Cambuur Online

Algemene Discussie => Van alles en nog wat => Topic gestart door: RotterdamLeeuwarden op januari 23, 2013, 10:02:59

Titel: Koffietopic !
Bericht door: RotterdamLeeuwarden op januari 23, 2013, 10:02:59
Naast het biertopic dan ook maar het koffietopic toch ?

Daar zit ik nu aan:  :koffie
Titel: Re: Koffietopic !
Bericht door: Lwdscc op januari 23, 2013, 10:26:23
 :koffie :koffie :koffie :koffie :koffie :koffie
Titel: Re: Koffietopic !
Bericht door: John Hiatt op januari 24, 2013, 07:21:35
 :koffie
Titel: Re: Koffietopic !
Bericht door: De Taurus op januari 26, 2013, 20:23:12
 :koffie :koffie :koffie
Titel: Re: Koffietopic !
Bericht door: Dokkumer op januari 26, 2013, 20:27:39
 :koffie _O_
Titel: Re: Koffietopic !
Bericht door: Destroyer op januari 26, 2013, 21:32:48
Heb dat misselijke senseo gedrocht laatst de deur uitgewerkt. Nu een Dolce Gusto. Wat een verschil. Eindelijk echte  :koffie
Titel: Re: Koffietopic !
Bericht door: John Hiatt op januari 27, 2013, 10:03:57
 :koffie
Titel: Re: Koffietopic !
Bericht door: John Hiatt op februari 02, 2013, 09:33:28
 :koffie
Titel: Re: Koffietopic !
Bericht door: RotterdamLeeuwarden op februari 02, 2013, 09:45:57
Jaja, tis 09:45 uur dus  :koffie

Forza Cambuur  |:) |:) |:)
Titel: Re: Koffietopic !
Bericht door: SCCFRANEKER op februari 02, 2013, 12:26:41
12.26 koffie !!!  :0= :0= :0= :0=
Titel: Re: Koffietopic !
Bericht door: John Hiatt op februari 09, 2013, 09:24:44
 :koffie
Titel: Re: Koffietopic !
Bericht door: oost058 op februari 19, 2013, 11:35:06
terug op het forum na een maandje of 2, 3
ik kwam erachter dat het forum alweer vernieuwd is? En ik dus niet meer bestond
Ziet er leuk uit. Maar mis het oude (oer) forum nog wel altijd

:koffie
Titel: Re: Koffietopic !
Bericht door: Dokkumer op februari 19, 2013, 21:00:26
Welkom terug oost058. Om veiligheidsredenen was het niet mogelijk de database met users en berichten over te zetten, dus moesten we helemaal op 0,0 beginnen. Het oeroude forum zal definitief niet terugkeren, daarvoor zijn de geschreven scripts té achterhaald -zie ook de hack van een tijd geleden- en het is een beulswerk om die site weer helemaal op te bouwen.
Titel: Re: Koffietopic !
Bericht door: oost058 op februari 19, 2013, 21:49:29
Maakt niet uit hoor 8) Ik snap het helemaal
Nieuwe site ziet er prima uit!
Titel: Re: Koffietopic !
Bericht door: oost058 op februari 23, 2013, 10:41:18
mogges  :koffie
Titel: Re: Koffietopic !
Bericht door: RotterdamLeeuwarden op maart 02, 2013, 08:10:43
Goeiemorgen mensen, eerst een  :koffie  :y
Titel: Re: Koffietopic !
Bericht door: oost058 op maart 02, 2013, 15:21:10
 :koffie :koffie :koffie
Titel: Re: Koffietopic !
Bericht door: SCCornjum op maart 06, 2013, 13:44:21
Zo en nu eerst Koffie
Titel: Re: Koffietopic !
Bericht door: SCCFRANEKER op maart 14, 2013, 08:15:11
Weekend !! Bier Koffie  :scc Stress Ellende Kater Vrouwen  :zweep w:) :koffie
Titel: Re: Koffietopic !
Bericht door: brambo3004 op maart 14, 2013, 18:51:13
Citaat van: SCCFRANEKER op maart 14, 2013, 08:15:11
Weekend !! Bier Koffie  :scc Stress Ellende Kater Vrouwen  :zweep w:) :koffie

Het leven van een Cambuur-supporter in een notendop :thumbsup
Titel: Re: Koffietopic !
Bericht door: oost058 op maart 16, 2013, 11:40:58
Zo. Eindelijk weer eens een zaterdagochtend met het "3 punten" gevoel.
Werd tijd.

:koffie :koffie :koffie
Titel: Re: Koffietopic !
Bericht door: SCCFRANEKER op maart 19, 2013, 15:10:47
Citaat van: brambo3004 op maart 14, 2013, 18:51:13
Citaat van: SCCFRANEKER op maart 14, 2013, 08:15:11
Weekend !! Bier Koffie  :scc Stress Ellende Kater Vrouwen  :zweep w:) :koffie

Het leven van een Cambuur-supporter in een notendop :thumbsup
Citaat van: SCCFRANEKER op maart 14, 2013, 08:15:11
Weekend !! Bier Koffie  :scc Stress Ellende Kater Vrouwen  :zweep w:) :koffie

:X :X :X :X :X
Titel: Re: Koffietopic !
Bericht door: John Hiatt op maart 27, 2013, 06:37:30
 :koffie
Titel: Re: Koffietopic !
Bericht door: oost058 op maart 29, 2013, 12:00:40
 :koffie :koffie
Titel: Re: Koffietopic !
Bericht door: RotterdamLeeuwarden op maart 30, 2013, 08:29:52
Goedemorgen, eerst ontbijt met  :koffie en dan naar mn werk :)
Titel: Re: Koffietopic !
Bericht door: brambo3004 op april 17, 2013, 18:50:46
 :koffie bericht 10.000 :koffie
Titel: Re: Koffietopic !
Bericht door: Destroyer op april 17, 2013, 18:54:09
Citaat van: brambo3004 op april 17, 2013, 18:50:46
:koffie bericht 10.000 :koffie

:proost
Titel: Re: Koffietopic !
Bericht door: SCCornjum op april 20, 2013, 11:47:37
En nu eerst een lekker bakje  :koffie
Titel: Re: Koffietopic !
Bericht door: oost058 op april 22, 2013, 14:09:37
Nog even een middagbakje  :koffie voordat de adrenaline zo hoog is dat er niks meer bij kan  8)
Titel: Re: Koffietopic !
Bericht door: RotterdamLeeuwarden op april 27, 2013, 09:19:15
Goedemorgen iedereen.

eerst een bakje  :koffie en wakker worden na de sfeervolle wedstrijd van gisteren :)
Titel: Re: Koffietopic !
Bericht door: oost058 op april 29, 2013, 11:10:09
 :koffie :koffie
Titel: Re: Koffietopic !
Bericht door: oost058 op april 30, 2013, 08:13:06
Vandaag even "oranje boven", vrijdag "geel/blauw boven!"

