Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

[Ma. 18-02-2013] SC Cambuur - FC Eindhoven

Gestart door Dokkumer, januari 17, 2013, 21:21:23

Vorige topic - Volgende topic

gewoon een fan

Citaat van: poelie-lwd op februari 20, 2013, 12:11:33
We kunnen er wel hogere wiskunde van maken maar zo moeilijk is het niet. Dit elftal kan niet 'denken' en anticiperen tijdens het verloop van een wedstrijd. We missen een spelmaker en de linies liggen veel te ver uitelkaar. Keurntjes is een balafpakker, geen spelverdeler, Makrini idem dito, Bakker is een loper die in stelling moet worden gebracht. Wie moet de aanval dan aan het werk zetten. Vd laan en Bakens kunnen de aanvoer van achteruit verzorgen maar als die continu achteruit moeten lopen en zich alleen maar kunnen concentreren op verdedigen houdt het op.

Of je haalt Oebele van die vleugel af en posteer je op het middenveld op de 10 positie, of je zet Diemers daar neer. Dit zijn de enige twee binnen deze selectie die openingen kunnen creeëren.

Ik zal wel voor gek worden verklaard maar als ik onze naaste concurrenten bekijk hebben we een jaar te vroeg afscheid genomen van Sandor. Mits fit en met twee balafpakkers in zijn rug hadden we echt mee kunnen doen.

Hier ben ik het helemaal mee eens  :thumbsup
Ik mis Sandor nog elke wedstrijd  ;(

Sonnema


AL

Citaat van: poelie-lwd op februari 20, 2013, 12:11:33
We kunnen er wel hogere wiskunde van maken maar zo moeilijk is het niet. Dit elftal kan niet 'denken' en anticiperen tijdens het verloop van een wedstrijd. We missen een spelmaker en de linies liggen veel te ver uitelkaar. Keurntjes is een balafpakker, geen spelverdeler, Makrini idem dito, Bakker is een loper die in stelling moet worden gebracht. Wie moet de aanval dan aan het werk zetten. Vd laan en Bakens kunnen de aanvoer van achteruit verzorgen maar als die continu achteruit moeten lopen en zich alleen maar kunnen concentreren op verdedigen houdt het op.

Of je haalt Oebele van die vleugel af en posteer je op het middenveld op de 10 positie, of je zet Diemers daar neer. Dit zijn de enige twee binnen deze selectie die openingen kunnen creeëren.

Ik zal wel voor gek worden verklaard maar als ik onze naaste concurrenten bekijk hebben we een jaar te vroeg afscheid genomen van Sandor. Mits fit en met twee balafpakkers in zijn rug hadden we echt mee kunnen doen.

Had liever Turk hier nog zien voetballen. Dan waren we echt kampioen geworden!!
Helaas hebben we met Broekhof en Rose gegokt en dik verloren.

Grijskijkert

Citaat van: AL op februari 20, 2013, 16:46:16



Helaas hebben we met Broekhof en Rose gegokt en dik verloren.
Onzin, spelers na een half jaar al afschrijven, dat doe je niet en is veel te makkelijk.. Vooral als ze door blessures niet hun niveau hebben gehaald,en aangezien er geen 2e elftal is, hebben ze ook geen ritme op kunnen doen..
IN HENK WE TRUST!!!

Ronnie tng

Rose had er gelijk moeten staan in mijn ogen. Die is zo ervaren, heeft bij meerdere clubs gespeeld dan mag je verwachten dat hij er gelijk staat. De blessures zijn klote, maar de wedstrijden dat hij er kon staan, stond hij er niet!

Broekhof is een iets ander verhaal, die heeft een zeer teleurstellende tijd bij Roda gehad, maar je mag verwachten dat hij nu toch wel een keer wat gaat laten zien alleen vrees ik voor het ergste!

Grijskijkert

Ik denk dat het niet heel veel uitmaakt hoe oud een speler is of hoe ervaren hij is.. Ze hebben altijd wedstrijden nodig om op hun oude niveau weer te halen en wat er bij Cambuur gebeurt is, dat de spelers te snel weer in het eerste spelen of bij de selectie zitten.. En wat wij supporters dan zien is een speler die tegenvalt,terwijl zo'n jongen er niks aan kan doen..
Ik ben een hele grote voorstander dat er snel weer een 2e elftal komt,buiten dat je spelers die terug komen van blessures beter terug laat komen heeft het het ook nut voor talenten die je kan laten groeien zonder te forceren..
IN HENK WE TRUST!!!

poelie-lwd

Citaat van: AL op februari 20, 2013, 16:46:16
Citaat van: poelie-lwd op februari 20, 2013, 12:11:33
We kunnen er wel hogere wiskunde van maken maar zo moeilijk is het niet. Dit elftal kan niet 'denken' en anticiperen tijdens het verloop van een wedstrijd. We missen een spelmaker en de linies liggen veel te ver uitelkaar. Keurntjes is een balafpakker, geen spelverdeler, Makrini idem dito, Bakker is een loper die in stelling moet worden gebracht. Wie moet de aanval dan aan het werk zetten. Vd laan en Bakens kunnen de aanvoer van achteruit verzorgen maar als die continu achteruit moeten lopen en zich alleen maar kunnen concentreren op verdedigen houdt het op.

