Naast het biertopic dan ook maar het koffietopic toch ?
Daar zit ik nu aan: :koffie
:koffie :koffie :koffie :koffie :koffie :koffie
:koffie
:koffie :koffie :koffie
:koffie _O_
Heb dat misselijke senseo gedrocht laatst de deur uitgewerkt. Nu een Dolce Gusto. Wat een verschil. Eindelijk echte :koffie
:koffie
:koffie
Jaja, tis 09:45 uur dus :koffie
Forza Cambuur |:) |:) |:)
12.26 koffie !!! :0= :0= :0= :0=
:koffie
terug op het forum na een maandje of 2, 3
ik kwam erachter dat het forum alweer vernieuwd is? En ik dus niet meer bestond
Ziet er leuk uit. Maar mis het oude (oer) forum nog wel altijd
:koffie
Welkom terug oost058. Om veiligheidsredenen was het niet mogelijk de database met users en berichten over te zetten, dus moesten we helemaal op 0,0 beginnen. Het oeroude forum zal definitief niet terugkeren, daarvoor zijn de geschreven scripts té achterhaald -zie ook de hack van een tijd geleden- en het is een beulswerk om die site weer helemaal op te bouwen.
Maakt niet uit hoor 8) Ik snap het helemaal
Nieuwe site ziet er prima uit!
mogges :koffie
Goeiemorgen mensen, eerst een :koffie :y
:koffie :koffie :koffie
Zo en nu eerst Koffie
Weekend !! Bier Koffie :scc Stress Ellende Kater Vrouwen :zweep w:) :koffie
Citaat van: SCCFRANEKER op maart 14, 2013, 08:15:11
Weekend !! Bier Koffie :scc Stress Ellende Kater Vrouwen :zweep w:) :koffie
Het leven van een Cambuur-supporter in een notendop :thumbsup
Zo. Eindelijk weer eens een zaterdagochtend met het "3 punten" gevoel.
Werd tijd.
:koffie :koffie :koffie
Citaat van: brambo3004 op maart 14, 2013, 18:51:13
Citaat van: SCCFRANEKER op maart 14, 2013, 08:15:11
Weekend !! Bier Koffie :scc Stress Ellende Kater Vrouwen :zweep w:) :koffie
Het leven van een Cambuur-supporter in een notendop :thumbsup
Citaat van: SCCFRANEKER op maart 14, 2013, 08:15:11
Weekend !! Bier Koffie :scc Stress Ellende Kater Vrouwen :zweep w:) :koffie
:X :X :X :X :X
:koffie
:koffie :koffie
Goedemorgen, eerst ontbijt met :koffie en dan naar mn werk :)
:koffie bericht 10.000 :koffie
En nu eerst een lekker bakje :koffie
Nog even een middagbakje :koffie voordat de adrenaline zo hoog is dat er niks meer bij kan 8)
Goedemorgen iedereen.
eerst een bakje :koffie en wakker worden na de sfeervolle wedstrijd van gisteren :)
:koffie :koffie
Vandaag even "oranje boven", vrijdag "geel/blauw boven!"
:koffie :koffie :koffie
:0= D-DAY!! |:) :koffie :schaal
:0= H-DAY!! The day we write HISTORY!! |:)
Ook hier goedemorgen,
Eerst nog even een paar :koffie :koffie wegdrinken tegen de zenuwen en dan daar heen !
kan het nog niet helemaal geloven...
:koffie :schaal
|:) |:) |:)
Niks aan trouwens dat kampioenschap. Zo cold turkey afkicken kan ik echt niet. Had me al helemaal voorbereid op play offs, tot een week of 2 , 3 terug.
Dikke klootzak die Henk
8P
Zo 300ste berichtje getypt nu een lekker bakje Koffie
Citaat van: SCCornjum op mei 07, 2013, 18:38:24
Zo 300ste berichtje getypt nu een lekker bakje Koffie
Gefeliciteerd en smakelijk bakje dan maar :thumbsup
Citaat van: oost058 op mei 04, 2013, 12:06:02
Niks aan trouwens dat kampioenschap. Zo cold turkey afkicken kan ik echt niet. Had me al helemaal voorbereid op play offs, tot een week of 2 , 3 terug.
Dikke klootzak die Henk
8P
Eigenlijk heb ik dat ook wel :insane En wat Henk betreft tsja wat moet ik daar van zeggen _O_
Smakelijk bakje iedereen.