:koffie :koffie :koffie
Titel: Re: Koffietopic !
Bericht door: oost058 op mei 03, 2013, 08:41:36
 :0= D-DAY!!  |:) :koffie :schaal
Titel: Re: Koffietopic !
Bericht door: Cambuur Liwwadden op mei 03, 2013, 08:54:45
 :0= H-DAY!!  The day we write HISTORY!!    |:)
Titel: Re: Koffietopic !
Bericht door: RotterdamLeeuwarden op mei 03, 2013, 11:14:43
Ook hier goedemorgen,

Eerst nog even een paar  :koffie :koffie wegdrinken tegen de zenuwen en dan daar heen !
Titel: Re: Koffietopic !
Bericht door: oost058 op mei 04, 2013, 11:44:10
kan het nog niet helemaal geloven... 

:koffie :schaal
|:) |:) |:)
Titel: Re: Koffietopic !
Bericht door: oost058 op mei 04, 2013, 12:06:02
Niks aan trouwens dat kampioenschap. Zo cold turkey afkicken kan ik echt niet. Had me al helemaal voorbereid op play offs, tot een week of 2 , 3 terug.

Dikke klootzak die Henk

8P
Titel: Re: Koffietopic !
Bericht door: SCCornjum op mei 07, 2013, 18:38:24
Zo 300ste berichtje getypt nu een lekker bakje Koffie
Titel: Re: Koffietopic !
Bericht door: RotterdamLeeuwarden op mei 07, 2013, 21:03:36
Citaat van: SCCornjum op mei 07, 2013, 18:38:24
Zo 300ste berichtje getypt nu een lekker bakje Koffie

Gefeliciteerd en smakelijk bakje dan maar  :thumbsup
Titel: Re: Koffietopic !
Bericht door: The king1 op mei 12, 2013, 17:49:17
Citaat van: oost058 op mei 04, 2013, 12:06:02
Niks aan trouwens dat kampioenschap. Zo cold turkey afkicken kan ik echt niet. Had me al helemaal voorbereid op play offs, tot een week of 2 , 3 terug.

Dikke klootzak die Henk

8P

Eigenlijk heb ik dat ook wel  :insane En wat Henk betreft tsja wat moet ik daar van zeggen _O_
Titel: Re: Koffietopic !
Bericht door: RotterdamLeeuwarden op mei 13, 2013, 10:44:40
Smakelijk bakje iedereen.

Tis wel apart, ook ik had me voorbereid op de paly-offs maar zoals iedereen weet is Cambuur al klaar met voetballen  :schaal :schaal :schaal
Titel: Re: Koffietopic !
Bericht door: SCCRulez op juni 04, 2013, 22:46:20
ff nagenieten met een bakje  :koffie van alle mooie kampioensfilmpjes op forum  |:)
Titel: Re: Koffietopic !
Bericht door: Leovardiascc op juni 17, 2013, 14:24:35
net uit skool, ook maar ff bakkie doen.

Wat vinden jullie van de nieuwe vlaggen?

http://www.cambuur.nl/nieuws/nieuwe-supportersvlaggen-sc-cambuur.

ik vind hem wel mooi :)
Titel: Re: Koffietopic !
Bericht door: Clint op juni 17, 2013, 15:05:27
Het originele wapen er weer in. Prachtig.
Titel: Re: Koffietopic !
Bericht door: RotterdamLeeuwarden op juni 18, 2013, 11:07:56
Mooi inderdaad, en dan 60x20 meter !
Titel: Re: Koffietopic !
Bericht door: Leovardiascc op juni 20, 2013, 13:58:54
na het zien van deze foto begint het alleen nog maar meer te kriebelen voor volgend seizoen! |:)
http://twitpic.com/cy6hhh
Titel: Re: Koffietopic !
Bericht door: oost058 op augustus 20, 2013, 10:27:54
 :koffie mogge
Titel: Re: Koffietopic !
Bericht door: moodygrunn op augustus 20, 2013, 10:32:38
lekker bakkie  :koffie
Titel: Re: Koffietopic !
Bericht door: zandokan op augustus 20, 2013, 10:33:37


Verstuurd van mijn GT-N7000 met Tapatalk



[verwijderd door de beheerder]
Titel: Re: Koffietopic !
Bericht door: RotterdamLeeuwarden op oktober 10, 2013, 10:02:23
Goedemorgen medeforummers,

Smakelijk bakje !!!!!

:koffie :koffie :koffie
Titel: Re: Koffietopic !
Bericht door: Lwdscc op oktober 10, 2013, 10:24:40
 :koffie :koffie :koffie :koffie :koffie
Titel: Re: Koffietopic !
Bericht door: RotterdamLeeuwarden op oktober 29, 2013, 10:31:27
Smakelijk bakje beste mensen  :koffie :koffie :koffie
Titel: Re: Koffietopic !
Bericht door: 666 op november 15, 2013, 07:44:31
Zo... Nu eerst even een  :koffie.
Titel: Re: Koffietopic !
Bericht door: Leovardiascc op november 22, 2013, 18:10:24
zo na het eten ook maar ff een lekker bakkie  :koffie
Titel: Re: Koffietopic !
Bericht door: Desmond op november 27, 2013, 23:50:06
We mogen wel snel zijn want NAC Breda staat op dit moment aan kop op http://eredivisieland.nl/ :)
Titel: Re: Koffietopic !
Bericht door: 666 op november 28, 2013, 08:08:50
Citaat van: Desmond op november 27, 2013, 23:50:06
We mogen wel snel zijn want NAC Breda staat op dit moment aan kop op http://eredivisieland.nl/ :)

Zit jij wel in het juiste TOPIC  :koffie :koffie :koffie
Titel: Re: Koffietopic !
Bericht door: marrumer op november 28, 2013, 16:48:24
Citaat van: 666 op november 28, 2013, 08:08:50
Zit jij wel in het juiste TOPIC  :koffie :koffie :koffie
natuurlijk niet, het is cambuuronline  :)
Titel: Re: Koffietopic !
Bericht door: Len Cantello op december 09, 2013, 06:29:09
 :koffie :koffie :koffie :koffie
Titel: Re: Koffietopic !
Bericht door: moodygrunn op januari 22, 2014, 13:12:38
Ah lekker bakkie  :koffie
Titel: Re: Koffietopic !
Bericht door: 666 op januari 26, 2014, 07:28:36
Wat een drukte op het forum.. eerst maar even een  :koffie
Titel: Re: Koffietopic !
Bericht door: Destroyer op januari 26, 2014, 07:42:55
tweede bakje  :koffie Dolce Gusto  :koffie
Titel: Re: Koffietopic !
Bericht door: Leovardiascc op januari 29, 2014, 21:46:44
vanmiddag op skool een heel pak ijskoffie weggedronken :koffie
Titel: Re: Koffietopic !
Bericht door: 666 op februari 21, 2014, 07:39:18
De koffie is op  :(

