hebben mooi de aansluiting te pakken.
Heb geen voorspelling van je gezien in de pool  l0l
Titel: Re: [Ma. 18-02-2013] SC Cambuur - FC Eindhoven
Bericht door: Dokkumer op februari 18, 2013, 22:53:53
Citaat van: marrumer op februari 18, 2013, 22:50:28
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op februari 18, 2013, 22:40:28
Welke sfeer heb jij gezien/gehoord????
er werd de hele wedstrijd gezongen.
Door 3 man? Sorry hoor, normaal knalt de MI-Side uit mijn speakers als ik thuis luister. Nu was het delen gewoon stil!
Titel: Re: [Ma. 18-02-2013] SC Cambuur - FC Eindhoven
Bericht door: marrumer op februari 18, 2013, 22:54:44
Citaat van: Dokkumer op februari 18, 2013, 22:53:53
Citaat van: marrumer op februari 18, 2013, 22:50:28
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op februari 18, 2013, 22:40:28
Welke sfeer heb jij gezien/gehoord????
er werd de hele wedstrijd gezongen.
Door 3 man? Sorry hoor, normaal knalt de MI-Side uit mijn speakers als ik thuis luister. Nu was het delen gewoon stil!
het was echt een prima sfeer  :thumbsup
Titel: Re: [Ma. 18-02-2013] SC Cambuur - FC Eindhoven
Bericht door: Bernardo op februari 18, 2013, 22:55:25
Hou op joh. Sfeer was dramatisch.  Net zoals het spel.
Titel: Re: [Ma. 18-02-2013] SC Cambuur - FC Eindhoven
Bericht door: punkman op februari 18, 2013, 22:55:56
Lijkt wel of we maar 1 helft goed kunnen voetballen, en je had natuurlijk al makkelijk met 2-0 de rust in kunnen gaan.
2de helft zakt het weer in en wordt het toch weer billen knijpen.
Maar goed 3 punten, goed voor ons, maar er had meer in gezeten.

Titel: Re: [Ma. 18-02-2013] SC Cambuur - FC Eindhoven
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op februari 18, 2013, 22:56:31
Alleen de laatste ongeveer 10 minuten kwam er wat beweging van Noord. Voor de rest bijna niks gehoord.

Vergeleken een jaar of 3-4 geleden..... ;(
Titel: Re: [Ma. 18-02-2013] SC Cambuur - FC Eindhoven
Bericht door: speculeter op februari 18, 2013, 22:58:45
Eerste kwartier prima....we jaagden ze goed op en prima voetbal
Daarna gingen we in hun tempo mee en werd het steeds slechter.
Nou ja de 3punten zijn binnen....
En laten we onze keeper ditmaal dankbaar zijn....paar puike reddingen |:)
Titel: Re: [Ma. 18-02-2013] SC Cambuur - FC Eindhoven
Bericht door: YellowBlue op februari 18, 2013, 22:58:53
Citaat van: marrumer op februari 18, 2013, 22:50:28
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op februari 18, 2013, 22:40:28
Welke sfeer heb jij gezien/gehoord????
er werd de hele wedstrijd gezongen.

Waar dat dan? 3 liedjes gehoord man, pffff, klote pot, dooie sfeer, het enige positieve: 3 punten.
Voor mij MTM trouwens El Makrini, de enige zonder foutjes
Titel: Re: [Ma. 18-02-2013] SC Cambuur - FC Eindhoven
Bericht door: 666 op februari 18, 2013, 23:07:19
Citaat van: Dokkumer op februari 18, 2013, 22:53:20
Citaat van: 666 op februari 18, 2013, 22:48:37
3  punten... Ik had al een voorspelling gedaan van 1-0. Altijd een kutpot tegen eindhoven, snel vergeten en verder gaan op een goed begon van de 1e helft. We hebben mooi de aansluiting te pakken.
Heb geen voorspelling van je gezien in de pool  l0l

Nee die pool vind ik maar een drama... De pool op het eerste forum vond ik leuk maar deze....! Oh ja  l0l terug.
Titel: Re: [Ma. 18-02-2013] SC Cambuur - FC Eindhoven
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op februari 18, 2013, 23:07:27
Wat ik nog ff kwijt moet: wat nemen wij ongelooflijk slechte corners (en vrije trappen ook vaak).
Die Zaari zei halverwege tegen zn verdedigers: schiet die bal maar over de achterlijn. Ze schieten die corner toch wel recht in mijn handen!

Laat ze dan uitdraaien ofzo, want dit slaat helemaal nergens op!!
Titel: Re: [Ma. 18-02-2013] SC Cambuur - FC Eindhoven
Bericht door: Ruppppert op februari 18, 2013, 23:08:11
(https://new.cambuuronline.nl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fruppppert.webklik.nl%2Fuser_files%2F2010_11%2F190258%2Fphotos%2Fe2687f720fd92094978df0627483f892.jpg&hash=0b5d2de08312f3a7816e3f44330b245dd3b040d2)

Beelden: S.C. Cambuur- F.C. Eindhoven

Eerbetoon aan Johan Snoek


Sfeer + Goal


Samenvatting:



Interviews: geen

foto's
http://ruppppert.webklik.nl/page/fotoalbum


Titel: Re: [Ma. 18-02-2013] SC Cambuur - FC Eindhoven
Bericht door: Dokkumer op februari 18, 2013, 23:10:52
Citaat van: 666 op februari 18, 2013, 23:07:19
Citaat van: Dokkumer op februari 18, 2013, 22:53:20
Citaat van: 666 op februari 18, 2013, 22:48:37
3  punten... Ik had al een voorspelling gedaan van 1-0. Altijd een kutpot tegen eindhoven, snel vergeten en verder gaan op een goed begon van de 1e helft. We hebben mooi de aansluiting te pakken.
Heb geen voorspelling van je gezien in de pool  l0l

