Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Koffietopic !

Gestart door RotterdamLeeuwarden, januari 23, 2013, 10:02:59

Vorige topic - Volgende topic

RotterdamLeeuwarden

Naast het biertopic dan ook maar het koffietopic toch ?

Daar zit ik nu aan:  :koffie
De Kuip, een (bijna) onneembare Vesting :)

SC Cambuur KAMPIOEN in Rotterdam seizoen 2012-2013 :)

Lwdscc


John Hiatt


De Taurus


Dokkumer


Destroyer

Heb dat misselijke senseo gedrocht laatst de deur uitgewerkt. Nu een Dolce Gusto. Wat een verschil. Eindelijk echte  :koffie
** Poolwinner 18/19 - 21/22

John Hiatt


John Hiatt


RotterdamLeeuwarden

Jaja, tis 09:45 uur dus  :koffie

Forza Cambuur  |:) |:) |:)
De Kuip, een (bijna) onneembare Vesting :)

SC Cambuur KAMPIOEN in Rotterdam seizoen 2012-2013 :)

SCCFRANEKER


John Hiatt


oost058

terug op het forum na een maandje of 2, 3
ik kwam erachter dat het forum alweer vernieuwd is? En ik dus niet meer bestond
Ziet er leuk uit. Maar mis het oude (oer) forum nog wel altijd

:koffie

Dokkumer

Welkom terug oost058. Om veiligheidsredenen was het niet mogelijk de database met users en berichten over te zetten, dus moesten we helemaal op 0,0 beginnen. Het oeroude forum zal definitief niet terugkeren, daarvoor zijn de geschreven scripts té achterhaald -zie ook de hack van een tijd geleden- en het is een beulswerk om die site weer helemaal op te bouwen.

oost058

Maakt niet uit hoor 8) Ik snap het helemaal
Nieuwe site ziet er prima uit!

oost058