Titel: Re: Koffietopic !
Bericht door: jeff op februari 21, 2014, 10:26:05
Citaat van: 666 op februari 21, 2014, 07:39:18
De koffie is op  :(
Das kut :0=
Titel: Re: Koffietopic !
Bericht door: TM op februari 21, 2014, 12:22:29
 :hein :ams :bav :jupiler :grolsch :proost :proost
Titel: Re: Koffietopic !
Bericht door: EastSide058 op februari 23, 2014, 11:51:16
 Een lekkere warme kop koffie na de heerlijke gisteravond  :koffie
Titel: Re: Koffietopic !
Bericht door: Cambuur058 op februari 23, 2014, 22:20:03
 :koffie :koffie
Titel: Re: Koffietopic !
Bericht door: 666 op februari 28, 2014, 08:34:13
 :koffie
Titel: Re: Koffietopic !
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op mei 01, 2014, 14:48:03
Even heerlijk uitwaaien op Ameland
Er wonen allemaal rudies hier en prachtige vlaggen!
En als klap op de vuurpijl de Van Cammighastraat in Ballum
En nu een bakkie :koffie
Titel: Re: Koffietopic !
Bericht door: Dokkumer op mei 01, 2014, 15:00:37
Een dagje of wat langer Kuz? Terugreis richting Apeldoorn maar even over Dokkum om de kranten te halen ;)
Titel: Re: Koffietopic !
Bericht door: 666 op mei 17, 2014, 07:38:41
Wat een heerlijke dag.. om te beginnen een kopje  :koffie
Titel: Re: Koffietopic !
Bericht door: RotterdamLeeuwarden op mei 17, 2014, 17:26:36
Ik kom net thuis van mn werk.
Bord op schoot, koffie erbij en Cambuuronline doorbladeren.

Wat is het toch fijn thuiskomen...................................

_O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_

Cambuuronline, dat maakt je leven Fijn  w:)
Titel: Re: Koffietopic !
Bericht door: 666 op mei 29, 2014, 08:14:46
Goedemorgen

Espresso....  :koffie

Titel: Re: Koffietopic !
Bericht door: speculeter op mei 29, 2014, 08:54:36
Van bed....eerst kop koffie.
iedereen een fijn Hemelvaart weekend!!
Titel: Re: Koffietopic !
Bericht door: dizzhead op mei 29, 2014, 09:48:39
 :koffie   :y


Goed weekend! Dat er maar mooie geruchten ontstaan...  |:)
Titel: Re: Koffietopic !
Bericht door: John Hiatt op juni 01, 2014, 07:41:56
 :koffie
Titel: Re: Koffietopic !
Bericht door: RotterdamLeeuwarden op juni 01, 2014, 09:38:42
Goedemorgen Medeforummers,
Smakelijk bakje !!
Titel: Re: Koffietopic !
Bericht door: 666 op augustus 01, 2014, 07:35:10
Eerst even een kopje  :koffie....
Titel: Re: Koffietopic !
Bericht door: CJ058 op november 17, 2014, 14:21:59
En nog maar een :koffie om de ogen open te houden. Ist al bijna weer zondag?  :proost
Titel: Re: Koffietopic !
Bericht door: CJ058 op november 24, 2014, 10:35:12
 :koffie :koffie :koffie is op dit moment wel hard nodig na gister..  :hein
Titel: Re: Koffietopic !
Bericht door: RotterdamLeeuwarden op december 25, 2014, 09:19:57
Onder het genot van bakkie  :koffie wil ik iedereen van Cambuuronline hele fijne kerstdagen
toewensen en een goed 2015   :y
Titel: Re: Koffietopic !
Bericht door: Tukker op december 25, 2014, 10:17:37
Citaat van: RotterdamLeeuwarden op december 25, 2014, 09:19:57
Onder het genot van bakkie  :koffie wil ik iedereen van Cambuuronline hele fijne kerstdagen
toewensen en een goed 2015   :y
Dankje. Vanuit Hengelooo ook voor iedereen een fijne kerst gewenst. Ik ga nu aan mijn kerstbrunche.

Nog goede voornemens RL? Ik heb nog wel een tip   ;)
Titel: Re: Koffietopic !
Bericht door: RotterdamLeeuwarden op december 25, 2014, 11:49:02
Goede voornemens heb ik eigenlijk niet. Gewoon normaal en geen gekke\nare dingen in 2015
Titel: Re: Koffietopic !
Bericht door: Dokkumer op december 25, 2014, 13:27:40
Citaat van: RotterdamLeeuwarden op december 25, 2014, 11:49:02
Goede voornemens heb ik eigenlijk niet. Gewoon normaal en geen gekke\nare dingen in 2015
Dus geen gedweep meer met die havensnuivers? YES!!!! :zweep
Titel: Re: Koffietopic !
Bericht door: RotterdamLeeuwarden op december 25, 2014, 13:31:30
Dat regel ik zelf wel even  w:)  :devil
Titel: Re: Koffietopic !
Bericht door: Dokkumer op december 25, 2014, 13:57:19
Citaat van: RotterdamLeeuwarden op december 25, 2014, 13:31:30
Dat regel ik zelf wel even  w:)  :devil
Oh leuk, kun je lekker in de prullenbak je gesprekken voeren :devil
Titel: Re: Koffietopic !
Bericht door: RotterdamLeeuwarden op december 25, 2014, 14:13:45
Liever in de prullenbak lullen dan een  :X  :X hier.  :D
Titel: Re: Koffietopic !
Bericht door: siepelsjeu op december 28, 2014, 01:11:59
Ik ben een beetje te laat geweest om fakkels te bestellen voor oud en nieuw bij fakkels.com. Bij welke (boten)winkels in leeuwarden kan je fakkels kopen ? (behalve wagenaar die is op vakantie)
Titel: Re: Koffietopic !
Bericht door: jeff op december 28, 2014, 11:15:37
Citaat van: siepelsjeu op december 28, 2014, 01:11:59
Ik ben een beetje te laat geweest om fakkels te bestellen voor oud en nieuw bij fakkels.com. Bij welke (boten)winkels in leeuwarden kan je fakkels kopen ? (behalve wagenaar die is op vakantie)
Ik heb ze wel eens in grou gehaalt, weet alleen niet of die open is.
http://www.allesaandek.nl/epages/63182274.mobile/nl_NL/?ObjectPath=/Shops/63182274/Categories/Imprint
Titel: Re: Koffietopic !
Bericht door: 666 op mei 14, 2015, 07:05:02
Goedemorgen forumleden... eerst even een bakje :koffie .