Nee die pool vind ik maar een drama... De pool op het eerste forum vond ik leuk maar deze....! Oh ja  l0l terug.
Zolang er geen geschikt script is blijven we improviseren. Er wordt in ieder geval wel naar een oplossing gezocht  :proost
Titel: Re: [Ma. 18-02-2013] SC Cambuur - FC Eindhoven
Bericht door: punkman op februari 18, 2013, 23:22:52
Citeer
Zolang er geen geschikt script is blijven we improviseren. Er wordt in ieder geval wel naar een oplossing gezocht  :proost

Bedoel je nu Cambuur of het forum ?  :devil
Titel: Re: [Ma. 18-02-2013] SC Cambuur - FC Eindhoven
Bericht door: Galdiano op februari 18, 2013, 23:26:54
Citaat van: punkman op februari 18, 2013, 23:22:52
Citeer
Zolang er geen geschikt script is blijven we improviseren. Er wordt in ieder geval wel naar een oplossing gezocht  :proost

Bedoel je nu Cambuur of het forum ?  :devil

De pool ;)
Titel: Re: [Ma. 18-02-2013] SC Cambuur - FC Eindhoven
Bericht door: denistel op februari 18, 2013, 23:30:08
mooi eerbetoon aan johan keurig gedaan

1e 20 minuten leuk voetbal daarna was het niet om aan te zien
vond ik.

10 corners waarvan 7 bij de keeper in de handen.

slappe schotjes naast de goal

talloze misverstanden

tegenstander niet opjagen

kansen niet afmaken

ruimtes niet goed benutten terwijl die er wel lagen.

sommige spelers die angstig zijn en daar door geen duel winnen

behalve bakens niemand die eens een mede speler te plak zet.

adnane die tenminste nog dreigend was werd gewisseld

het zal wel weer negatief zijn volgens de geleerden maar je
mag toch wel wat meer verwachten van dit team.ik bekijk het
gewoon kritisch en de lat ligt bij mij hoger dan wat ik vanavond
heb gezien.

benieuwd wat de commentaren na de wedstrijd zijn.

Titel: Re: [Ma. 18-02-2013] SC Cambuur - FC Eindhoven
Bericht door: michello op februari 18, 2013, 23:33:51
Ohohoh, wat werd het nog onnodig spannend. Tweede helft alleen maar achteruit gelopen en gecounterd. Was ook lastig te voetballen op dit veld maar het niveau zakte na 25 min. wel heel ver weg, met Keurntjes als grootste dieptepunt. Wat speelde die een draak van een pot.

Maar de puntjes zijn weer binnen en laten we er dan vrijdag (als het weer het toelaat) maar een spektakelstuk van maken. We zijn nog volop in de titelrace in ieder geval |:)
Titel: Re: [Ma. 18-02-2013] SC Cambuur - FC Eindhoven
Bericht door: Lwdscc op februari 18, 2013, 23:37:41
Jammer dat Cambuur na een de helft van de eerste helft opeens mee ging met het dramatische niveau van Eindhoven. Cambuur was daarvoor zoveel beter! Prachtige goal, dat wel. Maar Telgenkamp heeft ons eindelijk eens gered, niet alleen met die vrije trap, maar daarna ook die 1 op 1 waarbij Dijkstra de spits wel 2 keer heel makkelijk liet wegdraaien. Sfeer was voor de wedstrijd indrukwekkend en de laatste 10 minuten gingen we er gelukkig nog even achter staan. Was ook wel nodig trouwens...
Titel: Re: [Ma. 18-02-2013] SC Cambuur - FC Eindhoven
Bericht door: punkman op februari 18, 2013, 23:37:52
Citaat van: denistel op februari 18, 2013, 23:30:08
mooi eerbetoon aan johan keurig gedaan

1e 20 minuten leuk voetbal daarna was het niet om aan te zien
vond ik.

10 corners waarvan 7 bij de keeper in de handen.

slappe schotjes naast de goal

talloze misverstanden

tegenstander niet opjagen

kansen niet afmaken

ruimtes niet goed benutten terwijl die er wel lagen.

sommige spelers die angstig zijn en daar door geen duel winnen

behalve bakens niemand die eens een mede speler te plak zet.

adnane die tenminste nog dreigend was werd gewisseld

het zal wel weer negatief zijn volgens de geleerden maar je
mag toch wel wat meer verwachten van dit team.ik bekijk het
gewoon kritisch en de lat ligt bij mij hoger dan wat ik vanavond
heb gezien.

benieuwd wat de commentaren na de wedstrijd zijn.

Kritisch zijn we altijd, maar had vandaag meer ingezeten.
Sterker nog, het had zeker gemoeten.
Was weer billen knijpen op het eind, had mij niks verbaasd als we er weer sneaky 1 tegen kregen.
Naar mijn mening gewoon omdat je het zelf weer laat liggen.
Titel: Re: [Ma. 18-02-2013] SC Cambuur - FC Eindhoven
Bericht door: okkele op februari 18, 2013, 23:49:00
op de opening na een ongelooflijk waardeloze pot tegen een waardeloos ploegje!
spelhervattingen waar je al niet eens meer naar hoeft te kijken.
hemmen een goal maar weer lang niet op niveau.
dijkstra en droste belabberd.

en keurntjes........jonge,wil jij nooit meer voor een wedstrijd neuken?echt alles fout gedaan.
Titel: Re: [Ma. 18-02-2013] SC Cambuur - FC Eindhoven
Bericht door: maikcambuur op februari 19, 2013, 02:07:46
Citaat van: michello op februari 18, 2013, 23:33:51
Ohohoh, wat werd het nog onnodig spannend. Tweede helft alleen maar achteruit gelopen en gecounterd. Was ook lastig te voetballen op dit veld maar het niveau zakte na 25 min. wel heel ver weg, met Keurntjes als grootste dieptepunt. Wat speelde die een draak van een pot.

