Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

[Ma. 18-02-2013] SC Cambuur - FC Eindhoven

Gestart door Dokkumer, januari 17, 2013, 21:21:23

Vorige topic - Volgende topic

Holwerd voor Cambuur

Ik vond de scheids ook goed. Wachtte bijna altijd voordeel goed af. Maar het werd hem idd ook niet moeilijk gemaakt.
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Dokkumer

Citaat van: Goudvinger op februari 19, 2013, 12:24:06
Citaat van: Ronnie tng op februari 19, 2013, 12:20:25
Helemaal mee eens. De trommelaar doet het uiteraard met alle goede bedoelingen, daar heb ik wel respect voor. Maar misschien dat de trommelaar het in sommige situaties wat beter kan aanvoelen.  :y

Wat wij nodig hebben is iemand die de trommelaar op dwarsfluit begeleidt.
Dat wordt moeilijk... Een triangel zou nog wel mogelijk zijn, de personen in de omgeving van de trommel kennende :devil

denistel

Citaat van: Sonnema op februari 19, 2013, 13:37:40
scheidsrechter ging mee in het verschrikkelijke voetbal wat er werd laten zien door beide partijen. Maar zo moeilijke avond had de man niet. 2 slechtste mensen van het veld waren gisteren tighadouini en keurntjes en dat waren ook de heren die tegen MVV tegen vielen. Ga met v/d laan en makrini controlerend spelen met bakker als vooruit geschoven persoon en laat je beide buitenspelers het eens breed houden kan je Hemmen ook wat makkelijker gebruiken. Hij is sterk voor de goal en als hij ze daar niet krijgt dan gaat hij ze halen en dat moet niet gebeuren. Het was ouderwets maandagavond voetbal.

sorry maar adnane was toch juist de 1e helft man met de meeste dreiging ik vond
eerder bakker heel slecht die heeft werkelijk geen duel gewonnen en voor de goal veel
te slap.

Sonnema

Dus jij beoordeeld hem op de 1e helft waarin hij af en toe een leuke voorzet had, kijk even naar de rest wat hij deed Denistel. En zo waren er wel meer die ver onder hun kunnen stonden te voetballen.

denistel

dat zeg ik er waren sommigen die helemaal niks lieten zien dus dan was adnane
niet de slechtste toch.

gewoon een fan

Ik vond Adnane ook een genot om te zien spelen maar wie ik in het begin nog beter vond was Oebele.
Die actie waar hij de bal uit de lucht ineens doorspeelt  _O_ als Messi dit zou doen gaat het de hele wereld over  :proost

richard

Citaat van: Sonnema op februari 19, 2013, 15:59:06
Dus jij beoordeeld hem op de 1e helft waarin hij af en toe een leuke voorzet had, kijk even naar de rest wat hij deed Denistel. En zo waren er wel meer die ver onder hun kunnen stonden te voetballen.

Zulke spelers hoeven verdedigend niet zoveel te doen vind ik, als ploeg moet je gewoon goed staan en drukhouden dan kan hij zich bezig houden met aanvallende gedeelte en daarin was veruit het gevaarlijkst maar ja het komen bij eerste paal........het zogenaamde kruisen dat is bij cambuur ook heel matig!!

Sonnema

Ben wel met je eens dat je dan als team goed moet staan, maar zelf zal je ook druk moeten zetten. Maar zie hem te vaak op zijn gemak niet die druk zetten terwijl het gewoon kan. En dan moet wel het hele team mee doen door meer naar voren te spelen zodat je druk kunt houden. En dat kruisen snappen ze hier nog steeds niet er is te weinig aansluiting naar voren en vaak staat de buitenspeler op het middenveld inplaats van rand zestien om de bal die er over heen komt op te vangen.

poelie-lwd

Over de hele wedstrijd genomen was het brandhout! Heb in jaren niet zoveel gestuntel gezien als maandag.

Feitelijk moeten de bezoekers hun geld terug krijgen, wat een wanvertoning zeg!
Iedereen heeft recht op mijn mening.

De Gast

De spelers moeten ook maar die kwaliteiten voldoende bezitten. En als het steeds niet lukt dan is het er misschien wel niet

poelie-lwd

We kunnen er wel hogere wiskunde van maken maar zo moeilijk is het niet. Dit elftal kan niet 'denken' en anticiperen tijdens het verloop van een wedstrijd. We missen een spelmaker en de linies liggen veel te ver uitelkaar. Keurntjes is een balafpakker, geen spelverdeler, Makrini idem dito, Bakker is een loper die in stelling moet worden gebracht. Wie moet de aanval dan aan het werk zetten. Vd laan en Bakens kunnen de aanvoer van achteruit verzorgen maar als die continu achteruit moeten lopen en zich alleen maar kunnen concentreren op verdedigen houdt het op.

Of je haalt Oebele van die vleugel af en posteer je op het middenveld op de 10 positie, of je zet Diemers daar neer. Dit zijn de enige twee binnen deze selectie die openingen kunnen creeëren.

Ik zal wel voor gek worden verklaard maar als ik onze naaste concurrenten bekijk hebben we een jaar te vroeg afscheid genomen van Sandor. Mits fit en met twee balafpakkers in zijn rug hadden we echt mee kunnen doen.
Iedereen heeft recht op mijn mening.

marrumer

Citaat van: poelie-lwd op februari 20, 2013, 09:14:19
Over de hele wedstrijd genomen was het brandhout! Heb in jaren niet zoveel gestuntel gezien als maandag.

Feitelijk moeten de bezoekers hun geld terug krijgen, wat een wanvertoning zeg!
dat is wel verschrikkelijk negatief. er was ook een bedankronde dus de bezoekers waren tevreden.

poelie-lwd

Iedereen heeft recht op mijn mening.

richard

Citaat van: poelie-lwd op februari 20, 2013, 12:11:33
We kunnen er wel hogere wiskunde van maken maar zo moeilijk is het niet. Dit elftal kan niet 'denken' en anticiperen tijdens het verloop van een wedstrijd. We missen een spelmaker en de linies liggen veel te ver uitelkaar. Keurntjes is een balafpakker, geen spelverdeler, Makrini idem dito, Bakker is een loper die in stelling moet worden gebracht. Wie moet de aanval dan aan het werk zetten. Vd laan en Bakens kunnen de aanvoer van achteruit verzorgen maar als die continu achteruit moeten lopen en zich alleen maar kunnen concentreren op verdedigen houdt het op.

Of je haalt Oebele van die vleugel af en posteer je op het middenveld op de 10 positie, of je zet Diemers daar neer. Dit zijn de enige twee binnen deze selectie die openingen kunnen creeëren.

Ik zal wel voor gek worden verklaard maar als ik onze naaste concurrenten bekijk hebben we een jaar te vroeg afscheid genomen van Sandor. Mits fit en met twee balafpakkers in zijn rug hadden we echt mee kunnen doen.

|:) |:) |:)

richard

Citaat van: De Gast op februari 20, 2013, 09:17:11
De spelers moeten ook maar die kwaliteiten voldoende bezitten. En als het steeds niet lukt dan is het er misschien wel niet

Bezoek je wel eens trainingen?