Wat gaat deze dag ons brengen qua Cambuur nieuws, wordt Kai Heerings gepresenteerd? Gaan we het alleen maar over Bijker hebben? De fairplay ranglijst, hoe zit het daarmee? Nieuw stadion?

Genoeg om weer een dag mee te vullen, maar eerst nog een 2e bakje  :koffie
Titel: Re: Koffietopic !
Bericht door: Dokkumer op mei 14, 2015, 07:33:58
Citaat van: 666 op mei 14, 2015, 07:05:02
Goedemorgen forumleden... eerst even een bakje :koffie .

Wat gaat deze dag ons brengen qua Cambuur nieuws, wordt Kai Heerings gepresenteerd? Gaan we het alleen maar over Bijker hebben? De fairplay ranglijst, hoe zit het daarmee? Nieuw stadion?

Genoeg om weer een dag mee te vullen, maar eerst nog een 2e bakje  :koffie
Mogge :koffie

Nee, Nee, we zijn derde kanshebber, er komt nu écht nieuws aan (2 weekjes nog)

Bakkie nummer 4 komt eraan
Titel: Re: Koffietopic !
Bericht door: RotterdamLeeuwarden op mei 14, 2015, 08:38:37
Ook goedemorgen, ook eerst een bakkie koffie voordat ik me ga verdiepen in Cambuuronline  :koffie
Titel: Re: Koffietopic !
Bericht door: Grijskijkert op mei 14, 2015, 08:41:25
Citaat van: RotterdamLeeuwarden op mei 14, 2015, 08:38:37
Ook goedemorgen, ook eerst een bakkie koffie voordat ik me ga verdiepen in Cambuuronline  :koffie
Dat is een goed plan,lang leve de Senseo.. :koffie
Titel: Re: Koffietopic !
Bericht door: jeff op mei 14, 2015, 09:02:23
Mogge, eerst even dit duidelijk maken :
Senseo is geen koffie, das slootwater :koffie
Titel: Re: Koffietopic !
Bericht door: RotterdamLeeuwarden op mei 14, 2015, 09:14:08
Het smaakt wel heel anders dan echte koffie  :zweep

Titel: Re: Koffietopic !
Bericht door: Grijskijkert op mei 14, 2015, 09:15:44
Ik ben blij met een bakkie Senseo extra dark...
Titel: Re: Koffietopic !
Bericht door: RotterdamLeeuwarden op mei 14, 2015, 09:21:24
Smakelijk bakje dan  :koffie
Titel: Re: Koffietopic !
Bericht door: Grijskijkert op mei 14, 2015, 09:29:22
Citaat van: RotterdamLeeuwarden op mei 14, 2015, 09:21:24
Smakelijk bakje dan  :koffie
Insgelijks  :koffie
Titel: Re: Koffietopic !
Bericht door: jeff op mei 14, 2015, 09:39:09
Citaat van: grijskijker op mei 14, 2015, 09:15:44
Ik ben blij met een bakkie Senseo extra dark...
Dat was ik ook altijd tot ik een bonen apparaat heb gekocht. Sinds dien smaakt senseo nergens meer naar  :koffie
Titel: Re: Koffietopic !
Bericht door: Grijskijkert op mei 14, 2015, 09:46:43
Citaat van: jeff op mei 14, 2015, 09:39:09
Dat was ik ook altijd tot ik een bonen apparaat heb gekocht. Sinds dien smaakt senseo nergens meer naar  :koffie
Ik begrijp u volledig, maar je moet roeien met de riemen die je hebt :koffie
Titel: Re: Koffietopic !
Bericht door: Grijskijkert op mei 18, 2015, 08:00:51
Zo...eerste bakkie is weer binnen...
Titel: Re: Koffietopic !
Bericht door: michello op mei 18, 2015, 08:51:45
Citaat van: Grijskijkert op mei 18, 2015, 08:00:51
Zo...eerste bakkie is weer binnen...

Als je net zoveel  :koffie neemt als berichten per dag dan sta je stijf van de cafeïne  :P

:koffie
Titel: Re: Koffietopic !
Bericht door: Grijskijkert op mei 18, 2015, 13:52:22
Citaat van: michello op mei 18, 2015, 08:51:45
Als je net zoveel  :koffie neemt als berichten per dag dan sta je stijf van de cafeïne  :P

:koffie
:_schater ik stuiter aardig rond kan ik je zeggen.. :koffie
Titel: Re: Koffietopic !
Bericht door: Grijskijkert op mei 20, 2015, 07:47:19
En nu eerst.... :koffie
Titel: Re: Koffietopic !
Bericht door: RotterdamLeeuwarden op mei 20, 2015, 07:51:59
Extra dark ?  ;)
Titel: Re: Koffietopic !
Bericht door: Grijskijkert op mei 20, 2015, 08:18:55
Citaat van: RotterdamLeeuwarden op mei 20, 2015, 07:51:59
Extra dark ?  ;)
Niks anders :koffie
Titel: Re: Koffietopic !
Bericht door: jeff op mei 20, 2015, 08:24:58
Koffie kan ik op dit moment wel gebruiken
Titel: Re: Koffietopic !
Bericht door: Grijskijkert op mei 20, 2015, 08:25:39
Citaat van: jeff op mei 20, 2015, 08:24:58
Koffie kan ik op dit moment wel gebruiken
Wat houd u tegen?
Titel: Re: Koffietopic !
Bericht door: jeff op mei 20, 2015, 08:29:46
Citaat van: Grijskijkert op mei 20, 2015, 08:25:39
Wat houd u tegen?
Ben aan het werk op een locatie waar geen koffie is
Titel: Re: Koffietopic !
Bericht door: Grijskijkert op mei 20, 2015, 08:31:39
Citaat van: jeff op mei 20, 2015, 08:29:46
Ben aan het werk op een locatie waar geen koffie is
O'jeeee.. Dan zou je nu zelfs blij zijn met een bakkie Senseo extra dark?
Titel: Re: Koffietopic !
Bericht door: jeff op mei 20, 2015, 08:40:03
Citaat van: Grijskijkert op mei 20, 2015, 08:31:39
O'jeeee.. Dan zou je nu zelfs blij zijn met een bakkie Senseo extra dark?
Klopt helemaal  :koffie
Titel: Re: Koffietopic !
Bericht door: Dokkumer op mei 20, 2015, 09:00:53
Citaat van: jeff op mei 20, 2015, 08:29:46
Ben aan het werk op een locatie waar geen koffie is
Schandalig. Dit is arbotechnisch onverantwoord!
Ik ben hier op een werkplek waar me de koffie door iemand gebracht wordt :D
Titel: Re: Koffietopic !
Bericht door: moodygrunn op mei 20, 2015, 09:07:14
 :koffie  aah, lekker bakkie
Titel: Re: Koffietopic !
Bericht door: jeff op mei 20, 2015, 10:01:25
Citaat van: Dokkumer op mei 20, 2015, 09:00:53
Schandalig. Dit is arbotechnisch onverantwoord!
Ik ben hier op een werkplek waar me de koffie door iemand gebracht wordt :D
Had ik maar een vak moet leren.
Maar ik zit eindelijk aan me bakkie :koffie
Titel: Re: Koffietopic !
Bericht door: Grijskijkert op mei 21, 2015, 08:36:38
Weinig koffie drinkers vandaag... 2e bakkie gaat er net zo goed in als de 1e :koffie
Titel: Re: Koffietopic !
Bericht door: 666 op mei 21, 2015, 08:39:41
Citaat van: Grijskijkert op mei 21, 2015, 08:36:38
Weinig koffie drinkers vandaag... 2e bakkie gaat er net zo goed in als de 1e :koffie

