Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

[Ma. 18-02-2013] SC Cambuur - FC Eindhoven

Gestart door Dokkumer, januari 17, 2013, 21:21:23

Vorige topic - Volgende topic

Dokkumer

Had het over een scheidsrechter die naar de middenstip wees. Bal was achter geweest en alsnog ingeschoten. Bank en spelers Eindhoven juichen natuurlijk..

Dokkumer


Vanuit Helmond


Dokkumer

 :rodekaart :zweep
Wil het voetballend niet dan maar strijdend...

zeewolde

begin steeds meer angst te krijgen dat dit net als tegen Sparta aan het eind weer fout gaat.

Dokkumer

Achteruit voetballen? Of gaat vd Laan naar het middenveld?

nepomuk


Dokkumer

Je moet in ieder geval de punten in eigen huis houden, helemaal nu Helmond en MVV ook voor staan.

Gerard

Dit wordt weer een veel te spannend einde.... :(

Dokkumer

Citaat van: nepomuk op februari 18, 2013, 21:32:54
Het gaat weer erg moeizaam zeker?
Eerste kwartier prima, daarna heeel ver weggezakt en Eindhoven wat gewoon beter voetbalt.

zeewolde

Citaat van: Dokkumer op februari 18, 2013, 21:33:19
Je moet in ieder geval de punten in eigen huis houden, helemaal nu Helmond en MVV ook voor staan.

Inmiddels 2-2 bij HS-DTC

nepomuk

Het oude euveltje dus. Moelijk punten pakken bij de mindere clubs.

zeewolde

Citaat van: Dokkumer op februari 18, 2013, 21:32:09
Achteruit voetballen? Of gaat vd Laan naar het middenveld?

Volgens Taurus twitter vd Laan op middenveld.

zeewolde

Barto voor Schokker. Wordt hij onze supersub na de winterstop?

Dokkumer

Citaat van: zeewolde op februari 18, 2013, 21:37:51
Citaat van: Dokkumer op februari 18, 2013, 21:32:09
Achteruit voetballen? Of gaat vd Laan naar het middenveld?

Volgens Taurus twitter vd Laan op middenveld.
Volgens GvT inderdaad ook ;)

We zwijnen zowaar ook nog, knappe redding Telgenkamp op die vrije trap.