Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

[Ma. 18-02-2013] SC Cambuur - FC Eindhoven

Gestart door Dokkumer, januari 17, 2013, 21:21:23

Vorige topic - Volgende topic

denistel

die lui hevve 6 om de oren kregen tegen sparta dus volle bak er op maandag.

oepie op 10 hiwat op rechtsbuiten en bakker en makrini oek op middenveld
vol druk zetten op die lui hop hop

Len Cantello

Kan er helaas niet bij zijn maandag. Voetbal op maandag is kut. 3 punten pakken en dan vrijdag weer vol gas tegen FC Oet(lul)eldonk
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

marrumer

het pluspunt bij maandagavond voetbal is dat er ook iets leuks is op de maandag. ( tenzij het een nederlaag is )

Bernardo


denistel

om te zuipen wel verder voor mij weinig verschil met een vrijdag

TM

Maandag er bovenop knallen, dat Eindhoven is momenteel niks. Toch uitkijken met dat nare clubje. Ik zeg 3-1!

Destroyer

Wordt maandag een dikke eindhoven shake! 5-1, op naar het kampioenschap  ;) |:)
** Poolwinner 18/19 - 21/22

marrumer

ook nooit onderschatten natuurlijk. het zal wel billenknijpen worden, maar het gaat er om dat we winnen.

GerardFraneker


sunderland

met de zelfde instelling zal het goed komen en met meer risico naar voren voetballen .Ben er ook niet bij :R :rodekaart

denistel

morgen vroeg 10.30 training vv leeuwarden mooi ff kieke

marrumer

Citaat van: denistel op februari 16, 2013, 21:55:33
morgen vroeg 10.30 training vv leeuwarden mooi ff kieke
dan lig ik nog te maffen man  |:)

marrumer

zijn hier nog meer mensen die ontzettend verkouden zijn?  ;(

dennisw8

Citaat van: marrumer op februari 17, 2013, 10:28:54
zijn hier nog meer mensen die ontzettend verkouden zijn?  ;(

Ik een beetje, maar ben der maandag bij!  |:)

Goudvinger

Citaat van: marrumer op februari 17, 2013, 10:28:54
zijn hier nog meer mensen die ontzettend verkouden zijn?  ;(

Half Nederland  :thumbsup