Ik ben klaar met de koffie, eerst maar even een bakje Earl Grey
Titel: Re: Koffietopic !
Bericht door: Grijskijkert op mei 21, 2015, 08:48:07
Citaat van: 666 op mei 21, 2015, 08:39:41
Ik ben klaar met de koffie, eerst maar even een bakje Earl Grey
Thee?? Dat is toch voor vrouwen en homo's ? :koffie
Titel: Re: Koffietopic !
Bericht door: dizzhead op mei 21, 2015, 09:26:48
Neem, dan was het Girl Gay ipv Earl Grey?  8P
Titel: Re: Koffietopic !
Bericht door: Grijskijkert op mei 21, 2015, 09:37:49
Citaat van: dizzhead op mei 21, 2015, 09:26:48
Neem, dan was het Girl Gay ipv Earl Grey?  8P
:_schater :_schater :koffie
Titel: Re: Koffietopic !
Bericht door: 666 op mei 21, 2015, 10:12:29
Citaat van: Grijskijkert op mei 21, 2015, 08:48:07
Thee?? Dat is toch voor vrouwen en homo's ? :koffie

Niet als je aan de race bent, dan mag het  l0l
Titel: Re: Koffietopic !
Bericht door: Grijskijkert op mei 21, 2015, 10:33:17
Citaat van: 666 op mei 21, 2015, 10:12:29
Niet als je aan de race bent, dan mag het  l0l
Het is je vergeven :koffie
Titel: Re: Koffietopic !
Bericht door: 666 op mei 21, 2015, 11:01:05
Citaat van: Grijskijkert op mei 21, 2015, 10:33:17
Het is je vergeven :koffie

Bedankt...  Ik was al bezorgd dat je mij niet zou vergeven,  daar was ik nooit meer overheen gekomen.
Titel: Re: Koffietopic !
Bericht door: Grijskijkert op mei 21, 2015, 11:01:51
Citaat van: 666 op mei 21, 2015, 11:01:05
Bedankt...  Ik was al bezorgd dat je mij niet zou vergeven,  daar was ik nooit meer overheen gekomen.
:_schater
Titel: Re: Koffietopic !
Bericht door: Grijskijkert op mei 22, 2015, 06:27:06
Is het alweer tijd voor een bakkie? Ik zeg ja... :koffie
Titel: Re: Koffietopic !
Bericht door: 666 op mei 22, 2015, 06:47:34
Citaat van: Grijskijkert op mei 22, 2015, 06:27:06
Is het alweer tijd voor een bakkie? Ik zeg ja... :koffie

Ik nim ook een bakje  :koffie... Een espresso om te beginnen
Titel: Re: Koffietopic !
Bericht door: Grijskijkert op mei 22, 2015, 07:15:30
Citaat van: 666 op mei 22, 2015, 06:47:34
Ik nim ook een bakje  :koffie... Een espresso om te beginnen
Een goed begin is het halve werk  :koffie
Titel: Re: Koffietopic !
Bericht door: dizzhead op mei 22, 2015, 07:22:20
Heeeeeerlijk ouderwets snelfilterbakje
Titel: Re: Koffietopic !
Bericht door: IsmailvanEssen op mei 22, 2015, 08:24:03
Geen koffie voor mij.. vind er niks aan.. Ik werk voor coca cola dus neem gewoon een gratis flesje om te beginnen :) lekker gezond!
Titel: Re: Koffietopic !
Bericht door: Grijskijkert op mei 22, 2015, 08:31:17
Citaat van: dizzhead op mei 22, 2015, 07:22:20
Heeeeeerlijk ouderwets snelfilterbakje
Helemaal niks mis mee.. Lekker sterk hoop ik?
Titel: Re: Koffietopic !
Bericht door: Grijskijkert op mei 22, 2015, 08:33:12
Citaat van: IsmailvanEssen op mei 22, 2015, 08:24:03
Geen koffie voor mij.. vind er niks aan.. Ik werk voor coca cola dus neem gewoon een gratis flesje om te beginnen :) lekker gezond!
Zelfde kleur en zit ook cafeïne in,prima dus..
Titel: Re: Koffietopic !
Bericht door: dizzhead op mei 22, 2015, 12:48:25
Citaat van: Grijskijkert op mei 22, 2015, 08:31:17
Helemaal niks mis mee.. Lekker sterk hoop ik?

Kneitersterk!  :koffie
Titel: Re: Koffietopic !
Bericht door: Grijskijkert op mei 23, 2015, 08:32:57
Citaat van: dizzhead op mei 22, 2015, 12:48:25
Kneitersterk!  :koffie
Dat is altijd goed... Nu maar snel weer een bakkie erin gooien.. :koffie
Titel: Re: Koffietopic !
Bericht door: jeff op mei 23, 2015, 09:32:56
Het is altijd tijd voor koffie  :koffie
Titel: Re: Koffietopic !
Bericht door: Grijskijkert op mei 24, 2015, 08:16:29
Inderdaad Jeff, het is koffietijd.. :koffie
Titel: Re: Koffietopic !
Bericht door: Grijskijkert op mei 25, 2015, 07:50:09
Weinig koffie drinkers gister hoe ist vandaag? :koffie
Titel: Re: Koffietopic !
Bericht door: Grijskijkert op mei 26, 2015, 07:46:47
Pffffffffffff...Zoo en nu eeeerst... :koffie
Titel: Re: Koffietopic !
Bericht door: Tukker op juni 02, 2015, 18:51:11
Onder het genot van een heerlijk bakje koffie lees ik net dat Blatter opstapt als voorzitter van de FIFA.

