Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

[Ma. 18-02-2013] SC Cambuur - FC Eindhoven

Gestart door Dokkumer, januari 17, 2013, 21:21:23

Vorige topic - Volgende topic

Ruppppert

#150

Beelden: S.C. Cambuur- F.C. Eindhoven

Eerbetoon aan Johan Snoek


Sfeer + Goal


Samenvatting:



Interviews: geen

foto's
http://ruppppert.webklik.nl/page/fotoalbum



Dokkumer

Citaat van: 666 op februari 18, 2013, 23:07:19
Citaat van: Dokkumer op februari 18, 2013, 22:53:20
Citaat van: 666 op februari 18, 2013, 22:48:37
3  punten... Ik had al een voorspelling gedaan van 1-0. Altijd een kutpot tegen eindhoven, snel vergeten en verder gaan op een goed begon van de 1e helft. We hebben mooi de aansluiting te pakken.
Heb geen voorspelling van je gezien in de pool  l0l

Nee die pool vind ik maar een drama... De pool op het eerste forum vond ik leuk maar deze....! Oh ja  l0l terug.
Zolang er geen geschikt script is blijven we improviseren. Er wordt in ieder geval wel naar een oplossing gezocht  :proost

punkman

Citeer
Zolang er geen geschikt script is blijven we improviseren. Er wordt in ieder geval wel naar een oplossing gezocht  :proost

Bedoel je nu Cambuur of het forum ?  :devil

Galdiano

Citaat van: punkman op februari 18, 2013, 23:22:52
Citeer
Zolang er geen geschikt script is blijven we improviseren. Er wordt in ieder geval wel naar een oplossing gezocht  :proost

Bedoel je nu Cambuur of het forum ?  :devil

De pool ;)
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

denistel

mooi eerbetoon aan johan keurig gedaan

1e 20 minuten leuk voetbal daarna was het niet om aan te zien
vond ik.

10 corners waarvan 7 bij de keeper in de handen.

slappe schotjes naast de goal

talloze misverstanden

tegenstander niet opjagen

kansen niet afmaken

ruimtes niet goed benutten terwijl die er wel lagen.

sommige spelers die angstig zijn en daar door geen duel winnen

behalve bakens niemand die eens een mede speler te plak zet.

adnane die tenminste nog dreigend was werd gewisseld

het zal wel weer negatief zijn volgens de geleerden maar je
mag toch wel wat meer verwachten van dit team.ik bekijk het
gewoon kritisch en de lat ligt bij mij hoger dan wat ik vanavond
heb gezien.

benieuwd wat de commentaren na de wedstrijd zijn.


michello

Ohohoh, wat werd het nog onnodig spannend. Tweede helft alleen maar achteruit gelopen en gecounterd. Was ook lastig te voetballen op dit veld maar het niveau zakte na 25 min. wel heel ver weg, met Keurntjes als grootste dieptepunt. Wat speelde die een draak van een pot.

Maar de puntjes zijn weer binnen en laten we er dan vrijdag (als het weer het toelaat) maar een spektakelstuk van maken. We zijn nog volop in de titelrace in ieder geval |:)

Lwdscc

Jammer dat Cambuur na een de helft van de eerste helft opeens mee ging met het dramatische niveau van Eindhoven. Cambuur was daarvoor zoveel beter! Prachtige goal, dat wel. Maar Telgenkamp heeft ons eindelijk eens gered, niet alleen met die vrije trap, maar daarna ook die 1 op 1 waarbij Dijkstra de spits wel 2 keer heel makkelijk liet wegdraaien. Sfeer was voor de wedstrijd indrukwekkend en de laatste 10 minuten gingen we er gelukkig nog even achter staan. Was ook wel nodig trouwens...

punkman

Citaat van: denistel op februari 18, 2013, 23:30:08
mooi eerbetoon aan johan keurig gedaan

1e 20 minuten leuk voetbal daarna was het niet om aan te zien
vond ik.