Of je haalt Oebele van die vleugel af en posteer je op het middenveld op de 10 positie, of je zet Diemers daar neer. Dit zijn de enige twee binnen deze selectie die openingen kunnen creeëren.

Ik zal wel voor gek worden verklaard maar als ik onze naaste concurrenten bekijk hebben we een jaar te vroeg afscheid genomen van Sandor. Mits fit en met twee balafpakkers in zijn rug hadden we echt mee kunnen doen.

Had liever Turk hier nog zien voetballen. Dan waren we echt kampioen geworden!!
Helaas hebben we met Broekhof en Rose gegokt en dik verloren.

Wat Turk bracht kan Oebele ook, misschien nog wel beter.
Iedereen heeft recht op mijn mening.

AL

Citaat van: poelie-lwd op februari 20, 2013, 20:15:32
Citaat van: AL op februari 20, 2013, 16:46:16
Citaat van: poelie-lwd op februari 20, 2013, 12:11:33
We kunnen er wel hogere wiskunde van maken maar zo moeilijk is het niet. Dit elftal kan niet 'denken' en anticiperen tijdens het verloop van een wedstrijd. We missen een spelmaker en de linies liggen veel te ver uitelkaar. Keurntjes is een balafpakker, geen spelverdeler, Makrini idem dito, Bakker is een loper die in stelling moet worden gebracht. Wie moet de aanval dan aan het werk zetten. Vd laan en Bakens kunnen de aanvoer van achteruit verzorgen maar als die continu achteruit moeten lopen en zich alleen maar kunnen concentreren op verdedigen houdt het op.

Of je haalt Oebele van die vleugel af en posteer je op het middenveld op de 10 positie, of je zet Diemers daar neer. Dit zijn de enige twee binnen deze selectie die openingen kunnen creeëren.

Ik zal wel voor gek worden verklaard maar als ik onze naaste concurrenten bekijk hebben we een jaar te vroeg afscheid genomen van Sandor. Mits fit en met twee balafpakkers in zijn rug hadden we echt mee kunnen doen.

Had liever Turk hier nog zien voetballen. Dan waren we echt kampioen geworden!!
Helaas hebben we met Broekhof en Rose gegokt en dik verloren.

Wat Turk bracht kan Oebele ook, misschien nog wel beter.

Voetballend kan hij dat zeker, al vind ik hem meer een momenten voetballer. Echter denk ik dat je met Oebele op 10 (in 4-3-3 systeem) wordt overlopen.
Turk was wat dat betreft toch wel een hele complete voetballer.

Destroyer

Ja, nog altijd erg jammer dat turk vertrokken is. Als vvv degradeert meteen terughalen! Ja, en Sandor... Wat mis ik de creativiteit en steekpasses. Maar realistisch gezien, had hij het nog gekund? Het niveau halen? Hij was toch aardig op eind vorig jaar?
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Grijskijkert

Citaat van: AL op februari 20, 2013, 20:29:36






Turk was wat dat betreft toch wel een hele complete voetballer.
Maar mannen dit zijn totaal verschillende spelers,Turk is een echte box to box speler en Schokker is vooral aanvallend goed..
IN HENK WE TRUST!!!

denistel

we kenne er idd hogere wiskunde op loslaten maar we staan er qua pt nog
wel heel goed voor hoor. het voetbal ken natuurlijk soms veel beter maar
het houdt in de hele jl niet over.

morgen de 3 pt pakken en je maakt weer een goeie stap.

Grijskijkert

Citaat van: denistel op februari 21, 2013, 09:46:39
we kenne er idd hogere wiskunde op loslaten
Laten we dat maar niet doen :_schater

En qua verliespunten staan we 3e, met 3 verliespunten achter op nummer 1,dus de inhaalwedstrijden winnen en je staat er "gewoon" goed voor en doe je gewoon mee voor het kampioenschap..
IN HENK WE TRUST!!!

Clint


Grijskijkert

IN HENK WE TRUST!!!

marrumer