Benieuwd wat er aan de hand is
Titel: Re: Koffietopic !
Bericht door: Dokkumer op juni 02, 2015, 20:43:50
Meneer heeft wel zo'n dikke vinger in armere continenten dat die wel een kloon van Blater zullen kiezen (of le monsieur fluistert zelf wel even een naam in wat oortjes)
Titel: Re: Koffietopic !
Bericht door: Grijskijkert op juni 16, 2015, 07:25:24
En dan kom je er achter dat je nog maar 2 koffiepads hebt O_o
Titel: Re: Koffietopic !
Bericht door: speculeter op juni 16, 2015, 08:46:37
Met een smakelijk bakje koffie even lezen wie er vandaag als nieuwe aanwinst word gepresenteerd :koffie
Titel: Re: Koffietopic !
Bericht door: 666 op juli 17, 2015, 06:25:03
Even wakker worden met een lekker bakkie  :koffie
Vanmiddag een frisje en vanavond een paar  :hein Bij het voetbal
Titel: Re: Koffietopic !
Bericht door: RotterdamLeeuwarden op augustus 23, 2015, 09:17:17
(Goede-) morgen medeforummers,
Smakelijk bakje  :)

Al genietend van mijn bakkie pleur heb ik het gevoel dat je gewoon eens in de 10-15 jaar tegen zo,n zeperd aanloopt. Maar ja, liever nu dan vlak voor het einde van de competitie dacht ik zo.

Ik blijf vertrouwen houden in dit team en club  |:)
Titel: Re: Koffietopic !
Bericht door: RotterdamLeeuwarden op maart 06, 2016, 09:08:03
Goedemorgen medeforummers,

Voordat we weggaan, eerst uitgebreid  :koffie :koffie

Jullie ook smakelijk bakje  :koffie _O_
Titel: Re: Koffietopic !
Bericht door: speculeter op maart 22, 2016, 10:11:01
In wat voor wereld leven wij....
Vreselijke beelden weer...
Titel: Re: Koffietopic !
Bericht door: 666 op mei 22, 2016, 09:38:30
Morgen....  :koffie
Titel: Re: Koffietopic !
Bericht door: RotterdamLeeuwarden op augustus 20, 2016, 08:22:31
Goedemorgen Medeforummers,

Na de overwinning van gisteren zal de koffie extra lekker smaken  |:)
Smakelijk bakje iedereen  :y

Titel: Re: Koffietopic !
Bericht door: Yellow Army op augustus 20, 2016, 10:44:36
Citaat van: RotterdamLeeuwarden op augustus 20, 2016, 08:22:31
Goedemorgen Medeforummers,

Na de overwinning van gisteren zal de koffie extra lekker smaken  |:)
Smakelijk bakje iedereen  :y

Bedankt rotte darm
Titel: Re: Koffietopic !
Bericht door: Dokkumer op augustus 20, 2016, 20:44:05
Citaat van: Yellow Army op augustus 20, 2016, 10:44:36
Bedankt rotte darm
Huh? Ik zei hier helemaal niks  8P

:_schater
Titel: Re: Koffietopic !
Bericht door: Yellow Army op augustus 20, 2016, 21:33:31
Citaat van: Dokkumer op augustus 20, 2016, 20:44:05
Huh? Ik zei hier helemaal niks  8P

:_schater

Soms hoef je ook niks te zeggen om je te kunnen ruiken  :devil
Titel: Re: Koffietopic !
Bericht door: speculeter op december 30, 2016, 12:01:07
Bakje koffie met de krant....
Lees net dat we voorbijkwamen met een vraag bij de grote voetbalquiz....
De vraag is....welke 3 spelers voetbalden zowel voor cambuur....Feyenoord. ..en oranje?
Roept u maar.
Titel: Re: Koffietopic !
Bericht door: Voorstopper op december 30, 2016, 12:05:08
Citaat van: speculeter op december 30, 2016, 12:01:07
Bakje koffie met de krant....
Lees net dat we voorbijkwamen met een vraag bij de grote voetbalquiz....
De vraag is....welke 3 spelers voetbalden zowel voor cambuur....Feyenoord. ..en oranje?
Roept u maar.
Volgens mij in ieder geval Bert Konterman
Titel: Re: Koffietopic !
Bericht door: RotterdamLeeuwarden op december 30, 2016, 12:07:41
Robin Nelisse is de 2e.
Titel: Re: Koffietopic !
Bericht door: Shar op december 30, 2016, 12:09:18
derde volgens mij Mols
Titel: Re: Koffietopic !
Bericht door: speculeter op december 30, 2016, 12:16:28
Konterman is goed
Mols ook.
Nellise niet.

Nog een dus.
Titel: Re: Koffietopic !
Bericht door: Spine op december 30, 2016, 12:19:30
Carlo de Leeuw natuurlijk!  |:) |:)
Titel: Re: Koffietopic !
Bericht door: spork op december 30, 2016, 12:43:42
Ruben Schaken
Titel: Re: Koffietopic !
Bericht door: 666 op december 30, 2016, 13:38:44
Ik dacht eerst Pico Berghuis, maar er staan al 3  ;(
Titel: Re: Koffietopic !
Bericht door: zeewolde op december 30, 2016, 15:06:02
Citaat van: speculeter op december 30, 2016, 12:01:07
Bakje koffie met de krant....
Lees net dat we voorbijkwamen met een vraag bij de grote voetbalquiz....
De vraag is....welke 3 spelers voetbalden zowel voor cambuur....Feyenoord. ..en oranje?
Roept u maar.
oeki hoekema, Bert konterman en Henny Weering?
Titel: Re: Koffietopic !
Bericht door: 666 op mei 05, 2019, 08:28:19
 :koffie goedemorgen.

Bevrijdingsdag, straks mooi even naar een festival.
Titel: Re: Koffietopic !
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op mei 05, 2019, 08:38:52
Goedemorgen allemaal. Lekker bakje thee gehad
Titel: Re: Koffietopic !
Bericht door: moodygrunn op mei 05, 2019, 10:56:06
Goedemorgen! Lekker bakkie  :koffie en het internet afstruinen naar een nieuwe auto
Titel: Re: Koffietopic !
Bericht door: speculeter op mei 05, 2019, 12:17:07
Goedemiddag
Na de koffie aan de lunch.
Had graag even bij bevrijding festival gekeken maar lijf werkt niet mee.
Fijne dag!
Titel: Re: Koffietopic !
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op mei 05, 2019, 13:41:55
Citaat van: speculeter op mei 05, 2019, 12:17:07
Goedemiddag
Na de koffie aan de lunch.
Had graag even bij bevrijding festival gekeken maar lijf werkt niet mee.
Fijne dag!
Maar laxeert wel lekker die koffie toch....