Maar de puntjes zijn weer binnen en laten we er dan vrijdag (als het weer het toelaat) maar een spektakelstuk van maken. We zijn nog volop in de titelrace in ieder geval |:)

Keurntjes was ook tegen MVV de slechtste!! Maar ok, Diemers is geblesseerd en we hewwe oek nog steeds geen v/d Heide dus wie mut er anders spele?? Gelukkig 3 punten en we moeten niet vergeten dat we het tegen Eindhoven altijd lastig hebben op een of andere manier.. Daarom ben ik des te blij met de 3 punten...

Overigens welkom allemaal ik ben weer op het forum
Titel: Re: [Ma. 18-02-2013] SC Cambuur - FC Eindhoven
Bericht door: RotterdamLeeuwarden op februari 19, 2013, 06:56:08
Slechte wedstrijd gisteren, kan niks anders zeggen !
Het doelpunt was netjes en de voorbereiding tot dat doelpunt ook  _O_ maar de rest ? Niet om aan te zien.

tegen Den Bosch moet dat echt anders, anders win je zeker niet :(
Wel een irritante keeper van Eindhoven  :R :R
Titel: Re: [Ma. 18-02-2013] SC Cambuur - FC Eindhoven
Bericht door: keije op februari 19, 2013, 07:51:38
Waarom is die Hiwat eigenlijk gehaald ??
Titel: Re: [Ma. 18-02-2013] SC Cambuur - FC Eindhoven
Bericht door: gewoon een fan op februari 19, 2013, 08:34:51
Een hele slechte wedstrijd op het eerste half uurtje ongeveer na.
De drie punten zijn het belangrijkst.
De keeper heeft eindelijk eens een redelijke pot gekeept,het waren reddingen met kunst en vliegwerk maar hij redde nu tenminste eens maar nog steeds geen uitstraling.
De redding op die vrije trap was ook een redding die hij moest maken op een vrije trap vanaf die afstand.
Hij had nog alle geluk ook omdat hij met zijn verkeerde,waarom niet met zijn rechterhand,hand de bal op de lat tikt  :?
Ik ben zo kritisch omdat ik gewoon meer verwacht van een keeper op dit niveau.
Titel: Re: [Ma. 18-02-2013] SC Cambuur - FC Eindhoven
Bericht door: Andre-Lwd op februari 19, 2013, 08:50:05
Citaat van: marrumer op februari 18, 2013, 22:50:28
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op februari 18, 2013, 22:40:28
Welke sfeer heb jij gezien/gehoord????
er werd de hele wedstrijd gezongen.


Whahahahah, de sfeer is al slecht dit seizoen, maar gisteren spande toch echt wel de kroon, jezus wat een troosteloze bende zeg.
Titel: Re: [Ma. 18-02-2013] SC Cambuur - FC Eindhoven
Bericht door: YellowBlue op februari 19, 2013, 09:32:06
Nee verschrikkelijk. Hier is toch op te trainen! Alle ballen waren of te laag bij de eerste paal, of binnen het 5 meter gebied zodat de keeper ze gemakkelijk pakt. We hebben prima koppers maar er valt weinig te koppen op deze manier, wat een ergenis. Uit een zeer slechte vrije trap van Schokker, waarbij 3 van de 4 verdedigers mee naar voren waren komt zelfs bijna een tegentreffer uit een counter. Beschamend!
Titel: Re: [Ma. 18-02-2013] SC Cambuur - FC Eindhoven
Bericht door: YellowBlue op februari 19, 2013, 09:37:02
Citaat van: maikcambuur op februari 19, 2013, 02:07:46

Keurntjes was ook tegen MVV de slechtste!! Maar ok, Diemers is geblesseerd en we hewwe oek nog steeds geen v/d Heide dus wie mut er anders spele??

Bakker op zijn plaats, Schokker op 10, De Leeuw of Hiwat op rechtsbuiten
Of Van der Laan op het middenveld en achterin met Bakens/Dijkstra spelen
Titel: Re: [Ma. 18-02-2013] SC Cambuur - FC Eindhoven
Bericht door: Ronnie tng op februari 19, 2013, 09:43:28
Citaat van: Andre-Lwd op februari 19, 2013, 08:50:05
Whahahahah, de sfeer is al slecht dit seizoen, maar gisteren spande toch echt wel de kroon, jezus wat een troosteloze bende zeg.

Het "sfeer"flimpje van Ruppert zegt wel genoeg lijkt mij  ;(
Titel: Re: [Ma. 18-02-2013] SC Cambuur - FC Eindhoven
Bericht door: Destroyer op februari 19, 2013, 09:54:51
Citaat van: Ronnie tng op februari 19, 2013, 09:43:28
Citaat van: Andre-Lwd op februari 19, 2013, 08:50:05
Whahahahah, de sfeer is al slecht dit seizoen, maar gisteren spande toch echt wel de kroon, jezus wat een troosteloze bende zeg.