Tis wel apart, ook ik had me voorbereid op de paly-offs maar zoals iedereen weet is Cambuur al klaar met voetballen :schaal :schaal :schaal
ff nagenieten met een bakje :koffie van alle mooie kampioensfilmpjes op forum |:)
net uit skool, ook maar ff bakkie doen.
Wat vinden jullie van de nieuwe vlaggen?
http://www.cambuur.nl/nieuws/nieuwe-supportersvlaggen-sc-cambuur.
ik vind hem wel mooi :)
Het originele wapen er weer in. Prachtig.
Mooi inderdaad, en dan 60x20 meter !
na het zien van deze foto begint het alleen nog maar meer te kriebelen voor volgend seizoen! |:)
http://twitpic.com/cy6hhh
:koffie mogge
lekker bakkie :koffie
Verstuurd van mijn GT-N7000 met Tapatalk
[verwijderd door de beheerder]
Goedemorgen medeforummers,
Smakelijk bakje !!!!!
:koffie :koffie :koffie
:koffie :koffie :koffie :koffie :koffie
Smakelijk bakje beste mensen :koffie :koffie :koffie
Zo... Nu eerst even een :koffie.
zo na het eten ook maar ff een lekker bakkie :koffie
We mogen wel snel zijn want NAC Breda staat op dit moment aan kop op http://eredivisieland.nl/ :)
Citaat van: Desmond op november 27, 2013, 23:50:06
We mogen wel snel zijn want NAC Breda staat op dit moment aan kop op http://eredivisieland.nl/ :)
Zit jij wel in het juiste TOPIC :koffie :koffie :koffie
Citaat van: 666 op november 28, 2013, 08:08:50
Zit jij wel in het juiste TOPIC :koffie :koffie :koffie
natuurlijk niet, het is cambuuronline :)
:koffie :koffie :koffie :koffie
Ah lekker bakkie :koffie
Wat een drukte op het forum.. eerst maar even een :koffie
tweede bakje :koffie Dolce Gusto :koffie
vanmiddag op skool een heel pak ijskoffie weggedronken :koffie
De koffie is op :(
:hein :ams :bav :jupiler :grolsch :proost :proost
Een lekkere warme kop koffie na de heerlijke gisteravond :koffie
:koffie :koffie
:koffie
Even heerlijk uitwaaien op Ameland
Er wonen allemaal rudies hier en prachtige vlaggen!
En als klap op de vuurpijl de Van Cammighastraat in Ballum
En nu een bakkie :koffie
Een dagje of wat langer Kuz? Terugreis richting Apeldoorn maar even over Dokkum om de kranten te halen ;)
Wat een heerlijke dag.. om te beginnen een kopje :koffie
Ik kom net thuis van mn werk.
Bord op schoot, koffie erbij en Cambuuronline doorbladeren.
Wat is het toch fijn thuiskomen...................................
_O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
Cambuuronline, dat maakt je leven Fijn w:)
Goedemorgen
Espresso.... :koffie
Van bed....eerst kop koffie.
iedereen een fijn Hemelvaart weekend!!
:koffie :y
Goed weekend! Dat er maar mooie geruchten ontstaan... |:)
:koffie
Goedemorgen Medeforummers,
Smakelijk bakje !!
Eerst even een kopje :koffie....
En nog maar een :koffie om de ogen open te houden. Ist al bijna weer zondag? :proost
:koffie :koffie :koffie is op dit moment wel hard nodig na gister.. :hein
Onder het genot van bakkie :koffie wil ik iedereen van Cambuuronline hele fijne kerstdagen
toewensen en een goed 2015 :y
Citaat van: RotterdamLeeuwarden op december 25, 2014, 09:19:57
Onder het genot van bakkie :koffie wil ik iedereen van Cambuuronline hele fijne kerstdagen
toewensen en een goed 2015 :y
Dankje. Vanuit Hengelooo ook voor iedereen een fijne kerst gewenst. Ik ga nu aan mijn kerstbrunche.
