Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

[Ma. 18-02-2013] SC Cambuur - FC Eindhoven

Gestart door Dokkumer, januari 17, 2013, 21:21:23

Vorige topic - Volgende topic

marrumer

Citaat van: Supersub op februari 18, 2013, 14:57:07
Word een moeilijke wedstrijd vandaag! Eindhoven heeft 6-1 klop gehad, die gaan vandaag echt wel voor de 0-0!
Dus zo makkelijk word het niet.
wat hebben die lui aan een punt? als ze nog uit de kelder van de jupiler league willen ontsnappen moeten ze maar alvast proberen te winnen hier.

De Gast

5 klappertje moet lukken.. tegen de nummer laatst met een waslijst geblesseerden

richard

Citaat van: De Gast op februari 18, 2013, 16:00:29
5 klappertje moet lukken.. tegen de nummer laatst met een waslijst geblesseerden

Kist wel vergete, cambuur gaat kat uit de boom kijken, let maar op!!

kgscc

Citaat van: marrumer op februari 18, 2013, 12:38:09
Citaat van: denistel op februari 18, 2013, 12:02:11
Citaat van: kgscc op februari 18, 2013, 11:20:26
Zou iedereen wel weten dat deze wedstrijd vandaag is. Door al die afgelaste wedstrijden is het programma helemaal omgegooid. Zou er niet voor deze wedstrijden een mail gestuurd kunnen worden naar seizoenkaarthouders. Email adressen zijn bekend, verwacht ik, omdat er ook wel mails worden verstuurd met informatie over kaartverkoop voor bekerwedstrijden. Zo bereik je toch een groot aantal mensen, en ook niet seizoenkaarthouders (doorvertellen).
at je de club wat volge wel toch ..twitter advertenties in kranten
social media teletekst at je het dan nog niet wete.
en natuurlijk ook cambuur.nl

Oke duidelijk, dat wordt een vol stadion  :P

RotterdamLeeuwarden

Wordt een moeilijke pot hoor.
Volgens de statistieken heeft Cambuur erg veel moeite met Eindhoven.
Vorig jaar verloren en het jaar daarvoor nipt gewonnen met 2-1.
Ze kunnen nu wel onderaan staan maar dat zegt mij niks.
De Kuip, een (bijna) onneembare Vesting :)

SC Cambuur KAMPIOEN in Rotterdam seizoen 2012-2013 :)

SCCornjum

2-0 eerste goal voor Cambuur in de 73ste minuut..
Watching Football Is Not A Crime

Dokkumer


Dokkumer

Pfff, het had ook al 3-0 kunnen zijn als ik GvT mag geloven.

:0= SCOREEEE  :zweep

Vanuit Helmond


Dokkumer

Dan moet ik maar weer even schijten zeker? Wie scoorde?

Ronnie tng



zeewolde

Dit gaat niet goed natuurlijk als je zoveel goede kansen mist. Het wordt echt tijd voor de 2-0!!!

Dokkumer

Ik zat net even met het hert in de keel met die kluchten van Geert net...  :|

zeewolde

Citaat van: Dokkumer op februari 18, 2013, 20:45:05
Ik zat net even met het hert in de keel met die kluchten van Geert net...  :|

Want?