Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

[Ma. 18-02-2013] SC Cambuur - FC Eindhoven

Gestart door Dokkumer, januari 17, 2013, 21:21:23

Vorige topic - Volgende topic

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: SCCornjum op februari 18, 2013, 22:41:37
Citaat van: Dokkumer op februari 18, 2013, 20:55:09
Had het over een scheidsrechter die naar de middenstip wees. Bal was achter geweest en alsnog ingeschoten. Bank en spelers Eindhoven juichen natuurlijk..

Bal heeft het veld niet verlaten, MOTM scheidsrechter Martens.
De man zou een bloemetje van Piet's bloemen boutique moeten krijgen haha......

Ik heb t niet goed gezien, maar heel veel om mij heen zeiden van wel. Vreemde situatie was t iig!
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Treb

Citaat van: Dokkumer op februari 18, 2013, 22:43:03
Er moet toch iemand het fort bewaken  l0l Vrijdag weer aanwezig boef ;)

Haha.. goedzo  ;)

De Gast

Er werd zoals zo vaak dit seizoen weer eens niet aan klantenbinding gedaan.. Tjonge jonge geen schot op de goal gezien de tweede helft, ja van eindhoven. En wat werd er SLAP met de kansen omgesprongen. Het leek wel een zomeravond training. Ongelooflijk. Er hadden natuurlijk meer goals moeten vallen.

Achterin zat het wel weer goed maar er kwam teveel druk op te staan doordat er niet meer werd gescoord en eindhoven in een stunt ging geloven.
Het midden en vooral voorin kan wel een kwaliteitsimpuls gebruiken. Alles voorin is log en traag.

Dit gaat ons nog opbreken tijdens de play offs.

666

3  punten... Ik had al een voorspelling gedaan van 1-0. Altijd een kutpot tegen eindhoven, snel vergeten en verder gaan op een goed begon van de 1e helft. We hebben mooi de aansluiting te pakken.
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

marrumer


Dokkumer

Citaat van: 666 op februari 18, 2013, 22:48:37
3  punten... Ik had al een voorspelling gedaan van 1-0. Altijd een kutpot tegen eindhoven, snel vergeten en verder gaan op een goed begon van de 1e helft. We hebben mooi de aansluiting te pakken.
Heb geen voorspelling van je gezien in de pool  l0l

Dokkumer

Citaat van: marrumer op februari 18, 2013, 22:50:28
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op februari 18, 2013, 22:40:28
Welke sfeer heb jij gezien/gehoord????
er werd de hele wedstrijd gezongen.
Door 3 man? Sorry hoor, normaal knalt de MI-Side uit mijn speakers als ik thuis luister. Nu was het delen gewoon stil!

marrumer

Citaat van: Dokkumer op februari 18, 2013, 22:53:53
Citaat van: marrumer op februari 18, 2013, 22:50:28
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op februari 18, 2013, 22:40:28
Welke sfeer heb jij gezien/gehoord????
er werd de hele wedstrijd gezongen.
Door 3 man? Sorry hoor, normaal knalt de MI-Side uit mijn speakers als ik thuis luister. Nu was het delen gewoon stil!
het was echt een prima sfeer  :thumbsup

Bernardo

Hou op joh. Sfeer was dramatisch.  Net zoals het spel.

punkman

Lijkt wel of we maar 1 helft goed kunnen voetballen, en je had natuurlijk al makkelijk met 2-0 de rust in kunnen gaan.
2de helft zakt het weer in en wordt het toch weer billen knijpen.
Maar goed 3 punten, goed voor ons, maar er had meer in gezeten.


Holwerd voor Cambuur

Alleen de laatste ongeveer 10 minuten kwam er wat beweging van Noord. Voor de rest bijna niks gehoord.

Vergeleken een jaar of 3-4 geleden..... ;(
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

speculeter

Eerste kwartier prima....we jaagden ze goed op en prima voetbal
Daarna gingen we in hun tempo mee en werd het steeds slechter.
Nou ja de 3punten zijn binnen....
En laten we onze keeper ditmaal dankbaar zijn....paar puike reddingen |:)

YellowBlue

Citaat van: marrumer op februari 18, 2013, 22:50:28
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op februari 18, 2013, 22:40:28
Welke sfeer heb jij gezien/gehoord????
er werd de hele wedstrijd gezongen.

Waar dat dan? 3 liedjes gehoord man, pffff, klote pot, dooie sfeer, het enige positieve: 3 punten.
Voor mij MTM trouwens El Makrini, de enige zonder foutjes

666

Citaat van: Dokkumer op februari 18, 2013, 22:53:20
Citaat van: 666 op februari 18, 2013, 22:48:37
3  punten... Ik had al een voorspelling gedaan van 1-0. Altijd een kutpot tegen eindhoven, snel vergeten en verder gaan op een goed begon van de 1e helft. We hebben mooi de aansluiting te pakken.
Heb geen voorspelling van je gezien in de pool  l0l

Nee die pool vind ik maar een drama... De pool op het eerste forum vond ik leuk maar deze....! Oh ja  l0l terug.
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

Holwerd voor Cambuur

Wat ik nog ff kwijt moet: wat nemen wij ongelooflijk slechte corners (en vrije trappen ook vaak).
Die Zaari zei halverwege tegen zn verdedigers: schiet die bal maar over de achterlijn. Ze schieten die corner toch wel recht in mijn handen!

Laat ze dan uitdraaien ofzo, want dit slaat helemaal nergens op!!
SC Cambuur Kampioen 2019-2021