Nog goede voornemens RL? Ik heb nog wel een tip ;)
Goede voornemens heb ik eigenlijk niet. Gewoon normaal en geen gekke\nare dingen in 2015
Citaat van: RotterdamLeeuwarden op december 25, 2014, 11:49:02
Goede voornemens heb ik eigenlijk niet. Gewoon normaal en geen gekke\nare dingen in 2015
Dus geen gedweep meer met die havensnuivers? YES!!!! :zweep
Dat regel ik zelf wel even w:) :devil
Citaat van: RotterdamLeeuwarden op december 25, 2014, 13:31:30
Dat regel ik zelf wel even w:) :devil
Oh leuk, kun je lekker in de prullenbak je gesprekken voeren :devil
Liever in de prullenbak lullen dan een :X :X hier. :D
Ik ben een beetje te laat geweest om fakkels te bestellen voor oud en nieuw bij fakkels.com. Bij welke (boten)winkels in leeuwarden kan je fakkels kopen ? (behalve wagenaar die is op vakantie)
Citaat van: siepelsjeu op december 28, 2014, 01:11:59
Ik ben een beetje te laat geweest om fakkels te bestellen voor oud en nieuw bij fakkels.com. Bij welke (boten)winkels in leeuwarden kan je fakkels kopen ? (behalve wagenaar die is op vakantie)
Ik heb ze wel eens in grou gehaalt, weet alleen niet of die open is.
http://www.allesaandek.nl/epages/63182274.mobile/nl_NL/?ObjectPath=/Shops/63182274/Categories/Imprint
Goedemorgen forumleden... eerst even een bakje :koffie .
Wat gaat deze dag ons brengen qua Cambuur nieuws, wordt Kai Heerings gepresenteerd? Gaan we het alleen maar over Bijker hebben? De fairplay ranglijst, hoe zit het daarmee? Nieuw stadion?
Genoeg om weer een dag mee te vullen, maar eerst nog een 2e bakje :koffie
Citaat van: 666 op mei 14, 2015, 07:05:02
Goedemorgen forumleden... eerst even een bakje :koffie .
Wat gaat deze dag ons brengen qua Cambuur nieuws, wordt Kai Heerings gepresenteerd? Gaan we het alleen maar over Bijker hebben? De fairplay ranglijst, hoe zit het daarmee? Nieuw stadion?
Genoeg om weer een dag mee te vullen, maar eerst nog een 2e bakje :koffie
Mogge :koffie
Nee, Nee, we zijn derde kanshebber, er komt nu écht nieuws aan (2 weekjes nog)
Bakkie nummer 4 komt eraan
Ook goedemorgen, ook eerst een bakkie koffie voordat ik me ga verdiepen in Cambuuronline :koffie
Citaat van: RotterdamLeeuwarden op mei 14, 2015, 08:38:37
Ook goedemorgen, ook eerst een bakkie koffie voordat ik me ga verdiepen in Cambuuronline :koffie
Dat is een goed plan,lang leve de Senseo.. :koffie
Mogge, eerst even dit duidelijk maken :
Senseo is geen koffie, das slootwater :koffie
Het smaakt wel heel anders dan echte koffie :zweep
Ik ben blij met een bakkie Senseo extra dark...
Smakelijk bakje dan :koffie
Citaat van: grijskijker op mei 14, 2015, 09:15:44
Ik ben blij met een bakkie Senseo extra dark...
Dat was ik ook altijd tot ik een bonen apparaat heb gekocht. Sinds dien smaakt senseo nergens meer naar :koffie
Citaat van: jeff op mei 14, 2015, 09:39:09
Dat was ik ook altijd tot ik een bonen apparaat heb gekocht. Sinds dien smaakt senseo nergens meer naar :koffie
Ik begrijp u volledig, maar je moet roeien met de riemen die je hebt :koffie
Zo...eerste bakkie is weer binnen...
Citaat van: Grijskijkert op mei 18, 2015, 08:00:51
Zo...eerste bakkie is weer binnen...
Als je net zoveel :koffie neemt als berichten per dag dan sta je stijf van de cafeïne :P
:koffie
Citaat van: michello op mei 18, 2015, 08:51:45
Als je net zoveel :koffie neemt als berichten per dag dan sta je stijf van de cafeïne :P
:koffie
:_schater ik stuiter aardig rond kan ik je zeggen.. :koffie
En nu eerst.... :koffie
Extra dark ? ;)
Koffie kan ik op dit moment wel gebruiken
Citaat van: jeff op mei 20, 2015, 08:24:58
Koffie kan ik op dit moment wel gebruiken
Wat houd u tegen?
Citaat van: Grijskijkert op mei 20, 2015, 08:25:39
Wat houd u tegen?