Beterschap
Titel: Re: Koffietopic !
Bericht door: Delfzijl/Cambuur op mei 05, 2019, 20:31:21
Citaat van: moodygrunn op mei 05, 2019, 10:56:06
Goedemorgen! Lekker bakkie  :koffie en het internet afstruinen naar een nieuwe auto

Peugeot? :D
Titel: Re: Koffietopic !
Bericht door: moodygrunn op mei 05, 2019, 20:35:52
Citaat van: Delfzijl/Cambuur op mei 05, 2019, 20:31:21
Peugeot? :D

Wellicht, heb je wat moois?
Titel: Re: Koffietopic !
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op mei 05, 2019, 20:49:44
Het woanskip klonk in de kuip ( in het nederlands)
Titel: Re: Koffietopic !
Bericht door: Delfzijl/Cambuur op mei 05, 2019, 21:38:44
Citaat van: moodygrunn op mei 05, 2019, 20:35:52
Wellicht, heb je wat moois?

Jahzeker heb ik wat moois...een zwarte 3008 gtline.
Wat een auto is dat!
Alleen wil ik m voor geen goud kwijt, man dat is geen autorijden meer maar
puur genieten.  :thumbsup
Heb m net....vanaf maart.
Titel: Re: Koffietopic !
Bericht door: Destroyer op mei 05, 2019, 22:09:30
Wat lief hier allemaal complimenten  :thumbsup
Titel: Re: Koffietopic !
Bericht door: speculeter op mei 05, 2019, 22:20:43
Prachtig forum  :_schater
Titel: Re: Koffietopic !
Bericht door: 666 op mei 05, 2019, 22:35:29
Doeslief
Titel: Re: Koffietopic !
Bericht door: 666 op mei 18, 2019, 06:36:48
Morgen

Nog 1 dag en dan gaan we los  :koffie :koffie
Titel: Re: Koffietopic !
Bericht door: moodygrunn op mei 19, 2019, 09:03:30
Even een lekker bakkie  :koffie
Titel: Re: Koffietopic !
Bericht door: okkele op mei 19, 2019, 14:28:12
even een dolce gusto voor de spanning.

:)
Titel: Re: Koffietopic !
Bericht door: 666 op juli 29, 2019, 09:17:50
Morgen  :koffie
Titel: Re: Koffietopic !
Bericht door: speculeter op juli 29, 2019, 09:32:59
Goedemorgen.
Deze week maar eens zien of er nog versterking komt.
Dan vrijdag de laatste oefenwedstrijd en dan op naar echte werk.
Wel weer zin in.
NAC voor mij grote favoriet voor kampioenschap
Die halen na Stokkers ook nog even Dogan binnen.
Tevreden met spelen in top 5.En dan maar kijken waar schip strand.
Titel: Re: Koffietopic !
Bericht door: RotterdamLeeuwarden op juli 29, 2019, 09:47:23
Smakelijk bakje  :koffie
Titel: Re: Koffietopic !
Bericht door: Delfzijl/Cambuur op juli 29, 2019, 12:55:00
Citaat van: RotterdamLeeuwarden op juli 29, 2019, 09:47:23
Smakelijk bakje  :koffie

Hey Rotterdam, wat fijn dat je er weer bij bent, had je al een hele poos gemist!
Leuk je er weer bij te hebben! :koffie
Titel: Re: Koffietopic !
Bericht door: Treb op juli 29, 2019, 13:42:52
Citaat van: Delfzijl/Cambuur op juli 29, 2019, 12:55:00
Hey Rotterdam, wat fijn dat je er weer bij bent, had je al een hele poos gemist!
Leuk je er weer bij te hebben! :koffie

Dit meen je niet echt, toch?
Titel: Re: Koffietopic !
Bericht door: Delfzijl/Cambuur op juli 29, 2019, 22:33:11
Citaat van: Treb op juli 29, 2019, 13:42:52
Dit meen je niet echt, toch?

Jawel Rotterdam zn laatste bericht was in dec 2018 volgens mijn boekhouding......
Dus ik meen het echt jah :y
Titel: Re: Koffietopic !
Bericht door: RotterdamLeeuwarden op juli 29, 2019, 22:52:51
Ben nooit weggeweest, post alleen niet zoveel meer.
Nu genietend van een glaasje wijn  :D
Titel: Re: Koffietopic !
Bericht door: okkele op juli 30, 2019, 13:59:52
Citaat van: speculeter op juli 29, 2019, 09:32:59

NAC voor mij grote favoriet voor kampioenschap

met wat mooie namen alleen red je het niet hoor.
dan was nec vorig seizoen wel kampioen geworden.
die namen zijn er nu ook bij roda,ik schat die hoger in.
wijzelf gaan ook meedoen,let maar op.

goeiemiddag.
:koffie
Titel: Re: Koffietopic !
Bericht door: okkele op juli 30, 2019, 14:01:24
Citaat van: RotterdamLeeuwarden op juli 29, 2019, 09:47:23
Smakelijk bakje  :koffie
goed dat je weer s wat post.
:koffie met ijs.
Titel: Re: Koffietopic !
Bericht door: moodygrunn op juli 30, 2019, 16:23:17
Citaat van: speculeter op juli 29, 2019, 09:32:59
Goedemorgen.
Deze week maar eens zien of er nog versterking komt.
Dan vrijdag de laatste oefenwedstrijd en dan op naar echte werk.
Wel weer zin in.
NAC voor mij grote favoriet voor kampioenschap
Die halen na Stokkers ook nog even Dogan binnen.
Tevreden met spelen in top 5.En dan maar kijken waar schip strand.

Ik ben zelf heel benieuwd naar Volendam, hebben al paar verrassende uitslagen neergezet deze voorbereiding (o.a. 4-1 gewonnen van h'veen)
Titel: Re: Koffietopic !
Bericht door: Grijskijkert op juli 30, 2019, 16:54:03
Citaat van: moodygrunn op juli 30, 2019, 16:23:17
Ik ben zelf heel benieuwd naar Volendam, hebben al paar verrassende uitslagen neergezet deze voorbereiding (o.a. 4-1 gewonnen van h'veen)
Tegen de reserves en jong elftal spelers van dat clubje..
Titel: Re: Koffietopic !
Bericht door: moodygrunn op juli 30, 2019, 16:57:56
Citaat van: Grijskijkert op juli 30, 2019, 16:54:03
Tegen de reserves en jong elftal spelers van dat clubje..

Ok, de (gewonnen) wedstrijd tegen Heracles dan?
Titel: Re: Koffietopic !
Bericht door: Collingwood op juli 30, 2019, 17:04:09
Citaat van: moodygrunn op juli 30, 2019, 16:57:56
Ok, de (gewonnen) wedstrijd tegen Heracles dan?

