Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

[Ma. 18-02-2013] SC Cambuur - FC Eindhoven

Gestart door Dokkumer, januari 17, 2013, 21:21:23

Vorige topic - Volgende topic

Galdiano

Citaat van: sunderland op januari 23, 2013, 17:50:38
Citaat van: Destroyer op januari 23, 2013, 17:37:31
Heerlijk hè? Zon competitie met allemaal afgelasting. Ik zeg volgend jaar acht weken winterstop  |:)
En eerder beginnen of langer doorgaan. Zomers smaakt het bier nog beter op een zwoele zomer avond  :ams
AFLASSE ..gaat toch nergens over .Ik laat mij niet vernikkele daar

Miet! Al zou het -30 zijn met windkracht 8 dan nog sta ik in het stadion als mijn club speelt!
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

De Gast

Een superheld ben je dan wel Galdiano.. alleen de snuggerste niet

Lekker aflassen!


richard


dit is mien club

Ligt er nog sneeuw op het veld of is dat er afgehaald?

99,9% zeker dat het word afgelast lijkt me?
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

Dokkumer

Volgens mij zijn alleen de lijnen sneeuwvrij gemaakt. Voor de rest moeten ze het maar bekijken. Ik heb het vermoeden dat Diks het straks al gaat afkeuren.

Westminster

Ik ben bang dat het niet doorgaat morgenavond.. Erg jammer, want de voetballoze periode van ons clubje heeft me nu wel lang genoeg geduurd.
Kom dan in ons Woanskip gerust allemaal!



sunderland

Citaat van: Galdiano op januari 23, 2013, 18:28:45
Citaat van: sunderland op januari 23, 2013, 17:50:38
Citaat van: Destroyer op januari 23, 2013, 17:37:31
Heerlijk hè? Zon competitie met allemaal afgelasting. Ik zeg volgend jaar acht weken winterstop  |:)
En eerder beginnen of langer doorgaan. Zomers smaakt het bier nog beter op een zwoele zomer avond  :ams
AFLASSE ..gaat toch nergens over .Ik laat mij niet vernikkele daar

Miet! Al zou het -30 zijn met windkracht 8 dan nog sta ik in het stadion als mijn club speelt!
stoere vent . Had en hew et had met Arts en hew mij in nov voorgenomen niet meer tenkoste van alles naar mijn club te gaan .Na 32 seiz overigens

Bakker90

En met - 30 staan pissen in de wc's van Noord.. dan ben je meteen een standbeeld de komende dicenia..

Dokkumer

En mensen die er semi-serieus op ingaan dat er met -30 gevoetbald wordt  :y

dit is mien club

Cambuur oefent op dit moment tegen de beloften van FC Twente

stand is na 25 min 0-1 doelpunt Bakker
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

Destroyer

Vul aan de bak, massaal erachter staan, drie punten in de tas  |:)
** Poolwinner 18/19 - 21/22

marrumer

Citaat van: Destroyer op februari 15, 2013, 22:49:45
Vul aan de bak, massaal erachter staan, drie punten in de tas  |:)
heb er zin in!

papier