Het "sfeer"flimpje van Ruppert zegt wel genoeg lijkt mij  ;(

GVD, heb me de longen uit het lijf gezongen bijna hele wedstrijd. Maar leek met nog een paar wel de enige! Wat een waardeloze k*t sfeer! Vak 14 ook de stem verloren? Laatste 10 minuten wat kbaal vanf noord. voor de rest  :(

En ja, ik weet dat het klote voetbal was, maar ook dan moet je achter de club staan!
Titel: Re: [Ma. 18-02-2013] SC Cambuur - FC Eindhoven
Bericht door: SCC-J op februari 19, 2013, 10:01:34
Maandagavond!!! Niet iedereen het vakantie. Trommel blijf geweldig irritant
Titel: Re: [Ma. 18-02-2013] SC Cambuur - FC Eindhoven
Bericht door: Destroyer op februari 19, 2013, 10:31:45
Citaat van: SCC-J op februari 19, 2013, 10:01:34
Maandagavond!!! Niet iedereen het vakantie. Trommel blijf geweldig irritant

Ben gedeeltelijk met je eens. Som te snel en te hard ingezet ipv ondersteunende factor! Het leek wel even een pasveer showtje zo nu en dan haha  :P
Titel: Re: [Ma. 18-02-2013] SC Cambuur - FC Eindhoven
Bericht door: veroen op februari 19, 2013, 11:27:07
weer eens een ouderwetse zaadpot met billenknijpen in de laatste 10 minuten, het lijkt wel of ze het er om doen....
Keurntjes wat een drama is dat zeg.... Ga dan gewoon met oepie op 10 spelen en zet de leeuw/Hiwat op de flank neer.

Ook bizar dat de enige persoon waar echt dreiging van uit ging binnen het uur al gewisseld werd (leek me nml ook niet een blessure)

Moet echt beter vrijdag anders word het erg lastig!
Titel: Re: [Ma. 18-02-2013] SC Cambuur - FC Eindhoven
Bericht door: TM op februari 19, 2013, 11:59:55
De sfeer was kut inderdaad, maar waarom wordt er bij elke schreeuw van de tribune die kut trommel meteen ingezet. En er dan ook nog zo hard op slaan alsof je leven er vanaf hangt. Alle respect voor de trommelaar hoor, maar trommel gewoon een stuk zachter en laat dat niet het overtreffende geluid zijn. Zo'n vreselijk kut geluid en de sfeer wordt er niet beter op door de hele tijd te trommelen.
Titel: Re: [Ma. 18-02-2013] SC Cambuur - FC Eindhoven
Bericht door: brambo3004 op februari 19, 2013, 12:11:57
Ja, daar ben ik het mee eens. Sommige liedjes vind ik sowieso beter klinken zonder trommel, bijv. geel en blauw, zit in ons bloed, dit is de club waar je allemaal voor doet, etc. Wat mij betreft gaat die trommel helemaal weg
Titel: Re: [Ma. 18-02-2013] SC Cambuur - FC Eindhoven
Bericht door: Ronnie tng op februari 19, 2013, 12:20:25
Helemaal mee eens. De trommelaar doet het uiteraard met alle goede bedoelingen, daar heb ik wel respect voor. Maar misschien dat de trommelaar het in sommige situaties wat beter kan aanvoelen.  :y
Titel: Re: [Ma. 18-02-2013] SC Cambuur - FC Eindhoven
Bericht door: Goudvinger op februari 19, 2013, 12:24:06
Citaat van: Ronnie tng op februari 19, 2013, 12:20:25
Helemaal mee eens. De trommelaar doet het uiteraard met alle goede bedoelingen, daar heb ik wel respect voor. Maar misschien dat de trommelaar het in sommige situaties wat beter kan aanvoelen.  :y

Wat wij nodig hebben is iemand die de trommelaar op dwarsfluit begeleidt.
Titel: Re: [Ma. 18-02-2013] SC Cambuur - FC Eindhoven
Bericht door: Ronnie tng op februari 19, 2013, 12:42:42
 :_schater
Titel: Re: [Ma. 18-02-2013] SC Cambuur - FC Eindhoven
Bericht door: denistel op februari 19, 2013, 13:10:23
daar hevve we de scheidsrechters toch voor _O_
Titel: Re: [Ma. 18-02-2013] SC Cambuur - FC Eindhoven
Bericht door: brambo3004 op februari 19, 2013, 13:25:05
Citaat van: denistel op februari 19, 2013, 13:10:23
daar hevve we de scheidsrechters toch voor _O_

ja, we mogen tegenwoordig al blij zijn als scheidsrechters geen rare flaters maken, maar het was weer ouderwets hockey fluiten gisteren :gelekaart
Titel: Re: [Ma. 18-02-2013] SC Cambuur - FC Eindhoven
Bericht door: gewoon een fan op februari 19, 2013, 13:33:20
Ik vond de scheidsrechter echt goed gisteren  :thumbsup
De sfeer was inderdaad bedroevend.
Titel: Re: [Ma. 18-02-2013] SC Cambuur - FC Eindhoven
Bericht door: Sonnema op februari 19, 2013, 13:37:40
scheidsrechter ging mee in het verschrikkelijke voetbal wat er werd laten zien door beide partijen. Maar zo moeilijke avond had de man niet. 2 slechtste mensen van het veld waren gisteren tighadouini en keurntjes en dat waren ook de heren die tegen MVV tegen vielen. Ga met v/d laan en makrini controlerend spelen met bakker als vooruit geschoven persoon en laat je beide buitenspelers het eens breed houden kan je Hemmen ook wat makkelijker gebruiken. Hij is sterk voor de goal en als hij ze daar niet krijgt dan gaat hij ze halen en dat moet niet gebeuren. Het was ouderwets maandagavond voetbal.
Titel: Re: [Ma. 18-02-2013] SC Cambuur - FC Eindhoven
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op februari 19, 2013, 13:42:59
Ik vond de scheids ook goed. Wachtte bijna altijd voordeel goed af. Maar het werd hem idd ook niet moeilijk gemaakt.
Titel: Re: [Ma. 18-02-2013] SC Cambuur - FC Eindhoven
Bericht door: Dokkumer op februari 19, 2013, 15:34:45
Citaat van: Goudvinger op februari 19, 2013, 12:24:06
Citaat van: Ronnie tng op februari 19, 2013, 12:20:25
Helemaal mee eens. De trommelaar doet het uiteraard met alle goede bedoelingen, daar heb ik wel respect voor. Maar misschien dat de trommelaar het in sommige situaties wat beter kan aanvoelen.  :y

