Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Koffietopic !

Gestart door RotterdamLeeuwarden, januari 23, 2013, 10:02:59

Vorige topic - Volgende topic

Grijskijkert

Pffffffffffff...Zoo en nu eeeerst... :koffie
IN HENK WE TRUST!!!

Tukker

#136
Onder het genot van een heerlijk bakje koffie lees ik net dat Blatter opstapt als voorzitter van de FIFA.

Benieuwd wat er aan de hand is
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

Dokkumer

Meneer heeft wel zo'n dikke vinger in armere continenten dat die wel een kloon van Blater zullen kiezen (of le monsieur fluistert zelf wel even een naam in wat oortjes)

Grijskijkert

En dan kom je er achter dat je nog maar 2 koffiepads hebt O_o
IN HENK WE TRUST!!!

speculeter

Met een smakelijk bakje koffie even lezen wie er vandaag als nieuwe aanwinst word gepresenteerd :koffie

666

Even wakker worden met een lekker bakkie  :koffie
Vanmiddag een frisje en vanavond een paar  :hein Bij het voetbal
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

RotterdamLeeuwarden

(Goede-) morgen medeforummers,
Smakelijk bakje  :)

Al genietend van mijn bakkie pleur heb ik het gevoel dat je gewoon eens in de 10-15 jaar tegen zo,n zeperd aanloopt. Maar ja, liever nu dan vlak voor het einde van de competitie dacht ik zo.

Ik blijf vertrouwen houden in dit team en club  |:)
De Kuip, een (bijna) onneembare Vesting :)

SC Cambuur KAMPIOEN in Rotterdam seizoen 2012-2013 :)

RotterdamLeeuwarden

Goedemorgen medeforummers,

Voordat we weggaan, eerst uitgebreid  :koffie :koffie

Jullie ook smakelijk bakje  :koffie _O_
De Kuip, een (bijna) onneembare Vesting :)

SC Cambuur KAMPIOEN in Rotterdam seizoen 2012-2013 :)

speculeter

In wat voor wereld leven wij....
Vreselijke beelden weer...

666

Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

RotterdamLeeuwarden

Goedemorgen Medeforummers,

Na de overwinning van gisteren zal de koffie extra lekker smaken  |:)
Smakelijk bakje iedereen  :y

De Kuip, een (bijna) onneembare Vesting :)

SC Cambuur KAMPIOEN in Rotterdam seizoen 2012-2013 :)

Yellow Army

Citaat van: RotterdamLeeuwarden op augustus 20, 2016, 08:22:31
Goedemorgen Medeforummers,

Na de overwinning van gisteren zal de koffie extra lekker smaken  |:)
Smakelijk bakje iedereen  :y

Bedankt rotte darm
Area 58

Dokkumer


Yellow Army

Citaat van: Dokkumer op augustus 20, 2016, 20:44:05
Huh? Ik zei hier helemaal niks  8P

:_schater

Soms hoef je ook niks te zeggen om je te kunnen ruiken  :devil
Area 58

speculeter

Bakje koffie met de krant....
Lees net dat we voorbijkwamen met een vraag bij de grote voetbalquiz....
De vraag is....welke 3 spelers voetbalden zowel voor cambuur....Feyenoord. ..en oranje?
Roept u maar.