Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

[Ma. 18-02-2013] SC Cambuur - FC Eindhoven

Gestart door Dokkumer, januari 17, 2013, 21:21:23

Vorige topic - Volgende topic

De Taurus

Ben benieuwd of deze training wel doorgang mag vinden van de lokale burgervader. :)

richard


Chipke

Kans dat het doorgaat 0,0 volgens twitter.

richard


Chipke


denistel

trainingsveld bij leeuwarden sneeuw vrij dat ken in het stadion dan toch oek wel???

richard

Nee denistel,  trainingsveld is nu net beton dus kunnen ze schuiven, dat doen ze met een veld niet omdat de kans op vernieling groot is!!




El FLaco

Mag toch hopen dat het wordt afgelast komende vrijdag.

Je doet er niemand een plezier mee om in dit kouwe weer te voetballen. Bijkomstigheid, je veld gaat naar de knoppen.

Inhalen in april..

TM

De zomerstop afschaffen en een langere winterstop zou niet verkeerd zijn.

denistel

Citaat van: richard op januari 22, 2013, 17:53:44
Nee denistel,  trainingsveld is nu net beton dus kunnen ze schuiven, dat doen ze met een veld niet omdat de kans op vernieling groot is!!

het veld is toch ook beton??? dat leit 100 meter vanaf het trainings veld :_schater

dit is mien club

Ik zeg begin september tot half december voetballen en begin maart tot eind juni.
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

richard

Citaat van: denistel op januari 23, 2013, 15:49:16
Citaat van: richard op januari 22, 2013, 17:53:44
Nee denistel,  trainingsveld is nu net beton dus kunnen ze schuiven, dat doen ze met een veld niet omdat de kans op vernieling groot is!!

het veld is toch ook beton??? dat leit 100 meter vanaf het trainings veld :_schater


Laatste grassprieten er ook maar af dan? Normaal veld is echt anders en blijft ook veel sneeuw op liggen dus glijpartijen

Chipke

Zou wel jammer zijn als ht afgelast wordt, maar de risico's kunnen we niet nemen.

Destroyer

Heerlijk hè? Zon competitie met allemaal afgelasting. Ik zeg volgend jaar acht weken winterstop  |:)
En eerder beginnen of langer doorgaan. Zomers smaakt het bier nog beter op een zwoele zomer avond  :ams
** Poolwinner 18/19 - 21/22

sunderland

Citaat van: Destroyer op januari 23, 2013, 17:37:31
Heerlijk hè? Zon competitie met allemaal afgelasting. Ik zeg volgend jaar acht weken winterstop  |:)
En eerder beginnen of langer doorgaan. Zomers smaakt het bier nog beter op een zwoele zomer avond  :ams
AFLASSE ..gaat toch nergens over .Ik laat mij niet vernikkele daar