Ben aan het werk op een locatie waar geen koffie is
Citaat van: jeff op mei 20, 2015, 08:29:46
Ben aan het werk op een locatie waar geen koffie is
O'jeeee.. Dan zou je nu zelfs blij zijn met een bakkie Senseo extra dark?
Citaat van: Grijskijkert op mei 20, 2015, 08:31:39
O'jeeee.. Dan zou je nu zelfs blij zijn met een bakkie Senseo extra dark?
Klopt helemaal :koffie
Citaat van: jeff op mei 20, 2015, 08:29:46
Ben aan het werk op een locatie waar geen koffie is
Schandalig. Dit is arbotechnisch onverantwoord!
Ik ben hier op een werkplek waar me de koffie door iemand gebracht wordt :D
:koffie aah, lekker bakkie
Citaat van: Dokkumer op mei 20, 2015, 09:00:53
Schandalig. Dit is arbotechnisch onverantwoord!
Ik ben hier op een werkplek waar me de koffie door iemand gebracht wordt :D
Had ik maar een vak moet leren.
Maar ik zit eindelijk aan me bakkie :koffie
Weinig koffie drinkers vandaag... 2e bakkie gaat er net zo goed in als de 1e :koffie
Citaat van: Grijskijkert op mei 21, 2015, 08:36:38
Weinig koffie drinkers vandaag... 2e bakkie gaat er net zo goed in als de 1e :koffie
Ik ben klaar met de koffie, eerst maar even een bakje Earl Grey
Citaat van: 666 op mei 21, 2015, 08:39:41
Ik ben klaar met de koffie, eerst maar even een bakje Earl Grey
Thee?? Dat is toch voor vrouwen en homo's ? :koffie
Neem, dan was het Girl Gay ipv Earl Grey? 8P
Citaat van: dizzhead op mei 21, 2015, 09:26:48
Neem, dan was het Girl Gay ipv Earl Grey? 8P
:_schater :_schater :koffie
Citaat van: Grijskijkert op mei 21, 2015, 08:48:07
Thee?? Dat is toch voor vrouwen en homo's ? :koffie
Niet als je aan de race bent, dan mag het l0l
Citaat van: 666 op mei 21, 2015, 10:12:29
Niet als je aan de race bent, dan mag het l0l
Het is je vergeven :koffie
Citaat van: Grijskijkert op mei 21, 2015, 10:33:17
Het is je vergeven :koffie
Bedankt... Ik was al bezorgd dat je mij niet zou vergeven, daar was ik nooit meer overheen gekomen.
Citaat van: 666 op mei 21, 2015, 11:01:05
Bedankt... Ik was al bezorgd dat je mij niet zou vergeven, daar was ik nooit meer overheen gekomen.
:_schater
Is het alweer tijd voor een bakkie? Ik zeg ja... :koffie
Citaat van: Grijskijkert op mei 22, 2015, 06:27:06
Is het alweer tijd voor een bakkie? Ik zeg ja... :koffie
Ik nim ook een bakje :koffie... Een espresso om te beginnen
Citaat van: 666 op mei 22, 2015, 06:47:34
Ik nim ook een bakje :koffie... Een espresso om te beginnen
Een goed begin is het halve werk :koffie
Heeeeeerlijk ouderwets snelfilterbakje
Geen koffie voor mij.. vind er niks aan.. Ik werk voor coca cola dus neem gewoon een gratis flesje om te beginnen :) lekker gezond!
Citaat van: dizzhead op mei 22, 2015, 07:22:20
Heeeeeerlijk ouderwets snelfilterbakje
Helemaal niks mis mee.. Lekker sterk hoop ik?
Citaat van: IsmailvanEssen op mei 22, 2015, 08:24:03
Geen koffie voor mij.. vind er niks aan.. Ik werk voor coca cola dus neem gewoon een gratis flesje om te beginnen :) lekker gezond!
Zelfde kleur en zit ook cafeïne in,prima dus..
Citaat van: Grijskijkert op mei 22, 2015, 08:31:17
Helemaal niks mis mee.. Lekker sterk hoop ik?
