Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

[Ma. 18-02-2013] SC Cambuur - FC Eindhoven

Gestart door Dokkumer, januari 17, 2013, 21:21:23

Vorige topic - Volgende topic

Clint

Van de laatste 13 seizoenen heeft Cambuur daar, met uitzondering van de gelijke spelen, 6 keer verloren en 2 keer gewonnen.
Thuis zijn die cijfers: 3 keer winst en 6 keer verlies.

Grijskijkert

Citaat van: clint op februari 21, 2013, 11:44:30
Van de laatste 13 seizoenen heeft Cambuur daar, met uitzondering van de gelijke spelen, 6 keer verloren en 2 keer gewonnen.
Thuis zijn die cijfers: 3 keer winst en 6 keer verlies.
Geen leuke tegenstander dus..
IN HENK WE TRUST!!!

Goudvinger

Citaat van: clint op februari 21, 2013, 11:44:30
Van de laatste 13 seizoenen heeft Cambuur daar, met uitzondering van de gelijke spelen, 6 keer verloren en 2 keer gewonnen.
Thuis zijn die cijfers: 3 keer winst en 6 keer verlies.

Verkeerde topic  :_spank

Grijskijkert

Citaat van: Goudvinger op februari 21, 2013, 12:39:56
Citaat van: clint op februari 21, 2013, 11:44:30
Van de laatste 13 seizoenen heeft Cambuur daar, met uitzondering van de gelijke spelen, 6 keer verloren en 2 keer gewonnen.
Thuis zijn die cijfers: 3 keer winst en 6 keer verlies.

Verkeerde topic  :_spank
Hahaha, dat is even scherp van je, ik had het eerst niet eens gezien..
IN HENK WE TRUST!!!

Clint


Grijskijkert

Citaat van: clint op februari 21, 2013, 12:52:59
Ik mag, kan en doe dat, gheghe. l0l
Dus het komt niet door je leeftijd, maar omdat je het mag,kan en doet :koffie
IN HENK WE TRUST!!!