Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

[Ma. 18-02-2013] SC Cambuur - FC Eindhoven

Gestart door Dokkumer, januari 17, 2013, 21:21:23

Vorige topic - Volgende topic

YellowBlue

Citaat van: maikcambuur op februari 19, 2013, 02:07:46

Keurntjes was ook tegen MVV de slechtste!! Maar ok, Diemers is geblesseerd en we hewwe oek nog steeds geen v/d Heide dus wie mut er anders spele??

Bakker op zijn plaats, Schokker op 10, De Leeuw of Hiwat op rechtsbuiten
Of Van der Laan op het middenveld en achterin met Bakens/Dijkstra spelen

Ronnie tng

Citaat van: Andre-Lwd op februari 19, 2013, 08:50:05
Whahahahah, de sfeer is al slecht dit seizoen, maar gisteren spande toch echt wel de kroon, jezus wat een troosteloze bende zeg.

Het "sfeer"flimpje van Ruppert zegt wel genoeg lijkt mij  ;(

Destroyer

Citaat van: Ronnie tng op februari 19, 2013, 09:43:28
Citaat van: Andre-Lwd op februari 19, 2013, 08:50:05
Whahahahah, de sfeer is al slecht dit seizoen, maar gisteren spande toch echt wel de kroon, jezus wat een troosteloze bende zeg.

Het "sfeer"flimpje van Ruppert zegt wel genoeg lijkt mij  ;(

GVD, heb me de longen uit het lijf gezongen bijna hele wedstrijd. Maar leek met nog een paar wel de enige! Wat een waardeloze k*t sfeer! Vak 14 ook de stem verloren? Laatste 10 minuten wat kbaal vanf noord. voor de rest  :(

En ja, ik weet dat het klote voetbal was, maar ook dan moet je achter de club staan!
** Poolwinner 18/19 - 21/22

SCC-J

Maandagavond!!! Niet iedereen het vakantie. Trommel blijf geweldig irritant

Destroyer

Citaat van: SCC-J op februari 19, 2013, 10:01:34
Maandagavond!!! Niet iedereen het vakantie. Trommel blijf geweldig irritant

Ben gedeeltelijk met je eens. Som te snel en te hard ingezet ipv ondersteunende factor! Het leek wel even een pasveer showtje zo nu en dan haha  :P
** Poolwinner 18/19 - 21/22

veroen

weer eens een ouderwetse zaadpot met billenknijpen in de laatste 10 minuten, het lijkt wel of ze het er om doen....
Keurntjes wat een drama is dat zeg.... Ga dan gewoon met oepie op 10 spelen en zet de leeuw/Hiwat op de flank neer.

Ook bizar dat de enige persoon waar echt dreiging van uit ging binnen het uur al gewisseld werd (leek me nml ook niet een blessure)

Moet echt beter vrijdag anders word het erg lastig!

TM

De sfeer was kut inderdaad, maar waarom wordt er bij elke schreeuw van de tribune die kut trommel meteen ingezet. En er dan ook nog zo hard op slaan alsof je leven er vanaf hangt. Alle respect voor de trommelaar hoor, maar trommel gewoon een stuk zachter en laat dat niet het overtreffende geluid zijn. Zo'n vreselijk kut geluid en de sfeer wordt er niet beter op door de hele tijd te trommelen.

brambo3004

Ja, daar ben ik het mee eens. Sommige liedjes vind ik sowieso beter klinken zonder trommel, bijv. geel en blauw, zit in ons bloed, dit is de club waar je allemaal voor doet, etc. Wat mij betreft gaat die trommel helemaal weg

Ronnie tng

Helemaal mee eens. De trommelaar doet het uiteraard met alle goede bedoelingen, daar heb ik wel respect voor. Maar misschien dat de trommelaar het in sommige situaties wat beter kan aanvoelen.  :y

Goudvinger

Citaat van: Ronnie tng op februari 19, 2013, 12:20:25
Helemaal mee eens. De trommelaar doet het uiteraard met alle goede bedoelingen, daar heb ik wel respect voor. Maar misschien dat de trommelaar het in sommige situaties wat beter kan aanvoelen.  :y

Wat wij nodig hebben is iemand die de trommelaar op dwarsfluit begeleidt.

Ronnie tng


denistel

daar hevve we de scheidsrechters toch voor _O_

brambo3004

Citaat van: denistel op februari 19, 2013, 13:10:23
daar hevve we de scheidsrechters toch voor _O_

ja, we mogen tegenwoordig al blij zijn als scheidsrechters geen rare flaters maken, maar het was weer ouderwets hockey fluiten gisteren :gelekaart

gewoon een fan

Ik vond de scheidsrechter echt goed gisteren  :thumbsup
De sfeer was inderdaad bedroevend.

Sonnema

scheidsrechter ging mee in het verschrikkelijke voetbal wat er werd laten zien door beide partijen. Maar zo moeilijke avond had de man niet. 2 slechtste mensen van het veld waren gisteren tighadouini en keurntjes en dat waren ook de heren die tegen MVV tegen vielen. Ga met v/d laan en makrini controlerend spelen met bakker als vooruit geschoven persoon en laat je beide buitenspelers het eens breed houden kan je Hemmen ook wat makkelijker gebruiken. Hij is sterk voor de goal en als hij ze daar niet krijgt dan gaat hij ze halen en dat moet niet gebeuren. Het was ouderwets maandagavond voetbal.