Kneitersterk! :koffie
Citaat van: dizzhead op mei 22, 2015, 12:48:25
Kneitersterk! :koffie
Dat is altijd goed... Nu maar snel weer een bakkie erin gooien.. :koffie
Het is altijd tijd voor koffie :koffie
Inderdaad Jeff, het is koffietijd.. :koffie
Weinig koffie drinkers gister hoe ist vandaag? :koffie
Pffffffffffff...Zoo en nu eeeerst... :koffie
Onder het genot van een heerlijk bakje koffie lees ik net dat Blatter opstapt als voorzitter van de FIFA.
Benieuwd wat er aan de hand is
Meneer heeft wel zo'n dikke vinger in armere continenten dat die wel een kloon van Blater zullen kiezen (of le monsieur fluistert zelf wel even een naam in wat oortjes)
En dan kom je er achter dat je nog maar 2 koffiepads hebt O_o
Met een smakelijk bakje koffie even lezen wie er vandaag als nieuwe aanwinst word gepresenteerd :koffie
Even wakker worden met een lekker bakkie :koffie
Vanmiddag een frisje en vanavond een paar :hein Bij het voetbal
(Goede-) morgen medeforummers,
Smakelijk bakje :)
Al genietend van mijn bakkie pleur heb ik het gevoel dat je gewoon eens in de 10-15 jaar tegen zo,n zeperd aanloopt. Maar ja, liever nu dan vlak voor het einde van de competitie dacht ik zo.
Ik blijf vertrouwen houden in dit team en club |:)
Goedemorgen medeforummers,
Voordat we weggaan, eerst uitgebreid :koffie :koffie
Jullie ook smakelijk bakje :koffie _O_
In wat voor wereld leven wij....
Vreselijke beelden weer...
Morgen.... :koffie
Goedemorgen Medeforummers,
Na de overwinning van gisteren zal de koffie extra lekker smaken |:)
Smakelijk bakje iedereen :y
Citaat van: RotterdamLeeuwarden op augustus 20, 2016, 08:22:31
Goedemorgen Medeforummers,
Na de overwinning van gisteren zal de koffie extra lekker smaken |:)
Smakelijk bakje iedereen :y
Bedankt rotte darm
Citaat van: Yellow Army op augustus 20, 2016, 10:44:36
Bedankt rotte darm
Huh? Ik zei hier helemaal niks 8P
:_schater
Citaat van: Dokkumer op augustus 20, 2016, 20:44:05
Huh? Ik zei hier helemaal niks 8P
:_schater
Soms hoef je ook niks te zeggen om je te kunnen ruiken :devil
Bakje koffie met de krant....
Lees net dat we voorbijkwamen met een vraag bij de grote voetbalquiz....
De vraag is....welke 3 spelers voetbalden zowel voor cambuur....Feyenoord. ..en oranje?
Roept u maar.
Citaat van: speculeter op december 30, 2016, 12:01:07
Bakje koffie met de krant....
Lees net dat we voorbijkwamen met een vraag bij de grote voetbalquiz....
De vraag is....welke 3 spelers voetbalden zowel voor cambuur....Feyenoord. ..en oranje?
Roept u maar.
Volgens mij in ieder geval Bert Konterman
Robin Nelisse is de 2e.
derde volgens mij Mols
Konterman is goed
Mols ook.
Nellise niet.
Nog een dus.
Carlo de Leeuw natuurlijk! |:) |:)
Ruben Schaken
Ik dacht eerst Pico Berghuis, maar er staan al 3 ;(
Citaat van: speculeter op december 30, 2016, 12:01:07
Bakje koffie met de krant....
Lees net dat we voorbijkwamen met een vraag bij de grote voetbalquiz....
De vraag is....welke 3 spelers voetbalden zowel voor cambuur....Feyenoord. ..en oranje?
Roept u maar.
oeki hoekema, Bert konterman en Henny Weering?
:koffie goedemorgen.
Bevrijdingsdag, straks mooi even naar een festival.
Goedemorgen allemaal. Lekker bakje thee gehad
Goedemorgen! Lekker bakkie :koffie en het internet afstruinen naar een nieuwe auto
Goedemiddag
Na de koffie aan de lunch.
Had graag even bij bevrijding festival gekeken maar lijf werkt niet mee.
Fijne dag!
Citaat van: speculeter op mei 05, 2019, 12:17:07
Goedemiddag
Na de koffie aan de lunch.
Had graag even bij bevrijding festival gekeken maar lijf werkt niet mee.
Fijne dag!
Maar laxeert wel lekker die koffie toch....