Wat wij nodig hebben is iemand die de trommelaar op dwarsfluit begeleidt.
Dat wordt moeilijk... Een triangel zou nog wel mogelijk zijn, de personen in de omgeving van de trommel kennende :devil
Titel: Re: [Ma. 18-02-2013] SC Cambuur - FC Eindhoven
Bericht door: denistel op februari 19, 2013, 15:35:31
Citaat van: Sonnema op februari 19, 2013, 13:37:40
scheidsrechter ging mee in het verschrikkelijke voetbal wat er werd laten zien door beide partijen. Maar zo moeilijke avond had de man niet. 2 slechtste mensen van het veld waren gisteren tighadouini en keurntjes en dat waren ook de heren die tegen MVV tegen vielen. Ga met v/d laan en makrini controlerend spelen met bakker als vooruit geschoven persoon en laat je beide buitenspelers het eens breed houden kan je Hemmen ook wat makkelijker gebruiken. Hij is sterk voor de goal en als hij ze daar niet krijgt dan gaat hij ze halen en dat moet niet gebeuren. Het was ouderwets maandagavond voetbal.

sorry maar adnane was toch juist de 1e helft man met de meeste dreiging ik vond
eerder bakker heel slecht die heeft werkelijk geen duel gewonnen en voor de goal veel
te slap.
Titel: Re: [Ma. 18-02-2013] SC Cambuur - FC Eindhoven
Bericht door: Sonnema op februari 19, 2013, 15:59:06
Dus jij beoordeeld hem op de 1e helft waarin hij af en toe een leuke voorzet had, kijk even naar de rest wat hij deed Denistel. En zo waren er wel meer die ver onder hun kunnen stonden te voetballen.
Titel: Re: [Ma. 18-02-2013] SC Cambuur - FC Eindhoven
Bericht door: denistel op februari 19, 2013, 19:13:17
dat zeg ik er waren sommigen die helemaal niks lieten zien dus dan was adnane
niet de slechtste toch.
Titel: Re: [Ma. 18-02-2013] SC Cambuur - FC Eindhoven
Bericht door: gewoon een fan op februari 20, 2013, 07:16:48
Ik vond Adnane ook een genot om te zien spelen maar wie ik in het begin nog beter vond was Oebele.
Die actie waar hij de bal uit de lucht ineens doorspeelt  _O_ als Messi dit zou doen gaat het de hele wereld over  :proost
Titel: Re: [Ma. 18-02-2013] SC Cambuur - FC Eindhoven
Bericht door: richard op februari 20, 2013, 08:25:28
Citaat van: Sonnema op februari 19, 2013, 15:59:06
Dus jij beoordeeld hem op de 1e helft waarin hij af en toe een leuke voorzet had, kijk even naar de rest wat hij deed Denistel. En zo waren er wel meer die ver onder hun kunnen stonden te voetballen.

Zulke spelers hoeven verdedigend niet zoveel te doen vind ik, als ploeg moet je gewoon goed staan en drukhouden dan kan hij zich bezig houden met aanvallende gedeelte en daarin was veruit het gevaarlijkst maar ja het komen bij eerste paal........het zogenaamde kruisen dat is bij cambuur ook heel matig!!
Titel: Re: [Ma. 18-02-2013] SC Cambuur - FC Eindhoven
Bericht door: Sonnema op februari 20, 2013, 09:09:54
Ben wel met je eens dat je dan als team goed moet staan, maar zelf zal je ook druk moeten zetten. Maar zie hem te vaak op zijn gemak niet die druk zetten terwijl het gewoon kan. En dan moet wel het hele team mee doen door meer naar voren te spelen zodat je druk kunt houden. En dat kruisen snappen ze hier nog steeds niet er is te weinig aansluiting naar voren en vaak staat de buitenspeler op het middenveld inplaats van rand zestien om de bal die er over heen komt op te vangen.
Titel: Re: [Ma. 18-02-2013] SC Cambuur - FC Eindhoven
Bericht door: poelie-lwd op februari 20, 2013, 09:14:19
Over de hele wedstrijd genomen was het brandhout! Heb in jaren niet zoveel gestuntel gezien als maandag.

Feitelijk moeten de bezoekers hun geld terug krijgen, wat een wanvertoning zeg!
Titel: Re: [Ma. 18-02-2013] SC Cambuur - FC Eindhoven
Bericht door: De Gast op februari 20, 2013, 09:17:11
De spelers moeten ook maar die kwaliteiten voldoende bezitten. En als het steeds niet lukt dan is het er misschien wel niet
Titel: Re: [Ma. 18-02-2013] SC Cambuur - FC Eindhoven
Bericht door: poelie-lwd op februari 20, 2013, 12:11:33
We kunnen er wel hogere wiskunde van maken maar zo moeilijk is het niet. Dit elftal kan niet 'denken' en anticiperen tijdens het verloop van een wedstrijd. We missen een spelmaker en de linies liggen veel te ver uitelkaar. Keurntjes is een balafpakker, geen spelverdeler, Makrini idem dito, Bakker is een loper die in stelling moet worden gebracht. Wie moet de aanval dan aan het werk zetten. Vd laan en Bakens kunnen de aanvoer van achteruit verzorgen maar als die continu achteruit moeten lopen en zich alleen maar kunnen concentreren op verdedigen houdt het op.