10 corners waarvan 7 bij de keeper in de handen.

slappe schotjes naast de goal

talloze misverstanden

tegenstander niet opjagen

kansen niet afmaken

ruimtes niet goed benutten terwijl die er wel lagen.

sommige spelers die angstig zijn en daar door geen duel winnen

behalve bakens niemand die eens een mede speler te plak zet.

adnane die tenminste nog dreigend was werd gewisseld

het zal wel weer negatief zijn volgens de geleerden maar je
mag toch wel wat meer verwachten van dit team.ik bekijk het
gewoon kritisch en de lat ligt bij mij hoger dan wat ik vanavond
heb gezien.

benieuwd wat de commentaren na de wedstrijd zijn.

Kritisch zijn we altijd, maar had vandaag meer ingezeten.
Sterker nog, het had zeker gemoeten.
Was weer billen knijpen op het eind, had mij niks verbaasd als we er weer sneaky 1 tegen kregen.
Naar mijn mening gewoon omdat je het zelf weer laat liggen.

okkele

op de opening na een ongelooflijk waardeloze pot tegen een waardeloos ploegje!
spelhervattingen waar je al niet eens meer naar hoeft te kijken.
hemmen een goal maar weer lang niet op niveau.
dijkstra en droste belabberd.

en keurntjes........jonge,wil jij nooit meer voor een wedstrijd neuken?echt alles fout gedaan.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

maikcambuur

Citaat van: michello op februari 18, 2013, 23:33:51
Ohohoh, wat werd het nog onnodig spannend. Tweede helft alleen maar achteruit gelopen en gecounterd. Was ook lastig te voetballen op dit veld maar het niveau zakte na 25 min. wel heel ver weg, met Keurntjes als grootste dieptepunt. Wat speelde die een draak van een pot.

Maar de puntjes zijn weer binnen en laten we er dan vrijdag (als het weer het toelaat) maar een spektakelstuk van maken. We zijn nog volop in de titelrace in ieder geval |:)

Keurntjes was ook tegen MVV de slechtste!! Maar ok, Diemers is geblesseerd en we hewwe oek nog steeds geen v/d Heide dus wie mut er anders spele?? Gelukkig 3 punten en we moeten niet vergeten dat we het tegen Eindhoven altijd lastig hebben op een of andere manier.. Daarom ben ik des te blij met de 3 punten...

Overigens welkom allemaal ik ben weer op het forum

RotterdamLeeuwarden

Slechte wedstrijd gisteren, kan niks anders zeggen !
Het doelpunt was netjes en de voorbereiding tot dat doelpunt ook  _O_ maar de rest ? Niet om aan te zien.

tegen Den Bosch moet dat echt anders, anders win je zeker niet :(
Wel een irritante keeper van Eindhoven  :R :R
De Kuip, een (bijna) onneembare Vesting :)

SC Cambuur KAMPIOEN in Rotterdam seizoen 2012-2013 :)

keije

Waarom is die Hiwat eigenlijk gehaald ??

gewoon een fan

Een hele slechte wedstrijd op het eerste half uurtje ongeveer na.
De drie punten zijn het belangrijkst.
De keeper heeft eindelijk eens een redelijke pot gekeept,het waren reddingen met kunst en vliegwerk maar hij redde nu tenminste eens maar nog steeds geen uitstraling.
De redding op die vrije trap was ook een redding die hij moest maken op een vrije trap vanaf die afstand.
Hij had nog alle geluk ook omdat hij met zijn verkeerde,waarom niet met zijn rechterhand,hand de bal op de lat tikt  :?
Ik ben zo kritisch omdat ik gewoon meer verwacht van een keeper op dit niveau.

Andre-Lwd

Citaat van: marrumer op februari 18, 2013, 22:50:28
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op februari 18, 2013, 22:40:28
Welke sfeer heb jij gezien/gehoord????
er werd de hele wedstrijd gezongen.


Whahahahah, de sfeer is al slecht dit seizoen, maar gisteren spande toch echt wel de kroon, jezus wat een troosteloze bende zeg.

YellowBlue

Nee verschrikkelijk. Hier is toch op te trainen! Alle ballen waren of te laag bij de eerste paal, of binnen het 5 meter gebied zodat de keeper ze gemakkelijk pakt. We hebben prima koppers maar er valt weinig te koppen op deze manier, wat een ergenis. Uit een zeer slechte vrije trap van Schokker, waarbij 3 van de 4 verdedigers mee naar voren waren komt zelfs bijna een tegentreffer uit een counter. Beschamend!