Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

[Ma. 18-02-2013] SC Cambuur - FC Eindhoven

Gestart door Dokkumer, januari 17, 2013, 21:21:23

Vorige topic - Volgende topic

Goudvinger

Normaal gesproken zou Cambuur dit Eindhoven op moeten rollen, maar we weten allemaal dat die wetten niet meer gelden in de eerste divisie. Desondanks:

7-1  |:)

Grijskijkert

Ik hoop op meer, maar ik denk 2-1 tegen die luizen ploeg..
IN HENK WE TRUST!!!

Nightmarelwd

MI-Sider for Life

dennisw8

#63
4-2

als bakens erbij is 4-0

Maar dit moeten we gewoon winnen simpel is zat.

Len Cantello

Wordt een klote pot met een minimale overwinning. Of de heren spelers moeten met dezelfde wedstrijd mentaliteit als de afgelopen twee potjes het veld opstappen.

Tegen de nummer laatst moet je nog scherper zijn als tegen de koploper.
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

marrumer

ik zal er ondanks mijn verkoudheid ook bij zijn morgen. het is wel moeilijk om te scoren tegen ploegen zoals deze die waarschijnlijk alleen maar verdedigen...

Bernardo

Zal wel weer een ouderwetse kut pot worden. Heb het op 3-1, met de definitieve beslissing in blessure tijd.

marrumer

Citaat van: Bernardo op februari 17, 2013, 18:32:38
Zal wel weer een ouderwetse kut pot worden. Heb het op 3-1, met de definitieve beslissing in blessure tijd.
ik zou blij zijn met een overwinning want het zit er dik in dat het een nederlaag of een gelijk spel word.

sunderland


Lwdscc

 :0= MATCHDAY!!!!!!!!

Koc doet  niet mee bij Eindhoven  :devil

EINDHOVEN - Met waarschijnlijk maar zestien spelers reist FC Eindhoven maandag af naar Leeuwarden voor het uitduel met Cambuur.

Naast een waslijst aan blessures heeft de selectie nu ook te maken met twee geschorsten: Vinnie Vermeer en Serhat Koç. Vermeer kreeg vrijdag in de met 6-1 verloren wedstrijd tegen Sparta direct rood en moet twee duels toekijken. Koç, topscorer van FC Eindhoven, liep in Rotterdam tegen zijn vijfde gele kaart van het seizoen aan en zit één duel op de strafbank.

Vermoedelijke opstelling FC Eindhoven: Zaari; Verkoelen, Vervoort, Paridaans, Ospitalieri; Lucius, Waalkens, Deschilder; Maria, Van den Hurk, Alakmak.

The king1

Kots doet niet mee? Poeh dat is voor mij de enigste speler waar ik van denk die kan nog wel eens roet  in het eten gooien

Dokkumer

Citaat van: The king1 op februari 18, 2013, 00:38:39
Kots doet niet mee? Poeh dat is voor mij de enigste speler waar ik van denk die kan nog wel eens roet  in het eten gooien
En die Lúzebos...

666

Het is maar te hopen dat Eindhoven niet toevallig eerst scoort... dan krijg je helemaal een z@@dpot.
Ik ga er van uit dat wij 1-0 winnen, Eindhoven komt hier voor een punt.
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

Andre-Lwd

Onderschatting is waar ik het meest bang voor ben, Eindhoven dik aan de broek bij Sparta, onderaan, loopt daar voor geen meter, zul je zien dat ze met die kleine selectie hier weer de pannen van het dak spelen.

marrumer

volgens henk de jong gaan ze niet onderschatten  :thumbsup