Of je haalt Oebele van die vleugel af en posteer je op het middenveld op de 10 positie, of je zet Diemers daar neer. Dit zijn de enige twee binnen deze selectie die openingen kunnen creeëren.

Ik zal wel voor gek worden verklaard maar als ik onze naaste concurrenten bekijk hebben we een jaar te vroeg afscheid genomen van Sandor. Mits fit en met twee balafpakkers in zijn rug hadden we echt mee kunnen doen.
Titel: Re: [Ma. 18-02-2013] SC Cambuur - FC Eindhoven
Bericht door: marrumer op februari 20, 2013, 12:32:29
Citaat van: poelie-lwd op februari 20, 2013, 09:14:19
Over de hele wedstrijd genomen was het brandhout! Heb in jaren niet zoveel gestuntel gezien als maandag.

Feitelijk moeten de bezoekers hun geld terug krijgen, wat een wanvertoning zeg!
dat is wel verschrikkelijk negatief. er was ook een bedankronde dus de bezoekers waren tevreden.
Titel: Re: [Ma. 18-02-2013] SC Cambuur - FC Eindhoven
Bericht door: poelie-lwd op februari 20, 2013, 12:45:56
Ik niet!

Een kinderhand is gauw gevuld!
Titel: Re: [Ma. 18-02-2013] SC Cambuur - FC Eindhoven
Bericht door: richard op februari 20, 2013, 12:46:15
Citaat van: poelie-lwd op februari 20, 2013, 12:11:33
We kunnen er wel hogere wiskunde van maken maar zo moeilijk is het niet. Dit elftal kan niet 'denken' en anticiperen tijdens het verloop van een wedstrijd. We missen een spelmaker en de linies liggen veel te ver uitelkaar. Keurntjes is een balafpakker, geen spelverdeler, Makrini idem dito, Bakker is een loper die in stelling moet worden gebracht. Wie moet de aanval dan aan het werk zetten. Vd laan en Bakens kunnen de aanvoer van achteruit verzorgen maar als die continu achteruit moeten lopen en zich alleen maar kunnen concentreren op verdedigen houdt het op.

Of je haalt Oebele van die vleugel af en posteer je op het middenveld op de 10 positie, of je zet Diemers daar neer. Dit zijn de enige twee binnen deze selectie die openingen kunnen creeëren.

Ik zal wel voor gek worden verklaard maar als ik onze naaste concurrenten bekijk hebben we een jaar te vroeg afscheid genomen van Sandor. Mits fit en met twee balafpakkers in zijn rug hadden we echt mee kunnen doen.

|:) |:) |:)
Titel: Re: [Ma. 18-02-2013] SC Cambuur - FC Eindhoven
Bericht door: richard op februari 20, 2013, 12:47:48
Citaat van: De Gast op februari 20, 2013, 09:17:11
De spelers moeten ook maar die kwaliteiten voldoende bezitten. En als het steeds niet lukt dan is het er misschien wel niet

Bezoek je wel eens trainingen?
Titel: Re: [Ma. 18-02-2013] SC Cambuur - FC Eindhoven
Bericht door: gewoon een fan op februari 20, 2013, 13:00:17
Citaat van: poelie-lwd op februari 20, 2013, 12:11:33
We kunnen er wel hogere wiskunde van maken maar zo moeilijk is het niet. Dit elftal kan niet 'denken' en anticiperen tijdens het verloop van een wedstrijd. We missen een spelmaker en de linies liggen veel te ver uitelkaar. Keurntjes is een balafpakker, geen spelverdeler, Makrini idem dito, Bakker is een loper die in stelling moet worden gebracht. Wie moet de aanval dan aan het werk zetten. Vd laan en Bakens kunnen de aanvoer van achteruit verzorgen maar als die continu achteruit moeten lopen en zich alleen maar kunnen concentreren op verdedigen houdt het op.

Of je haalt Oebele van die vleugel af en posteer je op het middenveld op de 10 positie, of je zet Diemers daar neer. Dit zijn de enige twee binnen deze selectie die openingen kunnen creeëren.

Ik zal wel voor gek worden verklaard maar als ik onze naaste concurrenten bekijk hebben we een jaar te vroeg afscheid genomen van Sandor. Mits fit en met twee balafpakkers in zijn rug hadden we echt mee kunnen doen.

Hier ben ik het helemaal mee eens  :thumbsup
Ik mis Sandor nog elke wedstrijd  ;(
Titel: Re: [Ma. 18-02-2013] SC Cambuur - FC Eindhoven
Bericht door: Sonnema op februari 20, 2013, 14:14:26
Duidelijke taal Poelie
Titel: Re: [Ma. 18-02-2013] SC Cambuur - FC Eindhoven
Bericht door: AL op februari 20, 2013, 16:46:16
Citaat van: poelie-lwd op februari 20, 2013, 12:11:33
We kunnen er wel hogere wiskunde van maken maar zo moeilijk is het niet. Dit elftal kan niet 'denken' en anticiperen tijdens het verloop van een wedstrijd. We missen een spelmaker en de linies liggen veel te ver uitelkaar. Keurntjes is een balafpakker, geen spelverdeler, Makrini idem dito, Bakker is een loper die in stelling moet worden gebracht. Wie moet de aanval dan aan het werk zetten. Vd laan en Bakens kunnen de aanvoer van achteruit verzorgen maar als die continu achteruit moeten lopen en zich alleen maar kunnen concentreren op verdedigen houdt het op.

Of je haalt Oebele van die vleugel af en posteer je op het middenveld op de 10 positie, of je zet Diemers daar neer. Dit zijn de enige twee binnen deze selectie die openingen kunnen creeëren.