Toevallig de samenvatting gezien, dat had Heracles met 2-6 moeten winnen (werd geloof ik 2-1 voor Volendam). Desondanks draait Volendam op papier een sterke voorbereiding en ben vrijdag benieuwd hoe de krachtverhoudingen op dit moment in de voorbereiding/transferperiode zijn.
Titel: Re: Koffietopic !
Bericht door: Dokkumer op november 20, 2022, 22:55:29
Wie smijt die ouwe koffie weg en zet als de sodemieter nieuwe?
Stelletje omnimonken, lamtakken en monketokken  :devil
Titel: Re: Koffietopic !
Bericht door: Drumfather SCC op november 20, 2022, 23:31:13
Citaat van: Dokkumer op november 20, 2022, 22:55:29
Wie smijt die ouwe koffie weg en zet als de sodemieter nieuwe?
Stelletje omnimonken, lamtakken en monketokken  :devil

Is het waar? Bedriegen mijn ogen me niet?

The Legend is wedergekeerd  |:)
Titel: Re: Koffietopic !
Bericht door: Delfzijl/Cambuur op november 21, 2022, 00:11:54
Dokkie ben jij t echt?
Stuur m s ff heel gauw een prive bericht, gewoon even bijkleppen.
Machtig dat je er weer bij bent.
Heb je hier gemist.
Al een hele poos... ;(
Titel: Re: Koffietopic !
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op november 21, 2022, 08:50:56
Citaat van: Dokkumer op november 20, 2022, 22:55:29
Wie smijt die ouwe koffie weg en zet als de sodemieter nieuwe?
Stelletje omnimonken, lamtakken en monketokken  :devil
DOKKIEEEEEEEEEEEE
Titel: Re: Koffietopic !
Bericht door: Vlampiep op november 21, 2022, 09:15:22
Citaat van: Dokkumer op november 20, 2022, 22:55:29
Wie smijt die ouwe koffie weg en zet als de sodemieter nieuwe?
Stelletje omnimonken, lamtakken en monketokken  :devil
Fijn dat je terug bent Dokkie.  :koffie
Titel: Re: Koffietopic !
Bericht door: RotterdamLeeuwarden op november 21, 2022, 09:56:46
Smakelijk Bakje  :koffie
Titel: Re: Koffietopic !
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op november 21, 2022, 12:03:54
Citaat van: RotterdamLeeuwarden op november 21, 2022, 09:56:46
Smakelijk Bakje  :koffie

Ook na jaren weer terug  :_schater :koffie
Titel: Re: Koffietopic !
Bericht door: Specuveter op november 21, 2022, 13:55:09
Is er hier vandaag een Re?nie??
Fijn trouwens dat we dit weekend niet hebben verloren!!
Titel: Re: Koffietopic !
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op november 21, 2022, 14:29:11
Citaat van: Specuveter op november 21, 2022, 13:55:09
Is er hier vandaag een Re?nie??
Fijn trouwens dat we dit weekend niet hebben verloren!!

En de 0 gehouden
Titel: Re: Koffietopic !
Bericht door: weestwel op november 21, 2022, 15:29:30
Citaat van: Specuveter op november 21, 2022, 13:55:09
Fijn trouwens dat we dit weekend niet hebben verloren!!

Voor de aankomende weekenden ziet het er ook zeer gunstig voor ons uit.
Titel: Re: Koffietopic !
Bericht door: zeewolde op november 21, 2022, 15:43:27
2 oude forummers terug en het niveau direct weer omlaag hier :_schater
Titel: Re: Koffietopic !
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op november 21, 2022, 19:12:08
Citaat van: Dokkumer op november 20, 2022, 22:55:29
Wie smijt die ouwe koffie weg en zet als de sodemieter nieuwe?
Stelletje omnimonken, lamtakken en monketokken  :devil

Lidmaatschap bij de Blauwe Knoop opgezegd? Of was dit niet in een dronken bui? :devil

Welkom terug! We kunnen hier wel weer wat leven in de brouwerij gebruiken. Vooral na een verloren wedstrijd.... :X
Titel: Re: Koffietopic !
Bericht door: Delfzijl/Cambuur op november 21, 2022, 21:06:35
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op november 21, 2022, 19:12:08
Lidmaatschap bij de Blauwe Knoop opgezegd? Of was dit niet in een dronken bui? :devil

Welkom terug! We kunnen hier wel weer wat leven in de brouwerij gebruiken. Vooral na een verloren wedstrijd.... :X

Nee man die Dokkie weet wat ie doet.... lekker zuipen en gehaktballen eten, met mayo jong sjomp......... :proost
Titel: Re: Koffietopic !
Bericht door: Inferno-058 op november 21, 2022, 22:27:28
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op november 21, 2022, 19:12:08
Lidmaatschap bij de Blauwe Knoop opgezegd? Of was dit niet in een dronken bui? :devil

Welkom terug! We kunnen hier wel weer wat leven in de brouwerij gebruiken. Vooral na een verloren wedstrijd.... :X
Hebben gewonnen toch? Hup Holland Hup. 
Titel: Re: Koffietopic !
Bericht door: Dokkumer op november 22, 2022, 10:45:21
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op november 21, 2022, 19:12:08
Lidmaatschap bij de Blauwe Knoop opgezegd? Of was dit niet in een dronken bui? :devil

Welkom terug! We kunnen hier wel weer wat leven in de brouwerij gebruiken. Vooral na een verloren wedstrijd.... :X

Nooit lid geweest, wel 15 jaar alcoholvrij ouwe.
En inmiddels 51 dagen rookvrij...
Titel: Re: Koffietopic !
Bericht door: Delfzijl/Cambuur op november 22, 2022, 21:49:50
Hoeveel dagen was je Cambuuronline vrij Dokkie? :devil
Titel: Re: Koffietopic !
Bericht door: Dokkumer op november 25, 2022, 11:00:36
Citaat van: Delfzijl/Cambuur op november 22, 2022, 21:49:50
Hoeveel dagen was je Cambuuronline vrij Dokkie? :devil
Maart 2020 tot deze week. Dus schat maar in  :_schater
Titel: Re: Koffietopic !
Bericht door: Noordcambuur op december 25, 2023, 10:42:12
Ik wil alle Cambuur vrienden een hele fijne kerstdagen toe wensen en een heel goed en gezond 2024.

Ik dacht doe dit maar onder koffietopic :koffie
Titel: Re: Koffietopic !
Bericht door: Eewal op november 02, 2025, 11:14:12
Is er ook een WhatsApp groep waar supporters met elkaar discussi?ren?
Titel: Re: Koffietopic !
Bericht door: Poetser op november 03, 2025, 07:53:26
Bin een hoop jarig vandaag.