Beterschap
Citaat van: moodygrunn op mei 05, 2019, 10:56:06
Goedemorgen! Lekker bakkie :koffie en het internet afstruinen naar een nieuwe auto
Peugeot? :D
Het woanskip klonk in de kuip ( in het nederlands)
Citaat van: moodygrunn op mei 05, 2019, 20:35:52
Wellicht, heb je wat moois?
Jahzeker heb ik wat moois...een zwarte 3008 gtline.
Wat een auto is dat!
Alleen wil ik m voor geen goud kwijt, man dat is geen autorijden meer maar
puur genieten. :thumbsup
Heb m net....vanaf maart.
Wat lief hier allemaal complimenten :thumbsup
Prachtig forum :_schater
Doeslief
Morgen
Nog 1 dag en dan gaan we los :koffie :koffie
Even een lekker bakkie :koffie
even een dolce gusto voor de spanning.
:)
Morgen :koffie
Goedemorgen.
Deze week maar eens zien of er nog versterking komt.
Dan vrijdag de laatste oefenwedstrijd en dan op naar echte werk.
Wel weer zin in.
NAC voor mij grote favoriet voor kampioenschap
Die halen na Stokkers ook nog even Dogan binnen.
Tevreden met spelen in top 5.En dan maar kijken waar schip strand.
Smakelijk bakje :koffie
Citaat van: RotterdamLeeuwarden op juli 29, 2019, 09:47:23
Smakelijk bakje :koffie
Hey Rotterdam, wat fijn dat je er weer bij bent, had je al een hele poos gemist!
Leuk je er weer bij te hebben! :koffie
Citaat van: Delfzijl/Cambuur op juli 29, 2019, 12:55:00
Hey Rotterdam, wat fijn dat je er weer bij bent, had je al een hele poos gemist!
Leuk je er weer bij te hebben! :koffie
Dit meen je niet echt, toch?
Citaat van: Treb op juli 29, 2019, 13:42:52
Dit meen je niet echt, toch?
Jawel Rotterdam zn laatste bericht was in dec 2018 volgens mijn boekhouding......
Dus ik meen het echt jah :y
Ben nooit weggeweest, post alleen niet zoveel meer.
Nu genietend van een glaasje wijn :D
Citaat van: speculeter op juli 29, 2019, 09:32:59
NAC voor mij grote favoriet voor kampioenschap
met wat mooie namen alleen red je het niet hoor.
dan was nec vorig seizoen wel kampioen geworden.
die namen zijn er nu ook bij roda,ik schat die hoger in.
wijzelf gaan ook meedoen,let maar op.
goeiemiddag.
:koffie
Citaat van: RotterdamLeeuwarden op juli 29, 2019, 09:47:23
Smakelijk bakje :koffie
goed dat je weer s wat post.
:koffie met ijs.
Citaat van: speculeter op juli 29, 2019, 09:32:59
Goedemorgen.
Deze week maar eens zien of er nog versterking komt.
Dan vrijdag de laatste oefenwedstrijd en dan op naar echte werk.
Wel weer zin in.
NAC voor mij grote favoriet voor kampioenschap
Die halen na Stokkers ook nog even Dogan binnen.
Tevreden met spelen in top 5.En dan maar kijken waar schip strand.
Ik ben zelf heel benieuwd naar Volendam, hebben al paar verrassende uitslagen neergezet deze voorbereiding (o.a. 4-1 gewonnen van h'veen)
Citaat van: moodygrunn op juli 30, 2019, 16:23:17
Ik ben zelf heel benieuwd naar Volendam, hebben al paar verrassende uitslagen neergezet deze voorbereiding (o.a. 4-1 gewonnen van h'veen)
Tegen de reserves en jong elftal spelers van dat clubje..
Citaat van: Grijskijkert op juli 30, 2019, 16:54:03
Tegen de reserves en jong elftal spelers van dat clubje..
Ok, de (gewonnen) wedstrijd tegen Heracles dan?
Citaat van: moodygrunn op juli 30, 2019, 16:57:56
Ok, de (gewonnen) wedstrijd tegen Heracles dan?
Toevallig de samenvatting gezien, dat had Heracles met 2-6 moeten winnen (werd geloof ik 2-1 voor Volendam). Desondanks draait Volendam op papier een sterke voorbereiding en ben vrijdag benieuwd hoe de krachtverhoudingen op dit moment in de voorbereiding/transferperiode zijn.