Ik zal wel voor gek worden verklaard maar als ik onze naaste concurrenten bekijk hebben we een jaar te vroeg afscheid genomen van Sandor. Mits fit en met twee balafpakkers in zijn rug hadden we echt mee kunnen doen.

Had liever Turk hier nog zien voetballen. Dan waren we echt kampioen geworden!!
Helaas hebben we met Broekhof en Rose gegokt en dik verloren.
Titel: Re: [Ma. 18-02-2013] SC Cambuur - FC Eindhoven
Bericht door: Grijskijkert op februari 20, 2013, 17:38:20
Citaat van: AL op februari 20, 2013, 16:46:16



Helaas hebben we met Broekhof en Rose gegokt en dik verloren.
Onzin, spelers na een half jaar al afschrijven, dat doe je niet en is veel te makkelijk.. Vooral als ze door blessures niet hun niveau hebben gehaald,en aangezien er geen 2e elftal is, hebben ze ook geen ritme op kunnen doen..
Titel: Re: [Ma. 18-02-2013] SC Cambuur - FC Eindhoven
Bericht door: Ronnie tng op februari 20, 2013, 17:49:33
Rose had er gelijk moeten staan in mijn ogen. Die is zo ervaren, heeft bij meerdere clubs gespeeld dan mag je verwachten dat hij er gelijk staat. De blessures zijn klote, maar de wedstrijden dat hij er kon staan, stond hij er niet!

Broekhof is een iets ander verhaal, die heeft een zeer teleurstellende tijd bij Roda gehad, maar je mag verwachten dat hij nu toch wel een keer wat gaat laten zien alleen vrees ik voor het ergste!
Titel: Re: [Ma. 18-02-2013] SC Cambuur - FC Eindhoven
Bericht door: Grijskijkert op februari 20, 2013, 18:08:42
Ik denk dat het niet heel veel uitmaakt hoe oud een speler is of hoe ervaren hij is.. Ze hebben altijd wedstrijden nodig om op hun oude niveau weer te halen en wat er bij Cambuur gebeurt is, dat de spelers te snel weer in het eerste spelen of bij de selectie zitten.. En wat wij supporters dan zien is een speler die tegenvalt,terwijl zo'n jongen er niks aan kan doen..
Ik ben een hele grote voorstander dat er snel weer een 2e elftal komt,buiten dat je spelers die terug komen van blessures beter terug laat komen heeft het het ook nut voor talenten die je kan laten groeien zonder te forceren..
Titel: Re: [Ma. 18-02-2013] SC Cambuur - FC Eindhoven
Bericht door: poelie-lwd op februari 20, 2013, 20:15:32
Citaat van: AL op februari 20, 2013, 16:46:16
Citaat van: poelie-lwd op februari 20, 2013, 12:11:33
We kunnen er wel hogere wiskunde van maken maar zo moeilijk is het niet. Dit elftal kan niet 'denken' en anticiperen tijdens het verloop van een wedstrijd. We missen een spelmaker en de linies liggen veel te ver uitelkaar. Keurntjes is een balafpakker, geen spelverdeler, Makrini idem dito, Bakker is een loper die in stelling moet worden gebracht. Wie moet de aanval dan aan het werk zetten. Vd laan en Bakens kunnen de aanvoer van achteruit verzorgen maar als die continu achteruit moeten lopen en zich alleen maar kunnen concentreren op verdedigen houdt het op.

Of je haalt Oebele van die vleugel af en posteer je op het middenveld op de 10 positie, of je zet Diemers daar neer. Dit zijn de enige twee binnen deze selectie die openingen kunnen creeëren.

Ik zal wel voor gek worden verklaard maar als ik onze naaste concurrenten bekijk hebben we een jaar te vroeg afscheid genomen van Sandor. Mits fit en met twee balafpakkers in zijn rug hadden we echt mee kunnen doen.

Had liever Turk hier nog zien voetballen. Dan waren we echt kampioen geworden!!
Helaas hebben we met Broekhof en Rose gegokt en dik verloren.

Wat Turk bracht kan Oebele ook, misschien nog wel beter.
Titel: Re: [Ma. 18-02-2013] SC Cambuur - FC Eindhoven
Bericht door: AL op februari 20, 2013, 20:29:36
Citaat van: poelie-lwd op februari 20, 2013, 20:15:32
Citaat van: AL op februari 20, 2013, 16:46:16
Citaat van: poelie-lwd op februari 20, 2013, 12:11:33
We kunnen er wel hogere wiskunde van maken maar zo moeilijk is het niet. Dit elftal kan niet 'denken' en anticiperen tijdens het verloop van een wedstrijd. We missen een spelmaker en de linies liggen veel te ver uitelkaar. Keurntjes is een balafpakker, geen spelverdeler, Makrini idem dito, Bakker is een loper die in stelling moet worden gebracht. Wie moet de aanval dan aan het werk zetten. Vd laan en Bakens kunnen de aanvoer van achteruit verzorgen maar als die continu achteruit moeten lopen en zich alleen maar kunnen concentreren op verdedigen houdt het op.

Of je haalt Oebele van die vleugel af en posteer je op het middenveld op de 10 positie, of je zet Diemers daar neer. Dit zijn de enige twee binnen deze selectie die openingen kunnen creeëren.

Ik zal wel voor gek worden verklaard maar als ik onze naaste concurrenten bekijk hebben we een jaar te vroeg afscheid genomen van Sandor. Mits fit en met twee balafpakkers in zijn rug hadden we echt mee kunnen doen.

Had liever Turk hier nog zien voetballen. Dan waren we echt kampioen geworden!!
Helaas hebben we met Broekhof en Rose gegokt en dik verloren.

