Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

[Ma. 18-02-2013] SC Cambuur - FC Eindhoven

Gestart door Dokkumer, januari 17, 2013, 21:21:23

Vorige topic - Volgende topic

Dokkumer

Online kaartverkoop is inmiddels gestart, klik hier. Kassaplein is open om 19:00

Na de wedstrijd een optreden van Joepie "mijn hart is geel" van Tuinen in het Hert.

666

Ik ga er van uit dat ze het debacle van de heenwedstrijd weg gaan poetsen 3 punten graag  :devil
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

denistel


Galdiano

Zal je zien word er eindelijk eens wat georganiseerd, krijgen we dik aan de kont! Des ondanks wel present! Altijd leuk Joepie  :proost
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

John Hiatt

Grote kans dat deze wedstrijd niet doorgaat. Gaat flink vriezen.

richard

ze trainen ook op het veld.......als er sneeuw komt dan gaat het zeker niet door!!

denistel

Citaat van: Galdiano op januari 19, 2013, 03:57:05
Zal je zien word er eindelijk eens wat georganiseerd, krijgen we dik aan de kont! Des ondanks wel present! Altijd leuk Joepie  :proost

ik ga er nooit van uit dat we dik aan de kont krijgen. |:)

John Hiatt

Ook deze wedstrijd kun je wel op je buik schrijven. Wordt afgelast. Is nu wel te voorzien.

denistel

dat denk ik oek wel hiatt,,,jammer want joepie kwam gezellig in het hertje.

Clint

Dan gaat ie met ons maar mee naar het Gouden Pilske. Ken ie daar wel zingen. :)

El FLaco

neem aan dat deze wedstrijd eruit gaat

*ik HOOP dat deze wedstrijd eruit gaat en ingehaald wordt in april... 17 graden*

Destroyer

** Poolwinner 18/19 - 21/22

Goudvinger

Een wedstrijd onder deze weersomstandigheden kan je zo 1000 toeschouwers schelen, afgelasten dus  :proost

De Taurus

Cambuur traint woensdag en donderdag in Nieuwehorne op 't kunstgrasveld van Udiros. aanvang 10:30 uur.

denistel