Wie smijt die ouwe koffie weg en zet als de sodemieter nieuwe?
Stelletje omnimonken, lamtakken en monketokken :devil
Citaat van: Dokkumer op november 20, 2022, 22:55:29
Wie smijt die ouwe koffie weg en zet als de sodemieter nieuwe?
Stelletje omnimonken, lamtakken en monketokken :devil
Is het waar? Bedriegen mijn ogen me niet?
The Legend is wedergekeerd |:)
Dokkie ben jij t echt?
Stuur m s ff heel gauw een prive bericht, gewoon even bijkleppen.
Machtig dat je er weer bij bent.
Heb je hier gemist.
Al een hele poos... ;(
Citaat van: Dokkumer op november 20, 2022, 22:55:29
Wie smijt die ouwe koffie weg en zet als de sodemieter nieuwe?
Stelletje omnimonken, lamtakken en monketokken :devil
DOKKIEEEEEEEEEEEE
Citaat van: Dokkumer op november 20, 2022, 22:55:29
Wie smijt die ouwe koffie weg en zet als de sodemieter nieuwe?
Stelletje omnimonken, lamtakken en monketokken :devil
Fijn dat je terug bent Dokkie. :koffie
Smakelijk Bakje :koffie
Citaat van: RotterdamLeeuwarden op november 21, 2022, 09:56:46
Smakelijk Bakje :koffie
Ook na jaren weer terug :_schater :koffie
Is er hier vandaag een Re?nie??
Fijn trouwens dat we dit weekend niet hebben verloren!!
Citaat van: Specuveter op november 21, 2022, 13:55:09
Is er hier vandaag een Re?nie??
Fijn trouwens dat we dit weekend niet hebben verloren!!
En de 0 gehouden
Citaat van: Specuveter op november 21, 2022, 13:55:09
Fijn trouwens dat we dit weekend niet hebben verloren!!
Voor de aankomende weekenden ziet het er ook zeer gunstig voor ons uit.
2 oude forummers terug en het niveau direct weer omlaag hier :_schater
Citaat van: Dokkumer op november 20, 2022, 22:55:29
Wie smijt die ouwe koffie weg en zet als de sodemieter nieuwe?
Stelletje omnimonken, lamtakken en monketokken :devil
Lidmaatschap bij de Blauwe Knoop opgezegd? Of was dit niet in een dronken bui? :devil
Welkom terug! We kunnen hier wel weer wat leven in de brouwerij gebruiken. Vooral na een verloren wedstrijd.... :X
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op november 21, 2022, 19:12:08
Lidmaatschap bij de Blauwe Knoop opgezegd? Of was dit niet in een dronken bui? :devil
Welkom terug! We kunnen hier wel weer wat leven in de brouwerij gebruiken. Vooral na een verloren wedstrijd.... :X
Nee man die Dokkie weet wat ie doet.... lekker zuipen en gehaktballen eten, met mayo jong sjomp......... :proost
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op november 21, 2022, 19:12:08
Lidmaatschap bij de Blauwe Knoop opgezegd? Of was dit niet in een dronken bui? :devil
Welkom terug! We kunnen hier wel weer wat leven in de brouwerij gebruiken. Vooral na een verloren wedstrijd.... :X
Hebben gewonnen toch? Hup Holland Hup.
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op november 21, 2022, 19:12:08
Lidmaatschap bij de Blauwe Knoop opgezegd? Of was dit niet in een dronken bui? :devil
Welkom terug! We kunnen hier wel weer wat leven in de brouwerij gebruiken. Vooral na een verloren wedstrijd.... :X
Nooit lid geweest, wel 15 jaar alcoholvrij ouwe.
En inmiddels 51 dagen rookvrij...
Hoeveel dagen was je Cambuuronline vrij Dokkie? :devil
Citaat van: Delfzijl/Cambuur op november 22, 2022, 21:49:50
Hoeveel dagen was je Cambuuronline vrij Dokkie? :devil
Maart 2020 tot deze week. Dus schat maar in :_schater
Ik wil alle Cambuur vrienden een hele fijne kerstdagen toe wensen en een heel goed en gezond 2024.
Ik dacht doe dit maar onder koffietopic :koffie
Is er ook een WhatsApp groep waar supporters met elkaar discussi?ren?
Bin een hoop jarig vandaag.