Wat Turk bracht kan Oebele ook, misschien nog wel beter.

Voetballend kan hij dat zeker, al vind ik hem meer een momenten voetballer. Echter denk ik dat je met Oebele op 10 (in 4-3-3 systeem) wordt overlopen.
Turk was wat dat betreft toch wel een hele complete voetballer.
Titel: Re: [Ma. 18-02-2013] SC Cambuur - FC Eindhoven
Bericht door: Destroyer op februari 20, 2013, 21:16:02
Ja, nog altijd erg jammer dat turk vertrokken is. Als vvv degradeert meteen terughalen! Ja, en Sandor... Wat mis ik de creativiteit en steekpasses. Maar realistisch gezien, had hij het nog gekund? Het niveau halen? Hij was toch aardig op eind vorig jaar?
Titel: Re: [Ma. 18-02-2013] SC Cambuur - FC Eindhoven
Bericht door: Grijskijkert op februari 21, 2013, 07:42:48
Citaat van: AL op februari 20, 2013, 20:29:36






Turk was wat dat betreft toch wel een hele complete voetballer.
Maar mannen dit zijn totaal verschillende spelers,Turk is een echte box to box speler en Schokker is vooral aanvallend goed..
Titel: Re: [Ma. 18-02-2013] SC Cambuur - FC Eindhoven
Bericht door: denistel op februari 21, 2013, 09:46:39
we kenne er idd hogere wiskunde op loslaten maar we staan er qua pt nog
wel heel goed voor hoor. het voetbal ken natuurlijk soms veel beter maar
het houdt in de hele jl niet over.

morgen de 3 pt pakken en je maakt weer een goeie stap.
Titel: Re: [Ma. 18-02-2013] SC Cambuur - FC Eindhoven
Bericht door: Grijskijkert op februari 21, 2013, 10:58:54
Citaat van: denistel op februari 21, 2013, 09:46:39
we kenne er idd hogere wiskunde op loslaten
Laten we dat maar niet doen :_schater

En qua verliespunten staan we 3e, met 3 verliespunten achter op nummer 1,dus de inhaalwedstrijden winnen en je staat er "gewoon" goed voor en doe je gewoon mee voor het kampioenschap..
Titel: Re: [Ma. 18-02-2013] SC Cambuur - FC Eindhoven
Bericht door: Clint op februari 21, 2013, 11:13:29
Den Bosch thuis. Altijd lastig. :clint
Titel: Re: [Ma. 18-02-2013] SC Cambuur - FC Eindhoven
Bericht door: Grijskijkert op februari 21, 2013, 11:22:19
Citaat van: clint op februari 21, 2013, 11:13:29
Den Bosch  Altijd lastig. :clint
Zeker,zeker..
Titel: Re: [Ma. 18-02-2013] SC Cambuur - FC Eindhoven
Bericht door: marrumer op februari 21, 2013, 11:36:30
Citaat van: clint op februari 21, 2013, 11:13:29
Den Bosch thuis. Altijd lastig. :clint
ja den bosch uit is een makkie  :_schater
Titel: Re: [Ma. 18-02-2013] SC Cambuur - FC Eindhoven
Bericht door: Clint op februari 21, 2013, 11:44:30
Van de laatste 13 seizoenen heeft Cambuur daar, met uitzondering van de gelijke spelen, 6 keer verloren en 2 keer gewonnen.
Thuis zijn die cijfers: 3 keer winst en 6 keer verlies.
Titel: Re: [Ma. 18-02-2013] SC Cambuur - FC Eindhoven
Bericht door: Grijskijkert op februari 21, 2013, 12:19:33
Citaat van: clint op februari 21, 2013, 11:44:30
Van de laatste 13 seizoenen heeft Cambuur daar, met uitzondering van de gelijke spelen, 6 keer verloren en 2 keer gewonnen.
Thuis zijn die cijfers: 3 keer winst en 6 keer verlies.
Geen leuke tegenstander dus..
Titel: Re: [Ma. 18-02-2013] SC Cambuur - FC Eindhoven
Bericht door: Goudvinger op februari 21, 2013, 12:39:56
Citaat van: clint op februari 21, 2013, 11:44:30
Van de laatste 13 seizoenen heeft Cambuur daar, met uitzondering van de gelijke spelen, 6 keer verloren en 2 keer gewonnen.
Thuis zijn die cijfers: 3 keer winst en 6 keer verlies.

Verkeerde topic  :_spank
Titel: Re: [Ma. 18-02-2013] SC Cambuur - FC Eindhoven
Bericht door: Grijskijkert op februari 21, 2013, 12:47:57
Citaat van: Goudvinger op februari 21, 2013, 12:39:56
Citaat van: clint op februari 21, 2013, 11:44:30
Van de laatste 13 seizoenen heeft Cambuur daar, met uitzondering van de gelijke spelen, 6 keer verloren en 2 keer gewonnen.
Thuis zijn die cijfers: 3 keer winst en 6 keer verlies.

Verkeerde topic  :_spank
Hahaha, dat is even scherp van je, ik had het eerst niet eens gezien..
Titel: Re: [Ma. 18-02-2013] SC Cambuur - FC Eindhoven
Bericht door: Clint op februari 21, 2013, 12:52:59
Ik mag, kan en doe dat, gheghe. l0l
Titel: Re: [Ma. 18-02-2013] SC Cambuur - FC Eindhoven
Bericht door: Grijskijkert op februari 21, 2013, 12:57:03
Citaat van: clint op februari 21, 2013, 12:52:59
Ik mag, kan en doe dat, gheghe. l0l
Dus het komt niet door je leeftijd, maar omdat je het mag,kan en doet :koffie