Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

[Ma. 18-02-2013] SC Cambuur - FC Eindhoven

Gestart door Dokkumer, januari 17, 2013, 21:21:23

Vorige topic - Volgende topic

veroen

afgelopen week hebben ze goed op hun flikker gehad bij DTC, ik zeg dat wij er ook vanaf de eerste minuut op moet kletsen en snel scoren!
4-0!

SCCdrachten

Een simpele 5-1 overwinning!!!

Het elftal draait/staat goed en de sfeer is uitstekend ik denk dat we dit jaar ver komen |:)

kgscc

Zou iedereen wel weten dat deze wedstrijd vandaag is. Door al die afgelaste wedstrijden is het programma helemaal omgegooid. Zou er niet voor deze wedstrijden een mail gestuurd kunnen worden naar seizoenkaarthouders. Email adressen zijn bekend, verwacht ik, omdat er ook wel mails worden verstuurd met informatie over kaartverkoop voor bekerwedstrijden. Zo bereik je toch een groot aantal mensen, en ook niet seizoenkaarthouders (doorvertellen).

gobo

Citaat van: marrumer op februari 18, 2013, 09:46:14
volgens henk de jong gaan ze niet onderschatten  :thumbsup

Dat is volgens mij standaardzin numero 1
As de slager spreekt, mut de wurst um stilhouwe....

John Hiatt

Nooit een tegenstander onderschatten! Maar vanavond van eerste seconde die lui bij de strot pakken en helemaal over de kling jagen.

dennisw8

Onderschatting ben ik inderdaad ook ban voor! Dus gewoon eerste minuut volop erop in. :proost

denistel

Citaat van: kgscc op februari 18, 2013, 11:20:26
Zou iedereen wel weten dat deze wedstrijd vandaag is. Door al die afgelaste wedstrijden is het programma helemaal omgegooid. Zou er niet voor deze wedstrijden een mail gestuurd kunnen worden naar seizoenkaarthouders. Email adressen zijn bekend, verwacht ik, omdat er ook wel mails worden verstuurd met informatie over kaartverkoop voor bekerwedstrijden. Zo bereik je toch een groot aantal mensen, en ook niet seizoenkaarthouders (doorvertellen).
at je de club wat volge wel toch ..twitter advertenties in kranten
social media teletekst at je het dan nog niet wete.

marrumer

Citaat van: denistel op februari 18, 2013, 12:02:11
Citaat van: kgscc op februari 18, 2013, 11:20:26
Zou iedereen wel weten dat deze wedstrijd vandaag is. Door al die afgelaste wedstrijden is het programma helemaal omgegooid. Zou er niet voor deze wedstrijden een mail gestuurd kunnen worden naar seizoenkaarthouders. Email adressen zijn bekend, verwacht ik, omdat er ook wel mails worden verstuurd met informatie over kaartverkoop voor bekerwedstrijden. Zo bereik je toch een groot aantal mensen, en ook niet seizoenkaarthouders (doorvertellen).
at je de club wat volge wel toch ..twitter advertenties in kranten
social media teletekst at je het dan nog niet wete.
en natuurlijk ook cambuur.nl

papier

Na lange tijd weer een thuiswedstrijd, damn. Gratis koffie toch?

gobo

As de slager spreekt, mut de wurst um stilhouwe....

denistel

Citaat van: papier op februari 18, 2013, 13:28:08
Na lange tijd weer een thuiswedstrijd, damn. Gratis koffie toch?

in de rust must dien sk wel zien laten

Nightmarelwd

Citaat van: denistel op februari 18, 2013, 12:02:11
Citaat van: kgscc op februari 18, 2013, 11:20:26
Zou iedereen wel weten dat deze wedstrijd vandaag is. Door al die afgelaste wedstrijden is het programma helemaal omgegooid. Zou er niet voor deze wedstrijden een mail gestuurd kunnen worden naar seizoenkaarthouders. Email adressen zijn bekend, verwacht ik, omdat er ook wel mails worden verstuurd met informatie over kaartverkoop voor bekerwedstrijden. Zo bereik je toch een groot aantal mensen, en ook niet seizoenkaarthouders (doorvertellen).
at je de club wat volge wel toch ..twitter advertenties in kranten
social media teletekst at je het dan nog niet wete.

Wordt er vanavond gevoetbald dan  :insane
MI-Sider for Life

Dokkumer

Er zullen 23 mannetjes op het veld rondhuppelen onder begeleiding van 2 vaandelzwaaiers..
Of het op voetbal gaat lijken zien we vanzelf wel :devil

marrumer

Citaat van: papier op februari 18, 2013, 13:28:08
Na lange tijd weer een thuiswedstrijd, damn. Gratis koffie toch?
yep 1 gratis bakkie leut of thee  :D

Supersub

Word een moeilijke wedstrijd vandaag! Eindhoven heeft 6-1 klop gehad, die gaan vandaag echt wel voor de 0-0!
Dus zo makkelijk word het niet.